Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Ja miten tähän ketjuun liittyy maahanmuuttajat ja heidän mahdolliset vaimot?
Eiköhän ap:n mies ole ihan suomalainen ja ap haluaa juurikin olla ainut nainen miehensä elämässä...
Tsemppiä ap!! Ihan järettömän paska tilanne!
Pidä pää kylmänä, tee siirtosi vasta kun olet vähän rauhoittunut, Oli se sitten mihin suuntaan tahansa. Todella todella lapsellinen ja tyhmä veto oli mennä ja sotkea vanhempasi tohon soppaan. Väkisinkin tulee mieleen tuletko sinä olemaan se "seuraava takertuva" sekopää ex. Mies on selkeästi pettänyt jo edellisessä suhteessa kumppaniaan, ja on jatkanut samaa rataa sinun kanssasi, kun on päässyt edellisessä suhteessa samalla tavalla kun koira veräjästä niin miksi se ei onnistuisi seuraavalla kerralla. Taitaa siellä reissun päällä myös sillä työkaverilla tuntit tutista, kun tollanen paniikki on miehelle iskenyt.. etkös sää kirjoittanut että työkaveri oli naimisissa ja sitä rataa.
Itse reissaan työn puolesta paaaljon. ja vaikka aikataulut on kireitä, niin aina sitä silloin tällöin on törmännyt keskenään tai vieraitten kanssa pelehtiviin työkavereihin. Itse en ole näiden vuosien aikana sortunut, enkä sorru, eipä mulla kyllä vientiä oliskaan.
Tsemppiä ja jaksamista!!
Itse olin työpaikalla, missä ihmeteltiin, kun ei pettänyt. Nuorena oli aika yllättävää törmätä tuollaiseen maailmaan.
Provo tai ei, mutta fiksuin veto mieheltä olisi ollut selitys että lähetti vanhan viestin. Ei sanaakaan mistään muusta, ei soittoja, ei viesteillä pommitusta. Olis jatkanut yhteydenpitoa samaan malliin kuin muiltakin matkoilta. Nainen sit uskoo tai ei usko.
Siis tuo oli kyllä ihan huipputörkeää että mies nyt syyttää ap:tä työmatkan pilaamisesta :O
Ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa...
Vierailija kirjoitti:
Itse olin työpaikalla, missä ihmeteltiin, kun ei pettänyt. Nuorena oli aika yllättävää törmätä tuollaiseen maailmaan.
Olisi ollut kaikkien silmissä homppeli, jos ei olisi pimsa kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Älkääs hätäilkö. Ollaan saatu maahan läjä matuja, joilla voi uskonnon puolesta olla neljä vaimoa. Siinä riittää ravaaminen.
He saavat ottaa maksimissaan 4 vaimoa ja vain jos pystyvät antamaan kaikille vaimoille tasapuolisesti kaiken. Eli jos yksi saa talon niin myös 3 muun pitää. Hyvin harva tällaiseen pystyy tai muutenkaan uskoo tähän tai sitä haluaa. Ironista kuitenkin vetää tämä tähän kun puhutaan pettämisestä ja avioliiton ulkopuolisesta seksistä joka ei tosiaankaan ole Islamissa sallittu. Kristinuskossakin on haaroja/lahkoja joissa sallitaan monta vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Reilu vuorokausi niin Ap:n aloittama mielikuvitusprovo haihtuu kuin leijonan pieru saharaan.
Ai niin, sitten hyväuskoiset kyselijät pommittavat -missä olet Ap, -miten kävi Ap, kysymyksillä vielä pari päivää. 😂
-m65
Käsikirjoittaminen aikajanoineen, hienoine detaljeineen ja asiayhteyksineen ei ole helppo tehtävä. Lisäksi tarinan täytyy olla sopivasti nousujohteinen, jotta lukijoiden mielenkiinto säilyy. Mainitsemasi "Saharassa käynti" on pakollinen, koska odottelulla pidetään ennen kaikkea jännitys ja dynaamisuus yllä ja saadaan suoritettua edellä mainitut tarkistukset ja suunnittelutyö. On kelattava koko ajan mennyttä poljentoa, jotta uudet kuviot sopivat ristiriidattomasti kerronnan kulkuun. Taitolaji.
Muistutuksena surullisesta flopista esim. taannoinen provo, jossa "Vuosien helvetillinen lapsiperhearki, missä lapset iältään 6 kk ja 1,5v".
Kannattaa myös aina tarkistaa oleellisimmat faktat, kuten hotellien ja ravintoloiden lukumäärät yms. jotta seikkailu ja vakoilu vieraalla paikkakunnalla onnistuu kitkattomasti.
Työkaverin mies käy kanssa reissuhommissa, ja muutama vuosi sitten työkaverini löysi kortsupaketin miehen matkatavaroista. Mutta mies säilytti niitä vain työkaverinsa puolesta, niin eihän siinä mitään sitten...
Pysy lujana AP!
Mies kertoo läheisillesi, jotta saisi heidät puolelleen ja puhumaan puolestaan ja murtamaan sinun päätöksesi. Hän siis ei todellakaan näytä katumuksen merkkejä vaan pelaa omaan taskuunsa. Normaali ihminen ei kehtaisi lähteä soittelemaan. Suuttuminen ja sinun syyllistäminen ovat myös keinoja saada sinut epäilemään päätöstäsi.
Ikävä kyllä naisille jatkuvasti neuvotaan antamaan tilaisuuksia ja selitellään käytöstä. Miksi sinun pitäisi olla sellaisen kanssa joka, pettää? Vaikka kuinka olisi pahoillaan ei ole sinun velvollisuus antaa anteeksi. Täällä jo joku kysyikin, että entäs jos sinä olisit pettänyt? Valitettavasti pettäminen myönnetään ikään kuin mieheen kuuluvaksi perus oletukseksi, joka nousee esiin jos "houkutuksia" tulee. Aika sama periaate kuin uhrien pukeutumisen syyttäminen raiskauksessa.
Pettäminen on itsekästä ja sillä sipuli. Hän myös yrittää manipuloida sinun päätöstäsi. Ja tosiaan kannattaa ottaa aina eksistä kerrotut tarinat suola ripauksen kanssa. Helppo sanoa kun tuskin kukaan tarkistaa.
Jaksamista ap äläkä anna kenenkään lannistaa sinua ja muuttaa päätöstäsi! Ansaitset parempaa ja suhteeseen jääminen ei tule olemaan onnellista. Miehesi on voinut helpostikin sanoa läheisillesi, että ylireagoit koska sinua on petetty aikaisemmin. — tämän moni uskoo. Et ole miehelle mitään velkaa ja läheisten kuuluu tukea sinua.
Miksi pettäjämiehet haluavatkin jäädä sen epäkelvon, epäseksikkään ja idiootin vaimonsa luo anteeksiantoa uhkaamalla vaatien?
Uskottomuuden paljastuessahan olisi tuhannen taalan paikka päästä siitä epäkelvosta vaimosta eroon ja ottaa tilalle uusi hemaiseva misukka. Miksi ???
Niin sillä pettämisellä on harvoin mitään tekemistä sen puolison kanssa vaikka täälläkin aina syyllistetään petettyä. On vähän niinkuin petetyn vika että joutuu petetyksi kun on kuitenkin ruma, tyhmä, tylsä ja epäseksikäs.
Vaikka oikeasti moni puoliso on ihan ok ja suhteessa on kaikki ok.
Petturi vaan pettää kun siihen on tilaisuus, tekee mieli vierasta, on itsekäs ja haluaa jännitystä ja vaihtelua elämään.
Ei haluta eroa vaan halutaan "oma salainen kaksoiselämä" ja kotielämä. Avoin suhde ei käy koska petturi yleensä haluaa että puoliso on 100% uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääs hätäilkö. Ollaan saatu maahan läjä matuja, joilla voi uskonnon puolesta olla neljä vaimoa. Siinä riittää ravaaminen.
He saavat ottaa maksimissaan 4 vaimoa ja vain jos pystyvät antamaan kaikille vaimoille tasapuolisesti kaiken. Eli jos yksi saa talon niin myös 3 muun pitää. Hyvin harva tällaiseen pystyy tai muutenkaan uskoo tähän tai sitä haluaa. Ironista kuitenkin vetää tämä tähän kun puhutaan pettämisestä ja avioliiton ulkopuolisesta seksistä joka ei tosiaankaan ole Islamissa sallittu. Kristinuskossakin on haaroja/lahkoja joissa sallitaan monta vaimoa.
Eipä sallita Suomen laissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sallita Suomen laissa.
Suomen laki ei kiellä ketään seurustelemasta useamman ihmisen kanssa samaan aikaan ja heille riittänee sitten oman jumalansa siunaus tällaiselle liitolle.
Edelleen. Millä tavalla joku pakolaiskeskustelu liittyy tähän? Nyt rajakit keskittyy asiaan tai lähtee toisiin keskusteluihin räyhää.
Aloittaja tässä. Ikävää että joillakin on ollut vaikeuksia ymmärtää kirjoituksiani. Olin melkoisen hermostuneessa mielentilassa..
Mies on soitellut tänään pitkin päivää myös työpuhelimeeni. Ei noilla työmatkoilla ilmeisesti tarvitse töitä tehdä, kun on ollut koko päivä aikaa häiritä minua. Hän on sanonut asioita, joita en pysty antamaan anteeksi. Miksi yrittäisin edes. Selkeästi hän ei kunnioita minua, enkä minä enää häntä. Keskustelin eilen perheeni kanssa ja heidän mukaansa miehen tarina on melko erilainen omaani verrattuna. Ymmärtävät nyt paremmin valintaani ja tukevat myös täysin.
Mies palaa huomenna kotiin, aion olla kotona. Myös siskoni lupasi olla paikalla. Kuuntelen kyllä mitä miehellä on asiaa, mutta sen jälkeen hän saa mennä vaikka hotelliin. Olen tehnyt päätökseni. Päätöstä helpotti myös se, että en joutunut kohtaamaan häntä heti kasvotusten ja näin miten likaisesti hän yritti tapahtunutta paikkailla.
Huomisesta tulee vaikeaa, jotenkin pelottaa ihan hirveästi mitä tapahtuu. Mieshän luulee että joku kukkapuska + anteeksipyyntö riittää ja elämä jatkuu ennallaan.
Mitä anteeksiantamatonta mies on sanonut? Syyttääkö hän sinua? Pyytääkö anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Saman kokenut😟 Ap:n tarina on kuin omani, paitsi meillä lapsia ja mä tyhmä jäin liittoon. Miehen viimeisestä tietooni tulleesta pettämisestä kolme vuotta eikä tää liitto toimi enää.
Myös mun mies soitteli paniikissa mun vanhemmille ja omille vanhemmilleen ja valitteli "hairahdusta" ja "elämänsä suurinta virhettä", hän ei ole kuulemma tyhmä vaan ainoastaan "ajattelematon".
Omat vanhempani sanoivat mulle että nyt keskustelette ja sovitte tämän asian ja jatkatte elämää kuten ennenkin. Miehen vanhemmat sanoivat että olen lapsellinen kun en halunnut heti pettämisen jälkeen edes puhua miehelleni ja soittivat vanhemmilleni , että sanokaa tyttärellenne että ei hae eroa.
Tuttavapariskuntamme sanoivat minulle, että jokaisessa avioliitossa petetään, älä nyt sen takia eroa.
Mies perusteli pettämistään kovalla humalatilalla ja sillä , että joku osoitti hänelle huomiota. Panokaveri oli miehen sanojen mukaan tuntematon henkilö työmatkalla, mutta en tänäkään päivänä tiedä ketä mieheni pani. Mies ei kerro.
Sinuna AP ilmoittaisin vielä miehesi ihastuksen puolisolle, että vaimosi vehtas miehesi kanssa. Kantakoon salarakaskin vastuun teoistaan.
Ei todellakaan jokaisessa avioliitossa petetä. Rakkauden tai sen puutteen lisäksi pettämispäätökseen vaikuttaa henkilökohtaiset arvot. Monella nykypäivän neli-viisikymppisellä on lähtökohtaisesti sellaiset arvot, että uskollisuus on itsestäänselvyys. Nuoremmilla ei ole samanlaista kollektiivista siveyskäsitystä,paremman sanan puutteessa. Mutta ei pettäminen siltikään mitenkään yleistä ole. Ihmisillä on tapana tehdä yleistyksiä omien tapojensa perusteella ja uskoa, että he toimivat samoin kuin muutkin. Pettämisestä ei julkisesti puhuta kovin paljon ja siksi ei ole selvää, miten moni pettää esimerkiksi avioliitossa. Tutkimustulokset antavat hyvin vaihtelevia prosenttilukuja. Itse olen pettänyt nuoruuden suhteessa, jossa en arvostanut enkä rakastanut kumppaniani enkä ajatellut viettäväni loppuelämää tuon miehen kanssa. Aviomiestäni en ole pettänyt ikinä, enkä aio. Naimisissa olemme olleet 17 vuotta, yhdessä paljon kauemmin.
Varaudu ap loanheittoon ja vaikka mihin. Miehesi käytös osoittaa että voipi olla aika sekopää tajutessaan, ettei saa puhuttua sua enää ympäri. Onkin oman turvallisuuden takia hyvä, että sulla on sisko tai joku mukana kun näet miehen. Voimia.
Paniikissa mies soittelee ja hyökkäyshän on paras puolustus, syyttelee sinua ettei näyttäisi itse niin pahalta, mitä enemmän löytää sinusta moitittavaa niin sitä helpommin hän luulee itse pääsevänsä. Minä miettisin haluanko jakaa elämäni miehen kanssa, joka ei pysty suoraan myöntämään virheitään, syyttelee virheistään toisia ihmisiä ja on niin huomionkipeä, että on valmis vaarantamaan parisuhteensa. Itse toivon kumppanilta enemmän.
Paras miettiä sitä mitä sinä haluat etkä ajattele teitä tai häntä. Tällaiset hetket elämässä ovat käännekohtia, voit kääntää elämäsi suuntaa. Jos suhteessa on sinulle tarpeeksi tärkeitä asioita niin pyri rakentamaan suhde ehjäksi. Jos sinulle tärkeät asiat ei toteudu tässä suhteessa eikä niillä ole realistista mahdollisuutta toteutua tuon miehen kanssa niin eroa, anna mahdollisuus paremmalle elämälle. Arki ratkaisee, ja tärkeät asiat, mihin itse uskot.
Ja kaveripariskunnat olisivat sanoneet, että älä nyt hyvä mies tollasta upeaa naista jätä pettämisen takia! Kaikki naiset pettää pitkässä liitossa, mutta ei nyt sen takia kannata hyvää liittoa särkeä!