Onko teillä kokemuksia Bumble sovelluksesta?
Olen miehenä siellä ja "mätsejä" tulee ehkä pari kuukaudessa mutta ongelma on se että naiset joiden kanssa tulee se "mätsi" aloittaa harvemmin mitään juttelemaan.
Kyseinen sovellus siis on sellainen missä naisten pitää laittaa eka viesti, miehet siellä ei pysty tekemään aloitetta.
Kommentit (14)
Itse kävin kivoja keskusteluja mukavien suomi-miesten kanssa. Paljon ulkomaalaisiakin ja varmasti ainakin miehille tarjolla maksullista seuraa. Kuitenkin myös aitoja ihmisiä ja hyviä tyyppejä 😊
N46
Tinder on ainut joskin huono vaihtoehto. Kaikissa muissa deittipalveluissa on niin vähän porukkaa ettei toimi kuin muutamassa isossa kaupungissa.
Kaikki deittisovellukset on miehille paskaa, miksi tuhoat niissä itsetuntonsi? Mene ulos ja tee jotain mistä tykkäät.
Tosi vähän käyttäjiä, tinskussa eniten.
Kenelle bumble on suunnattu? Minkä ikäisiä siellä pyörii? T: 40v lapseton sinkku
Kokemuksia? Vai onko Tinder parempi koska siellä on enemmän porukkaa? Etsin kevytsuhdetta, mutta en pelkkää seksiseuraa.
olen 40v käyttäjä, ja tykkään, samoin tykkää kaverini. Siellä tuntuu löytyvän miehiä enemmän tositarkoituksella, kuin tinderistä. Poislukien ne, jotka kertoo profiilissaan hakevan kevyttä seuraa. Minulla on ainakin ollut keskusteluja useiden kanssa, ja asiallisia treffejä, jotka eivät ole johtaneet mihinkään suuntaan toistaiseksi.
Paska sovellus. Niin kurjaa kuin se onkin niin tinder on the only deitti-appi.
Katsokaapa mitä tietoja se teistä kerää. Itse en edes asentaisi moista.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.
Hei,
Kuraa, osumia tulee, mutta keskustelut jää tasolle moi.. ja samat ihmiset näissä kuluttaa aikaansa kuin tinderissä.
ei ole