Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin/ällöttävin seksinvonkaaja, jonka olet tavannut?

Vierailija
21.11.2016 |

Itselleni kävi vuosia sitten niin, että olin ystäväni kanssa baarissa ja ystäväni iski miehen, joka oli selvinpäin autolla. Menimme miehen kyydillä ystäväni luo ja ystäväni ja mies menivät makuuhuoneeseen hommailemaan. Jossakin vaiheessa tulivat sieltä pois ja kysyin mieheltä, voiko hän käyttää minua ABC:lla syömässä. Mies suostui ja lähdimme. Ystäväni meni nukkumaan.

Matkalla mies avautui minulle ja sanoi, että oli lähtenyt ystäväni mukaan vain siksi, että halusi oikeasti minua. Kehui kuinka kaunis olin ja tarjoutui ostamaan ruuan. Sanoin, että minun puolestani voit tarjota, mutta en aio silti suostua mihinkään, koska olen varattu (olin siis oikeasti varattu). Olin jo tuossa vaiheessa hieman järkyttynyt. Kun olin syönyt, pyysin miestä viemään minut ystäväni luo. Mies lähtikin ajamaan päinvastaiseen suuntaan (kotiinsa) ja puhui minulle koko ajan kuinka halusi minua ja sanoi yhdessä vaiheessa, että olisi valmis vaikka kuolemaan jos saisi edes kerran elämässään näin kaunista naista.

Tuossa vaiheessa aloin jo pelätä, että mies vie minut väkisin kotiinsa ja raiskaa. Selitin siis miehelle koko ajan, että olen varattu enkä suostu mihinkään. No, mies ajoi kotipihaansa ja aneli, että enkö voisi edes yhden kerran harrastaa seksiä hänen kanssaan. Jankutin koko ajan, että EI, en suostu, ja lopulta mies onneksi lähti viemään minua ystäväni luo. Kun pääsimme ystäväni pihaan ja olin nousemassa autosta, mies vielä väkisin yritti suudella. Häivyin nopeasti ja kiitin luojaa siitä, että pääsin miehestä eroon. Se vonkaaminen oli jotakin niin kamalaa, että ei ole sitä ennen tai sen jälkeen tapahtunut vastaavaa. Kun otetaan huomioon se, että hän pani ystävääni ja oli selvinpäin ja käyttäytyi noin, tuo oli oikeasti pelottavaa.

Kommentit (283)

Vierailija
41/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 9 tai 10 ja odottelin keskellä päivää kaveriani kioskin viereisellä parkkipaikalla. Parkkikselle kurvasi auto, mies ruuvaa ikkunan alas ja huusi minut lähemmäs. Lähestyin, ja mustan ajatelleeni, että ehkä hän kysyy tietä jonnekin.

Väärin. Mies istuu ratin takana paljas vehje kädessään, täydessä seisokissa. En tiennyt mistä on kyse, mutta tilanne tuntui epämukavalta jo ennen kuin mies pyysi jäämään katsomaan kun hän "vetää käteensä" (ilmaisu oli minulle outo) ja tarkensi vielä "ettei tartte vieraisiin naisiin mennä".

Hämmennyin, ja olisin lähtenyt muutenkin pois, onneksi kaverini tuli juuri silloin. Auto kurvasi pois.

Hämeenlinna, 1980-luvun loppu.

Vierailija
42/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei sinällään ole mikään kovin kauhea kokemus, mutta ärsyttävä. Tapasin baarissa kivan oloisen miehen ja päätin sitten lähteä hänen luokseen yöksi (kotiin oli pitkä matka). Mies ei tuolloin ehdotellut mitään eikä muistaakseni edes pussailtu. Menin hänen viereensä nukkumaan (vaatteet päällä) eikä hän siinäkään vaiheessa alkanut ehdottelemaan tai lähentelemään. Heräsin kuitenkin aamuyöstä siihen, kun mies oli kietonut kätensä ympärilleni ja toisella kädellä hieroi p*llua ja toisella tissejä.

Mulla oli tuolloin herätessä jo järkyttävä krapula ja menin loppuyöksi/-aamuksi vessaan oksentamaan ja olin siellä siihen asti, että sain soitettua itselleni kyydin kotiin. Mies laitteli mulle myöhemmin viestejä ja soitteli ja ehdotti tapaamista. Jostain syystä vain ei kiinnostanut. Tuo hänen yöllinen hierontasessionsa vain oli liian suuri turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on hyvin samanlainen kokemus kuin ap:lla! olin silloin jo näkyvästi raskaana, kun läksin kaverille kuskiksi. kaveri iski miehen yökerhosta ja menimme sitten kaikki tämän kaverin asunnolle.. minulle oli jäänyt jääkaappiin  ruokaa ja halusin syödä ne :D kaveri vetäytyi miehen kanssa makkariin ja minä söin siinä sekä tekstittelin  kihlatulleni....

hommien hoitamisen  jälkeen  kaverini kutukumppaneineen  pölähti keittiöön ja tuumasin lähteväni kotiin, jolloin tämä hoito kysyi saisiko kyydin takaisin  keskustaan. suostuin, en osannut epäillä mitään pahaa... toisin kävi. olin hädintuskin ajanut pois pihasta, kun mies alkoi hokea  miten on aina tykännyt punapäistä  ja pyyteli pusua ym. suhtauduin tässä vaiheessa  kuten ärsyttävään kännikalaan suhtaudutaan, muistutin  olevani kihloissa ja vielä raskaanakin,  vastaus oli  "mutta mä mielelläni panisin sua". siinä vaiheessa  löin jarrut pohjaan ja ilmoitin, että herra on joko kunnolla tai kävelee kaupunkiin ! tämän jälkeen mies oli hiljaa, mutta alkoi äkisti sivellä niskaani ja  puhallella  korvaani .. siinä vaiheessa  siirryin sanoista tekoihin  ja ajoin tyypin autosta ulos!  kehtasi vielä huudella perään  että "oikeesti.. hei.. kulta älä viitti!" sinne jäi  maaliskuussa , noin viiden kilsan päähän keskustasta  seistä ököttämään. nousi niin nätisti kyydista kai siksi, että ei uskonut minun olevan vakavissaan.. en minä 159cm naisihminen mahani kanssa olisi sellaista parimetristä tyyppiä niska pers-otteella ulos saanut!

hyi saakeli että vieläkin ällöttää muistella :(

Vierailija
44/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa puolitutun porukan kanssa joskus 90-luvulla. Porukan sinkkumies alkoi kysellä mun parisuhteesta, ja kun selvisi että olen sinkku, alkoi kysellä tyydytänkö itseäni ja monellako sormella. En sitten kertonut, ja tyyppi tEki siitä sen johtopäätöksen, etten ollut koskaan saanut, ja hän voisi olla mun seksuaalinen pelastaja ja opettaja. Vinku lupaa saada päästää mut neitsyydestäni ja kiimani tuskasta... Ei todellakaan herunut, häivyin "neitsyyteni" kanssa noin vartin sitä vikinää kuunneltuani, kun selkeäsanainen EI ei mennyt perille.

Vierailija
45/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävin tapaus on ollut keski-ikäinen mies, joka tuli kysymään paljonko maksaisi pikapano. Olin 12-vuotias.

Ällöttävää on myös se, kun mies tulee baarissa iskemään ja kohteliaasti ilmoittaessani olevani varattu, alkaa järkyttävä solvaaminen ja kiroaminen. Ihan oikeasti?

Vierailija
46/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa syy miksen suostu olemaan miesten kanssa tekemisissä. Ainoastaan sukulaisten kanssa olen kontaktissa. Mies ruinaa seksiä loukkaamalla mutta sitä saadessaan huorittelee ja halventaa. Tai itse asiassa halventaa myös kun ei saa.

Ei käy sääliksi tämän sukupuolen suhteettomuutta tai yksinäisyyttä. Olette vaarallisia ja kieroutuneita.

Vierailija
47/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on vissiin ulkonäkö suojannut niin paljon, etten ole tuollaisiin miehiin koskaan törmännyt! Hopeareunuksia :D

Vierailija
48/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13-vuotias ja oltiin perheeni ja kahden kaverini kanssa leirintäalueella. Oli vasta toukokuu, joten paikka oli muuten lähes tyhjä.

Yhtenä iltana minä ja kaverini lämmitimme saunaa ja halkoja hakiessa jäin katselemaan muurahaispesää. Siihen sitten tuli yksi leirintäalueen vakivieraista: kuusikymppinen lihava alkkismies Karjala-tölkki kädessä. Äijä alkoi kehua, että onpas pikkutytölle kasvanut uhkeat muodot ja Lähdin kiireesti kävelemään puuliiterille. Mies seurasi perässä ja liiterin suojissa alkoi tenttaus ja vonkaus. Kysyi, Olenko neitsyt ja onko poikaystävää ja millaiset alusvaatteet minulla on. Kertoi, ettei ollut näin nuorta naista sitten poikavuosien päässyt kokemaan, mutta kovasti tekisi mieli. Minä vain keräsin halkoja ja vastasin ukon puheisiin neutraalisti ja ympäripyöreästi. Lopulta ukko ei meinannut päästää minua vajasta, vaan jäi oven eteen tukkeeksi ja sanoi, että olen upean näköinen likka ja, että halusi naida minua nyt. Lopulta sanoin miehelle, että pois tieltä, tai menen kertomaan isälle ja tähän ukko sanoi, että sopii, mutta Tästä ei sitten kerrota kenellekään.

Oli ällöttävää katsella sinä iltana, kun vanhempani juorusivat tämän ukon ja hänen porukkansa kanssa grillillä, kun hän oli juuri muutama tunti sitten irstaillut minulle ja olisi ehkä raiskannutkin, jos en olisi sanonut vastaan. Eikä se ollut ainoa kerta, kun äijä oli ällöttävä, vaan hän ihan avoimesti vikitteli ja lähenteli monia nuoria naisia, minuakin, vielä monena Seuraavana vuotena, kun häntä kesäisin näimme, kunnes kuoli ollessani 17-vuotias.

Vierailija
49/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana ehtinyt seurustelemaan monenkin miehen kanssa ja todella yleinen kuvio on ollut se, että miehen kaveri on yrittänyt iskeä.

Yksi oli varsin sitkeä tapaus. Aina kun oltiin porukalla bilettämässä, tuo mies tuli vihjailemaan ja puristelemaan kun muut eivät nähneet. Mies oli kaiken lisäksi varattu. Kerran muistan kun hän baarissa sanoi minulle, että halusi minua paljon enemmän kuin omaa tyttöystäväänsä. Tuo tyttöystävä seisoi vain muutaman metrin päässä.

En todellakaan ollut ainut nainen, jota tuo mies ahdisteli. Petti tyttöystäväänsäkin ties kuinka monen naisen kanssa. Lopulta minunkin silloiselta poikaystävältä paloi hermot ja hän kertoi tälle naiselle, että miehensä oli ahdistellut minua. Ilmeisesti erosivat tuolloin väliaikaisesti ja nainen oli saanut kai tietää joistain miehensä panoistakin. Jotenkin kummallisinta tässä on se, että tuo pariskunta palasi yhteen ja ovat vieläkin yhdessä.

Vierailija
50/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 13-vuotias ja oltiin perheeni ja kahden kaverini kanssa leirintäalueella. Oli vasta toukokuu, joten paikka oli muuten lähes tyhjä.

Yhtenä iltana minä ja kaverini lämmitimme saunaa ja halkoja hakiessa jäin katselemaan muurahaispesää. Siihen sitten tuli yksi leirintäalueen vakivieraista: kuusikymppinen lihava alkkismies Karjala-tölkki kädessä. Äijä alkoi kehua, että onpas pikkutytölle kasvanut uhkeat muodot ja Lähdin kiireesti kävelemään puuliiterille. Mies seurasi perässä ja liiterin suojissa alkoi tenttaus ja vonkaus. Kysyi, Olenko neitsyt ja onko poikaystävää ja millaiset alusvaatteet minulla on. Kertoi, ettei ollut näin nuorta naista sitten poikavuosien päässyt kokemaan, mutta kovasti tekisi mieli. Minä vain keräsin halkoja ja vastasin ukon puheisiin neutraalisti ja ympäripyöreästi. Lopulta ukko ei meinannut päästää minua vajasta, vaan jäi oven eteen tukkeeksi ja sanoi, että olen upean näköinen likka ja, että halusi naida minua nyt. Lopulta sanoin miehelle, että pois tieltä, tai menen kertomaan isälle ja tähän ukko sanoi, että sopii, mutta Tästä ei sitten kerrota kenellekään.

Oli ällöttävää katsella sinä iltana, kun vanhempani juorusivat tämän ukon ja hänen porukkansa kanssa grillillä, kun hän oli juuri muutama tunti sitten irstaillut minulle ja olisi ehkä raiskannutkin, jos en olisi sanonut vastaan. Eikä se ollut ainoa kerta, kun äijä oli ällöttävä, vaan hän ihan avoimesti vikitteli ja lähenteli monia nuoria naisia, minuakin, vielä monena Seuraavana vuotena, kun häntä kesäisin näimme, kunnes kuoli ollessani 17-vuotias.

Hyi. Minuakin on vanhat, rumat ukot joskus vikitelleet. Mitä niiden päässä liikkuu? Luulevatko oikeasti, että nuoria tyttöjä kiinnostaa seksin harrastaminen noiden ällötysten kanssa?

Vierailija
51/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virhe oli tuo ABC. Mies ei voinut uskoa, että haluat keskellä yötä ABC:lle syömään ja oletti, että haluat vain pikakivaa auton takapenkillä. Oma moka ja ainakin suikkari olisi ollut sopiva maksu tuhlatusta vapaa-ajasta.

Joo just, ja miehet valittaa naisten pettämisestä samalla kun itse antaa varatuille tällaisia neuvoja. :D

Vierailija
52/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin seksinvonkaaja oli oma kaverini (itse olen nainen ja hän mies). Tiesin hänen suhtautuvan hyvin avomielisesti muun muassa polyamoriaan ja olevan avoimen suhteen kannalla. Eräs ilta hän alkoi tekstiviesteillä kinuta minulta jalkakuvia. Aluksi en tajunnut miksi (olimme siinä vaiheessa tunteneet aika lyhyen aikaa), mutta hän sitten kertoi, että hänellä on jalkafetissi. Ok, ei siinä mitään, mutta minulle tuli inhottava olo - kuka nyt kaveriltaan vonkaa fetissikuvia? Hieman tämän jälkeen hän ilmoitti, että haluaa harrastaa seksiä kanssani. Tarkkaan en enää muista miten keskustelu tästä kehittyi, mutta lopulta ilmoitin ettemme voi olla enää missään tekemisissä, sillä hän ei tunnu ymmärtävän, että en halua hänen kanssaan mitään seksuaalista. Sain kuulla olevani ahdasmielinen, sillä en hyväksy häntä sellaisena kuin hän on, mutta olen yhä sitä mieltä, ettei siinä ole mitään ahdasmielistä ettei halua harrastaa jonkun kanssa seksiä.

Asia jäi kuitenkin vaivaamaan minua sillä emme selvittäneet asiaa kunnolla ja noin vuoden kuluttua otin häneen yhteyttä sanoen, että meidän olisi hyvä sopia välimme. No, puhuimme asian käsittääkseni selväksi, ja puolisen vuotta kuluikin ilman mitään seksivonkausta. Tein kuitenkin sen virheen, että lähdin hänen kanssaan eräs ilta baariin, ja päädyimme suutelemaan kun olin tarpeeksi humalassa. Tämän jälkeen sain kuulla taas kaikenlaista, eikä seksipommitus loppunut edes siinä vaiheessa, kun aloin seurustella. Hän kysyi minua ja poikaystävääni kolmen kimppaan, ja kieltäytyessäni ehdottomasti sain jälleen kuulla olevani ahdasmielinen kun en voi hänen seksuaalisuuttaan hyväksyä. Tämän jälkeen katkaisin välit häneen lopullisesti, enkä enää aio olla niin naiivi että koettaisin juttua sopia. Tästä ihmissuhteesta tuli opittua hyvin paljon.

Vierailija
53/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarissa miehen, joka esittäytyi autokauppiaaksi. Jo baarissa osoitti erästä naista, joka kuulemma halusi väkisin seurustella, jotta saisi auton käyttöönsä, ällöttävää. Juttelimme ja joimme muutamat drinksut, sanoin haluavani lähteä kotiin. Mies änkesi saattamaan minua. Kävelimme kaksi kilometria kotiini, ja oven edessä sanoin hyvät yöt. Missään vaiheessa en ollut luvannut mitään tai antanut ymmärtää mitään. Mies tulistui ja alkoi melkein solvata minua, kun en ottanut viereeni nukkumaan. Hän kuvaili kuinka iso uhraus tuo 2 km kävelyä oli ollut ja nyt olin velkaa yösijan.

En päästänyt kotiini yöksi, mies jaksoi vielä kuudelta aamulla lähettää viestinä jotain romanttista höttöä, siihen se juttu jäi.

Vierailija
54/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja lähtee varattuna naisena kuuntelemaan muiden naimista ja lähtee ventovieraan kyytiin ties minne?

0/5.

Kuuntelemaan muiden naimista? :D Oli tarkoitus, että menen ystäväni luo yöksi, koska omaan kotiin oli 20 km matkaa. On tuota muiden naimista tullut kuunneltua useamminkin.

Olin humalassa ja minulla oli helvetinmoinen nälkä. Halusin kyydin ABC:lle ja takaisin. Onko tässä nyt jotain epänormaalia? AP

-Joidenkin mielestä pelkästään se että olet nainen riittää tekemään epänormaalia kaikesta mitä teet, sanot tai ajattelet. Ihan mitä vaan, aina väärin ja sinun syy. 

Vierailija
55/283 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä, miksi annatte seksiä tai otatte kumppaniksi "sikamiehiä"? Niin kauan katselen naisia alaspäin kuin eivät ota enimmäkseen vain kunnollisia miehiä lähelleen.

Vierailija
56/283 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vuosia sitten  kaverini kanssa baarissa  ja kun teimme lähtöä, seuraamme liittyi hiukan humalassa, muttei kuitenkaan missään kaatokännissä  oleva, täysin ventovieras   jätkä joka  oli sitä mieltä, että hänpä  tulee yökylään  ! sanoimme tiukasti ettei onnistu , jätimme tyypin täysin huomiotta ja  lähdimme keskenämme   jutellen    kävelemään kohti  vierekkäisiä kerrostaloja joissa tuolloin asuimme ,  matkaa oli  yhteen suuntaan noin 2km ja oli kevättalvi... jätkä löntysteli  vaiteliaana  perässä ja sitten yhtäkkiä katosi, huokaisimme helpotuksesta mutta  kotitalojen jo näkyessä tämä pomppasi  yhtäkkiä  eteemme  ja koetti halata meitä solkottaen "mä tuun teidän väliiin!"  luuli kai  lesbopariksi :O

päätimme pysyä yhdessä ja mennä kaverini asuntoon, jätkä yritti tunkea mukaamme  rappukäytävään ja solkotti että  hänellä on kylmä ja kusihätä.  kaverini ärähti että "no mitä vittua sä meitä seurasit, mee himaas kusemaan!" ja kiskaisi oven voimalla kiinni.  jäin sitten yöksi, kun kurkistimme keittiön ikkunasta ja totesimme jätkän ravaavan jalkakäytävää edestakaisin housut auki..

Vierailija
57/283 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Vantaalta

A. P.? :D

Vierailija
58/283 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja lähtee varattuna naisena kuuntelemaan muiden naimista ja lähtee ventovieraan kyytiin ties minne?

0/5.

Kuuntelemaan muiden naimista? :D Oli tarkoitus, että menen ystäväni luo yöksi, koska omaan kotiin oli 20 km matkaa. On tuota muiden naimista tullut kuunneltua useamminkin.

Olin humalassa ja minulla oli helvetinmoinen nälkä. Halusin kyydin ABC:lle ja takaisin. Onko tässä nyt jotain epänormaalia? AP

no, onneks olet sentään hengissä.

Vierailija
59/283 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin muutama vuosi sitten baarissa yhteen mieheen, jonka ainakin itse kuvittelin olevan vain kaverini. Baarissakin vain juttelimme niitä näitä yms. ja kerran pari kävimme kahvilla sen jälkeen. Tästä jonkin ajan kuluttua hän alkoi puhua mielestäni pelkkään kaverisuhteeseen vähän sopimattomia, kuten "tuijotin vaan sun huulia ja mietin miltä tuntuisi suudella niitä". Sanoin useampaan otteeseen, että nyt riittää, joko me ollaan kavereita tai sitten ei mitään. Hän ilmeisesti otti opikseen ja alkoi radiohiljaisuus. Pitkä sellainen.

Radiohiljaisuutta kesti kuukausien ajan, kunnes eräänä päivänä sain tältä mieheltä Whatsapp-viestin: "Haluisitko tulla antamaan käsihoidon?" Tää tuntui musta niiiin loukkaavalta ja nöyryyttävältä, olin tuolloin vielä parisuhteessa niin itku kurkussa selitin poikaystävälle että mikä helvetti miehiä oikein vaivaa. Sanoin tälle miehelle kyllä, että annapa olla viimeinen kerta kun otat muhun yhteyttä. Uskoi, eikä hänestä ole sen jälkeen kuulunut.

Ihan vieläkin järkyttää, kun tätä kirjoitan, miten joiltain voi puuttua tyyli ja tilannetaju noin totaalisesti. 

Vierailija
60/283 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa syy miksen suostu olemaan miesten kanssa tekemisissä. Ainoastaan sukulaisten kanssa olen kontaktissa. Mies ruinaa seksiä loukkaamalla mutta sitä saadessaan huorittelee ja halventaa. Tai itse asiassa halventaa myös kun ei saa.

Ei käy sääliksi tämän sukupuolen suhteettomuutta tai yksinäisyyttä. Olette vaarallisia ja kieroutuneita.

ymmärsinkö nyt oikein, että omien sukulaistesi kanssa harrastat seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä