Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkakohteita, joita rakastat

Vierailija
29.10.2016 |

Vastapainoksi tuolle pettymys-ketjulle. Tänne siis ihania matkamuistoja kiitos!

Minä rakastan Lontoota. Voisin mennä sinne vaikka kuinka monta kertaa, jos lompakko antaisi myöten. Ikinä ei nähtävyydet lopu kesken.

Kreeta, Platanias toukokuussa oli kuin paratiisi. Aivan ihana paikka ja todella ystävällisiä ihmisiä.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnmark...Jäämeren rannat. Alkukantaisen kaunista.

Vierailija
22/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisi on mulle ehdoton ykkönen <3

Olen ollut siellä 11 kertaa. Myös New York on ollut vaikuttava, hyvin eri tavalla kuitenkin.

Pariisi on mielestäni kahden käynnin jälkeen yliarvostetuin lomakohde. Arrogantteja ihmisiä ja kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi on ehdoton ykkönen. Myös Toscana (erityisesti Firenze) on jäänyt unohtumattomasti mieleen, haaveena olisikin ostaa sieltä talo<3 Tällä hetkellä asun Barcelonassa, eikä tämäkään yhtään hullumpi paikka ole :)

Vierailija
24/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisi on mulle ehdoton ykkönen <3

Olen ollut siellä 11 kertaa. Myös New York on ollut vaikuttava, hyvin eri tavalla kuitenkin.

Pariisi on mielestäni kahden käynnin jälkeen yliarvostetuin lomakohde. Arrogantteja ihmisiä ja kallista.

Sori, mutta halusin tähän ketjuun vain suosikkeja. Pettymysketjuun voi mennä sitten kertomaan ne negatiiviset kokemukset.

ap

Vierailija
25/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliini = olen käynyt siellä monta kertaa ja kaupunki on varsin tuttu. Helppo liikkua ja edullinen - mielenkiintoista historiaa täynnä oleva paikka. En kyllä käy näissä trendikkäissä kaupunginosissa, kuten Prenzlauenberg ja Kreuzberg, siellä on paljon muutakin kuin nämä trendialueet, jota joka paikassa mainostetaan. 

Barcelona - kiva paikka, kaupunkia ja rantaa. Herkullista ruokaa ja oma kiva tunnelmansa, joka on erilainen kuin Berliinissä. Ehkä en keskikesällä suosi tätä, vaan kevät tai syksy on parempia ajankohtia. Helppo ottaa juna ja mennä lähikaupunkeihin kuten Sitges käymään. 

Vierailija
26/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo ja Korfu.

Vierailija
27/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Pohjois-Englannista. Ihmiset ihan eri tavalla ihania kuin etelämmässä.

Kreikka on tietysti aina ihana, varsinkin kaikki pikkukylät.

Vierailija
28/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomaa ei voita mikään-upea kulttuuri,kivat pienet kahvilat ja ruokapaikat.Ihmiset ystävällisiä ja auttavaisia.Napoli myös ihana,sataman tunnelma  vaikuttava kesäiltana.

Vierailija
29/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edinburgh. Toimivat julkiset, ystävälliset ihmiset, hyvä ruoka.

Vierailija
30/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma! Olen todella kiinnostunut historiasta, niin on ollut tosi ihana fiilis kierrellä kaikissa historiallisissa kohteissa. Myös kirkoissa kannattaa poiketa vaikkei uskossa olisikaan, meinaan arkkitehtuuri ja koristelut ovat aivan mielettömiä.

Vierailija
31/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa olen aikoinaan asunutkin, joten kyllähän siellä on aina kiva käydä. Ehkä nykyisin nautin enemmän rauhasta, joten viime vuosikymmenen ajalta kivoimmat kohteet ovat olleet pienet luonnonläheiset paikat.

Mieleen tulee Garda-järvi, todella kiva lomapaikka, voi asua yhdessä järven pikkukaupungissa ja veneellä tehdä päiväretkiä muihin. Itse pidän enemmän järven jylhemmästä ja viileämmästä pohjoispäästä, Riva ja Torbole. Malcesine on myös okei. Jos enemmän rantalomaa haluaa Sirmione olisi varmaan paras. Gardalta pääsee myös Veronaan, Venetsiaan yms. jos haluaa.

Kreikassa Parga oli kiva pieni ja rauhallinen paikka rantalomalle. Tykkäsin sekä vanhasta kaupungista sekä sen läheisestä rannasta, mutta erityisen ihana oli Sarakiniko, sinne piti mennä erikseen veneellä, mutta oli rauhallinen ja kaunis ranta, jossa vuorenseinämän rappusia kiipeämällä pääsi ravintolaan.

Kanadassa Vancouverin saari on aika täydellinen lomapaikka. Vaatii vaan enemmän aikaa, eli sellainen kuukauden matka olisi sopiva. Sillä matkalla voi yhdistää lomailua suurkaupungissa, pienemmissä kaupungeissa sekä erämaassa ja kaikessa sillä välillä.

Vierailija
32/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangkok oli likainen ja ruuhkainen, joka paikkaan meneminen kesti tuhottoman kauan. Ei kiitos, Thaimaassa on monia parempia kohteita. 

Vierailija
33/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi seelanti. Upeat maisemat, siisteys ja hienot rannat. Ihmiset ystävällisiä. Voisin vaikka muuttaa sinne. Rehellistä kansaa, arvostan.

Vierailija
34/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bangkok oli likainen ja ruuhkainen, joka paikkaan meneminen kesti tuhottoman kauan. Ei kiitos, Thaimaassa on monia parempia kohteita. 

Mainitsetko ne paremmat kohteet? Tää on positiivinen ketju.

Vierailija
35/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisilia, tosin tunteet hyvin hyvin ristiriitaiset. Ihmisten elämänasenne on aivan uskomaton. Minnekään ei ole kiire ja ovat hyvin anteliaita. Ihanaa ruokaa ja viiniä, meri ja Etna. Toisaalta, ympäristö täynnä roskaa. Sitä on kaikkialla minne katsot. Korruptio ja mafia nähtävissä... Olen käynyt kaksi kertaa ja luulen, etten ainakaan pitkään aikaan mene uudestaan. 

Vierailija
36/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna! ihanaa aloittaa päivä laivalla ja nauttia olosta siellä! maissa sitten hieman kävelyä ja jossain vaiheessa syömään Amarilloon! sieltä saa aivan ihania juomia ja ruokia.. paluu matkalla sitten Sada marketin kautta laivalle ja laivalla nautiskelua

Vierailija
37/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand Canyon, maailman mykistävin paikka.

Pyreneet.

Niagaran putoukset. 

New York.

Vierailija
38/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andaluciassa on monia hienoja ja näkeminen arvoisia paikkoja kuten Granada, Córdoba ja Sevilla. Ehdoton suosikkini on kuitenkin Marbella. Ihanaa ruokaa, kulttuuria, leuto ilmasto ja myös luksusta. Voisin vaikka asua siellä!

Vierailija
39/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambridge, Englannissa. Siellä on kaunista ja todella sivistynyt ilmapiiri.

Vierailija
40/87 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluisin kuulla enemmän Grand Canyonista. Tiedän siis kyllä mikä se on ja missä sijaitsee, mutta pääseekö siellä tosiaan rauhassa kävelemään ja tutustumaan alueeseen? Onko alueella muita nähtävyyksiä tai jotain muuta (aktiviteetteja, hotelleja, ravintoloita) joita ehdottomasti suosittelette?