Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Samaa sukupuolta olevien parien adoptio-oikeus vie lapselta oikeuden isään ja äitiin"

Vierailija
06.11.2016 |

Tiedättekö, miten tämä ongelma on ratkaistavissa?

Sillä, että heterot kasvattavat lapsensa itse.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun Seta käy sitten väkisin repimässä lapset rakastavilta heterovanhemmiltaan ja myy ne homopareille!

Vierailija
2/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta on jo viety oikeus isään, sillä sinkkunaisetkin voivat hankkia lapsen keinohedelmöityksen avulla. Naisen oikeudet ajavat nykyään muiden ihmisten oikeuksien ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta antaa lapsia seksuaalisesti kieroutuneille pervoille.

Viaton lapsi menee pilalle.

Vierailija
4/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ollaan huolissaan vain homoparien lasten oikeudesta "isään ja äitiin"? Miksi avioeroa ei vastusteta yhtä kiivaasti? Miksi kukaan ei aja sinkkunaisten ja leskien lasten välitöntä huostaanottoa? Vai onko oikeasti kyse vain homofobiasta?

Vierailija
5/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita isättömiä tai äidittömiä ihan heteroidenkin jäljiltä...

Vierailija
6/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot on sairaita!

7/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot on sairaita!

Ei ikinä kannata perustella kantaansa tietenkään millään.

Vierailija
8/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan mietitty sitä minkälaista vahinkoa isän tai äidin puuttuminen lapselle aiheuttaa? Puheet että 2 isää tai 2 äitiä ovat valmiita kohtaamaan erilaisia ongelmia lapsen kanssa, niin miten 2 isää tai 2 äitiä suhtautuu siihen kun lapsi kysyy: Missä minun isä tai äiti on? Miksi minulla ei voi/saa olla isää tai äitiä? Mitä 2 isää tai 2 äitiä vastaa lapselle?

Vierailija
9/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita isättömiä tai äidittömiä lapsia nyt jo maailma täynnä. Miksi kaksi naista tai kaksi miestä olisi pahempi kuin yksi?

Vierailija
10/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuule pikkukultumussu, sinun äitisi on tuo Jokke, hän on se naismaisempi osapuoli"

Vierailija
11/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homot on sairaita!

Ei ikinä kannata perustella kantaansa tietenkään millään.

Kävitkö äänestämässä jo Trumppia?

Vierailija
12/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan mietitty sitä minkälaista vahinkoa isän tai äidin puuttuminen lapselle aiheuttaa? Puheet että 2 isää tai 2 äitiä ovat valmiita kohtaamaan erilaisia ongelmia lapsen kanssa, niin miten 2 isää tai 2 äitiä suhtautuu siihen kun lapsi kysyy: Missä minun isä tai äiti on? Miksi minulla ei voi/saa olla isää tai äitiä? Mitä 2 isää tai 2 äitiä vastaa lapselle?

He vastaavat aivan samalla tavalla kuin ne miljoonat muut vanhemmat, jotka ovat syystä tai toisesta joutuneet yksinhuoltajiksi.

Vierailija
13/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Sateenkaaren päästä pitää löytyä kaikki. Aikuisten itsekkäät mielihalut menevät lasten edun edelle.

Ylipäätänsä nämä erikoistapaukset ovat korostetusti esille mediassa. Näin jää tärkeämmät asiat vähemmälle huomiolle.

Vierailija
14/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Sateenkaaren päästä pitää löytyä kaikki. Aikuisten itsekkäät mielihalut menevät lasten edun edelle.

Ylipäätänsä nämä erikoistapaukset ovat korostetusti esille mediassa. Näin jää tärkeämmät asiat vähemmälle huomiolle.

Niin, koska heteroitahan ei ole ikinä esillä mediassa.

Vierailija
15/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, heti yksinhuoltajilta ja leskiltä lapset pois, ettei vahinkoa pääse tapahtumaan !! 

Vierailija
16/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan tajua miten vielä vuonna 2016 Suomi voi olla tällainen junttila, ettei seksuaalivähemmistöjä voida hyväksyä ja ymmärtää.

Vierailija
17/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan mietitty.... ei tietenkään, olet ensimmäinen maailmassa joka keksi noin radikaalin ajatuksen.  Taputapu.

Vierailija
18/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavat varmaan suunnilleen samalla lailla kuin se kenen lapsen isä häipyi kuviosta kun perhe-elämä ei miellyttänytkään, tai se jonka lapsi sai alkunsa baaripanon kanssa, tai se joka käytti luovutettua spermaa, tai...

Vierailija
19/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska heteroitahan ei ole ikinä esillä mediassa.

No esimerkiksi keskiluokkaisten töissäkäyvien verot maksavien tavallisten heteroperheiden elämän kurjistumista käsitellään aika vähän.

Eduskunnalla voisi olla muutakin mietettävää kuin pallotella pienen, äänekkään joukon mielipahaa ja samalla arvojen rapistumista.

Vierailija
20/104 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lesbot ja homot ovat aivan ehdottomasti  ainoa ihmisryhmä, jossa voi olla perheitä missä saattaa puuttua lapselta isä tai äiti. Heteroille ei koskaan näin käy. Ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä