Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkakohteita, joita rakastat

Vierailija
29.10.2016 |

Vastapainoksi tuolle pettymys-ketjulle. Tänne siis ihania matkamuistoja kiitos!

Minä rakastan Lontoota. Voisin mennä sinne vaikka kuinka monta kertaa, jos lompakko antaisi myöten. Ikinä ei nähtävyydet lopu kesken.

Kreeta, Platanias toukokuussa oli kuin paratiisi. Aivan ihana paikka ja todella ystävällisiä ihmisiä.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat, joihin olen palannut useita kertoja, koska tykkään niistä niin paljon:

Pietari, Tukholma, Venetsia, Verbier, Pallastunturi, Kreikka (monta paikkaa: Ateena, Peloponnesos, monta saarta, mutta ei vielä täydellistä paikkaa, minkä löydettyään ei muualle tarttis mennä).

Jos olis rahaa ja lomaa enemmän kuin tarpeeksi menisin vielä näihinkin uudelleen: New York, Sydney, Miami...

Vierailija
82/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi. Pariisia mä rakastan 💜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin parikymppisenä reilu 3 vuotta Buenos Airesissa ja jos olisi rahaa, kävisin siellä vähintään kerran vuodessa. Tai siis jos rahaa olisi, asuisin siellä vaikka puolet vuodesta. :)

Kiehtova, kaunis, mielenkiintoinen, sydäntä särkevä miljoonakaupunki. Elämän ääripäät esillä slummeista ylimystön kaupunkipalatseihin, jotka aikoinaan autioituivat ruton riehuessa ja nyt toimivat museoina tai hotelleina.

Buenos Airesissa on upea ja laadukas ooppera ja baletti, lukuisia museoita, puistoja, kaunista arkkitehtuuria, ravintoloita, bistroja, kahviloita, ostoskeskuksia. Ihan kaikkea.

Ja se ruoka, aah. Ihan parasta. :)

Vierailija
84/87 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat paikat missä olen käynyt ovat kaikki olleet omalla tavallaan hienoja, mutta lempparit ovat olleet Ecuador(uskomaton monipuolinen luonto),mieletön Kapkaupunki,New Orlenas ja Chicago. Chicagoon on kyllä päästävä taas pian, harmi että kaupunki jää niin New Yorkin varjoon.

Vierailija
85/87 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japani. Minulle nykyään asuinmaa, mutta silti paras matkakohde jonka tiedän. Loputtomasti nähtävää ja koettavaa. Jokaisessa prefektuurissa on niin erilainen kulttuuri, että reissut oikeasti tuntuu kuin matkustaisi kokonaan toiseen maahan. vrt. Hokkaido, Tokyo ja Okinawa.

Olen tuo aikasempi Japanin reissua suunnitteleva, pystytkö vinkkaamaan onko Japanissa hapalentoyhtiöitä? Juurikin esim Okinawalle katsoin lentoja, nehän maksaa saman vertan kuin Helsinki-Tokio! Ei kai paikalliset niin paljon lennoista suostu maksamaan?

En ole tuo aiempi vastaaja mutta esimerkiksi Peach www.flypeach.com lentää Okinawaan

Hei kiitos! Englannin kieliset nettisivutkin, vau!

Vierailija
86/87 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

München ja lähiseutujen pienemmät kaupungit - tai oikeastaan koko Baijeri

Denver ja Boulder <3

Praha, Amsterdam, Budapest ja Lontoo

Vierailija
87/87 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo oli ihana! Tosin näin siitä neljän päivä aikana vain kuuluisimmat nähtävyydet (Towerin, Oxford streetin ja Camden townin), pitää joskus mennä tutustumaan syvemmin.

Strassbourg oli tosi kaunis ja symppis. Tunnelma aidon ranskalainen - etenkin kansainvälisempään Pariisiin verrattuna - ja kauniit maisemat.

Eilat on myös ollut lempikohteitani. Etenkin sukeltajille ja snorklaajille se on mahtava.