Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?

Vierailija
21.11.2016 |

Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.

Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.

Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.

Kommentit (283)

Vierailija
201/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei vielä KOSKAAN ole vongannut minua?!! Ei edes kukaan puliukko ole koskaan huudellut perääni :-(

Vierailija
202/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloisia tarinoita, tulee oma eksä mieleen.

Olimme molemmat toistemme ensimmäiset seurustelu- sekä seksikumppanit. Suhteen ensimmäiset pari viikkoa kuluivat ilman seksiä. Kuitenkin ensimmäisen kerran jälkeen tilanne muuttui vähitellen siihen että miehen oli saatava vähintään kerran päivän aikana, mieluummin kolme kertaa koska "oli tottunut tulemaan niin usein". Harrasti siis aktiivisesti oman käden kivaa päivittäin ennen tapaamistamme. Jos en jonain iltana olisi jaksanut tai halunnut hänen tarpeitaan tyydyttää, alkoi mökötys ja valitus siitä kun palleihin koskee.

Räikeimmät mieleen jääneet tapaukset ovat sellaisia, missä en olisi itse todellakaan halunnut häntä tyydyttää mutta suostuin kumminkin, koska ruinaaminen oli raivostuttavaa kuunneltavaa. Mm. kun menin nukkumaan ennen häntä (hänen jäädessä pelaamaan kaverinsa kanssa tietokoneella) hän herätti minut vielä myöhemmin panolle, kun emmehän me olleet koko päivänä mitään tehneet. Tein selväksi etten jaksanut, halusin nukkua, mutta sitten kuulemma piti avittaa häntä omalla kädelläni kun eihän se paljoa energiaa vie.

Toinen tapaus oli kun emme olleet nähneet pidempään aikaan (etäsuhde), ja sängyssä piti sitten käydä neljään kertaan. Viimeisellä kerralla hän jätti esileikit ja liukasteet pois ja rynni suoraan sisään, jolloin tuntui kipua ja myöhemmin huomasin että vertakin tulee... Se jälkeen yhdyntä sattui ja paljon, mutta hänen oli silti saatava. Palleihin sattui ja ei voi keskittyä töissä, ei millään ymmärtänyt miksen voisi antaa.

Tuo kipu kesti kuukausia, ja kävin lääkärissäkin sen takia. Kuitenkin piti sänkyyn päästä kun nähtiin niin harvoin ja hän joutui viikolla vain runkkaamaan.

Kun lopulta erosin hänestä, hän vielä ehdotteli että jos kuitenkin vielä paneskeltaisiin? Joo ei, en aio matkustaa 1000 kilometriä suuntaansa sen takia että voin vähän paneskella tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka aamu kun vien lapsen päikkyyn on matkalla vanha ruipelo ählämiukko, joka ensimmäisellä "kohtaamisella" halusi tarjota lapselleni pizzaa muka omassa ravintolassaan oikein ilmaiseksi, kun ei kiinnostanut niin kuolaava kalansilmäkatse ja "olet niin kaunis, voinko saada osoitteesi...". Juu et voi, jätä rauhaan, älä seuraa meitä.

Eli nyt tuo ällökuolaäijä ei puhu enää mitään, mutta laittaa ohikulkiessaan sellaisen kuolahimokatseen ja kyylää. Oikeesti vaikka onkin ihan vaahtosammuttimen kokoinen, niin pelottaa välillä kun ihan puskista ilmestyy. Siis kirjaimellisesti puskista. Pusikosta kyttäämästä. Just ennen päikkyä on sellanen rauhallinen asuinalue, josta se puskasta luikertelee esiin ja luikkii aina tietä pitkin jonnekkin. Ällöttää ja vituttaa suoraan sanottuna lapsen puolesta, että tollasta joutuu näkemään.

Vierailija
204/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siirtymässä ulkomaille työtehtävissä ja kun saavuin paikan päälle oli sovittu, että tapaan edeltäjäni kahvilassa, jotta voimme keskustella työhön liityvistä tehtävistä. Yllätyin, kun kollegani mies tuli tapaamiseemme mukaan. Keskustelimme siinä asiaa useamman tunnin tehtävistä ukon möllöttäessä hiljaisena vaimonsa vieressä.

Kun tapaamisen lopussa poistuin WC:hen, niin ukkeli oli tietämättäni seurannut perässäni naisten vessaan. Poistuessani kopista, mies väijyi ulkopuolella ja työnsi minut voimalla takaisin ja alkoi väkisin suudella "intohimoisesti". Oli kuulemma heti ensi sekunnilla ihastunut minuun ja nyt olisi pakko päästä panemaan. Olin järkyttynyt ja pääsin pakenemaan kahvilan puolelle.

Siellä kollegani odotteli ihan hiilenä, varmaan tiesi miehensä tavat. Olimme samassa kaupungissa vielä noin viikon ajan, ja mies oli saanut jotain kautta ongittua puhelinnumeroni. Soitteli ne muutamat päivät ja ruinasi seksiä estottomasti. En luonnollisesti lopulta vastannut, sangen säälittävä tapaus.

Vielä jonkin ajan kuluttua sain yksityisviestiä, että on edelleen kiinnostunut, seksiseuraa vailla.

Vierailija
205/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein mitään verrattuna näihin muihin, mutta eräs limainen nelikymppinen lyhyt ja laiha lihakseton ruipelomies vonkasi baarissa pöytään kielloista huolimatta tunkien "Antaisit nyt, täällä odottaa innokkaana pikku pikku pili ja ei siinä menisi kauaa"

Houkutteleva tarjous, eikö?

Vierailija
206/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen piti olla juhlapäivä keski-ikäiselle porvoolaismiehelle. Kaksi naista oli jo saatu helposti baarista kämpille asti. Päällimmäisenä illasta jäi kuitenkin mieleen pettymys, kun toinen AV-mamma  torjui miehen tylysti matkalla ABC:lle. Ennen ABC reissua oli mies jo pannut toista naista makuukammarissa. Alkoholia ei porvoolainen ollut nauttinut ennen ABC:lle lähtöä.

- Nainen oli sanonut, että iskuyritys oli sen verran haparoivaa, ettei porvoolainen ollut tervetullut pukille, kertoo tilannetta seurannut AV-palstan reportteri Seksi-Seppo.

Vierailija
207/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkkohtaisesti ole tavannut tätä, mutta tämä mies, jonka vaimo joutui lopettamaan pikkuvauvan imetyksen, jotta mies saisi seksiä! Inhottava ja vastenmielinen "isä".

Vierailija
208/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. No eipä ole onneksi tullut vastaan.

Aika monen vastaajan kohdalla voisi todeta, että miehet käyttäytyy sikamaisesti, kun niille annetaan tilaisuus käyttäytyä sikamaisesti. Eli otetaan saatille, mennään jopa viereen nukkumaan, hymistään jotain ympärpyöreää törkyehdotuksille, jähmetytään kauhusta...

Mitäpä jos seuraavan kerran olisit ottamatta saatille, vetäisit turpaan puristelijaa ja karjaisisit kunnolla epämääräisiä ehdottelevalle. Ei tartte heittäytyä avuttomaksi uhriksi.

Mikä oikeutus sikamaiselle käytökselle on vaan tilaisuus siihen? Eikä miehet yleisesti ottaen ole mitään tilannetajuttomia idiootteja jotka ei osaa "siivosti" ehdottaa seksiä ja ymmärrä sanaa ei. Täälläkin moni on kertonut, että ne tyypit saattaa ihan oikeasti väkisin tunkea saatille, vaikka sanotaan että mitään ei ole luvassa. Tyhmä siis saa olla jos muuta olettaa.

Toisekseen pitää ymmärtää, että monia pelottaa karjuminen tai edes minkäänlainen epäystävällisyys, koska pelätään sen vonkaajan suuttuvan ja alkavan aggressiiviseksi, saati sitten jos sitä menisi lyömään kuten ehdotit. Täälläkin on moni kertonut, että vaikka kieltäydytään ystävällisesti, niin silti alkaa solvaus ja joskus uhkailu. Voimassa kun nainen sitten usein kyllä häviää miehelle. Eivät kaikki vonkaajat tietysti oli väkivaltaisia ja saattavat kyllä uskoa jos hieman karjaisee, mutta ei se poista sitä, että pelottaa. On ihan luonnollista ja loogista toivoa että se toinen ei ole kusipää ja ymmärtää lopettaa kun itsestä selvästi näkyy, ettei kiinnosta. Kauhusta jäykistyminen taas on täysin luonnollinen ja hyvin tyypillinen reaktio jos tilanteessa on seksuaalisen väkivallan tai kaltoinkohtelun uhkaa, koska se tilanne loukkaa, satuttaa ja järkyttää. Siksi esimerkiksi raiskauksiin ei vastoin yleistä harhaluuloa useinkaan liity kovaa väkivaltaa, koska uhri lamaantuu eikä pysty taistelemaan vastaan. Tottakai jokainen haluaa uskoa, että jos se ahdistelija, vonkaaja tai raiskaaja sattuisi omalle kohdalle, niin kiroisi, löisi, huutaisi ja kaikinpuolin taistelisi vastaan, mutta kun ei sitä voi tietää miten oikeasti reagoisi.

Sitten kannattaa pelata varman päälle. Esimerkiksi: ei lähde sieltä baarista jonkun itsepäisen random-miehen kanssa. Jos liimautuu kiinni ulko-ovella tai ennen sitä, hihkaistaan portsari paikalle tai nostetaan sellainen älämölö että kanssabaareilijatkin havahtuu. Jos lähtee silti seuraamaan, tultuaan heitetyksi ulos poliisien uhalla, kaivetaan se kännykkä heti esiin ja ruvetaan soittelemaan hätänumeroon.

Tässä kohtaa ei tarttisi sitten miettiä, että onko ok jos soitan vai ei, kyllä se on ok.

Pysäyttää kyllä aggressiivisenkin karjun.

Oikeastaan baareissa ei kannata luuhata yksin ympäripäissään. Otetaan käyttöön kaverisysteemi. Kun  yhdessä tullaan baariin, sieltä myös lähdetään yhdessä.

Ongelmiahan tulee varsinaisesti vasta siinä kohtaa, kun ollaan yksin sen törkymöykyn kanssa. Kun seisotaan ala-ovella ja pyritään sisään ,ja karju vaan tökkää jalkaa ovenrakoon. Tässäkin kohtaa vielä kunnon rääkyminen ja kiljuminen ja "TULIPALO! APUA!" -huutaminen voi auttaa. Mutta että jos tosiaan joutuu suljettuun tilaan kusipäämiehen kanssa, silloin on jo pulassa.

Jotenka daamit. Katkaiskaa se tilanne siihen, kun olette vielä julkisella paikalla ihmisten ympäröityinä. EI VOI OLLA NOIN VAIKEAA.

Ja sen mä kyllä sanon, että jos se roikale on päästetty asuntoon ja viereen nukkumaan ("vaatteet päällä vaan nukkumaan") niin sit on ihan oma vika, jos käy huonosti. Älyä kannattaa käyttää.

Olen samaa mieltä kanssasi, että tottakai omaa järkeä kannatta käyttää ja yrittää ennakoida tilanteita, joissa oma turvallisuus on vaarassa. Mutta tuohon lihavoimaani lauseeseen viitaten ei koskaan ole kenenkään "oma vika", jos toinen raiskaa sinut. Ei siihen ole mitään oikeutusta missään tilanteessa!

Varastaminen on aina väärin. Silti on oma vika, jos heiluttelet setelinippuasi kerjäläisen silmien edessä. Hän saa tuomion rikoksesta, mutta voi miettiä, olisiko sinussa edes hienoista moraalista vikaa.

Ihmeellinen maailmankuva, että rinnastat materian varastamisen ja henkilön fyysisen itsemääräämisoikeuden rikkomisen + seksuaalisen väkivallan toisiinsa. Ja ei, varkauden kohteeksi joutuminen ei ole kategorisesti ihmisen "moraalinen vika", vaikka rikoksen tekijä olisi kuinka paljon tahansa sitä varastettavaa asiaa vailla.

Rikoksen uhrin syyttäminen rikoksesta on raukkamaista. Se, että sinä esität sellaista, kertoo enemmän henkilökohtaisesta vääristyneestä moraalistasi sekä mahdollisesti tämän keskustelun kontekstissa siitä, että pidä omakohtaisesti suorittamaasi seksuaalista ahdistelua oikeutettuna, "koska olosuhteet...".

Vierailija
209/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähällä olen selvinnyt. Pahinta tähän mennessä ovat olleet kaksi kertaa kun varattu nainen, jonka tunnen vuosien takaa ja mieskin on tuttu, on yrittänyt saada minua mukaansa koska suhteessa on ollut seksin suhteen hiljaista.

Kieltäydyin enkä koskaan puhunut asiasta eteenpäin mutta kyllä se syö luottamusta ihmisiin. Kun en ole edes mikään naistenkaataja.

Vierailija
210/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lähdössä yksin kotiin kapakasta, sellaisesta räkälästä. ystävä oli jäänyt vielä sinne, mutta  minua väsytti.  äkkiä minut juoksee kiinni ehkä kaksivitonen, hieltä ja tupakalta haiseva finninaama  huutaen " oota! mä oon kattonut hei sun persettä koko illan!"  ja koetti laittaa kättä ympärilleni. kun käskin päästää irti alkoi sönköttää "kaikki vanhat naiset haluu nuorta kollia!" ( olin 39-vuotias..)  seurasi kerrostalon ala-ovelle lupaillen panna minulta "aivot pellolle" ja tunki  perässäni rappuun vaikka yritin estää.. asuin ensimmäisessä kerroksessa ja vielä hereillä ollut aviomieheni  tuli rappukäytävään huutoni ja kiroiluni kuultuaan. tajusi heti tilanteen  ja koska sattuu olemaan parimetrinen bodari sekä vielä järjestysmies ammatiltaan, sai ahdistelijani kyytiä!   lensi pihalle kuin leppäkeihäs. 

kun istuimme keittiössä kuulimme ihailijani huutavan ulkona  epämääräisiä tappouhkauksia ja kirosanoja.. mietimme jo poliisille soittamista, mutta sitten hiljeni. ristus mikä reissu! mahtaa minulla olla vetovoimainen perse!

Vierailija
211/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

! mahtaa minulla olla vetovoimainen perse!

Laita kuva! Muuten ei uskota.

Vierailija
212/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt oikein mitään verrattuna näihin muihin, mutta eräs limainen nelikymppinen lyhyt ja laiha lihakseton ruipelomies vonkasi baarissa pöytään kielloista huolimatta tunkien "Antaisit nyt, täällä odottaa innokkaana pikku pikku pili ja ei siinä menisi kauaa"

Houkutteleva tarjous, eikö?

Aviossa oleva Marko Jyväskylästä?

Vierailija
213/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siirtymässä ulkomaille työtehtävissä ja kun saavuin paikan päälle oli sovittu, että tapaan edeltäjäni kahvilassa, jotta voimme keskustella työhön liityvistä tehtävistä. Yllätyin, kun kollegani mies tuli tapaamiseemme mukaan. Keskustelimme siinä asiaa useamman tunnin tehtävistä ukon möllöttäessä hiljaisena vaimonsa vieressä.

Kun tapaamisen lopussa poistuin WC:hen, niin ukkeli oli tietämättäni seurannut perässäni naisten vessaan. Poistuessani kopista, mies väijyi ulkopuolella ja työnsi minut voimalla takaisin ja alkoi väkisin suudella "intohimoisesti". Oli kuulemma heti ensi sekunnilla ihastunut minuun ja nyt olisi pakko päästä panemaan. Olin järkyttynyt ja pääsin pakenemaan kahvilan puolelle.

Siellä kollegani odotteli ihan hiilenä, varmaan tiesi miehensä tavat. Olimme samassa kaupungissa vielä noin viikon ajan, ja mies oli saanut jotain kautta ongittua puhelinnumeroni. Soitteli ne muutamat päivät ja ruinasi seksiä estottomasti. En luonnollisesti lopulta vastannut, sangen säälittävä tapaus.

Vielä jonkin ajan kuluttua sain yksityisviestiä, että on edelleen kiinnostunut, seksiseuraa vailla.

Mitä HELVETTIÄ...

Vierailija
214/283 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 13-vuotias ja oltiin perheeni ja kahden kaverini kanssa leirintäalueella. Oli vasta toukokuu, joten paikka oli muuten lähes tyhjä.

Yhtenä iltana minä ja kaverini lämmitimme saunaa ja halkoja hakiessa jäin katselemaan muurahaispesää. Siihen sitten tuli yksi leirintäalueen vakivieraista: kuusikymppinen lihava alkkismies Karjala-tölkki kädessä. Äijä alkoi kehua, että onpas pikkutytölle kasvanut uhkeat muodot ja Lähdin kiireesti kävelemään puuliiterille. Mies seurasi perässä ja liiterin suojissa alkoi tenttaus ja vonkaus. Kysyi, Olenko neitsyt ja onko poikaystävää ja millaiset alusvaatteet minulla on. Kertoi, ettei ollut näin nuorta naista sitten poikavuosien päässyt kokemaan, mutta kovasti tekisi mieli. Minä vain keräsin halkoja ja vastasin ukon puheisiin neutraalisti ja ympäripyöreästi. Lopulta ukko ei meinannut päästää minua vajasta, vaan jäi oven eteen tukkeeksi ja sanoi, että olen upean näköinen likka ja, että halusi naida minua nyt. Lopulta sanoin miehelle, että pois tieltä, tai menen kertomaan isälle ja tähän ukko sanoi, että sopii, mutta Tästä ei sitten kerrota kenellekään.

Oli ällöttävää katsella sinä iltana, kun vanhempani juorusivat tämän ukon ja hänen porukkansa kanssa grillillä, kun hän oli juuri muutama tunti sitten irstaillut minulle ja olisi ehkä raiskannutkin, jos en olisi sanonut vastaan. Eikä se ollut ainoa kerta, kun äijä oli ällöttävä, vaan hän ihan avoimesti vikitteli ja lähenteli monia nuoria naisia, minuakin, vielä monena Seuraavana vuotena, kun häntä kesäisin näimme, kunnes kuoli ollessani 17-vuotias.

Hyi. Minuakin on vanhat, rumat ukot joskus vikitelleet. Mitä niiden päässä liikkuu? Luulevatko oikeasti, että nuoria tyttöjä kiinnostaa seksin harrastaminen noiden ällötysten kanssa?

Nää on sellaisia ketkä painostavat nimenomaan nuoria tyttöjä seksiin. Ikä on auktoriteetti ja nuoria tyttöjä on helppo painostaa ja uhkailla. Sairasta.

215/283 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-vuotias kun kotiin kaverin luota kävellessä (pitkä yleensä hiljainen pikkupaikan suora) moottoripyörä hidasteli ja ajeli rinnallani. Kuski pysäytti ja huikkasi lähetkö likka Porvooseen. Sanoin paniikissa että kotiin olen matkalla. Äijä kyseli haluisko likka kyydin, hyvät kyydit saa tällä ajopelillä. Jatkoin vaan kävelyä paniikissa ja tyyppi lopulta kurvasi u-käännöksellä menemään.

Oli pelottavaa kun olin kokematon ja kiltti enkä osannut pistää vastaan sanallisesti, kipitin vaan kotiin enkä kertonut kellekään kuin myöhemmin.

Vierailija
216/283 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin vanhemmat pervosedät sanovat, että nuoret tytöt ovat siksi niin helppoja kohteita, koska eivät tosiaan osaa vielä pistää vastaan, vaan haluavat miellyttää. Ne saa kuulemma tekemään mitä vaan keksii.

Vierailija
217/283 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistähän se on minua katsellut.

Vierailija
218/283 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapaillut yhtä miestä muutaman kerran. Hän kutsui minut kaverinsa luxus mökille ja ilta oli kiva. Illalla harrastimme seksiä ja kesken kaiken tämä kaveri tulee sängyn viereen ja haluaa mukaan seksiin. Kieltäydyin, niin tapailemani mies sanoi että älä pahoita toisen mieltä. Olisi pitänyt alkaa kimppakivaan. En alkanut. Aamulla lähdin pois ja tapailu loppui siihen.

Vierailija
219/283 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle osui kohdalle tilanne jossa olin jo suostumassa seksiin ja riisuimme jo vaatteita. Kun olin ottamassa paitaa pois niin tämä sankari sanoi "Älä hei vaan ota paitaa pois kun noi sun tissit on tuollaiset" viitaten A-kuppikokoon. Ei saanut seksiä enää vaan heitin tyypin rappuun ja vaatteet perästä.

Vierailija
220/283 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yön baarituttavuus veti kyllä semmoisen vonkausshown että vietän selibaattia lopun elämääni,,, . Ei kelvannut suihinotto eikä käsihoito, kehui vaan mun persettä koko ajan ja vonkas anaalii, ei kuulemma seiso muuten, vonkas ja vonkas ja sitten kun piti työntyy niin ruiskautti lastin selälle ja rupes nukkumaan. Aamulla sama uudestaan, saatana että on turhautunut olo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme