Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?

Vierailija
21.11.2016 |

Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.

Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.

Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.

Kommentit (283)

Vierailija
241/283 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiski.

Vierailija
242/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kylmä ja pimeä aamu, seisoin bussipysäkillä johon olin vahingossa saapunut 30 min etuajassa. kyseessä ei ollut paikallisliikenteen pysäkki, vaan olin ihan vieraassa kaupungissa matkalla kotiin.  lähellä näkyi baari joka oli jo auki ja mietin, että sieltä voisi saada kahvia! mielummin olisin mennyt kahvilaan, mutta sellaista ei ollut näköpiirissä.

sain kahvini ja menin pöytään iltalehti kainalossa. olin hädintuskin ehtinyt istua, kun pöytääni ilmestyi  mieshenkilö kysellen että "mikäs mirkku tänne lennähti?" ja ihmetteli kahviani suureen ääneen. sanoin odottavani bussia ja siitähän mies repesi "kulta hei, tää on kapakka höhö höööh" . koetin syventyä lehteen, mutta äkkiä sen päälle pamahti kaljatuoppi "juo!" ilmoitin etten halua, mutta mies  työnsi tuoppia päin niin että sitä roiskui jo takilleni.. katsoin anovasti ympärilleni  mutta muita asiakkaita ei näynyt ja baarimikkokin  oli hävinnyt johonkin. lopulta otin tuopin, nousin seisomaan ja kulautin lähes  kertahuikalla alas todeten että "kiitos mutta nyt meen sinne bussiin. heippa".

virhe. "sä et mee mihinkään bussiin vaan tuut meille naimaan ! ämmä saatana et mee mihinkään!"  juoksin pysäkille JA TÄMÄ HULLU PAINAA PAITASILLAAN PERÄSSÄ. bussi ilmestyi näkyviin juuri kun juoksin pysäkille ja tuulilasin läpi näin miehen pysähtyneen puuskuttamaan noin viiden metrin päähän pysäkistä...  itkuhan siinä pääsi. kun pääsin istumaan  ja tajusin  että auto liikkuu ja olen turvassa.

mikä hiton kylähulluraiskaaja se tyyppi oikein oli?!  helvatun pikkukaupunki ja kiimaiset juntit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini poikaystävä. Olimme jotain 18-vuotiaita, kun kaveriporukalla lähdimme mökille. Meitä oli kymmenkunta, osa seurusteli ja osa ei.

Uitiin paljon, osa hengasi mökin terassilla ja jotkut olivat saunassa. Äkisti vedessä kaverini poikaystävä kiskaisi minut syliinsä ja tunsin hänen seisokkinsa. Ponkaisin vedestä hirmukyytiä "pakko päästä saunaan!".

Oltiin uimassa siinä illan mittaan paljon ja heikoimmathan alkoivat jo valitella nukkumaan pääsemistä. Meitä jäi neljä vielä juomaan ja valvomaan (yksi oli se kaverin poikaystävä). Olimme saunassa porukalla, kun tämä kyseinen poikaystävä alkoi hirveästi ehdotella, että hän ottaisi uimakilpailun kanssani. Sanoin jääväni mieluummin saunaan, koska minun oli kylmä. No sitten hän halusikin saunomiskilpailun kahdestaan. Kaksi muuta halusivat uimaan ja kun he tekivät lähtöä saunasta, tämä poikaystävä alkoi sivellä kylkeäni jaloillaan. "Tuun sittenkin uimaan!" kiljaisin ja juoksin edeltä veteen.

Myöhemmin tuo pariskunta on eronnut, syynä on ollut ylläripylläri tuon miekkosen tapa iskeä kaikkia ja ehdotella ja on jopa pettänyt.

Vierailija
244/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sitten nämä kaikki viestit. Kiitos osallistuneille, tunnen itseni taas hyvin normaaliksi näihin kauhujuttuihin verrattuna. 

Vierailija
245/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 v ja ekaa kertaa käymässä Helsingissä. Oltiin lähdössä kotiin ja samanikäisen kaverini kanssa mentiin rautatieaseman baariin odottamaan junan lähtöä. Tilattiin oluet (eka kerta kun tilasin alkoholia) ja tarjoilija kysyi paperit ja koetti vielä tutkia onko ajokortit väärennettyjä kun olemme  niin nuoren näköisiä. Läheisestä pöydästä tuli joku 40-50 v setä ja alkoi tarjota seuraa. Kysyi ollaanko oikeasti 18 kun ollaan niin nuoren näköisiä. Selitti että haluaisi viedä meidät kotiinsa ja päästäisiin nauttimaan kunnon panomiehestä. Koetettiin tehdä selväksi ettei kiinnosta mutta tuo setä vaan jatkoi selittelyjään. Kertoi että nuoret työt tykkäsi  hänen panostaan. Oli edelliselläkin viikolla ollut jonku 14 v kanssa sängyssä. Sitten äkkiä korjasi että oli luullut tätä 16 v ikäiseksi. jne

Lähdettiin vauhdilla ja piiloillen junalle niin ettei työ yökötys pystynyt seurata meitä.

Vierailija
246/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa työpaikassani tuli sinne minua ehkä 10 v vanhempi uraohjus mies pätkäksi töihin. Se oli kimpussani kuin takiainen ekasta päivästä lähtien. Pyysi iltaa istumaan hotellilleen, kehui minun osaamistani ja tehokkuuttani töissä, kantoi töihin minulle munkkeja, karkkia jne. Tuli lähelle aina kun pystyi. Siinä vaiheessa menin esimieheni puheille kun tuo niljake yritti järjestää yhteistä työmatkaa yön yli. Pomo ymmärsi ja järjesti etten joutunut yhteiselle reissulle.

Työmatkani aikana tuo niljake oli ollut 15 v vanhemman sihteerin kimpussa. Pomokin nauroi minulle jossain vaiheessa että tuo niljake taitaa yrittää kaikkia naispuolisia koko ajan. Parin kuukauden jälkeen tuo toi pöydälle kuvan kahdesta pienestä lapsestaan jotka odottivat äitinsä kanssa kotona tätä reissaajaa. Kerran näin tuon vaimon ja vaikea oli pitää pokkaa kun tiesi että mies panee kaikkea minkä saa kiinni.

Työpaikan toisen naisen kanssa meillä oli sairaan hauskaa kun tämä niljake joutui naishuijarin uhriksi. Oli iskenyt taasjotain naikkosta junassa joka veikin sitten lompakon. En hyväksy varastamista mutta jotenkin ei sympatiaa herunut...

Vieläkin yököttää kun ajattelen tyyppiä. Kauhea pyrkyri töissä ja varasti työnantajalta jos vaan pystyi jne. Ei mitään moraalia. Näkyy menestyneen valitettavasti yllättävän hyvin...

Vierailija
247/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ekassa työpaikassani tuli sinne minua ehkä 10 v vanhempi uraohjus mies pätkäksi töihin. Se oli kimpussani kuin takiainen ekasta päivästä lähtien. Pyysi iltaa istumaan hotellilleen, kehui minun osaamistani ja tehokkuuttani töissä, kantoi töihin minulle munkkeja, karkkia jne. Tuli lähelle aina kun pystyi. Siinä vaiheessa menin esimieheni puheille kun tuo niljake yritti järjestää yhteistä työmatkaa yön yli. Pomo ymmärsi ja järjesti etten joutunut yhteiselle reissulle.

Työmatkani aikana tuo niljake oli ollut 15 v vanhemman sihteerin kimpussa. Pomokin nauroi minulle jossain vaiheessa että tuo niljake taitaa yrittää kaikkia naispuolisia koko ajan. Parin kuukauden jälkeen tuo toi pöydälle kuvan kahdesta pienestä lapsestaan jotka odottivat äitinsä kanssa kotona tätä reissaajaa. Kerran näin tuon vaimon ja vaikea oli pitää pokkaa kun tiesi että mies panee kaikkea minkä saa kiinni.

Työpaikan toisen naisen kanssa meillä oli sairaan hauskaa kun tämä niljake joutui naishuijarin uhriksi. Oli iskenyt taasjotain naikkosta junassa joka veikin sitten lompakon. En hyväksy varastamista mutta jotenkin ei sympatiaa herunut...

Vieläkin yököttää kun ajattelen tyyppiä. Kauhea pyrkyri töissä ja varasti työnantajalta jos vaan pystyi jne. Ei mitään moraalia. Näkyy menestyneen valitettavasti yllättävän hyvin...

..näinpä se nykyään valitettavan usein käy, niin yrityksissä kuin politiikkassa. Parhaat eivät edes viitsi pyrkiä johtoon ja mulkut narsistit tai femakot sitten kyynärpäät edellä ja läheisensäkin unohtaen omaa etuaan edistääkseen painuvat johtoon keinoja kaihtamatta.. =(

Vierailija
248/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotias mies haluaa kertoa oman kokemuksensa

Itselläni etovin tapaus on eräs hyvän ystäväni Kristan (nimi muutettu) ystävä Helena (myöskin muutettu nimi) Heidän oli tarkoitus olla Kristan poikaystävän luona yön yli, mutta ison riidan takia poistuivat ja pyysivät minulta yösijaa, asuin viereisessä rapussa. Tytöt olivat kovassa humalassa ja haisivat oksennuksellekkin. Tytöt kävivät suihkussa peräkkäin ja laitoin heille vieraspedit valmiiksi. Krista tuli kylpyhuoneesta suihkunsa jälkeen ja meni suoraan nukkumaan. Helenaa ei näkynyt eikä kuulunut joten menin tarkastamaan tilanteen. Oven avatessani Helena tarrautui välittömästi etumukseeni ja yritti väkisin suudella oksennuksen valuessa hänen leukaansa pitkin. Työnsin häntä pois ja pyysin lopettamaan, mutta sain vaan vastaukseksi "Mitä sä oikein selität? Kaikki te miehethän ajattelette vain pillua" kun hän taas koitti tulla lähelleni. Sain tytön kuitenkin rauhoittumaan ja saatoin hänet vuoteelleen ja menin itsekkin nukkumaan.

Vain pari minuuttia myöhemmin hän tuli makuuhuoneeseeni ja valitteli ettei saa unta vieraspedillä, joten ajattelin päästää hänet omalle sängylleni nukkumaan ja siirtyisin itse vieraspedille. Tästähän hän tulistui ja alkoi huutamaan "Vitun mulkero! Mikset vaan voi työntää kullias muhun!?" Johon Kristakin heräsi. Krista haki ystävänsä viereiselle patjalleen nukkumaan ja ajattelin että saisin vihdoin nukkua rauhassa, olinhan jo aijemmin herännyt heidän yllättävään ovikellon soittoonkin.

Kuitenkin vielä saman yön aikana jouduin heräämään siihen kun Helena oli tullut suukottelemaan kaulaani samalla hieroen etumustani. Tällä kertaa korotin ääntäni ja käskin mennä nukkumaan tai vaihtamaan kanssani yösijaa. Kuitenkin sain vastaukseksi vaan itkuisen huudon "Vitun kusipää". Hän pakkasi tavaransa ja lähti ulos paiskoen ovia kiinni perässään. Hetken päästä keittiön ikkunasta lenti kiven murikka sisään eikä tekijästä ollut kahta epäiltyä.

Myöhemmin lähetin lasinvaihtolaskun Helenalle ja hän sen maksoi. Ei uskalla enää edes katsoa minua päin kävellessään kadulla vastaan.

Vierailija
249/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oman äidin aviomies. Meillä ei ollut minkäänlaisia välejä, tapasin miestä hyvin harvoin sillä silloin harvoin kun kävin katsomassa äitiäni tämän kodissa mies oli töissä tai jossain muualla ja muutoin näimme äidin kanssa ulkona. 

Joskus kuitenkin kävi niin, että mies oli saman katon alla kuin minä. Ja silloin kun hän oli, hänellä oli todennäköisesti vapaapäivä ja silloin viina maistui. Mies puhua jurnutti minulle tauoitta milloin olen kenenkin julkkisnaisen näköinen. Ja nämä olivat siis aivan hatusta temmattuja ja yli-imartelevia. Mies pyrki siellä pienessä asunnossa aina juuri siihen huoneeseen jossa minä satuin olemaan itsekseni, aina tarvi jotain jostain. Siinä hän sitten hieroi isoa rantapallomahaansa minun kylkiä ja selkää vasten ja jatkoi höpöttämistään. Useamman kerran siis niin, että äitini oli viereisessä huoneessa tai vain piipahtamassa lähikaupassa. 

Kerran minut suostuteltiin käymään näiden mökillä, ja hölmöyksissäni suostuin. Tietenkin kävi niin että jäin hetkeksi tämän miehen kanssa kaksin, ja äijähän tuli kuin ohjus mua kohti ja ihan vuolaasti sössötti kuinka olen maailman kaunein nainen ja kuinka mä olen parempi kuin äiti ja hän kyllä lähtisi minun kanssa ihan minne vain ja tuli iholle. Tein äkkiä lähtöä bussipysäkille ja mies vaan tuli perässä. Ehdin kuitenkin karkuun, ja siinä sitten laitoin äidilleni tekosyytekstaria nopeasta lähdöstäni. 

Ei tuosta mistään voinut äidille kertoa. Kaikki hänen miehet ovat aina olleet hänelle viattomia kullannuppuja, vaikka pahimmat heistä ovat myös juopotelleet, lyöneet meitä lapsia, lyöneet äitiä ja hajottaneet asuntoa. Meidän suvussa on hyvin vahva kulttuuri sille, ettei minun äidin miehiä saa kommentoida.  Tuo selvä seksuaalinen ahdistelu oli vain kertakaikkisesti liikaa. Vaikka olin noiden tapahtumien aikaan 23-27-vuotias, niin se ahdisti. Itse olen hyvin sulkeutunut ja yksityinen ihminen, joka ei ole tottunut tuollaisiin hyökkäyksiin. 

Vierailija
250/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisinä oltiin poikakaverin kanssa Helsingissä. Illalla mentiin hotellin baariin jossa ihan väkisin seuraan tunki joku vanha äijä. No se ukkeli alkoi avautumaan meille että mitä kaikkee hassunhauskaa hän oli tehny woodstockissa. Oli harrastettu kimppakivaa (vinkvink silmää iskien) ja kaikenlaista mitä en olis halunnu kuulla. Mainosti vielä kuinka hänellä on avoin suhde ja pääsiskö meidän huoneeseen harrasteleen sitä kimppaa... Ei sitte kylläkään otettu sitä meidän kanssa peuhaamaan :)

Vierailija
251/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se, kun 17-vuotiaana odottelin kaverini kanssa kävelykadun laidalla yhtä kaveriamme iltapäivällä. Siinä sitten semmoinen arviolta 35-40-vuotias selvin päin oleva mies käveli ohi ja jäi juttelemaan. Ihan siistin näköinen ja ulkoisesti ihan normaalin oloinen mut oli tosi vastenmielistä kun aikuinen ukko lähestyi. Yritettiin väistellä tilannetta parhaamme mukaan mut mies vaan kyseli että "onkos likat lähteneet shoppailemaan" ja "missäs kaupassa te kävitte". Sit hän kysyi että lähdettäiskö kahville. Sanottiin että ei. Sitten tämä mies sanoi suoraan, siis ihan naama peruslukemilla ja tosissaan, että hän on tosi kovassa puutteessa, ei ole saanut seksiä pitkään aikaan joten voisimmeko lähteä hänen kämpilleen, hän asuu ihan lähellä. Käskettiin häiskän painua helvettiin. Jatkoi vielä että hän vois vaikka maksaa, jolloin kaverini sanoi, että hän soittaa poliisit paikalle just, jos ei hän häivy heti. Lähti sit menemään.

Vierailija
252/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen työpaikkani pomo lähetteli koko ajan pikkutuhmia viestejä. Ihan aluksi viestit olivat tyyliin "Olipa ihana tulla töihin ja nähdä aurinkoinen naama respassa", johon vastasin "Kiitos". Tästä hän alkoi kutsua mua Neiti Auringoksi ja alkoi sit käyttää tätä työmeileissäkin, esim. Hei Aurinkoinen, voitko järjestää neukkari kolmoseen kahvit ja pullat klo 14. Mut sitten aika nopeasti sävy alkoi muuttua, että "näytät upealta tänään" ja "Näytät riettaalta tuossa hameessa". Kyseessä oli polven alle menevä hame. En vastannut näihin mitään. Kerran, juuri ennen joulua, oli ollut edustustilaisuus johtoportaalla firman ns. takkahuoneessa ja siellä oli konjakkia korkattu ja muuta. Menin sitten siivoamaan neukkaria niin eikös tämä pomo osunut sinne paikalle, laittoi oven kiinni ja otti vyötäröltä kiinni. Yritin irrottautua mutta mies sanoi että tässä olisi hyvin aikaa pienille pikasille, että täällä takkahuoneessa ei koskaan kukaan käy ja kukaan ei kuule kun tämä on täällä toisessa päädyssä. Sanoin ettei todellakaan, johon mies sitten sanoi että on niin kovin monelle muulle käynyt. Minä sanoin että menepä sitten kysymään heiltä. Sitten tämä äijä heittikin koko homman vitsiksi että kurillaan hän vaan tämmöistä mutta kun olin lastaamassa tavaroita kärryyn niin otti rinnasta kiinni ja alkoi puhua jostain ensikäden oikeudesta (TÄH?). Silloin tökkäsin hänet kauemmaksi ja sanoin että voit ihan ite siivota tän takkahuoneen jos et anna mulle työrauhaa. Silloin lähti.

Puhuin tästä hommasta mun yksikössä työskentelevälle naiselle ja hän sanoi että tää ukko on aina ollut semmoinen, ei kannata välittää. En tosiaankaan tiennyt, kenelle olisin voinut siitä valittaa, toki firmalla oli pääkonttori ja siellä tätä äijää ylempiä pomoja mutta en ollut koskaan nähnytkään näitä ihmisiä. Joten siedin sitten 2kk vielä lisää epämääräisiä viestejä ja väistelin ukkoa parhaani mukaan, kunnes löysin uuden duunin. Siinä oli pikkasen huonompi liksakin mutta se oli mulle siinä vaiheessa ihan se ja sama. Halusin vaan pois. Näin vanhempana olisin laittanut miehen vastuuseen tuosta hommasta mutta nuorena en osannut tai uskaltanut. 

Vierailija
253/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli varmaan järkyttävin, ei ehkä ällöttävin mutta varsinainen shokki: 

Mieheni työkaveri, semmoinen mua ja miestäni ehkä 20 vuotta vanhempi rauhallinen mies kävi meillä muutaman kerran kun kulkivat kimppakyydillä mieheni kanssa töihin. Sama mies oli auttamassa meitä kylpyhuoneremontissakin. Semmoinen todella rauhallisen ja kiltin vanhemman miehen perikuva. Yhtenä kesänä oli sit meidän kaupungissa iso ulkoilmakirppis jossa olin kiertelemässä, olin tullut sinne kävellen. Alkoi sataa aivan taivaantäydeltä ja kun pitelin sadetta yhden kojun sisällä niin tämä mies osui paikalle ja tuli juttelemaan. Siinä sit puhuttiin säästä ja sanoin, että hitsi kun voisi loppua, olen kävellen eikä edes sateenvarjoa tullut mukaan. Mies sanoi että hänellä on auto tossa torin kulmalla että hänpä heittää mut kotiin. Meille matkaa 2km joten mikään iso lenkki ei ollut. Hyppäsin kyytiin ja lähdettin ajamaan. Ihan yhtäkkiä mies veti auton parkkiin tien reunaan ja kysyi, että Miten olis. Kysyin että miten niin miten olis. Mies siihen että niin että miten olis jos tässä autossa syntyisi pieni seikkailu. Purskahdin nauramaan, en voinut muutakaan, sit järkytytyin. Sanoin että no ei todellakaan jos oikein ymmärsin mitä tarkoitat. Hän yritti änkyttää että niin hän on vähän huono lähestymään naisia ja rehellisyys maan perii ja ties mitä muuta. En pelännyt häntä vaan sanoin, että ajapa nyt suoraan vaan sinne meidän pihalle. Ajoikin ihan kiltisti ja oli tosi nöyrää miestä jos joskus näin. Mieheni sai asiasta ihan paskahalvauksen ja katkaisi lähestulkoon välinsä tähän äijään.

Vierailija
254/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMAANKIN Minä.itse olen 50 tukeva mies, joskus on kiva olla pikkupikku possu .ruotsinlaivalla oli n.30v järkyttävän isoperseinen nainen ravintolassa.

olin vetänyt kunnon helikopteri kännin ,hyvä kun pysyin pystyssä kun menin naikkoselle ehdottelemaan,alotin keskustelun kauniisti,tiedätkö että olen aina tykännyt isoperseisistä naisista. syystä tai toisesta suhteemme ei edennyt tämän pidemmälle

Vierailija
255/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työmatkalla Helsingissä ja illalla päätin käydä hotellilta siinä assan vieressä olevassa baarissa. Virhe! Pöytääni änkesi kaksi keski-ikäistä miestä, jotka ehdottelivat että lähtäisiin läheiseen puistoon runkkaamaan toisiamme, koska siellä kuulemma pesi maahanmuuttajia, jotka eivät voi sietää homostelua. Sanomattakin selvää että ei kiinnostanut, kulautin kalliin kaljan ykkösellä alas ja lähdin tyhjentämään hotellin minibaaria.

Vierailija
256/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutaman naispuolisen asiakkaan kanssa ravintolassa / terassilla muutamia vuosia sitten, yksi asiakkaista (n.60v) oli aika rankasti flirttaillut kanssani jo aikaisemmin. En koskaan lähtenyt juttuun mukaan, mutta yritin olla iloinen ja ystävällinen, asiakas kuitenkin....

Naikkoset joivat aika paljon illan aikana, ja jutut muuttui aika härskeiksi :D

Hauskaa oli kyllä kunnes tämä 60v rupesi  paijailee, kourii mua pöydän alla. Tuijotti melkein koko illan ja iski silmää :D Noh, siirsin sen käden pois koko ajan ja sanoin jopa suoraan sille kun muut kävi hakemassa lisää juomaa että nyt rauhoitut, en ole kiinnostunut. Tilanne rauhottui...5 minuutiksi ja tas jatkui.

Jossain vaiheessa kuiskasi mun korvaan "mä niin himoitsen sua, oon tosi hyvä sekstailee" jne.

Toitotin mielessäni koko ajan "se on asiakas, se on asiakas, vielä pari tuntia pitää sietää tätä"

Vielä ennen kun lähdettiin se yritti repiä mua mukaansa, meidän piti kuulemma mennä sen luokse panemaan...vaikka sen aviomies oli kotona. Siitä kun kieltäydyin se aneli et saisi ottaa edes suihin multa....

Onneksi ei ole asiakas enää :)

Vierailija
257/283 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa pari kk sitten tosi iso mies (ei nyt varmaan vaikuta tähän mutta kuitenkin) jutteli eka tosi mukavia yms mutta sitten kun alkoi pilkku lähestyä niin alkoin vonkaamaan että hän voi tulla mun luo panemaan :D Olin että ei kiitos, on vähän muuta hommaa aikaisin aamulla. No hän siihen että hän lähtee kyllä heti panon jälkeen että ei huoleti. No sanoin vieläkin että ei kiitos..

Menin kaverin suojiin turvaan kun hän taas saapui 10 min päästä että miksen lähde?? että saisit elämäsi panoa että miksi ei kiinnosta miksimiksimiksi??? :D Ei voinu muuta ku naurattaa että iso mies tollasta vinkuu. 

Ja tosiaan sillä oli nainen, että sen takia halusikin lähtee heti pois :D 

Naurattaa kun jälkeenpäin nähtiin se sama äijä baarissa mut näytti niin nololta että..

Vierailija
258/283 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu tuli mieleen, siis 90-luvulta. Oltiin viikonloppuna baarissa ja siinä oli aika iso porukka, olin naiseni kanssa ja muut olivat sinkkuja, niin luulin. Siirryttiin baarista toiseen ja yksi kaveri alkoi iskemään puolituttua naista siinä. Yritykset loppui lyhyeen, kun míehen vaimo tuli sylilapsen kanssa hakemaan tyyppiä kotiin. No niin Pertti (nimi muutettu), nyt lähdetään.

Vierailija
259/283 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en ymmärrä että vonkaaja suuttuu jos toinen kieltäytyy. Oli mies tai nainen kyseessä. Ei se suuttuminen ainakaan osakkeita nosta...

Vonkaaja suuttuu, koska kokee tulleensa loukatuksi. Hän on käyttänyt energiaansa kohteestaan fantasiointiin ja saattanut nähdä vaivaa pysyäkseen kohteensa seurassa (tarjoamalla juotavaa, kyydin, viihdykkeitä yms.).

Valitettavan usein ihmiset tahattomasti antavat itsestään sellaisia viestejä muille, joista voidaan muodostaa monenlaisia mielikuvia. Aivan tarkoittamattaan.

Esimerkiksi hiuksiaan harova ihminen voi tehdä näin, koska päänahka kutiaa tai hän haluaa varmistaa kuontalon olevan kunnossa. Jotkut koskettelevat hiuksiaan flirttaillessaan.

Vierestä seuraava ihminen voi lukea tämän viestinä - jopa suorana flirttinä jos katseet vonkaajan ja vonkauksen kohteen välillä kohtaavat saman hetken aikana. Vaikka oikeasti vonkauksen kohteella olisi täitä.

Tästä syntyy väärinkäsityksiä, koska ihminen muodostaa herkästi päässään "minä tiedän kaiken"-logiikkaan pohjautuvaa päättelyä. Vonkaaja uskoo toisen flirttailevan, vonkauksen kohde uskoo toisen olevan ajatuksiltaan vilpitön.

Lisää alkoholi (ja mahdollisesti muut elämän ongelmat) tähän soppaan - avot!

Kun vonkauksen kohde on ilmoittanut selvästi rajansa ja kieltäytyy vonkaajan ehdotuksista, vonkaaja kokee tulleensa päihitetyksi. Vonkaaja on tulkinnut toisen olemusta väärin, sekoittaen siihen heijastusta omista tuntemuksistaan (kuten panetuksesta). Silloin vaikkapa se hiusten hiplaamisen seuraaminen tuntuu vonkaajasta todella seksikkäältä, vaikkei kukaan muu sitä seksikkääksi tunnistaisi.

Vonkaajan suuttuessa ei mieltä enää paina "osakkeet" tai käytöstavat. Silloin vituttaa kun on tehnyt itsestään pellen, käyttäen sen ajan ja energian ns. turhaan kohteeseen.

Osittain se on myös aggressiota vonkaajaa itseään kohtaan: hän tiedostaa ettei ole täydellinen pakkaus fantasiansa kohteelle. Vonkaaja saattaa lillua itsesäälissä. Kokea, että hänellä on oikeus haukkua kenet tahansa, eihän hänen sanansa kuitenkaan mitään paina.

Vonkaaja voi haluta epätoivoisesti valtaa toisesta, jolloin hän haukkuu tai uhkailee epäonnistunutta valtaustaan siinä uskossa, että ehkä myös vonkauksen kohteen itsetunto kokisi kolauksen eikä kukaan huomaa itse vonkaajan olematonta itsetuntoa.

Lapsuudessaan vonkaaja on saattanut saada kaiken, noh... Vonkaamalla. Se on saattanut olla ainoa keino jolla vonkaajaa on saanut huomiota perheessään. Se on kikka joka toimi, siksi se on edelleen käytössä aikuisuudessa.

Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
260/283 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Vantaalta

Anteeksi, Heidi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi