Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alkaa kuulostaa persoonallisuushäiriöiseltä. Pettää, valehtelee ja näyttelee uskottavasti, manipuloi läheiset omalle puolelleen, syyttää petettyä vaimoa petoksestaan tai siitä, että petos on häntä loukannut ja muka ylireagoi.
Ainoa positiivinen valopilkku tässä on se, että ap kuulostaa järkevältä eikä ole niin alistettu ja aivopesty, ettei enää kykenisi eroamaan.
Eropaperit vetämään ja miehelle virallinen muuttokehotus. Saattaisin jopa maksaa hänelle 2 kk vuokran jostain.muualta ja siirrättää kamat sinne, jotta pääsisin heti eroon..
Tuli vaan mieleen mun narsistinen exä, joka mm. haukkui mut maanrakoon ja sen jälkeen kiisti tehneensä sen ja väitti, että minä olin itse haukkunut itseni!! Ja mun vielä piti pyytää anteeksi, että olin loukkaantunut haukuista ja luvata kehittyä paremmaksi, ennen kuin antoi mulle anteeksi loukkaantumisen.
Tuossapa muuten on kuvio, jota ei helposti ymmärrä, jollei itse ole ollut osallisena. Ja kun on osallisena, ei oikeasti usko, mitä on tapahtumassa, ja epäilee omaa järkeään. Minä olen onnistunut jopa saamaan (entiseltä) miesystävältäni silmilleni siitä, että olen ollut pelästyneen näköinen. Tilanteen lopputulema oli se, että jouduin pyytämään anteeksi mieheltä sitä, että hän oli tehnyt virheen ja että minä olin hermoheikko pelkuri, minkä lisäksi halveerasin miestä epäilemällä häntä virheen tekemistä ja odottamalla häneltä aggressiivista reaktiota. Ja tämän asian hän siis esitti huutamalla raivoissaan ja heittelemällä keittiötavaroita pitkin lattioita. Seuraavana päivänä hän kielsi mitään tuonsuuntaistakaan tapahtuneen. Sillä miehellä oli pokkaa.
Tuossa oli kyse niinkin pienestä asiasta kuin siitä, että mies tilasi itselleen ruokaa, jossa oli hänen inhoamaansa valkosipulia, ja minä sanoin hänelle, että siinä ruokalajissa oli reilusti valkosipulia. Kenen syy se olisi ollut, jollei minun. Erittäin mielenkiintoisia tilanteita tuli siitä, kun mies kerta toisensa jälkeen näytti jäävän kiinni vieraista, mutta kielsi järjestelmällisesti ja uhkaavasti kaiken. Selitykset olivat sitä luokkaa, että pusutteluäänet ja kujertelu puhelimessa oli tarkoitettu hänen aikuiselle pojalleen ja joku tuntematon oli hakkeroitunut hänen tietokoneelleen tekemään hänelle deittiprofiilin ja maksanutkin sen vuosimaksun.
t. "Ja se nainen meidän vuoteessa, rakas, luulin, että se olit sinä"
Mistä te noita löydätte, rupeatte parisuhteeseen ja vielä uskotte?
Kovaäijä kirjoitti:
Kaikki reissumiehet pettää itsekin minulla tietyissä paikoissa vaki naiset ovat kuin tyttöystäviä tosin tajuan että muitakin saattaa olla kotona sitten ok vaimoltani en hyväksyisi vaan lähtisin tai siis jäisin ja on naisia lähtenytkin mutta aina joku uus tulee
jospa tulis joku äidin kielen opettaja
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Hehehehe, amatöörit. Tein saman mokan joskus 8 vuotta sitten. Mimmi oli ihan hiilenä ja kysyin vain, että "ihanko oikeasti se viesti tuli vasta nyt? Laitoin sen sulle viikko sitten!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääs hätäilkö. Ollaan saatu maahan läjä matuja, joilla voi uskonnon puolesta olla neljä vaimoa. Siinä riittää ravaaminen.
He saavat ottaa maksimissaan 4 vaimoa ja vain jos pystyvät antamaan kaikille vaimoille tasapuolisesti kaiken. Eli jos yksi saa talon niin myös 3 muun pitää. Hyvin harva tällaiseen pystyy tai muutenkaan uskoo tähän tai sitä haluaa. Ironista kuitenkin vetää tämä tähän kun puhutaan pettämisestä ja avioliiton ulkopuolisesta seksistä joka ei tosiaankaan ole Islamissa sallittu. Kristinuskossakin on haaroja/lahkoja joissa sallitaan monta vaimoa.
En minäkään usko, että kotoutumisrahalla maksetaan neljää taloa. Ehkä, jos saa harkinnanvaraista tai sossu kustantaa kullekin epäviralliselle vaimolle oman kämpän. Onhan se ihan mahdollista kun he ovat kaupunkien asuntojonoissa ensimmäisiä ja Suomessa on asumisperusteinen sosiaaliturva.
Ja se kristillisyys tuotiin tänne väkivalloin, syrjäyttäen suomalaisten uskontokulttuurin. Olet varmaan kuullut uskonpuhdistuksesta ja ristiretkistä. Niissä sen ajan hihhulit lahtasivat ihmisiä jos nämä eivät vastaanottaneet uutta uskontoa. Mietipä nyt, muistuttaako tämä sinua jostain kummallisen tutusta aiheesta?
Pelimiehellä useampi puhelin. Sitä ei nainen pääse lukemaan, koska "company confidental". Panoluuri.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän väittää kiven kovaa, että ei ole mennyt sänkyyn kenenkään kanssa. Vaikka päätin että en tee mitään noloa episodia, selvitin sen verran että mies on oikeasti työmatkalla. Tämä matkalla oleva nainen työskentelee eri toimipisteessä, kuulemma eroprosessi käynnissä ja on jo hetken tapaillut jotain uutta miestä. Tämä tieto riittää minulle.
Pettämistäkin pahempaa on miehen hyökkäävä ja lähes ylimielinen tyyli puolustella itseään.
Tottakai väittää. Vaikuttaa tyypiltä, joka ei tunnustaisi mitään, vaikka jäisi kiinni rysän päältä. JOS mitään ei ole VIELÄ tapahtunut, niin kyse ei ole siitä, etteikö olisi aikonut. Viestin sisältö ei ole sellainen, mikä lähetetään pelkälle työkaverille tai random-tutulle.
Mies uskoo, että hyökkäys on paras puolustus. Hän on itselleen oikeuttanut oman käytöksensä ja uskoo, että taitavana pelimiehenä saa sinutkin puhuttua ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän väittää kiven kovaa, että ei ole mennyt sänkyyn kenenkään kanssa. Vaikka päätin että en tee mitään noloa episodia, selvitin sen verran että mies on oikeasti työmatkalla. Tämä matkalla oleva nainen työskentelee eri toimipisteessä, kuulemma eroprosessi käynnissä ja on jo hetken tapaillut jotain uutta miestä. Tämä tieto riittää minulle.
Pettämistäkin pahempaa on miehen hyökkäävä ja lähes ylimielinen tyyli puolustella itseään. Eräässä viestissä totesi että hän on kaikinpuolin täydellinen kumppani, tyydyttää kaikki tarpeeni ja enemmän... ei pitäisi olla minulta pois jos hän siinä sivussa panisikin jotain muita naisia.
Totta, pidin häntä täydellisenä kumppanina. Suhteemme on ollut upea, täynnä sähköä ja jännitystä, mies on ollut aina kiltti ja huomaavainen. En vaihtaisi päivääkään pois... mutta aikansa kaikkea. Hyvä lopettaa nyt, minuun hän ei koske enää kertaakaan... laitan "hyvän kiertämään".
Enää ei edes itketä, olen ylpeä itsestäni. Toivottavasti tämä tunne kestää huomiseen, haluan tyylipuhtaan kohtaamisen, jossa kiitän yhteisistä vuosista ja toivotan onnea valitsemalleen tielle.Tai sitten itken räkä poskella... Jompi kumpi näistä.
Hyvä kiertoon, kannatan! Loistava suhtautuminen.
Vastaavassa tilanteessa itse menneisyydessä olleena katumaan jää jos sen muuten hoitaa. Tuo on se tapa jolla itsekunnioitus säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Kovaäijä kirjoitti:
Kaikki reissumiehet pettää itsekin minulla tietyissä paikoissa vaki naiset ovat kuin tyttöystäviä tosin tajuan että muitakin saattaa olla kotona sitten ok vaimoltani en hyväksyisi vaan lähtisin tai siis jäisin ja on naisia lähtenytkin mutta aina joku uus tulee
jospa tulis joku äidin kielen opettaja
Eikö kuitenkin olisi parasta vaan keskittyä siihen panemiseen? Nuo kieliopinnot sotkevat vain kaikki hyvät kuviot :) "On kuitenkin niin monta vaki naista ja aina joku uus tulee"...
Vaan ei ilmeisesti pysyvää. Kunhan hoitavat tarpeensa korvikkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, pidin häntä täydellisenä kumppanina. Suhteemme on ollut upea, täynnä sähköä ja jännitystä, mies on ollut aina kiltti ja huomaavainen.
Jännämieheltä saa jännitysta :)
Panomies selkeästi. En ihmettelisi vaikka kävisi huorissakin välillä. Ja miesten kesken jutut on härskejä. Kaksoiselämää. Veikkaan että on kyntänyt vakoa urakalla toikin myyntimies.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te noita löydätte, rupeatte parisuhteeseen ja vielä uskotte?
Muista en tiedä, mutta minä löysin omani työympyröistä. Hänellä oli hyvä maine, vaikka yksi tuntematon mies vetikin minut kerran sivuun ja sanoi vakavalla ja painokkaalla äänellä "varo". Ei suostunut kertomaan, mitä tiesi ja miksi varoitti.
Mies oli mukava, huomaavainen, kohtelias, seurallinen ja empaattinen kaikkia kohtaan ja erityisesti puolituttujen keskuudessa arvostettu tyyppi. Omituinen käytös kahden kesken alkoi hiipiä kuvioihin hitaasti ja niin oudoilla tavoilla, että en tajunnut, mitä oli meneillään. Tuolloin ei näistä asioista vielä kirjoiteltu lehdissä. Aika paljon panin sen piikkiin, että miehen mustasukkaisuus oli merkki välittämisestä ja muu omituinen käytös vain hellyyttävää ja omaperäistä. Ja eihän se mitään oikeaa rakkautta olekaan, jos se pienistä asioista kuolee, vai mitä?
Minä pääsin lähtemään, mutta tiedän, että moni ei yksinkertaisesti uskalla, koska kosto elää.
t. Nro 227 eli "Ja se nainen meidän vuoteessa, rakas, luulin, että se olit sinä"
Vierailija kirjoitti:
Minunkin viereltä on monesti soitettu vaimoille tai avovaimoille ja olen kainalossa ollut ihan hiljaa. Puhelun jälkeen intohimoista rakastelua. Enää en tuollaista harrastaisi. Harrastin siis irtosuhteita koska en halunnut sitoutua, seksikumppanit oli suurimmaksi osaksi varattuja miehiä. Molemmat voitti, seksiä ilman sitoumuksia ja hauskanpitoa.
Minä olen ollut ilmeisen miesmäinen toimiessani noin, omatunto ei kolkuttanut kertaakaan. Panokavereita oli lukemattomia.
Vähän haiskastaa naispuoleinen narsisti tässä yksilössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh pahaa tekee. Mun (edelleen nykyinen..) mies viestitteli yli 5 eri naisen kanssa viime talvena-keväänä.
Luottamus meni mut edelleen sen kanssa roikun. Joka päivä tekee pahaa katsoa silmiin sitä.
Miksi? Eihän lapsia ole mukana kärsimässä?
Varmaan viestittely ollut sen kauhein teko, jos kerran jatkat tuollaisen paskan kanssa. Mitä muuta sallit häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Lähettikö hän sen viestin sinulle suomeksi? Jos hän on ulkomailla ja siellä tapaa jonkun (illalla) niin eikö olisi lähettänyt esim englanniksi, tai saksaksi, ruotsiksi tms. jos osaa näitä kieliä ja siinä maassa on työmatkalla?
No, ei tietenkään höpsö. Mies ja ap:n paras ystävä päättivät viettää romanttisen viikonlopun yhdessä. Salainen ja intiimi kohtaminen, vain he kaksi. Äänekkään ja hikisen parittelun jälkeen he yhdessä naureskelevat ap:lle ja hänen hyväuskoisuudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asunto on mun, ostin kun erosin. Muuten lähtisin ennen tiistaita. Ehkä mies saa palatessaan majapaikan siltä ikävöimältään naiselta.
Puhelin jää illalla narikkaan, ilman ei uskalla lähteä. Pidän tänään hauskaa, harmitonta huvittelua... eipä ole pelkoa että loukkaa puolisoa.
Jos mies on kirjoilla asunnossa niin et voi noin vaan heittää pihalle vaikka asunnon omistaisitkin.
Ei pidä paikkaansa. Sitä, jonka nimiin omaisuus on ostettu, kirjattu tai rekisteröity, pidetään myös kyseisen omaisuuden omistajana, ellei muuta näyttöä omistuksesta esitetä. Jos asunto on pelkästään ap:n nimissä, niin riittää, että hän ilmoittaa miehelleen, että tämän on kerättävä kamansa ja häivyttävä. Jos mies kieltäytyy, niin ap voi halutessaan vaikka soittaa poliisille ja ilmoittaa, että hänen asunnossaan on henkilö, joka kieltäytyy poistumasta vaikka asunnon omistaja sitä vaatii. Poliisi tulee tällöin poistamaan henkilön. Tämä on harvinaista, mutta tällaiseenkin on turvauduttu. Useinsä näissä tilanteissa on myös alkoholi mukana. Yleensä poliisi kehoittaa tällöin myös asunnon omistajaa turvaamaan asuntonsa ja sarjoittamaan lukot uuudelleen mahdollisimman pian, jotta poliisin ei tarvitse toistamiseen puuttua erotilanteiden riitoihin.
Koskee vain henkilöä joka riehuu tai ei ole asunnossa kirjoilla. Jos mies tulee poliisin kanssa vaatimaan sisäänpääsyä ja ap riehuu, ap päätyy itse sinne putkaan. Älä viitsi neuvoa väärin, joku voi uskoa.
Et ole tosissasi. Ei vaan miehet vaan myös naiset voi nauttia seksistä ja elämästä. Kannattaa kokeilla :)
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi. Ei vaan miehet vaan myös naiset voi nauttia seksistä ja elämästä. Kannattaa kokeilla :)
Myös miehillä niinkuin naisilla voi olla olemassa syvempiä tarpeita kuin alituinen nakinpiilotus ja jänskäily.Suosittelen joskus kokeilemaan.
Miten voit tietää täysin tuntemattoman ihmisen suhdekuvioista?