Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?
Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.
Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.
Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. No eipä ole onneksi tullut vastaan.
Aika monen vastaajan kohdalla voisi todeta, että miehet käyttäytyy sikamaisesti, kun niille annetaan tilaisuus käyttäytyä sikamaisesti. Eli otetaan saatille, mennään jopa viereen nukkumaan, hymistään jotain ympärpyöreää törkyehdotuksille, jähmetytään kauhusta...
Mitäpä jos seuraavan kerran olisit ottamatta saatille, vetäisit turpaan puristelijaa ja karjaisisit kunnolla epämääräisiä ehdottelevalle. Ei tartte heittäytyä avuttomaksi uhriksi.
Mikä oikeutus sikamaiselle käytökselle on vaan tilaisuus siihen? Eikä miehet yleisesti ottaen ole mitään tilannetajuttomia idiootteja jotka ei osaa "siivosti" ehdottaa seksiä ja ymmärrä sanaa ei. Täälläkin moni on kertonut, että ne tyypit saattaa ihan oikeasti väkisin tunkea saatille, vaikka sanotaan että mitään ei ole luvassa. Tyhmä siis saa olla jos muuta olettaa.
Toisekseen pitää ymmärtää, että monia pelottaa karjuminen tai edes minkäänlainen epäystävällisyys, koska pelätään sen vonkaajan suuttuvan ja alkavan aggressiiviseksi, saati sitten jos sitä menisi lyömään kuten ehdotit. Täälläkin on moni kertonut, että vaikka kieltäydytään ystävällisesti, niin silti alkaa solvaus ja joskus uhkailu. Voimassa kun nainen sitten usein kyllä häviää miehelle. Eivät kaikki vonkaajat tietysti oli väkivaltaisia ja saattavat kyllä uskoa jos hieman karjaisee, mutta ei se poista sitä, että pelottaa. On ihan luonnollista ja loogista toivoa että se toinen ei ole kusipää ja ymmärtää lopettaa kun itsestä selvästi näkyy, ettei kiinnosta. Kauhusta jäykistyminen taas on täysin luonnollinen ja hyvin tyypillinen reaktio jos tilanteessa on seksuaalisen väkivallan tai kaltoinkohtelun uhkaa, koska se tilanne loukkaa, satuttaa ja järkyttää. Siksi esimerkiksi raiskauksiin ei vastoin yleistä harhaluuloa useinkaan liity kovaa väkivaltaa, koska uhri lamaantuu eikä pysty taistelemaan vastaan. Tottakai jokainen haluaa uskoa, että jos se ahdistelija, vonkaaja tai raiskaaja sattuisi omalle kohdalle, niin kiroisi, löisi, huutaisi ja kaikinpuolin taistelisi vastaan, mutta kun ei sitä voi tietää miten oikeasti reagoisi.
Kai se on vaan sit jatkossa muistettava, että monille miehille pätee ajatus "ei sun tarvii haluta, kunhan suostut". Ilmeisesti myös on sitten niin, että riittävän moni mies ajattelee, että painostaminen ei ole väärin, ja jos et suhtaudu painostamiseen selkeän aggressiivisesti, saat syyttää vain itseäsi. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monen vastaajan kohdalla voisi todeta, että miehet käyttäytyy sikamaisesti, kun niille annetaan tilaisuus käyttäytyä sikamaisesti. Eli otetaan saatille, mennään jopa viereen nukkumaan, hymistään jotain ympärpyöreää törkyehdotuksille, jähmetytään kauhusta...
Mitäpä jos seuraavan kerran olisit ottamatta saatille, vetäisit turpaan puristelijaa ja karjaisisit kunnolla epämääräisiä ehdottelevalle. Ei tartte heittäytyä avuttomaksi uhriksi.
Mikä oikeutus sikamaiselle käytökselle on vaan tilaisuus siihen? Eikä miehet yleisesti ottaen ole mitään tilannetajuttomia idiootteja jotka ei osaa "siivosti" ehdottaa seksiä ja ymmärrä sanaa ei. Täälläkin moni on kertonut, että ne tyypit saattaa ihan oikeasti väkisin tunkea saatille, vaikka sanotaan että mitään ei ole luvassa. Tyhmä siis saa olla jos muuta olettaa.
Toisekseen pitää ymmärtää, että monia pelottaa karjuminen tai edes minkäänlainen epäystävällisyys, koska pelätään sen vonkaajan suuttuvan ja alkavan aggressiiviseksi, saati sitten jos sitä menisi lyömään kuten ehdotit. Täälläkin on moni kertonut, että vaikka kieltäydytään ystävällisesti, niin silti alkaa solvaus ja joskus uhkailu. Voimassa kun nainen sitten usein kyllä häviää miehelle. Eivät kaikki vonkaajat tietysti oli väkivaltaisia ja saattavat kyllä uskoa jos hieman karjaisee, mutta ei se poista sitä, että pelottaa. On ihan luonnollista ja loogista toivoa että se toinen ei ole kusipää ja ymmärtää lopettaa kun itsestä selvästi näkyy, ettei kiinnosta. Kauhusta jäykistyminen taas on täysin luonnollinen ja hyvin tyypillinen reaktio jos tilanteessa on seksuaalisen väkivallan tai kaltoinkohtelun uhkaa, koska se tilanne loukkaa, satuttaa ja järkyttää. Siksi esimerkiksi raiskauksiin ei vastoin yleistä harhaluuloa useinkaan liity kovaa väkivaltaa, koska uhri lamaantuu eikä pysty taistelemaan vastaan. Tottakai jokainen haluaa uskoa, että jos se ahdistelija, vonkaaja tai raiskaaja sattuisi omalle kohdalle, niin kiroisi, löisi, huutaisi ja kaikinpuolin taistelisi vastaan, mutta kun ei sitä voi tietää miten oikeasti reagoisi.
Kai se on vaan sit jatkossa muistettava, että monille miehille pätee ajatus "ei sun tarvii haluta, kunhan suostut". Ilmeisesti myös on sitten niin, että riittävän moni mies ajattelee, että painostaminen ei ole väärin, ja jos et suhtaudu painostamiseen selkeän aggressiivisesti, saat syyttää vain itseäsi. Hienoa.
Lisäisin tähän, että liian moni mies menee liian helposti edesvastuuttomaan moodiin.
Moni mies painostaa seksiin ja voi yrittää jopa raiskausta, kunhan on nauttinut tarpeeksi alkoholia estojen poistamiseksi. Myös jokusilla naisilla alkoholi voi aiheuttaa samanlaista käytöstä.
Joillakin (poikkeus)yksilöillä näitä estoja ei ole edes selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa pelata varman päälle. Esimerkiksi: ei lähde sieltä baarista jonkun itsepäisen random-miehen kanssa. Jos liimautuu kiinni ulko-ovella tai ennen sitä, hihkaistaan portsari paikalle tai nostetaan sellainen älämölö että kanssabaareilijatkin havahtuu. Jos lähtee silti seuraamaan, tultuaan heitetyksi ulos poliisien uhalla, kaivetaan se kännykkä heti esiin ja ruvetaan soittelemaan hätänumeroon.
Tässä kohtaa ei tarttisi sitten miettiä, että onko ok jos soitan vai ei, kyllä se on ok.
Pysäyttää kyllä aggressiivisenkin karjun.
Oikeastaan baareissa ei kannata luuhata yksin ympäripäissään. Otetaan käyttöön kaverisysteemi. Kun yhdessä tullaan baariin, sieltä myös lähdetään yhdessä.
Ongelmiahan tulee varsinaisesti vasta siinä kohtaa, kun ollaan yksin sen törkymöykyn kanssa. Kun seisotaan ala-ovella ja pyritään sisään ,ja karju vaan tökkää jalkaa ovenrakoon. Tässäkin kohtaa vielä kunnon rääkyminen ja kiljuminen ja "TULIPALO! APUA!" -huutaminen voi auttaa. Mutta että jos tosiaan joutuu suljettuun tilaan kusipäämiehen kanssa, silloin on jo pulassa.
Jotenka daamit. Katkaiskaa se tilanne siihen, kun olette vielä julkisella paikalla ihmisten ympäröityinä. EI VOI OLLA NOIN VAIKEAA.
Ja sen mä kyllä sanon, että jos se roikale on päästetty asuntoon ja viereen nukkumaan ("vaatteet päällä vaan nukkumaan") niin sit on ihan oma vika, jos käy huonosti. Älyä kannattaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asui viinille perso viiskymppinen täti-ihminen, joka saattoi pienessä sievässä ilmestyä milloin minkäkin tekosyyn varjolla ovelle pelkässä puoliavonaisessa kylpytakissa. Ajan kanssa meni vaan härskimmäksi, vaikka tein kyllä hyvin selväksi ettei kiinnosta. Vaihtoi mm. saunavuoronsa minun vuoroani edeltävään ja löytyi sieltä useammankin kerran ilman rihmankiertämää rasvailemasta itseään yms, "hupsis, joko se minun vuoroni loppui, hihihi" ja sen jälkeen alkoi keikistellen ja pyllistellen kamojaan keräilemään ja pukemaan. Unohteli tavaroita pukuhuoneeseen jotta sai tekosyyn tulla takaisin kun olin jo riisunut. Joskus kun taluttelin pikkujouluhumussa porraskäytävään väsähtäneen tädin kotiovelleen niin kävi kursailematta vehkeisiin kiinni ja kerjäsi, että eikö nyt voitais edes pikaseen, ei hän kerro kenellekään.
Itse olin noihin aikoihin siis 21-22v.
Näin naisena pakko sanoa, että hyi vittu miten ällöttävää käytöstä!
Tällaisen seuraaminen on jotain myötähäpeää nostattavaa ja sanoinkuvaamattoman noloa. Muutama kaveri tekee tätä kännissä, ja se on yhtä noloa nuorelta kuin vanhemmaltakin ihmiseltä.
Exiltäni ovat tulleet varmasti kaikkein ällöttävimmät ehdottelut. Yksi jannu oli jonkin asteen tapoihinsa urautunut idiootti, ja häijyimmistä ihmisistä jonka opin tuntemaan. Tyyppi oli varma omasta älyllisestä ylivertaisuudestaan, vaikka oli todella yksinkertainen. Olimme yhdessä 9 kk, joista kuutena yritin päästä hänestä eroon ja lopulta menimme äidin kanssa poliisilaitokselle kun pelkkä "ei" ei enää tehonnut mihinkään.
Tyyppi aliarvioi minua alituisesti, koska olin vasta 16. Hän oli 19 ja aikuinen ja muisti joka paikassa mainostaa sitä, ennen kuin mulle valkeni että saatoin sittenkin olla fiksumpi ja kypsempi osapuoli. Tyyppi veti joka viikonloppu perjantaina maatakaatavat kännit, rymysi baarista viereeni ja aloitti sen humalaisen vonkaamisen vaikka ei edes seissyt. Kun käänsin kylkeä, että haluan nukkua, tyyppi pyysi kokeilemaan kuinka hänellä seisoo. Sen lisäksi hän alkoi tökkiä mua seisovalla munallaan ja kiukutteli "ei tää voi häiritä sua, ei tää vaan voi häiritä sua!" Kerran heräsin siihen, kun hän tökki mua housujen läpi ja yritti vääntää stringit pois välistä. Silloin suutuin ihan tosissani, koska "ei" ei mennyt millään perille. Myöhemmin mietin että jos olisin nukkunut sikeämmin, miten pitkälle hän olisi mennyt. Lopulta ilmoitin että viereeni ei enää kännissä tulla, niin seuraavaksi sain tapella siitä päästänkö häntä sisälle vai en, ja hän hajotti ikkunoista lähtien kaikki koska "hänen oli päästävä pakkasesta sisään nukkumaan". Lopulta ein sanominen ei mennyt missään muussakaan perille ja tyyppi alkoi kontrolloida mua muutenkin. Lukion luokkaretkellekään en olisi saanut mennä, koska hän ei halua ja siitä vasta riemu repesi kun vaihdoin koulua kokonaan toiselle paikkakunnalle. "En mä oikein haluaisi" on muuten maailman riemuidiootein perustelu mitä kuulin todella paljon. Kun ilmoitin, ettemme seurustele enää, hän kuvitteli hallitsevansa mua siinä määrin että suhde jatkuu koska hän ei vain haluaisi erota. Hän seurasi minua autolla joka paikkaan jos näki että olen liikkeellä, soitteli perään ja kirjoitteli joka päivä viestejä jotain 30 kappaletta. Yhtenä lauantaiaamuna mua tuli herättelemään mun sisko, jonka kanssa olimme sopineet ajat päiviä sitten, että nousemme seiskalta ja menemme menoihimme, niin olikin tosi noloa kun vierestäni löytyi housut kintuissa sammunut kundi löysä muna kädessä. en sinäkään yönä ollut saanut nukuttua kunnolla sen sekoilun takia. Se herääminen herätti mut ajattelemaan ja pistämään asiat järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa pelata varman päälle. Esimerkiksi: ei lähde sieltä baarista jonkun itsepäisen random-miehen kanssa. Jos liimautuu kiinni ulko-ovella tai ennen sitä, hihkaistaan portsari paikalle tai nostetaan sellainen älämölö että kanssabaareilijatkin havahtuu. Jos lähtee silti seuraamaan, tultuaan heitetyksi ulos poliisien uhalla, kaivetaan se kännykkä heti esiin ja ruvetaan soittelemaan hätänumeroon.
Tässä kohtaa ei tarttisi sitten miettiä, että onko ok jos soitan vai ei, kyllä se on ok.
Oikeastaan baareissa ei kannata luuhata yksin ympäripäissään. Otetaan käyttöön kaverisysteemi. Kun yhdessä tullaan baariin, sieltä myös lähdetään yhdessä.
Ongelmiahan tulee varsinaisesti vasta siinä kohtaa, kun ollaan yksin sen törkymöykyn kanssa. Kun seisotaan ala-ovella ja pyritään sisään ,ja karju vaan tökkää jalkaa ovenrakoon. Tässäkin kohtaa vielä kunnon rääkyminen ja kiljuminen ja "TULIPALO! APUA!" -huutaminen voi auttaa. Mutta että jos tosiaan joutuu suljettuun tilaan kusipäämiehen kanssa, silloin on jo pulassa.
Jotenka daamit. Katkaiskaa se tilanne siihen, kun olette vielä julkisella paikalla ihmisten ympäröityinä. EI VOI OLLA NOIN VAIKEAA.
Ja sen mä kyllä sanon, että jos se roikale on päästetty asuntoon ja viereen nukkumaan ("vaatteet päällä vaan nukkumaan") niin sit on ihan oma vika, jos käy huonosti. Älyä kannattaa käyttää.
Olen samaa mieltä kanssasi, että tottakai omaa järkeä kannatta käyttää ja yrittää ennakoida tilanteita, joissa oma turvallisuus on vaarassa. Mutta tuohon lihavoimaani lauseeseen viitaten ei koskaan ole kenenkään "oma vika", jos toinen raiskaa sinut. Ei siihen ole mitään oikeutusta missään tilanteessa!
Eksmieheni sai usein naisilta vonkaamisia, mutta kaikkein typerryttävintä oli, että hän meni niihin sumeilematta mukaan vaikka olin paikalla! Kaikkein iljettävintä oli seurata, kun hän antoi kaikenmaailman hiihtäjien likistellä ja kähmiä itseään aivan kuin olisi ollut joku näyttelyesine. Lopetin suhteemme tämän takia, mutta myös siksi, että sillä miehellä viirasi muutenkin (halusi harrastaa seksiä lastennähden, ei kestänyt kritiikkiä, nautti raiskaamisesta tai vallantunteesta, kähmi mua julkisilla paikoilla).
Erotomania kyseessä. Aiheesta löytyy muuten aika hyvä elokuvakin, jossa erotomaanikkoa näyttelee Aydrey Tatou. En vain nyt muista elokuvan nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Olin varattu ja siitä huolimatta yksi nainen työpaikalta flirttaili ja yritti aina iskeä työpaikan juhlissa. Meni lopulta niin pitkälle, että hän lähetteli lähes päivittäin tekstiviestejä ja laittoi kirjeitä autoni tuulilasiin. Ei millään uskonut puhetta. Lopetti, kun vihdoin ja viimein otin asian puheeksi töissä esimiehellemme ja onnistuin samoihin aikoihin myös vaihtamaan työpaikkaa (ja puhelinnumeron).
Siis vastaus tähän viestiin.
Vierailija kirjoitti:
mies jonka luulet olevan vain kaveri ylipuhuu itsensä yöksi sohvallesi ja hyökkää äkiä kulli kovana viereen
miehesi kaveri alkaa kehua persettäsi, kun olette kaksin keittiössä
vanhainkodissa papat iskevät tisseihin kiinni
hädin tuskin ylä-aste ikäiset pojat huutelevat kun olet juoksulenkillä "hyvin pomppii!" ja vislailevat
ja kaupan pihalla räkivät juopot huutelevat, että lähetkö mun mukaan,annatko pillua?
välillä mietin, ovatko kaikki miehet todellakin sikoja? .(
Totta, niin totta. Kaikkein eniten näistä on varmasti järkyttänyt juuri tuo, että ne suloiset vanhat papat alkavatkin äkkiä puhua rivoja, ehdotella ja käydä kiinni intiimeihin ruumiinosiin. Samat siat erilaisissa pakkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies jonka luulet olevan vain kaveri ylipuhuu itsensä yöksi sohvallesi ja hyökkää äkiä kulli kovana viereen
miehesi kaveri alkaa kehua persettäsi, kun olette kaksin keittiössä
vanhainkodissa papat iskevät tisseihin kiinni
hädin tuskin ylä-aste ikäiset pojat huutelevat kun olet juoksulenkillä "hyvin pomppii!" ja vislailevat
ja kaupan pihalla räkivät juopot huutelevat, että lähetkö mun mukaan,annatko pillua?
välillä mietin, ovatko kaikki miehet todellakin sikoja? .(
Totta, niin totta. Kaikkein eniten näistä on varmasti järkyttänyt juuri tuo, että ne suloiset vanhat papat alkavatkin äkkiä puhua rivoja, ehdotella ja käydä kiinni intiimeihin ruumiinosiin. Samat siat erilaisissa pakkauksissa.
Todella suuri osa miehistä on niin sanotusti sikoja. Tämä jo ihan siksi, että miehen seksuaalisuuden minkäänlainen rajoittaminen on uusi ilmiö. Suomessakin naista on syytetty miehen toimittamasta raiskauksesta, avioliitossa on saanut raiskata, työpaikoilla ahdistella ja jos isi/setä/ukki ahdistelee niin lapset on hiljennetty. Mies on saanut harjoittaa täysin mielivaltaista seksuaalisuuden muotoa lähes koko ihmisen historian ajan. Tämän vuoksi naiset eivät ole voineet liikkua vapaasti, eivät voi edelleenkään lukuisissa kulttuureissa.
Tämän vuoksi toivoisin että naiset eivät käytä toisista naisista halventavia nimityksiä. Ihan vain siksi että naista haukkumalla annetaan miehelle vapaus käyttäytyä vastuuttomasti. Katsokaa kulttuureita jossa vastuu siveydestä on vain ja ainoastaan naisella, sitäkö haluatte?
Muistaakseni 60-, ja 70- luvulla uraa tehnyt ruotsalainen näyttelijänainen kertoi eräässä dokumentissa että häntä koekuvannut ja haastatellut mies runkkasi kasuaalisti pöydän alla työaikana kun nainen esitti vuorosanoja. Sellaista ihanaa miehen vapautta ovat naiset täälläkin nauttineet runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
FREDERIK
TAI NEUMANNon vielä pahempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi, että tottakai omaa järkeä kannatta käyttää ja yrittää ennakoida tilanteita, joissa oma turvallisuus on vaarassa. Mutta tuohon lihavoimaani lauseeseen viitaten ei koskaan ole kenenkään "oma vika", jos toinen raiskaa sinut. Ei siihen ole mitään oikeutusta missään tilanteessa!
Varastaminen on aina väärin. Silti on oma vika, jos heiluttelet setelinippuasi kerjäläisen silmien edessä. Hän saa tuomion rikoksesta, mutta voi miettiä, olisiko sinussa edes hienoista moraalista vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asui viinille perso viiskymppinen täti-ihminen, joka saattoi pienessä sievässä ilmestyä milloin minkäkin tekosyyn varjolla ovelle pelkässä puoliavonaisessa kylpytakissa. Ajan kanssa meni vaan härskimmäksi, vaikka tein kyllä hyvin selväksi ettei kiinnosta. Vaihtoi mm. saunavuoronsa minun vuoroani edeltävään ja löytyi sieltä useammankin kerran ilman rihmankiertämää rasvailemasta itseään yms, "hupsis, joko se minun vuoroni loppui, hihihi" ja sen jälkeen alkoi keikistellen ja pyllistellen kamojaan keräilemään ja pukemaan. Unohteli tavaroita pukuhuoneeseen jotta sai tekosyyn tulla takaisin kun olin jo riisunut. Joskus kun taluttelin pikkujouluhumussa porraskäytävään väsähtäneen tädin kotiovelleen niin kävi kursailematta vehkeisiin kiinni ja kerjäsi, että eikö nyt voitais edes pikaseen, ei hän kerro kenellekään.
Onkoha meillä ollut sama naapuri :D Mulle kyllä osui vain yksi tällainen tapaus, kun selvästi tuiterissa oleva naapurisnainen ilmestyi kylpytakki päällä oven taakse kyselemään, josko voisi huoltomiestä soittaa kun oli teljennyt itsensä ulos kämpästä. Pyysin naisen sisälle odottelemaan, lähdin hakemaan makkarista puhelinta ja kun palasin takaisin olkkariin, niin kylpytakki oli mytyssä lattialla ja nainen loikoili lettu levällään sohvalla. Ei kuulemma ollutkaan juuri huoltomiestä vailla vaan mikävaan mies kelpaisi, kunhan saisi heti ja siinä paikassa. Tuon myyntipuheen jälkeen kylpytakkia päälle ja kotiin, ei tullut kauppoja sillä kertaa...
Ei herran tähden..! :'D
Repesin näille totaalisesti, sorry, tiedän ettei pitäisi..
Aika pahaa settiä naisetkin osaa pistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoha meillä ollut sama naapuri :D Mulle kyllä osui vain yksi tällainen tapaus, kun selvästi tuiterissa oleva naapurisnainen ilmestyi kylpytakki päällä oven taakse kyselemään, josko voisi huoltomiestä soittaa kun oli teljennyt itsensä ulos kämpästä. Pyysin naisen sisälle odottelemaan, lähdin hakemaan makkarista puhelinta ja kun palasin takaisin olkkariin, niin kylpytakki oli mytyssä lattialla ja nainen loikoili lettu levällään sohvalla. Ei kuulemma ollutkaan juuri huoltomiestä vailla vaan mikävaan mies kelpaisi, kunhan saisi heti ja siinä paikassa. Tuon myyntipuheen jälkeen kylpytakkia päälle ja kotiin, ei tullut kauppoja sillä kertaa...
Ei herran tähden..! :'D
Repesin näille totaalisesti, sorry, tiedän ettei pitäisi..
Aika pahaa settiä naisetkin osaa pistää.
Nooh, toisaaltahan tälläkin palstalla ovat miehet monesti peräänkuuluttaneet naisilta alotteellisuutta ;D
Ex-vonkamiesten vertaistuki / piiriedustaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävin seksin vonkaaja olen minä itse. Join tytön kauniiksi ja vähän valehtelin sille ja vonkasin seksiä.
M40
Kyllä, juuri näin, mutta älä ole sellainen enää!
Täytyy tunnustaa, että minäpä taas lähetin hyvälle ystävälleni rakkauskirjeen, jossa mm. kerroin ajattelevani häntä masturboidessani. Pyysin anteeksi. Jostain syystä ystävyys ei kuitenkaan enää jatkunut täysin entisellään. Sitten ystäväni kuoli yllättäen. Koska minulla oli pornoaddiktio, koin elämäni tilaisuuteni koittaneen ja aloin masturboida katsellen hänen kuvaansa. Tunsin mediaalisesti, kuinka hän oli vielä kuolemansakin jälkeen raivoissaan minulle. Tahdoin vain hyvää, mutta en osannut ajatella asiaa uhrini näkökulmasta. Sittemmin hän onkin usein tullut uniini ja varoittanut minua, kun olen ollut tekemäisilläni virheitä naisten kanssa.
Oikeasti en edes tahtonut seksiä, vaan rakkautta, mutta olin kokonaan unohtanut, mitä rakkaus on, vaan luulin sen lähtevän liikkeelle seksistä. Paha väärinkäsitys! Vähitellen olen oppinut käyttäytymään paremmin. Pornon käyttökin on jäänyt vähitellen pois kuin itsestään, eikä enää eturauhastakaan pakota. Tärkeintä terapiassa on tiedostaa tilanne aikuisten oikeasti, pyytää anteeksi toisilta ja antaa myös anteeksi itselleen. Olin ällöttävin tuntemani vonkaaja, mutta enpä ole enää! Nykyisin olen yleiskiltti piiriedustaja. Vilpittömät pahoittelut ja osanottoni kaikkien puolesta.
Eräs toinen M40
Hyvä että avauduit asiasta, mitä vähemmän näitä väärinkäsityksiä hyssytellään sitä parempi. En ole mies mutta yleensä yleistetään että pojilla ja miehillä ihastuessa fyysinen halu tulee useammin ensin ja ihastumisen muut tunteet seuraavat mahdollisesti perässä ja naisilla ja tytöillä toisinpäin. Homokulttuurissa yhden yön suhteet ovat myös ilmeisesti yleisempiä tuttavuuden teon tapoja. Kuka tietää, mutta varmasti moni muukin mies kokee fyysisen lähestymisen ja mielellään seksin itselleen luontevaksi ja mukavaksi ensiaskeleeksi jonka taakse kätkeytyy muita tarpeita. Yleensäkin ihmisillä on taipumusta haluta asioita jotka ovat tavallaan työkalu suurempaan tavoitteeseen, ilman että tiedostamme todellisen tavoitteemme koska mielessä käy enemmän "haluaa haluaa" osuus kuin "mitä sitten jos saan haluamani, mitä siitä koostun" osuus.
Itse olin kasvaessa koulun suhteen perfektionisti koska mielessäni iti ajatus siitä että hyvät tytöt saavat kaiken haluamansa ja koulu oli osa sitä. En kuitenkaan tullut miettineeksi mitä se haluamani todellisuudessa oli. Omalla kohdalla siitä ei varsinaisesti seurannut katumusta koska itseasiassa olen utelias ja rakastan lukemista, mutta muuten en ole yhtään se ihminen jollaisena itseäni pidin (ja mikä pahinta en ole koskaan ollutkaan) joten herääminen oli edessä täälläkin. Tosiasiassa olisin milloin tahansa myynyt koko koulumenestykseni jos siten olisin saanut poikaystävän. Joskus se mitä itsestään stereotyyppisesti olettaa ei olekaan se kuka on. Offtopicia, mutta päätin alapeukkujen määrän takia vastata ex-vonkamiehelle ei-vihaisesti.
Ihmeellistä naisten syyttelyä. Naisten vika kun joutuvat pervojen uhriksi, pysyisivät naiset kotonaan vaan!
Ei portsari auta mitään, jos pervo liittyy seuraan vasta kotikorttelissa. Ei tilannetta voi katkaista julkisella paikalla, jos se ei ole alkanut julkisella paikalla.
Kaverin kanssa käveleminen ei välttämättä toimi, jos asutaan aivan eri suunnissa jne. Voi olla että kotona odottaa vaikka lemmikki joka kaipaa jo pissalle tms.
Tulipalon huutelu tuntuu vähän väärältä, siinä helposti säikäyttää viattomia ihmisiä eikä saa välttämättä edes apua itselleen, kun muut keskittyvät pelastamaan itseään perheineen. Apua-huuto on ihan okei.
Hätänumeroon soittaminen voi provosoida ahdistelijaa ja voi käydä huonosti ennen kuin poliisit ovat paikalla.
Näin naisena voin kertoa, että monet naiset itse yllyttävät ja lietsovwt miesten vonkausta. Miehet toki sen aloittavat, mutta olen omin silmin todistanut, että naiset lähtevät mukaan siihen showhun. Oikeasti naiset voisivat vain täysin ignoorata ja miettiä vähän pidemmälle tilanteita, jossa on esim.uhka että vonkaaja vain innostuu ja lähtee seuraamaan ja jankkaa lisää luullen sen olevan joku leikki, jossa nainen on mukana. Monet näistä ääripään vonkaajista on ainakin jollain tasolla mt-ongelmaisia. Oli humalassa tai ei. Siksi kannattaisi naisten miettiä vähän tarkemmin, kenen puheisiin reagoi ja kenen kohdalla kannattaa suosiolla esittää kuin ei olisi kuullutkaan ja lähteä nopeasti pois paikalta ja tarpeeksi kauas.