Saara Aallon kisasta tulee viikko viikolta parempi ja jännittävämpi!
Kukaan ei voi enää kieltää, etteikö Saaran lavakarisma olisi kehittynyt huimasti ja kankeaksi väitetystä esiintymisestä tullut niin paljon sulavampaa ja monipuolisempaa. Saara saa joka viikko näytettyä uutta itsestään, toisin kuin moni muu kilpailija. Laulu ei ole enää vain kylmää tekniikkaa, vaan oikeasti viihdyttävää ja hauskaakin!
Jotenkin on sellainen kutina, että tämän illan show mursi jonkun jään Saaran ja Britannian välillä, ja äänestäjiä saattaa tulla rutkasti enemmän. Twitter räjähti kehuista, samoin Instagram. Jännittävää nähdä, saako Saaran X Factor taival uuden suunnan tämän esiintymisen myötä!
Kommentit (152)
Tulokset taitaa tulla huomenna samaan aikaan ja samalta kanavalta?
Vaikka Saara putoaisikin huomenna tai tulevina viikkoina, lähtee hän kansainvälisellä kokemuksella rakentamaan uraa kansainvälisille markkinoille. Oli se sitten Broadwaylla tai missä vain, suosittelijoita ja tukea varmasti saa!
Mä mietin, että ajatteleekohan X Factor -tuotanto, että Saarasta voidaan saada musikaaliesiintyjä, ja koittaa auttaa häntä lähinnä siinä? Tai siis Saara olisi jo, jos vain haluaisi. Kevyesti. Mutta ainahan tämä käyntikortti auttaa neuvottelemaan esim. liksan heti alkuun kohdilleen.
En usko, että saa omaa uraa (omalla nimellä ja siis "itseään esittäen") nytkään. Se jokin puuttuu.
Nyt on mielestäni jo kritisoijien aika koittaa selittää, mikä se "jokin" edelleen on mikä puuttuu. Jokaisesta esiintyjästä muun muassa tässä kilpailussa puuttuu jotain, ei se ole yksinomaan Saarasta kiinni.
Nyt pikkuhiljaa kaikki palaset loksahtelevat kohdalleen, tuntuu, että Saara on löytänyt itsensä esiintyjänä X Factorin ansiosta. Vaikea keksiä, mikä puuttuisi, kun vain ja ainoastaan nautin esityksistä ja keskityn siihen, mitä hänellä ON.
No mulle se jokin mikä puuttuu on kiinnostavuus katsoa. Simonkin sanoi Saarasta kilpailun alussa, että I was little bored. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Ja se mitä hänellä on, se on paljon se! Samanlaisia esityksiä kuin Saaran tämäniltainen ei montaa ole nähty koko kilpailun historiassa.
Mukaansatempaavuus puuttuu Saaralta. Ehkei sitä kaikki kaipaakaan, mutta minä kaipaan. Hänen genrensä ei loksahda mulle, kuten ei räppikään ja silti olen tosi ihastunut Honey G:hen :D
Simoninkin mieli on muuttunut, ja en muista kumpi, mutta Louis tai Simon sanoi esityksen olleen illan paras, ja kuin Saaran oma konsertti
Louis viime viikikla kritisoi Saaraa, että yleisö ei tykkää eivätkä äänestä. Nyt Louisiltakin tuli pelkästään kehuja. Suunta on ylöspäin, ja joka viikon jälkeen kokemusta on karttunut. Saara alkaa päästä jyvälle briteistä, ja britit hänestä.
Mutta Saaralla on nyt kaikk aika hyvin, näki, miten hän nautti 110% saada olla Björk, yhtä hullu ja antaa palaa täysillä. Eli vaikka hän nyt jo tippuisi, (mitä en toivo), niin ei voi enää olla pettynyt.
Hän sai sen jo, mitä lähti tuolta hakemaan.
Let it go oli mahtipontinen ja eeppinen. River deep, Mountain high oli hauska ja oikein mukaansatempaava! Ja nyt Oh so quiet taiteellinen, siinä oli kaikkea.
No taituruudesta ymmärtävät tottakai jotenkin kiinnostuvat Saarasta, Simonkin, ei sitä voi välttää. Mutta hän ei silti todellakaan ole mukaansatempaava artisti ja se on hänen isoin miinuksensa.
Täytyy myöntääm että itsekin pidän Honey G:stä. Erilainen ja hyvä veto Sharonilta päästää jatkoon Judges' Houseilta. Vaikka jotkut pitää naurettavana Brexit-vitsinä, niin osaahan se viihdyttää ja räpätä ja joka viikko olen odottanut Saaran esityksen lisäksi etenkin Honeyta.
Saara ei ennen ollut kovinkaan mukaansatempaava, ja jättikin kylmäksi. Mutta nyt hänellä on oikeat koutsit jotka neuvovat lavaesiintymisessä, ja kyllä oman näkökulmani mukaan tämä oli illan mukaansatempaisevin. Muilla oli aika perus hoilotuksia.
Miettikää vaikka jotain Antti Tuiskua verrattuna Saaraan. Antti haluaa olla tähti ja antaa kaikkensa. Saara haluaa, että häntä ihaillaan? Ei uskalla antaa kaikkeaan? Ei ole sen luonteinen? Mitä?
Mahdollista tietenkin on, että jos tämä on jonkinlainen "lukko" hänessä, niin nyt häntä ainakin ihaillaan enemmän kuin ehkä koskaan ennen, niin jospa se aukaisi hänessä sen lukon, että pystyisi antamaankin kaikkensa, eikä tekemään vain kaikkea "hyvin".
Käyttäjä2951 kirjoitti:
Saara ei ennen ollut kovinkaan mukaansatempaava, ja jättikin kylmäksi. Mutta nyt hänellä on oikeat koutsit jotka neuvovat lavaesiintymisessä, ja kyllä oman näkökulmani mukaan tämä oli illan mukaansatempaisevin. Muilla oli aika perus hoilotuksia.
Kisa ei ole minusta mitenkään kovin korkeatasoinen. Viihdettä enimmäkseen. Siksikin Honey mukana tuolla on aivan parasta! En jaksaisi katsoa mitään muuta vain Saaran takia, Honeyn takia taidan alkaa seurata vielä telkkaristakin nuo lähetykset
Kerrankin nainen antaa palaa!
Saara antaa kaikkensa. Se on nähty jo kahdessa sing-offissa. Saarasta on enemmän näytettä tässä kisassa kuin kenestäkään muusta kilpailijasta. Jos tarkkaan miettii, niin tämä kausi olisi aivan erilainen ja tylsempi ilman Finnish Flashia. Olihan siellä Bratavio josta tykkäsin siihen asti että haukkuivat Saaran putoamisensa jälkeen, ja Honey G tietenkin :)
Nyt olen kyllä empivä enkä aivan ymmärrä tämänkertaista tuomariylistystä, vaikka olen tiukasti hengessä mukana seuraamassa Saaran etenemistä.
Minusta esitys oli kaikessa tapahtumarikkaudessaan hieman etäinen ja tanssi paikoitellen kömpelöä.
Pahoin pelkään, että äänestäjille ei nyt tunnelma välity.
Niin, antaa kaikkensa tehdäkseen "oikein" ja "hyvin". Mutta ei silleen yleisölle, että Let me entertain you. Tai ei varmaan joku Celin Dionkaan viihdyta varsinaisesti, mutta kun se ei keskity tekemään suoritustaan oikein ja hyvin ja anna siinä kaikkeaan, vaan siinä on sielua. Kaikki sielustani. Saara on aivan simpukka sillä saralla.
Milloin tulee tuloksia? :)