Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?
Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.
Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.
Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.
Kommentit (283)
Muistan kun 14-15 vuotiaana keskustassa bussia odotellessa kuulin kuinka joku huusi 'hei tyttö siellä'. Näin kuinka iso vanha mies tarjosi kädessään olleita kahta 100markan seteliä ja kysyi halusinko tienata. Toisella kädellä avasi vyön solkea samalla.
Se on ikuisesti iskostunut mieleeni. Todella pelottavaa ja ällöttävää.
Joskus baarissa tanssittiin ystäväni kanssa. Joku mies sitten änkesi siihen meidän viereen hinkuttaan ja tuli aina viereen kun vähän siirryttiin. Se rupesi kuiskimaan mun korvaan kaikkea, en edes kuullut mitä se sanoi. Tuolla kyseisessä baarissa on aika pieni tanssilattia ja seinät tulee vastaan nopeasti. Tämä mies otti mut otteeseen ja yritti väkisin tanssia hitaita mun kanssa. Yritin päästä pois, mutta se tönäisi mut seinää vasten ja tunki kättään mun housuihin. Sanoin että ei saa tehdä noin ja otin käden pois housuista. Laittoi vaan uudestaan aina sen kätensä housuihin. En päässyt siitä otteesta pois mutta onneksi joku baarimikko tuli väliin ja käski miehen poistua. Tosta on pari vuotta ja ällöttää vieläkin...
Ruma läski homopappi on koko ajan mun kimpussa. Mies olen.
Eilinen hoito vonkas, ja sanoin ett löytyykö kumia. Oli vaan et "älä viitti". No kävi sit ostaa, ja luulin et laitto sen päällensä. Asentoa vaihtaessa huomasin ettei ollutkaan "no aattelin et vast lopussa" vastas hän. Argh, pitää käydä testeissä nyt. No sit vähä välii et haluu laittaa kakkoseen, hiuka meni itellä halut siitä vonkaamisesta, kun monta kertaa piti sanoo et ei!! Ja silti jankutti. Sit vie selvis et on varattu. Yäk ihan paska olo nyt ja morkkis. Ja ittensä tyydytti ei mua ollenkaan. Ja taas sai todeta ettei noi yhenillan jutut oo kivoi😫
Mies tuli juttelemaan baarissa eli kysyi miten ilta mennyt ja seuraavaksi että saako sitä pillua vai tuhlaako hän aikaansa...Hyi s..tana.
Ja lisään vielä et ihan vitun huijattu olo just toi kondomi juttu, kun ties etten suostu ilman mut ei näköjään kunnioittanut ollenkaan sitä päätöstä. Likanen olo jäi koko touhusta.
Baarissa kerran lähipöydässä istui joku jätkä ja joku tyttö. Ja kyllä kuului kauaksi kun se jätkä aneli tuolta tytöltä että anna pliis pillua. ANNNA PILLUAA. Ihan korvissa rupesi soimaan se vonkuminen. Ja arvatkaa mitä tyttö vastasi... :D ..ei siis herunut. :D
Rekkalesbo joka yritti iskeä baarissa Saksassa. Ei hän ruma ollut, muttei minun makuuni. Olin muutamien kavereiden kanssa baarissa ja yllättäen tämä sattuu paikalle ja alkaa kovasti liehittelemään. Tuli vielä oikein seisomaan eteeni etten pääse livahtamaan karkuun ja yritin hieman liikkua vaivihkaa, heti oli estämässä kädellään.
Yritän mahdollisimman selvästi mainita etten ole kiinnostunut mutta kaikui kuuroille korville ja sain osakseni kourintaa ja vielä väkisin yritti käydä kaulaan kiinni. Inhottavaa edes ajatella kuinka joku voi hipelöidä toista vaikka selvästi kieltäytyy. No lopulta ex sattui paikalle ja sanoin suorat sanat.
Eksäni selitti kirkkain silmin, kuinka kiveksiin sattuu jos en anna. Hirveä tuska, ei voi tehdä mitään kun SATTUU niin paljon. Kauhea nainen kun ei tyhjennä vielä tuplatyöpäivän päätteeksi.
Nosferatu kirjoitti:
Rekkalesbo joka yritti iskeä baarissa Saksassa. Ei hän ruma ollut, muttei minun makuuni. Olin muutamien kavereiden kanssa baarissa ja yllättäen tämä sattuu paikalle ja alkaa kovasti liehittelemään. Tuli vielä oikein seisomaan eteeni etten pääse livahtamaan karkuun ja yritin hieman liikkua vaivihkaa, heti oli estämässä kädellään.
Yritän mahdollisimman selvästi mainita etten ole kiinnostunut mutta kaikui kuuroille korville ja sain osakseni kourintaa ja vielä väkisin yritti käydä kaulaan kiinni. Inhottavaa edes ajatella kuinka joku voi hipelöidä toista vaikka selvästi kieltäytyy. No lopulta ex sattui paikalle ja sanoin suorat sanat.
Lesbot on niin hyväkäytöksisiä
Vierailija kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Yritän mahdollisimman selvästi mainita etten ole kiinnostunut mutta kaikui kuuroille korville ja sain osakseni kourintaa ja vielä väkisin yritti käydä kaulaan kiinni. Inhottavaa edes ajatella kuinka joku voi hipelöidä toista vaikka selvästi kieltäytyy. No lopulta ex sattui paikalle ja sanoin suorat sanat.Lesbot on niin hyväkäytöksisiä
Epämiellyttävä kokemus, mutta en nyt silti alkaisi tuomitsemaan kaikkia lesboja yhden typerän ihmisen takia. Jokaisessa "ryhmässä" on mädät omenansa.
Joskus satuin lounaalla istahtamaan samaan pöytään kuin työkaveri, jonka kanssa en aikaisemmin ollut jutellut. Kuitenkin nimeltä tiesin, niin ajattelin kohteliaisuuttani tervehtiä. Enpä vain osannut arvata, että parissa minuutissa mies oli sivelemässä kättä ja ehdottamassa kahden keskistä tapaamista illalle.
Keskustelu loppui aika lailla tuota seuranneeseen kiusalliseen hiljaisuuteen, ja ajattelin asian olevan siinä. Myöhemmin kuitenkin etsi minut uudestaan käsiinsä itkeskelläkseen sitä, kun ei ole päässyt naista koskemaan. Siinä vaiheessa ilmaisin jo suoraan, ettei kiinnostanut ja jälleen valheellisesti kuvittelin viestin menneen perille. Menikin sitten seuraavat viikot tuota tyyppiä hätistellen, kunnes lopulta luovutti. Tai löysi uuden uhrin.
Iltavuorosta tullessani bussia odottaessani, keski-ikäinen ukonkäppänä tuli pyytämään tupakkaa. Kun sanoin että ei ole, hän kysyi että annatko pillua. Sanoin että mene pois, hän huusi kovaan ääneen että "mitä vittua sitten siinä seisot". N40.
Vierailija kirjoitti:
Nosferatu kirjoitti:
Yritän mahdollisimman selvästi mainita etten ole kiinnostunut mutta kaikui kuuroille korville ja sain osakseni kourintaa ja vielä väkisin yritti käydä kaulaan kiinni. Inhottavaa edes ajatella kuinka joku voi hipelöidä toista vaikka selvästi kieltäytyy. No lopulta ex sattui paikalle ja sanoin suorat sanat.Ihan tyypillistä rekkalesbojen käytöstä
Kyllä mäkin ihan suomalaisena hetero miehenä yrittäisin tuollaista sähäkkää goottia iskeä, tiedä kuinka villiä menoa tuollaisen kanssa olisi. ;)
Omani ei ollut kauhea tapaus, mutta melko hämmentävä.
Olin oman ammatillisen, naisvoittoisen alani kaksipäiväisessä seminaarissa. Illanvietto kuului asiaan. Olin ohjelman jälkeen viiden naiskollegan kanssa ravintolassa. Kaikki olivat minua yli 10 v vanhempia, usea olisi voinut olla äitini. Meillä oli ihan asiallinen ja hauska keskustelu, kunnes eräs naisista, alallamme arvostettu ja tunnettu osaaja, alkoi lähennellä minua. Ihan pokkana muiden kuullen hän totesi, että hänellä on miehensä kanssa avoin suhde. Sitten hän alkoi pyydellä minua kovasti jatkoille hotellilleen, vaikka näki sormukseni. Hän oli keskustelun aikana hivuttautunut lähelleni ja pyrki koskettamaan.
Muut naispuoleiset kollegat alkoivat hämillään tehdä lähtöä, niin minäkin tein. Kiitin kohteliaasti seurasta, vietimme seuraavan päivän seminaarissa yhdessä, eikä nainen ollut yhtään millänsäkään.
Ymmärsin, ettei hän ollut ensi kertaa pappia kyydissä.
Kaunis, fiksu ja ihanan muodokas nainen hän toki oli ja on, mutta ei tulisi mieleenikään pettää vaimoani.
Vierailija kirjoitti:
Cheek kun tulee pokaamaan, niin mä oon ihan valmis.
Oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli juttelemaan baarissa eli kysyi miten ilta mennyt ja seuraavaksi että saako sitä pillua vai tuhlaako hän aikaansa...Hyi s..tana.
Ainakin ilmoitti, mitä halusi, mikä ongelma? Säästi aikaa jarahaa.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni selitti kirkkain silmin, kuinka kiveksiin sattuu jos en anna. Hirveä tuska, ei voi tehdä mitään kun SATTUU niin paljon. Kauhea nainen kun ei tyhjennä vielä tuplatyöpäivän päätteeksi.
Wahid? :D
Ja jos se on naisestakin kivaa, niin what's the problem?