Saara Aallon kisasta tulee viikko viikolta parempi ja jännittävämpi!
Kukaan ei voi enää kieltää, etteikö Saaran lavakarisma olisi kehittynyt huimasti ja kankeaksi väitetystä esiintymisestä tullut niin paljon sulavampaa ja monipuolisempaa. Saara saa joka viikko näytettyä uutta itsestään, toisin kuin moni muu kilpailija. Laulu ei ole enää vain kylmää tekniikkaa, vaan oikeasti viihdyttävää ja hauskaakin!
Jotenkin on sellainen kutina, että tämän illan show mursi jonkun jään Saaran ja Britannian välillä, ja äänestäjiä saattaa tulla rutkasti enemmän. Twitter räjähti kehuista, samoin Instagram. Jännittävää nähdä, saako Saaran X Factor taival uuden suunnan tämän esiintymisen myötä!
Kommentit (152)
Boylehan oli kyllä yrittänyt menestyä äänellään aiemminkin mun käsityksen mukaan siinä onnistumatta. Tarvittiin oikea aika ja paikka.
Nautin kun koulukiusaajia ketuttaa että esitys menikin todella hyvin. Kertokaa nyt vielä kerran miksi Milla ei voi koskaan menestyä.
Niin ja minunkin on pakko sanoa, että harmitti hieman se itku-kortti, että olin erilainen, tai siis ei sellaisessa ole mitään pahaa, mutta kun mulle se vaikutti säälin keruulta, kun muu suosio ei vedä... Tuli taas vähän vaivautunut olo.
Mietin, että Saaraan tulisi puhaltaa vain nyt sellaista näyttämisen halua, tai sitä hänessä ehkä onkin, mutta siis saada se esille, että ei olis koko ajan niin "herkillä" että aah ja iih, saanks mä suosiota, ihanaa, vaan silleen että no niin, vihdoinkin jes tekin aloitte huomata,,että mä OON hyvä. Missä se asenne oli eilen?? :D Vähän Honey G:tä nyt kehiin Saaran asenteeseen! Ei ole viihdyttävää, jos et vain tuolla levelillä usko itseesi. Okei, on laulukilpailu ja ymmärrän, että uskoa itseen koetellaan tiputusten takia. Mutta kun ei ottaisi nin vakavasti kisaa enää tässä vaiheessa, kun sai tuon mahtavan show-tilaisuuden - kun se hermoilu ei auta mitään! Ymmärrän, että TODELLA vaikeaa asennoitua rennosti, mutta...kun olisin itse halunnut nähdä sen itsevarmasti hymyilevän Saaran, joka ilmoittaa, että MINÄ OLEN teidän seuraava X Factor voittaja!
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun koulukiusaajia ketuttaa että esitys menikin todella hyvin. Kertokaa nyt vielä kerran miksi Milla ei voi koskaan menestyä.
En koe olevani koulukiusaaja kun annan kritiikkiä asiallisesti siitä, miksi ainakaan minä en ostaisi Saaran levyjä. Jos hän haluaisi todella menestyä, hän kuuntelisi kritiikit.
Sinä sen sijaan ilmeisesti olet koulukiusaaja, kun kerrot nauttivasi muiden (olettamastasi tosin, mutta kuitenkin) pahasta olosta.
Että katso peiliin vain.
Miten sen appsin muuten saa, jos (kun) haluaa äänestää Saaraa? Taas tyhmä kysyy. iPadille pitäisi saada se. Viekö paljon muistia, mulla on muisti ihan täynnä? :((
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä itse mnestynyt, tällä asenteella?
On muuten tosi taitava se kohta jossa Saara vetää tanssijoiden kannattelemana lattialle istumaan ja onnistuu samalla laulamaan hienosti sen lopun. Taitava laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siinä missä muutkin enkä ole enempää yrittänytkään. Enkä kyllä muista yhtäkään kouluvuosien koulukiusaajista parrasvaloissa nähneeni.
Oli esityksessä oli paljon hyvää, minäkin ihailin Saaran koreografiaa siinä "kaatuu-kohtauksessa" ja hän jäi maahan istumaan jopa sexyn näköisenä, mutta itselleni musiikki on ensisijaisesti tunnejuttu. Aivan sama, miten "hienolta näyttää", jos ei tunnu jossain.
Kaikille sekään ei ilmeisesti ole niin, ja hyvä niin. Ei kaikkien tarvitse kokea "hyvää musiikkia" samalla lailla, tai siis määritellä sitä.
Mutta koska aika moni silti on kuten minä, eli tunne on se tärkein, niin TOIVOISIN Saaralle vielä edistymistä sillä saralla, koska toivon hänelle hyvää!
Katsoin juuri elämäni ensimmäisen klipin mistään X Factorista ikinä ja näin myös elämäni ensimmäisen kerran Saara Aallon esiintyvän. Jestas sentään! Mikä energia ja asenne! Sehän on selvää kaikille, joka on kuunnellut Saara Aallon laulua jo jossakin Oulunsalon nuorisokuoron esityksissä, että hänellä on hyvä, kestävä ja terve ääni ja että hän on oikeasti musikaalinen. Lukee varmaan muuten nuottejakin, joten uusien kappaleiden oppiminen nopeaan tahtiin on helpompaa. Ammatti-ihminen.
Kappale oli siis Björkin Quiet. Tuollaista showmanshipiä en muista Suomen karuilta selkosilta ennen nousseen. Ihan sama voittaako vai häviääkö, lahjakas ja taitava mimmi Saara on. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siinä missä muutkin enkä ole enempää yrittänytkään. Enkä kyllä muista yhtäkään kouluvuosien koulukiusaajista parrasvaloissa nähneeni.
Muista, että Saara yrittää kaikkensa. Olisi jopa hölmöä olla antamatta hänelle kritiikkiä. En nyt väitä, että Saara näitä lukee, mutta ihmettelen, kun kritiikki artistille, joka pyrkii eteenpäin katsotaan kiusaamiseksi. Jos Saara haluaisikin vain olla hyvällä tuulella kun kukaan ei sano pahaa (lue arvostelu) sanaa hän soittaisi pianoa ja laulaisi varmaan jossain seurakunnan ryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Oli esityksessä oli paljon hyvää, minäkin ihailin Saaran koreografiaa siinä "kaatuu-kohtauksessa" ja hän jäi maahan istumaan jopa sexyn näköisenä, mutta itselleni musiikki on ensisijaisesti tunnejuttu. Aivan sama, miten "hienolta näyttää", jos ei tunnu jossain.
Kaikille sekään ei ilmeisesti ole niin, ja hyvä niin. Ei kaikkien tarvitse kokea "hyvää musiikkia" samalla lailla, tai siis määritellä sitä.
Mutta koska aika moni silti on kuten minä, eli tunne on se tärkein, niin TOIVOISIN Saaralle vielä edistymistä sillä saralla, koska toivon hänelle hyvää!
Jjjust. Ja millä oikeudella sä selität muille mitä muut tuntee ja mitä ei. Kyllä minä ainakin tunsin, nimittäin elämänilon ja mahtavan energian.
Katsoin juuri esityksen ja jep, eipä löydy Suomesta toista yhtä lahjakasta laulajaa/esiintyjää. Vai kenet tuohon olisi muka voinut kuvitella Saaran tilalle? Toivottavasti Saara menestyy ulkomailla, olisi sen totisesti ansainnut. Suomessa ei noin lahjakas nuori nainen voi kovin hyvin menestyä. Täällä pitää olla tavallisempi, lahjattomampi eikä missään nimessä saa itse uskoa itseensä ja omiin taitoihinsa yhtä vahvasti kuin Saara näyttäisi uskovan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri esityksen ja jep, eipä löydy Suomesta toista yhtä lahjakasta laulajaa/esiintyjää. Vai kenet tuohon olisi muka voinut kuvitella Saaran tilalle? Toivottavasti Saara menestyy ulkomailla, olisi sen totisesti ansainnut. Suomessa ei noin lahjakas nuori nainen voi kovin hyvin menestyä. Täällä pitää olla tavallisempi, lahjattomampi eikä missään nimessä saa itse uskoa itseensä ja omiin taitoihinsa yhtä vahvasti kuin Saara näyttäisi uskovan.
Juu. Sen voi taata että paikalle säntää lauma haaskoja joiden täytyy saada kertoa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan kuinka toivovat Saaralle kaikkea hyvää ja sitten vähätellään oikein olan takaa perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista, että Saara yrittää kaikkensa. Olisi jopa hölmöä olla antamatta hänelle kritiikkiä. En nyt väitä, että Saara näitä lukee, mutta ihmettelen, kun kritiikki artistille, joka pyrkii eteenpäin katsotaan kiusaamiseksi. Jos Saara haluaisikin vain olla hyvällä tuulella kun kukaan ei sano pahaa (lue arvostelu) sanaa hän soittaisi pianoa ja laulaisi varmaan jossain seurakunnan ryhmässä.
Pitäisi vain olla jotain "lihaksia" joilla sitä kritiikkiä antaa. Jokainen voi olla kriitikko, mutta valitettavan usein surkea sellainen.
En pidä Saarasta esiintyjänä vieläkään ja mielestäni hän ei ole kisan paras.
Stailaus oli myös epäonnistunut, vaikka se monelle fanittajalle onkin sopimaton asia kritisoida.
Saara on tehnyt tasaisen hyvää työtä X-Factorissa, mutta eilen hän oli kaikista skeptisistä ennakko-odotuksistani huolimatta UPEA. En millään uskonut edes Saaran pystyvän saaman tuohon biisiin sen vaatimaa henkeä, mutta onneksi olin väärässä! Katsoin suoraa lähetystä monttu auki, että niin vain Saara onnistui repäisemään itsestään irti vielä yhden uuden tason. Näytin aamulla videon parhaalle levykriitikolle ikinä (1-vuotiaalle pojalleni, joka rakastaa menevää musiikkia), ja vastaanotto oli melko hupaisa: Poika tanssi ja nauroi ääneen. :'D JOTAIN tuossa siis todellakin oli, kun tarttui lapseenkin noin hyvin! :)
Teille, jotka yhä jankutatte kritiikin oikeellisuudesta ja siitä, ettei Saara suostu sitä kuuntelemaan: Saarahan on kehittynyt X Factorissa ihan hurjasti kun on ollut oikeat AMMATTILAISET siellä auttamassa. Miten niin hän ei muka kuuntele ja noudata neuvoja? Juuri siksihän Saara onkin tuolla kehittynyt niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta koska aika moni silti on kuten minä, eli tunne on se tärkein, niin TOIVOISIN Saaralle vielä edistymistä sillä saralla, koska toivon hänelle hyvää!Jjjust. Ja millä oikeudella sä selität muille mitä muut tuntee ja mitä ei. Kyllä minä ainakin tunsin, nimittäin elämänilon ja mahtavan energian.
No ehkä sinä, mutta nämä, jotka eivät mainitse siitä mitään, vaan kehuvat vain miten täydellinen esitys oli. En ikinä sano lempiartisteistani, että heidän esityksensä oli "täydellinen". Ja näitä ovat mm. Jane's Addiction, Rollarit, Led Zeppelin, naislaulajista jos sanotaan niin vaikkapa Madonna, juuri Björk, Sia, miksei Beyoncekin. Ai niin ja Chisu. En koskaan kuule heistä kehuttavan, miten heidän esityksensä oli täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Saara on tehnyt tasaisen hyvää työtä X-Factorissa, mutta eilen hän oli kaikista skeptisistä ennakko-odotuksistani huolimatta UPEA. En millään uskonut edes Saaran pystyvän saaman tuohon biisiin sen vaatimaa henkeä, mutta onneksi olin väärässä! Katsoin suoraa lähetystä monttu auki, että niin vain Saara onnistui repäisemään itsestään irti vielä yhden uuden tason. Näytin aamulla videon parhaalle levykriitikolle ikinä (1-vuotiaalle pojalleni, joka rakastaa menevää musiikkia), ja vastaanotto oli melko hupaisa: Poika tanssi ja nauroi ääneen. :'D JOTAIN tuossa siis todellakin oli, kun tarttui lapseenkin noin hyvin! :)
Teille, jotka yhä jankutatte kritiikin oikeellisuudesta ja siitä, ettei Saara suostu sitä kuuntelemaan: Saarahan on kehittynyt X Factorissa ihan hurjasti kun on ollut oikeat AMMATTILAISET siellä auttamassa. Miten niin hän ei muka kuuntele ja noudata neuvoja? Juuri siksihän Saara onkin tuolla kehittynyt niin paljon.
Daa. En mä ole sanonu, etteikö Saara ole kuunnellut ja kehittynyt. Mutta nämä hänen faninsa täällä ovat ne, joille ei saisi sanoa omia mielipiteitään siitä, missä haluaisi hänen parantavan ETTEI OLE TAAS PUDOTUSUHAN ALLA. Ei mulla muuta.
Abreu on menestynyt lähinnä valtavien markkinointiponnistusten ansiosta, levy-yhtiö jaksoi yllättävän pitkään tyrkyttää häntä joka paikkaan, vaikka levymyynti oli hiipunut. Nyt uudella yhtiöllä menestys ei ole kovinkaan kummoista, ja suomeksi laulaessa suunnattoman ärsyttävä tekomakea sävy. Mutta Tuisku on kyllä kestomenestyjä.