Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetti työreissulta viestin

Vierailija
22.10.2016 |

On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.

Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?

Kommentit (447)

Vierailija
21/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että riepoo, miten se voi olla noin tyhmä että lähettää vahingossa viestin mulle. Taidan kysyä samalla et kauanko tätä on jatkunut? Meillä siis asiat ihan kunnossa. .

Sekö on se suurin pointti? Olisit siis halunnu elää tietämättömänä asioiden oikeasta laidasta vai?

Teillä ei tod ole asiat kunnossa, vaikka niin uskottelet yhä jostain syystä. Kauan olette olleet yhdessä? 

Meinaatko, ettei voi pettää, jos asiat parisuhteessa on kunnossa? Niitä esimerkkejä on kuule pilvin pimein. Jos taas asiat ei tässä tapauksessa olleet miehen mielestä kunnossa, niin olisi kuulunut avata suu puolisolleen eikä riisua housuja vieraan naisen kanssa. Nythän asiat ei todellakaan ole kunnossa.

Vierailija
22/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä selitys on se että hän vain odottaa mukavaa iltaa työkaverin kanssa,tämä on hyvin yleistä Porvoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juridiset puolet ovat ihan se ja sama, tuskinpa mieskään tässä tapauksessa lakia lukee. Miehen tavarat voi nostaa vaikka eteiseen nyt ja tiistaina hilata ne pihalle. Suotta sitä asiaa niin miettimään, antaa pakkaamisen mennä nyt vihan voimalla.

Jos mies on asunnossa kirjoilla, niin ei hän muuta siitä pois ennen kuin itse haluaa. Ap. voi pakata omat kamansa, jos nopeasti haluaa päästä erilleen.

Vierailija
24/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma uskottomuustaustainen mieheni valmistui lähiaikoina tällaiselle alalle, jolla on paljon työmatkoja. Kylläpä muljahti vatsanpohjassa, kun luin ketjun. :(

Vierailija
25/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli soittanut siskolleni. Luuli että olisin avautunut jo koko lähipiirilleni. Väitti että olen ymmärtänyt väärin ja voisiko sisko puhua minulle järkeä. En ajatellut kertoa tänään kenellekään, koska olen lähdössä ystäväni synttärijuhliin. Nyt sen sijaan että saisin ajatukset pois miehestä, ilta menee siinä että vakuuttelen olevani kunnossa. Tästä tuleekin tuhat kertaa nöyryyttävämpää kuin luulin, ehkä lasi viiniä auttaa samalla kun alan valmistautumaan. Kotiin en jää.

Vierailija
26/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen tai mies siellä. Olen kuullut tuon monta kertaa, kun vaimolle soitetaan ikävää ja sitten seksiä. Velvollisuus hoidettu.

Vierailija
27/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenkään uskolliseen reissumatkaajamieheen en ole törmännyt.

Vierailija
28/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli soittanut siskolleni. Luuli että olisin avautunut jo koko lähipiirilleni. Väitti että olen ymmärtänyt väärin ja voisiko sisko puhua minulle järkeä. En ajatellut kertoa tänään kenellekään, koska olen lähdössä ystäväni synttärijuhliin. Nyt sen sijaan että saisin ajatukset pois miehestä, ilta menee siinä että vakuuttelen olevani kunnossa. Tästä tuleekin tuhat kertaa nöyryyttävämpää kuin luulin, ehkä lasi viiniä auttaa samalla kun alan valmistautumaan. Kotiin en jää.

Huhhuh hyvää päivää miten epätoivoinen tyyppi. Todellakin lähet ulos ja pidät hauskaa, mielellään myös testaat omaa markkina-arvoos :P ihan vinkkinä, laita puhelin kiinni tai mieluiten jätä vaikka narikkaan tai anna se kaverille. Muutaman viinilasin jälkeen luultavasti sorrut näpyttämään ja kyttäämään sitä, ja siitä on hauskanpito kaukana. Anna sen kärsiä ja miettiä missä mahdat olla menossa

Vierailija
29/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä itselleen uskotella. Jätä se tai siedä pettäminen. Toivo, että käyttää edes kondomia. Kaikki eivät.

Vierailija
30/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on kyllä ihan uskomattomia säätöjä, kun ovat poissa kotoa ja kulissit valmiina. Mitenköhän paljon eritteitä hotellihuoneista löytyy? Jos ei saa seuraa baarista, haetaan samaan aikaan netistä. Ja sitä yllättävää kyllä on tarjolla.

Vierailija
31/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asunto on mun, ostin kun erosin. Muuten lähtisin ennen tiistaita. Ehkä mies saa palatessaan majapaikan siltä ikävöimältään naiselta.

Puhelin jää illalla narikkaan, ilman ei uskalla lähteä. Pidän tänään hauskaa, harmitonta huvittelua... eipä ole pelkoa että loukkaa puolisoa.

Vierailija
32/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme reissaavia miehiä vaivaa, joku uskottomuusgeeni? Ahdistuvat liian vakaasta elämästä, siksi työ jossa pitää matkustaa ja naisia joka kaupungissa.

Vierailija
33/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on mahdollista? Eikä lerssi pysy housuissa? Jos ei olisi nähnyt, ei uskoisi miten yleistä se on.

Vierailija
34/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.

Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?

Miten mä ymmärsin tuon, että miehellä ikävä, odottaa iltaa, että voi ottaa Skypellä yhteyttä ja siten treffata ap:n kanssa? Eli on vain ap:tä ikävä ja häneen ottaa illalla Skypellä yhteyttä!!!

Oonko jotenki käsittäny väärin?

Vierailija
35/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jätä hattuun siellä! Alkaa heti tuollainen epäily ja älytön eroon patistaminen! Älkää olko tyhmiä! Mä ymmärsin tuon noilla argumenteilla toisin, mitä useimmat täällä. Ap, varo tekemästä hätiköityjä päätöksiä! Kaikki miehet eivät petä työreissuilla!

Vierailija
36/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty tarina.

Kirjoittaja miehenkipeä vanhapiika.

Vierailija
37/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti että on pahoillaan. Päivällä minulle tullut tekstiviesti oli tarkoitettu työkaverille. Hän kokee naisen viehättävänä ja heillä on ollut flirttiä, mitään ei muka ole tapahtunut. Nainen on naimisissa. Mieheen voi sanojensa mukaan luottaa ja hän ei ikinä tekisi mitään mikä vaarantaisi suhteemme.

En vastannut. En usko häntä. Jos ei olisi jäänyt kiinni, jotain olisi tapahtunut... on varmasti tapahtunut jo useasti ennenkin.

Vierailija
38/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettikö hän sen viestin sinulle suomeksi? Jos hän on ulkomailla ja siellä tapaa jonkun (illalla) niin eikö olisi lähettänyt esim englanniksi, tai saksaksi, ruotsiksi tms. jos osaa näitä kieliä ja siinä maassa on työmatkalla?

Niin siis jos edes on ulkomailla, eikä jossain toisella paikkakunnalla hotellissa.

Vierailija
39/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänellä lentoliput oli, vein itse kentällekin. Vittu, kiukku vaihtui itkuun. Mä en voi jäädä kotiin, miten pysyn kasassa... Lähteäkin pitäis pian.

Vierailija
40/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävä ja odottaa malttamattomana? Tuo riittäisi minulle eron syyksi, mitään muuta ei tarvitsisi tapahtuakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi