Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-sarjoja mitkä olisivat toiminneet mielestäsi paremmin ilman pakollista suurta romanssia?

Vierailija
29.10.2016 |

Toi House ja Cuddy on todellakin yksi!
Toinen mikä toimi paljon paremmin ilman romantiikkaa on Dexter. Se oli henkisesti niin risanen kaveri että sille sopi se suhde Ritaan. Mutta yhtäkkiä hän rupes rakastumaan kun hullu ensin siihen Lumeneen ja sitten siihen toiseen jonka nimeä en muista. Muutti koko sarjan ja Dexterin ihan pelleilyks.
Kolmas ja kauhein on Suitsin Mike ja Rachel! Ei, ei, ei!! Tätä tuskin tarvitsee edes perustella? Kauheampaa katseltavaa kun Kaunarit tai Salkkarit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housen olin just tulossa mainitsemaan

Vierailija
2/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa varmaan kaikki! Ainakin reilusti suurin osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

frasier, frendit, miami vice

Vierailija
4/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Housen katsomisen lopetin kokonaan tuon suhteen takia. Sivuroolihahmotkin pelehtivät keskenään ihan liikaa. Myös Bones meni piloille samasta syystä. Sen teinimäisen "minä tykkään sinusta mutta en tiedä sitä itse etkä sinäkään tiedä" -vivahteen vielä jaksoi sietää, mutta ei niitä hahmoja pariskuntana katso erkkikään.

Vierailija
5/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki. Housen katsomisen lopetin kokonaan tuon suhteen takia. Sivuroolihahmotkin pelehtivät keskenään ihan liikaa. Myös Bones meni piloille samasta syystä. Sen teinimäisen "minä tykkään sinusta mutta en tiedä sitä itse etkä sinäkään tiedä" -vivahteen vielä jaksoi sietää, mutta ei niitä hahmoja pariskuntana katso erkkikään.

Just näin! Hyvät sarjat menee pilalle näillä pakollisilla "tykkääkönevaieikötykkää"-sössönsössöllä. Bonesia katon vieläkin, mutta ärsyttää kyllä, en tykkää sitäpaitsi Boothista.

Vierailija
6/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sanomaan myös Bonesista. Varsinkin se vauvahomma meni yli. Muutenkin ärsyttävää, kun muitakin hahmoja on parittu keskenään siinä sarjassa. Castlessa en ole vielä ihan varma Beckettin ja Castlen avioliitosta. Siinä romanssi toimii sentään vähän paremmin kuin Bonesissa. 

Vierailija
7/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

CSI Las Vegas ja oikeastaan myös muut sen spin off  sarjat.  Erityisesti ärsytti  CSI New Yorkin Danny+Lindsey (muistinkohan nimet oikein :))

Ylipäänsä poliisisarjoihin/rikossarjoihin  vähän kuin "väkisin " kirjoitettu romantiikka. (Ainoastaan NCIS LA:n Kensin ja Deeksin välisestä kemiasta ja kipinöistä olen tykännyt).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme