Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Toivottavasti mies ei tiedä puhelimesi salasanaa tai saattaa käydä niin että HUPS viestit katoaa.
Aika alkeellinen virhe hullulta manipuloijalta jättää viestejä kun niillä voi todistaa muille hänen hulluutensa.
Eli vaihda salasana nyt ainakin.
Samassa tilanteessa olleena: sain tietää miehen sivusuhteesta täsmälleen samalla tavalla. Viesti tuli vahingossa minulle, tosin en ehtinyt sitä vielä lukea kun mies hätääntyneenä ja paniikissa soitti perään. Tajusin sillä hetkellä kun mies puhelimessa selitti ystävyydestä työkaverin kanssa ja että mitään ei ole tapahtunut, viatonta flirttiä vain että ei helvetti, muahan on petetty ja pitkään.
Sitä nöyryytyksen tunnetta en tule unohtamaan ikinä. Itkin viestin lukemisen jälkeen suoraa huutoitkua keittiön lattialla. Päätin että mua ei tämän enempää kuseteta, sarjoitin lukot uudestaan ja pakkasin kaikki miehen tavarat. Ilmoitin miehelle että tavarat noudettavissa tiettynä päivänä, ja järjestin ystäväni olemaan paikalla. En kerta kaikkiaan kestänyt ajatusta siitä että pitäisi kuunnella lisää valehtelua ja selityksiä (niitä tuli sähköposti ja työmaili täyteen). Jostain syystäexäni soitteli ja viestitteli myös ystävilleni ja perheelleni sen jälkeen kun tajusi että en tule antamaan hänelle tilaisuutta valehdella lisää.
Ap, olen pahoillani, mutta samalla kun mies on viestitellyt sinulle ja soitellut perheellesi, hän on käynyt myös tämän kaipaamansa naisen kanssa treffeillä ja panemassa. Exäni kantoi tavaransa minun luotani samantien tämän "vainystäviä" työkaverinsa luo ja seurustelivat muutaman kuukauden. "Vainystävä" esiteltiin myös anopille kolme viikkoa sen jälkeen kun poistuin kuvioista.
Jos jostain asiasta olen elämässäni ylpeä niin siitä, että heitin exän yhtä kylmästi pihalle kuin mitä hän oli vehdannut selkäni takana. Tee itsellesi sama palvelus - älä itke miehen nähden, älä kysy selityksiä, älä tivaa mitä tapahtui. Pettämiseen pystynyt ei anna rehellisiä vastauksia eivätkä ne tapahtunutta mihinkään muuta. Pysy vahvana.
Ja kaikille idiooteille jotka jaksavat jauhaa oikeudesta ja poliisista ja siitä ettei asunnon omistajalla ole oikeutta heittää petollisen paskiaisen tavaroita rappukäytävään tai kadulle - oikeus asua ja säilyttää omaisuuttaan avopuolison asunnossa päättyy siihen hetkeen kun avopuoliso saa tietää että liitto onkin ollut avoimempi kuin alunperin on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekstiviestit muuttuvat koko ajan törkeämmiksi, hän syyttää minua nyt työmatkansa pilaamisesta. Jotenkin uskomatonta miten hän tuntuu yhtäkkiä täysin vieraalta ihmiseltä. Vanhempani sanovat että täytyy keskustella kun hän palaa, jotta saamme sovittua ja elämä voi jatkua normaalisti. Säästän jokaisen viestin ja jos yksikin läheiseni sanoo että olen kohtuuton, näytän viestit ja kysyn että eläisivätkö he tällaisen ihmisen kanssa. Sisälläni on valtava viha, en saa tunnetta purettua... miehen lisäksi vituttaa perheeni asenne!
Juups..narsisti
Siis mitä, oli suunnitellut skype treffit kenen kanssa? Ja miksi hän skype treffien kautta tietää sinun olevan menossa ulos? Kenen kanssa? Ja mitä nyt epäilet? Sori, en saanut mitään tolkkua tekstistäsi.
Minun exäni valehteli eron jälkeen kaikille jotka vain halusi kuunnella minusta hulluja juttuja.
Mutta ihan sama koska itse tiesin totuuden. Ja vain vahvistui tunne että ero oli täysin oikein!
Ap voi valmistautua nyt sitten olemaan "vainoharhainen mustasukkainen hullu" akka. Teet seuraa sille miehen "hullulle takertuvalle" exälle ;)
Tämä mies ei tule ikinä myöntämään että teki väärin. Kaikki on vaan ap:n vika.
Narsistille kulissit ja kasvojen säilyttäminen on erittäin tärkeää. Ja siksi piti heti sekoittaa sukulaiset tähän.
Tuntuu hassulta purkaa tätä asiaa netissä, en vaan keksinyt muuta keinoa anonyymisti selvittää ajatuksia. Kiitos myötätunnosta ja hyvistä neuvoista. Olen yleensä yrittänyt selvittää ongelmani ilman että rasitan läheisiäni. Ei voi kuin nauraa kun ajattelee että jos mies on tuollainen, niin näinkö se sekopää exän maine syntyy...
Jokaisen sekopää exän takaa löytyy kusipäinen pettäjä.
Tsemppiä, ap! Ajatella, jossain on taas joku nainen joka syvästi tukee hullun exän väärinkohtelemaa miesparkaa. Kuinka onnekasta, että juuri hän saa olla pelastamassa miespoloa hirviön kynsistä. Näitä on nähty niiiiin monta. Mua naurattaa, koska olen myös itse ollut myös hullu ex, jota ihana nyx vältteli alkuun "että ehdin vähän rauhoittua". Mieheni petti hänen kanssaan minua vuosia ennen kuin jäi kiinni. Nykyisen kumppanini ex taas on mun mielestä-no ei nyt hullu ex mutta manipuloiva, lapsellinen typerys. Tosin toivon että hän siitä vähän järkiintyisi ja voisimme jonkinlaisen ok suhteen joskus muodostaa, lähinnä lasten tähden.
Yhtään pettäjää en tunne, joka ei olisi ratkennut uusiin. Vaikka miten rakastunut olisi ollut.
Jaksamisia AP.
Myös mun mies matkustaa paljon työnsä puolesta. luottamus on kovilla koska on jäänyt kaksi kertaa kiinni pettämisestä. annoin anteeksi koska mies lupasi olla uskollinen ja meillä on kaksi lasta.
Olen 100% varma että pettää edelleen. En rakasta häntä enää, esitän vain lasten takia. Tee itsellesi palvelus, äläkä usko sanaakaan mitä miehesi sinulle sanoo. Oma mieheni totesi kiinnijäätyään että luulenko tosiaan että kukaan on uskollinen ollessaan kaukana kotoa. Kiinnijäämisen riski on lähes olematon jos vähänkään osaa varoa.
Eniten surettavat ne naiset, jotka valvomisesta väsyneenä tummien silmäpussien kanssa lapsien hoidon ohesse uskollisesti katsovat sitä matkuvastaa miestään. Joka samalla hiplaa omaa takamusta.
Mullakin alko hälytyskellot soimaan tosta sukulaisille soittamisesta. Se on sun turvaverkko ja se yrittää anastaa sen. Hajota ja hallitse katsos.
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisia AP.
Myös mun mies matkustaa paljon työnsä puolesta. luottamus on kovilla koska on jäänyt kaksi kertaa kiinni pettämisestä. annoin anteeksi koska mies lupasi olla uskollinen ja meillä on kaksi lasta.Olen 100% varma että pettää edelleen. En rakasta häntä enää, esitän vain lasten takia. Tee itsellesi palvelus, äläkä usko sanaakaan mitä miehesi sinulle sanoo. Oma mieheni totesi kiinnijäätyään että luulenko tosiaan että kukaan on uskollinen ollessaan kaukana kotoa. Kiinnijäämisen riski on lähes olematon jos vähänkään osaa varoa.
Miksi et eroa? Mitä helvetin järkeä on olla tuollaisessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
On niitä uskollisia työmatkalaisia kuitenkin. Yhden miehen kanssa juttelin, kun oli ympärikännissä. Teki ihan vaan töitä ja osti tuliaiset lapsilleen.
Kuule, ei ne uskottomatkaan ihan jatkuvasti ja kaikkien kanssa hässi. Vähempikin riittää. Suuren osan aikaa voi ajatella vaikka perhettä, ei se ole pettäjällekään mikään mahdottomuus.
Saman kokenut😟 Ap:n tarina on kuin omani, paitsi meillä lapsia ja mä tyhmä jäin liittoon. Miehen viimeisestä tietooni tulleesta pettämisestä kolme vuotta eikä tää liitto toimi enää.
Myös mun mies soitteli paniikissa mun vanhemmille ja omille vanhemmilleen ja valitteli "hairahdusta" ja "elämänsä suurinta virhettä", hän ei ole kuulemma tyhmä vaan ainoastaan "ajattelematon".
Omat vanhempani sanoivat mulle että nyt keskustelette ja sovitte tämän asian ja jatkatte elämää kuten ennenkin. Miehen vanhemmat sanoivat että olen lapsellinen kun en halunnut heti pettämisen jälkeen edes puhua miehelleni ja soittivat vanhemmilleni , että sanokaa tyttärellenne että ei hae eroa.
Tuttavapariskuntamme sanoivat minulle, että jokaisessa avioliitossa petetään, älä nyt sen takia eroa.
Mies perusteli pettämistään kovalla humalatilalla ja sillä , että joku osoitti hänelle huomiota. Panokaveri oli miehen sanojen mukaan tuntematon henkilö työmatkalla, mutta en tänäkään päivänä tiedä ketä mieheni pani. Mies ei kerro.
Sinuna AP ilmoittaisin vielä miehesi ihastuksen puolisolle, että vaimosi vehtas miehesi kanssa. Kantakoon salarakaskin vastuun teoistaan.
Mies on taitava kun sai jo perheesi sotkettua mukaan.
Sano perheellesi että ei tarvitse sotkeutua enempää sinun aikuisen ihmisen elämään koska olet järkevä ihminen joka osaa hoitaa itse omat asiansa.
Älä anna miehen eikä muiden painostaa itseäsi. Viha tässä vaiheessa ok sillä siitä saa voimaa ja auttaa pitämään muut tunteet kurissa.