Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Mitä mies on selittänyt sukulaisille, kun tarina on poikennut sun kertomasta? Kiinnostaisi tietää valehtelun mittakaava...
Vierailija kirjoitti:
Onpa paskamainen tilanne aloittajalla. Ukko kylmästi ulos ja kohti uutta elämää. Se kirpaisee, mutta tulee parempi aika.
Mulla alkaa vähitellen murentua usko siihen, että maailmassa olis miehiä, jotka eivät tilanteen salliessa uittaisi moloaan vieraissa naisissa. Oon itse nyt sinkku, enkä vakavampaa suhdetta edes halua. Edellinen liitto päättyi siihen, kun mies jäi kiinni 5 kk kestäneestä suhteesta työkaveriinsa. Sattui, mutta osoitin ovea ja toivuin. Nyt kun sinkkuna olen hakenut kasuaalimpaa suhdetta nettideiteillä, sain yhdellä ilmoituksella 600 vastausta kahdessa viikossa, näistä noin 400 (!!) varattuja. Perheenisiä, avopuolisoja, miesystäviä, kaikki valmiita seikkailuun, jos nainen vaan osoittaisi vihreää valoa. Ja tämä vain yhdellä ilmoituksella; miettikääpä kokonaiskuvaa. Aika irvokasta. Minä en varattujen sähläämistä mahdollista, mutta jostain nuokin ennemmin tai myöhemmin löytävät naisen, joka niin tekee.
Tämä on yksi syy siihen, miksi en juuri nyt jaksa edes miettiä vakavaa suhdetta. Suurin osa miehistä vaikuttaa olevan valmiita mihin tahansa kumppaneidensa selän takana. Aika karmeaa.
Mulla sama kokemus nettideiteistä, suurin osa vastauksista tuli varatuilta. :/ petyin niin, että poistin profiilin..
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, oli suunnitellut skype treffit kenen kanssa? Ja miksi hän skype treffien kautta tietää sinun olevan menossa ulos? Kenen kanssa? Ja mitä nyt epäilet? Sori, en saanut mitään tolkkua tekstistäsi.
ota sinä vaikka joku kiva katselukirja eteesi ja selaile sitä :)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tässä. Ikävää että joillakin on ollut vaikeuksia ymmärtää kirjoituksiani. Olin melkoisen hermostuneessa mielentilassa..
Mies on soitellut tänään pitkin päivää myös työpuhelimeeni. Ei noilla työmatkoilla ilmeisesti tarvitse töitä tehdä, kun on ollut koko päivä aikaa häiritä minua. Hän on sanonut asioita, joita en pysty antamaan anteeksi. Miksi yrittäisin edes. Selkeästi hän ei kunnioita minua, enkä minä enää häntä. Keskustelin eilen perheeni kanssa ja heidän mukaansa miehen tarina on melko erilainen omaani verrattuna. Ymmärtävät nyt paremmin valintaani ja tukevat myös täysin.
Mies palaa huomenna kotiin, aion olla kotona. Myös siskoni lupasi olla paikalla. Kuuntelen kyllä mitä miehellä on asiaa, mutta sen jälkeen hän saa mennä vaikka hotelliin. Olen tehnyt päätökseni. Päätöstä helpotti myös se, että en joutunut kohtaamaan häntä heti kasvotusten ja näin miten likaisesti hän yritti tapahtunutta paikkailla.
Huomisesta tulee vaikeaa, jotenkin pelottaa ihan hirveästi mitä tapahtuu. Mieshän luulee että joku kukkapuska + anteeksipyyntö riittää ja elämä jatkuu ennallaan.
Voisitkohan tuosta vetää johtopäätöksen, että mies onkin "työmatkalla"? Voitko jostain luotettavasti selvittää, onko mies työmatkalla alkuunsakaan vaiko kahden romanttisella matkalla neiti x:n kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tässä. Ikävää että joillakin on ollut vaikeuksia ymmärtää kirjoituksiani. Olin melkoisen hermostuneessa mielentilassa..
Mies on soitellut tänään pitkin päivää myös työpuhelimeeni. Ei noilla työmatkoilla ilmeisesti tarvitse töitä tehdä, kun on ollut koko päivä aikaa häiritä minua. Hän on sanonut asioita, joita en pysty antamaan anteeksi. Miksi yrittäisin edes. Selkeästi hän ei kunnioita minua, enkä minä enää häntä. Keskustelin eilen perheeni kanssa ja heidän mukaansa miehen tarina on melko erilainen omaani verrattuna. Ymmärtävät nyt paremmin valintaani ja tukevat myös täysin.
Mies palaa huomenna kotiin, aion olla kotona. Myös siskoni lupasi olla paikalla. Kuuntelen kyllä mitä miehellä on asiaa, mutta sen jälkeen hän saa mennä vaikka hotelliin. Olen tehnyt päätökseni. Päätöstä helpotti myös se, että en joutunut kohtaamaan häntä heti kasvotusten ja näin miten likaisesti hän yritti tapahtunutta paikkailla.
Huomisesta tulee vaikeaa, jotenkin pelottaa ihan hirveästi mitä tapahtuu. Mieshän luulee että joku kukkapuska + anteeksipyyntö riittää ja elämä jatkuu ennallaan.
Saako kysyä, millä tavoin miehen tarina eroaa? Mitä kertoi perheellesi entä sulle?
Mikä siis oli pahin mitä sanoi, mikä katkaisi lopullisesti kamelin selän?
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan teidän aika istua aikuisten tapaan alas ja keskustella mitä suhteessanne on tekeillä.
Nyt oikeesti! Älä jaksa. Ap:n parisuhteessa vain toinen osapuoli on selvästikin aikuinen. Osaisitkohan päätellä kumpi on kyseessä? Aikuiset toimivat parisuhteessa aikuisen tavoin; sitoutuvat siihen ja jos tekevätkin virheitä, myöntävät ne eivätkä lähde pelaamaan kieroa peliä ja manipuloimaan muita henkilöitä. Ja ottavat vastuun teoistaan, sen sijaan että yrittävät vierittää vastuuta tapahtuneesta sen syyttömän osapuolen hartioille. Minusta ap:n tapauksessa ei ole enää mitään keskusteltavaa. Kuten ap itsekin totesi, kaikki mitä mies sanoo, vain pahentaa tilannetta. Ei ap:lla ole enää mitään velvollisuutta yrittää keskustella ja kuunnella miehen selityksiä (lue: valheita) tapahtuneesta.
Kaikki reissumiehet pettää itsekin minulla tietyissä paikoissa vaki naiset ovat kuin tyttöystäviä tosin tajuan että muitakin saattaa olla kotona sitten ok vaimoltani en hyväksyisi vaan lähtisin tai siis jäisin ja on naisia lähtenytkin mutta aina joku uus tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa paskamainen tilanne aloittajalla. Ukko kylmästi ulos ja kohti uutta elämää. Se kirpaisee, mutta tulee parempi aika.
Mulla alkaa vähitellen murentua usko siihen, että maailmassa olis miehiä, jotka eivät tilanteen salliessa uittaisi moloaan vieraissa naisissa. Oon itse nyt sinkku, enkä vakavampaa suhdetta edes halua. Edellinen liitto päättyi siihen, kun mies jäi kiinni 5 kk kestäneestä suhteesta työkaveriinsa. Sattui, mutta osoitin ovea ja toivuin. Nyt kun sinkkuna olen hakenut kasuaalimpaa suhdetta nettideiteillä, sain yhdellä ilmoituksella 600 vastausta kahdessa viikossa, näistä noin 400 (!!) varattuja. Perheenisiä, avopuolisoja, miesystäviä, kaikki valmiita seikkailuun, jos nainen vaan osoittaisi vihreää valoa. Ja tämä vain yhdellä ilmoituksella; miettikääpä kokonaiskuvaa. Aika irvokasta. Minä en varattujen sähläämistä mahdollista, mutta jostain nuokin ennemmin tai myöhemmin löytävät naisen, joka niin tekee.
Tämä on yksi syy siihen, miksi en juuri nyt jaksa edes miettiä vakavaa suhdetta. Suurin osa miehistä vaikuttaa olevan valmiita mihin tahansa kumppaneidensa selän takana. Aika karmeaa.
Mulla sama kokemus nettideiteistä, suurin osa vastauksista tuli varatuilta. :/ petyin niin, että poistin profiilin..
Ja näitä riittää. Minulle osui yksi, joka säälittävästi valehteli ikänsä 10 vuotta nuoremmaksi. Kotona kuulemma sai seksiä säännöllisesti, mutta ei tarpeeksi. Joo-o...Suosittelin seksipavelujen ostamista ammattilaiselta, kun ei kerran muu töki omassa suhteessa.
Nää provot osaa olla välillä aika koukuttavia, luin koko ketjun yhdellä kertaa =) vaikka en usko kyllä tätä tarinaa sitten yhtään. Mut loistavaa seurata, miten intohimolla ihmiset täällä lähtee näihin mukaan! Parasta viihdettä, kiitos taas kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Nää provot osaa olla välillä aika koukuttavia, luin koko ketjun yhdellä kertaa =) vaikka en usko kyllä tätä tarinaa sitten yhtään. Mut loistavaa seurata, miten intohimolla ihmiset täällä lähtee näihin mukaan! Parasta viihdettä, kiitos taas kaikille.
Et sitten siinä lukiessasi tajunnut, että ketju on täynnä vertaiskertomuksia, pohdintaa siitä, miten tilanteesta voisi selvitä ja millaisia siirtoja kannattaa tehdä jne.? Hyvää keskustelua valitettavan yleisestä ilmiöstä.
Sinun piti päästä pätemään ja alentuvan huvittuneesti kommentoimaan sinun tulkitsemaasi osallistujien suhtautumista. Pystytkö koskaan käsittelemään mitään muuten kuin pintatasolla? Ilmiönä, kulttuurisesti jne.?
Paljon hyvää onnea tulevaan, ei voi tietää ennenkuin "tietää" millainen kumppani on; se tulee vain elämällä hänen kanssaan; olet rohkea ja upea nainen joka ansaitsee kultaa ja mielenrauhaa. Love is kind, anything less isn`t love at all.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitkohan tuosta vetää johtopäätöksen, että mies onkin "työmatkalla"? Voitko jostain luotettavasti selvittää, onko mies työmatkalla alkuunsakaan vaiko kahden romanttisella matkalla neiti x:n kanssa?
Höpö höpö. Ei tossa kannata mitään selvittää, eikä mokomaan luuseriin tuhlata omia energioitaan joulen vertaa muutenkaan. Potku persiille ja ulos kämpästä ja totaalihiljaisuus sen jälkeen.
Mieshän väittää kiven kovaa, että ei ole mennyt sänkyyn kenenkään kanssa. Vaikka päätin että en tee mitään noloa episodia, selvitin sen verran että mies on oikeasti työmatkalla. Tämä matkalla oleva nainen työskentelee eri toimipisteessä, kuulemma eroprosessi käynnissä ja on jo hetken tapaillut jotain uutta miestä. Tämä tieto riittää minulle.
Pettämistäkin pahempaa on miehen hyökkäävä ja lähes ylimielinen tyyli puolustella itseään. Eräässä viestissä totesi että hän on kaikinpuolin täydellinen kumppani, tyydyttää kaikki tarpeeni ja enemmän... ei pitäisi olla minulta pois jos hän siinä sivussa panisikin jotain muita naisia.
Totta, pidin häntä täydellisenä kumppanina. Suhteemme on ollut upea, täynnä sähköä ja jännitystä, mies on ollut aina kiltti ja huomaavainen. En vaihtaisi päivääkään pois... mutta aikansa kaikkea. Hyvä lopettaa nyt, minuun hän ei koske enää kertaakaan... laitan "hyvän kiertämään".
Enää ei edes itketä, olen ylpeä itsestäni. Toivottavasti tämä tunne kestää huomiseen, haluan tyylipuhtaan kohtaamisen, jossa kiitän yhteisistä vuosista ja toivotan onnea valitsemalleen tielle.
Tai sitten itken räkä poskella... Jompi kumpi näistä.
Vierailija kirjoitti:
Huh pahaa tekee. Mun (edelleen nykyinen..) mies viestitteli yli 5 eri naisen kanssa viime talvena-keväänä.
Luottamus meni mut edelleen sen kanssa roikun. Joka päivä tekee pahaa katsoa silmiin sitä.
Miksi? Eihän lapsia ole mukana kärsimässä?
Tiedän että on kyse vakavasta asiasta, mutta mun päässä kuuluu AP:N ajatukset Bridget Jonesin äänellä
- Vastaanotettujen viestien määrä 136
- tyhjennettyjen viinilasien määrä 6
- kyynelten määrä 894278
- onnistumisprosentti suunnitelmalle niitata petturimies kasseista kattoon 99%
tulee rankkaa olemaan nimittäin mies on ilmeisesti narsisti..huh!mulla on lähipiriissä kokemusta narsisteista ja kyllä on kamalan rankkaa niiden kanssa.kaikki käännetään toisten syyksi ja koko ajan uhriutetaan itseään ja muuta ällöttävää.toi mies pitää laittaa ruotuun, että tajuaa ettei oo maailman napa.
Oletko varma että mies edes on siellä työasioissa vai vaan lomailee toisen naisen kanssa? Tuli vaan mieleen, kun kerran on aikaa soitella. Vaikka onkin ollut ennenkin työmatkoilla, mutta entä jos tämä ei työmatka olekaan? Teki sitten vielä mokan lähettämällä viestin väärälle ihmiselle.