Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Aallon kisasta tulee viikko viikolta parempi ja jännittävämpi!

23.10.2016 |

Kukaan ei voi enää kieltää, etteikö Saaran lavakarisma olisi kehittynyt huimasti ja kankeaksi väitetystä esiintymisestä tullut niin paljon sulavampaa ja monipuolisempaa. Saara saa joka viikko näytettyä uutta itsestään, toisin kuin moni muu kilpailija. Laulu ei ole enää vain kylmää tekniikkaa, vaan oikeasti viihdyttävää ja hauskaakin!

Jotenkin on sellainen kutina, että tämän illan show mursi jonkun jään Saaran ja Britannian välillä, ja äänestäjiä saattaa tulla rutkasti enemmän. Twitter räjähti kehuista, samoin Instagram. Jännittävää nähdä, saako Saaran X Factor taival uuden suunnan tämän esiintymisen myötä!

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin kun koulukiusaajia ketuttaa että esitys menikin todella hyvin. Kertokaa nyt vielä kerran miksi Milla ei voi koskaan menestyä.

Oletko sinä itse mnestynyt, tällä asenteella?

Ihan siinä missä muutkin enkä ole enempää yrittänytkään. Enkä kyllä muista yhtäkään kouluvuosien koulukiusaajista parrasvaloissa nähneeni.

Muista, että Saara yrittää kaikkensa. Olisi jopa hölmöä olla antamatta hänelle kritiikkiä. En nyt väitä, että Saara näitä lukee, mutta ihmettelen, kun kritiikki artistille, joka pyrkii eteenpäin katsotaan kiusaamiseksi. Jos Saara haluaisikin vain olla hyvällä tuulella kun kukaan ei sano pahaa (lue arvostelu) sanaa hän soittaisi pianoa ja laulaisi varmaan jossain seurakunnan ryhmässä.

Pitäisi vain olla jotain "lihaksia" joilla sitä kritiikkiä antaa. Jokainen voi olla kriitikko, mutta valitettavan usein surkea sellainen.

Minä olen potentiaalinen yleisö. MInä voisin ostaa tällaisen laulajan levyn. Jos siinä olisi tunnetta. Mutta kun ei ole. Miksi kuvittelet, ettei minun mielipiteelläni siis kerrottuna tuhansilla kerroilla, ole mitään merkitystä? Kenelle sinusta tuota musiikkia tehdään? Keille Saara esiintyy?

Ymmärrän, ettei kaikki tykkää Chisustakaan ja se on ihan okei, mutta en ymmärrä, miksi Saara valittaa, ettei saa suosiota, Chisu ei valita?

Vierailija
82/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Saarasta esiintyjänä vieläkään ja mielestäni hän ei ole kisan paras.

Stailaus oli myös epäonnistunut, vaikka se monelle fanittajalle onkin sopimaton asia kritisoida.

Asioista oikeasti jotain jopa ymmärtävät tuomarit olivat onneksi kanssasi täysin eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri esityksen ja jep, eipä löydy Suomesta toista yhtä lahjakasta laulajaa/esiintyjää. Vai kenet tuohon olisi muka voinut kuvitella Saaran tilalle? Toivottavasti Saara menestyy ulkomailla, olisi sen totisesti ansainnut. Suomessa ei noin lahjakas nuori nainen voi kovin hyvin menestyä. Täällä pitää olla tavallisempi, lahjattomampi eikä missään nimessä saa itse uskoa itseensä ja omiin taitoihinsa yhtä vahvasti kuin Saara näyttäisi uskovan.

Aija Puurtisen tuossa iässä? On heitä, mutta ei kovin montaa. Tosin Aijasta ei tiedä pääsisikö noin korkealle.

Vierailija
84/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aija Puurtinen alias Honey B 8)

Vierailija
85/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stailaus oli myös epäonnistunut, vaikka se monelle fanittajalle onkin sopimaton asia kritisoida.

Asioista oikeasti jotain jopa ymmärtävät tuomarit olivat onneksi kanssasi täysin eri mieltä.

Mitä sillä on merkitystä?

Vierailija
86/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli esityksessä oli paljon hyvää, minäkin ihailin Saaran koreografiaa siinä "kaatuu-kohtauksessa" ja hän jäi maahan istumaan jopa sexyn näköisenä, mutta itselleni musiikki on ensisijaisesti tunnejuttu. Aivan sama, miten "hienolta näyttää", jos ei tunnu jossain.

Kaikille sekään ei ilmeisesti ole niin, ja hyvä niin. Ei kaikkien tarvitse kokea "hyvää musiikkia" samalla lailla, tai siis määritellä sitä.

Mutta koska aika moni silti on kuten minä, eli tunne on se tärkein, niin TOIVOISIN Saaralle vielä edistymistä sillä saralla, koska toivon hänelle hyvää!

Jjjust. Ja millä oikeudella sä selität muille mitä muut tuntee ja mitä ei. Kyllä minä ainakin tunsin, nimittäin elämänilon ja mahtavan energian.

No ehkä sinä, mutta nämä, jotka eivät mainitse siitä mitään, vaan kehuvat vain miten täydellinen esitys oli. En ikinä sano lempiartisteistani, että heidän esityksensä oli "täydellinen". Ja näitä ovat mm. Jane's Addiction, Rollarit, Led Zeppelin, naislaulajista jos sanotaan niin vaikkapa Madonna, juuri Björk, Sia, miksei Beyoncekin. Ai niin ja Chisu. En koskaan kuule heistä kehuttavan, miten heidän esityksensä oli täydellisiä.

Tälle nyt ei enää voi kuin nauraa 😃😃😃. Milloin Madonna, Chisu tai Sia olisivat olleet tuollaisessa tilanteessa? Lähimmäs pääsee ehkä vertaamalla johonkin parin minuutin musiikkivideoon. Ja muuten olen sitä mieltä ettei joku Madonna välttämättä pääsisi lähellekään tuota Saaran esitystä. Kun Madonnan laulutaitoja tuskin voi kukaan kehua, mahtaisiko sitä edes karisma paikata tuossa biisissä. Saaran esitys oli oikeasti täydellinen, ainoa miinus tuli sen loppuvedon lievästä epävireisyydestä joka onneksi korjaantui viime sekunneilla. Ja sanonpa vielä että kyllä, suurin osa esim masilmantähtien musavidroista menee kategoriaan täydelliset.

Vierailija
87/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne tuomarit laittais Saaran voittoon niin miksi se on niin tärkeä asia? Nehän vois sen tehdä. "Tuomarit oli eri mieltä". Omg. Siis sehän se ratkaiseekin Saaran uran. Noup. Yleisö sen ratkaisee. Aina ja kaikkialla.

Vierailija
88/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta näkee niin hyvin kuinka ei tarvita kuin yksi negatiivinen ihminen pilaamaan ilon monelta. Paha kello kauas kuuluu.

Vierailija
89/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikaaleihin sopii erinomaisesti. Muuhun ei. Vaikka voittaisi koko kisan en maksaisi senttiäkään hänen konsertistaan. Ei se menestys kisoissa ole tuonut sitä puuttuvaa karismaa. Suomessa on paljon hyviä naislaulajia, joilla sitä karismaa on. Se on tärkeintä ja ratkaisevaa näissä peleissä.

Vierailija
90/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin kun koulukiusaajia ketuttaa että esitys menikin todella hyvin. Kertokaa nyt vielä kerran miksi Milla ei voi koskaan menestyä.

Ihan siinä missä muutkin enkä ole enempää yrittänytkään. Enkä kyllä muista yhtäkään kouluvuosien koulukiusaajista parrasvaloissa nähneeni.

Muista, että Saara yrittää kaikkensa. Olisi jopa hölmöä olla antamatta hänelle kritiikkiä. En nyt väitä, että Saara näitä lukee, mutta ihmettelen, kun kritiikki artistille, joka pyrkii eteenpäin katsotaan kiusaamiseksi. Jos Saara haluaisikin vain olla hyvällä tuulella kun kukaan ei sano pahaa (lue arvostelu) sanaa hän soittaisi pianoa ja laulaisi varmaan jossain seurakunnan ryhmässä.

Pitäisi vain olla jotain "lihaksia" joilla sitä kritiikkiä antaa. Jokainen voi olla kriitikko, mutta valitettavan usein surkea sellainen.

Minä olen potentiaalinen yleisö. MInä voisin ostaa tällaisen laulajan levyn. Jos siinä olisi tunnetta. Mutta kun ei ole. Miksi kuvittelet, ettei minun mielipiteelläni siis kerrottuna tuhansilla kerroilla, ole mitään merkitystä? Kenelle sinusta tuota musiikkia tehdään? Keille Saara esiintyy?

Ymmärrän, ettei kaikki tykkää Chisustakaan ja se on ihan okei, mutta en ymmärrä, miksi Saara valittaa, ettei saa suosiota, Chisu ei valita?

Saara esiintyy lahjakkuutta ja teatraalisuutta arvostaville ihmisille, joiden joukko on Suomessa valitettavasti liian pieni. Suomessa tykätään vajaataitoisista "tavallisista" tyypeistä ja äänestetään heidät kilpailuiden voittoon. Nämä äänestäjät eivät tosin sitten kuitenkaan osta ko. voittajan musiikkia, vaan levyt päätyvät alelaariin euron hinnalla ja artisti vaipuu unholaan.

Vierailija
91/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä miljoonakertaisesti enemmän merkitystä kuin sinun negatiivisella marmatuksellasi.

Vierailija
92/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli esityksessä oli paljon hyvää, minäkin ihailin Saaran koreografiaa siinä "kaatuu-kohtauksessa" ja hän jäi maahan istumaan jopa sexyn näköisenä, mutta itselleni musiikki on ensisijaisesti tunnejuttu. Aivan sama, miten "hienolta näyttää", jos ei tunnu jossain.

Kaikille sekään ei ilmeisesti ole niin, ja hyvä niin. Ei kaikkien tarvitse kokea "hyvää musiikkia" samalla lailla, tai siis määritellä sitä.

Mutta koska aika moni silti on kuten minä, eli tunne on se tärkein, niin TOIVOISIN Saaralle vielä edistymistä sillä saralla, koska toivon hänelle hyvää!

Jjjust. Ja millä oikeudella sä selität muille mitä muut tuntee ja mitä ei. Kyllä minä ainakin tunsin, nimittäin elämänilon ja mahtavan energian.

No ehkä sinä, mutta nämä, jotka eivät mainitse siitä mitään, vaan kehuvat vain miten täydellinen esitys oli. En ikinä sano lempiartisteistani, että heidän esityksensä oli "täydellinen". Ja näitä ovat mm. Jane's Addiction, Rollarit, Led Zeppelin, naislaulajista jos sanotaan niin vaikkapa Madonna, juuri Björk, Sia, miksei Beyoncekin. Ai niin ja Chisu. En koskaan kuule heistä kehuttavan, miten heidän esityksensä oli täydellisiä.

Tälle nyt ei enää voi kuin nauraa 😃😃😃. Milloin Madonna, Chisu tai Sia olisivat olleet tuollaisessa tilanteessa? Lähimmäs pääsee ehkä vertaamalla johonkin parin minuutin musiikkivideoon. Ja muuten olen sitä mieltä ettei joku Madonna välttämättä pääsisi lähellekään tuota Saaran esitystä. Kun Madonnan laulutaitoja tuskin voi kukaan kehua, mahtaisiko sitä edes karisma paikata tuossa biisissä. Saaran esitys oli oikeasti täydellinen, ainoa miinus tuli sen loppuvedon lievästä epävireisyydestä joka onneksi korjaantui viime sekunneilla. Ja sanonpa vielä että kyllä, suurin osa esim masilmantähtien musavidroista menee kategoriaan täydelliset.

Käsitätkö sä itse ollenkaan, mistä Saaran menossa UK:hon oli kysymys, mistä X Factorissa on kysymys ja mistä mainitsemissani artisteissa on kysymys? Et ilmeisesti. "Madonna ei pääsisi lähellekään Saaran esitystä"? Haluatko siis sanoa, ettei Madonna ole ansainnut suosiotaan? Ja Saarako ansaitsisi sinusta Madonnan suosion? No, jos näin on, niin miksi Madonnalla on sitten huikea suosio ja Saara on koko ajan pudotusuhan alla?

Vierailija
93/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut Saaran eilisen esityksen kohdeyleisöä, mutta toi sun kommenttisi on kyllä jäätävän naurettva. Joku onnistuu erittäin stressaavasa paikassa ja kovassa tilanteessa ja sinä et antaisi ihmisten myötäelää jännittämistä ja onnistumista ja riemua - ja mitä ihmeen tekemistä Chisulla on tämän kanssa? Minä diggaan Chisusta aivan todella, pidän nerona ja parhaimpana Suomessa, omistan kaikki levyt, Saarlta en yhtään, ja luukutan Chisua jatkuvasti kotona ja autossa - paitsi livelaulun osalta. Chisun laulu on niin huonoa välillä, että vaikka palvon häntä levylaulajana niin mietin usein että kantsiiko keikalle lähteä, koska ei ole siellä parhaimmillaan.  Ja siksi on hienoa, että joku pystyy tuollaisiin livesuorituksiin. Minua Saara on laulajana koskettanut kyllä tässä kisassa useasti, upea tunteellinen ja karismaattinen livelaulaja.

Vierailija
94/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä miljoonakertaisesti enemmän merkitystä kuin sinun negatiivisella marmatuksellasi.

Ei vaan Saaralle. Unohda minut. Mitä merkitystä sillä on Saaralle, jos yleisö tykkää hänestä vähemmän, kuin tuomarit? Sitä tarkoitin. En ole se, jolle ensin kommentoit.

Vierailija
95/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri esityksen ja jep, eipä löydy Suomesta toista yhtä lahjakasta laulajaa/esiintyjää. Vai kenet tuohon olisi muka voinut kuvitella Saaran tilalle? Toivottavasti Saara menestyy ulkomailla, olisi sen totisesti ansainnut. Suomessa ei noin lahjakas nuori nainen voi kovin hyvin menestyä. Täällä pitää olla tavallisempi, lahjattomampi eikä missään nimessä saa itse uskoa itseensä ja omiin taitoihinsa yhtä vahvasti kuin Saara näyttäisi uskovan.

Kyllä suomalaisissa musikaaleissa on ihan samanlaisia vetoja. Harva muistaa esim.Laura Voutilaista 15 vuoden takaa mutta oli tosi muuntautumiskykyinen jossain tv-ohjelmassa.

Saara on vanhempi ja kokeneempi kuin muut kilpailijat, mutta tekeekö se muista kilpailijoista huonoja? Muilla ei vaan ole kokemusta ja itsevarmuutta kertynyt mutta monella on ääni ja vetovoima parempi kuin Saaralla.

Vierailija
96/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kts. esim. Laura Närhi. Taito ja tunne samassa eli nautittava kokemus.

Saara Aalto, taitoa on, tunne puuttuu eli tyhjä, kylmä kokemus.

Vierailija
97/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut Saaran eilisen esityksen kohdeyleisöä, mutta toi sun kommenttisi on kyllä jäätävän naurettva. Joku onnistuu erittäin stressaavasa paikassa ja kovassa tilanteessa ja sinä et antaisi ihmisten myötäelää jännittämistä ja onnistumista ja riemua - ja mitä ihmeen tekemistä Chisulla on tämän kanssa? Minä diggaan Chisusta aivan todella, pidän nerona ja parhaimpana Suomessa, omistan kaikki levyt, Saarlta en yhtään, ja luukutan Chisua jatkuvasti kotona ja autossa - paitsi livelaulun osalta. Chisun laulu on niin huonoa välillä, että vaikka palvon häntä levylaulajana niin mietin usein että kantsiiko keikalle lähteä, koska ei ole siellä parhaimmillaan.  Ja siksi on hienoa, että joku pystyy tuollaisiin livesuorituksiin. Minua Saara on laulajana koskettanut kyllä tässä kisassa useasti, upea tunteellinen ja karismaattinen livelaulaja.

No miksi pitää kehua tekniikkaa, kun se ei ole se pihvi musiikkimaailmassa? Kuulostaa siltä kuuluisalta kuselta pakkasessa, joka lämmittää sen ihanan hetken, kun lämmittää, mutta ei sitten auta oikeasti. Jos sä haluat nauttia sen hetken lämmöstä, niin nauti, mä toivoisin Saaralle enemmän.

Vierailija
98/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet Saaraa livenä? Hän oli noin vuosi sitten esiintymässä kauppakeskuksen avajaisissa. Ääni oli aivan upea! Normaalisti en edes kiinnitä mitään huomiota esiintyjiin tällaisissa tilanteissa, vaan hoidan vaan ostokseni ja lähden pois, mutta Saarassa oli sitä jotain. Meni ihan kylmät väreet, oli pakko jäädä kuuntelemaan. En tiennyt hänestä silloin juuri mitään. Tosi hienoa, että on jo nyt menestynyt niin hyvin!

Vierailija
99/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yleisö nyt vaan on se, joka niitä levyjä ostaa tai ei osta. Jos Saara ei myy ja ihmetellään miksi, niin kannattaa kuunnella myös niitä tavallisia ihmisiä.

Ei se, että sanon negatiivisen mielipiteeni tarkoita, että vihaan Saaraa tai tarkoitan haukkua häntä. Minulla nyt vain on mielipide ja se on mikä on. t: eri

Vierailija
100/152 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitää kehua tekniikkaa, kun se ei ole se pihvi musiikkimaailmassa? Kuulostaa siltä kuuluisalta kuselta pakkasessa, joka lämmittää sen ihanan hetken, kun lämmittää, mutta ei sitten auta oikeasti. Jos sä haluat nauttia sen hetken lämmöstä, niin nauti, mä toivoisin Saaralle enemmän.

Osaatko lukea? Minua Saara on koskettanut näissä x factor esityksissä laulajana tunnetasolla. Molemmat Siat ovat olleet todella tunneintensiivisiä, jälkimmäinen raakakin esitys ja tämä eilinen iloinen ja pulppuava, erityisesti ne ylä-äänet. Lisäksi tietty jos katsot, että  jonkun Sepi Kumpulaisen kitarointi on aitoa ja omaa enemmän tunteellista ilmaisuvoimaa kuin Jeff Beckin, niin samat asiat eivät vain kosketa meitä.