Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Toteutuuko väittämä 345=362=374=427?
Menee aiheen ohi, suokaa anteeksi, mutta uteliaisuus joskus opettaa.😉
-m65
Voi kuulkaa... itse olen päässyt oikein paraatipaikalta seuraamaan narsistisen ihmisen elämää. Hänen pikku "kommelluksistaan" voisi kirjoittaa kirjan tai tehdä elokuvan. Kyseessä on siis isäni ja hän on pyöritellyt naisia melkeinpä työkseen. Erosi äidistäni kun olin pieni, petti niin että lapset olivat viereisessä huoneessa ja jäi kiinni (itse kerroin äidilleni kuinka isi on ollut peiton alla alastoman naisen kanssa).
Nyt isäni on ollut saman naisen (kutsuttakoon Annaksi) kanssa viimeiset 15-vuotta yhdessä, pettänyt tuona aikana vähintään kolmen eri naisen kanssa. Yksi näistä naisista osti isälleni uuden auton ja muutti omakotitaloon. Erosivat aika nopeasti, jätti naisen yksin ison velan kanssa ja juoksi takaisin Annan luo. Toisen pettäjänaisen kanssa hän teki lapsen jota ei nää koskaan. Anna on ollut tietoinen tästä kaikesta ja vielä tänäkin päivänä katselee isääni.
Lapsena olen siis seurannut tätä touhua vierestä, kuinka isäni on pahoinpidellyt sekä henkisesti että fyysisesti, manipuloinut ja syyllistänyt näitä naisia. Ei ole koskaan omistanut mitään ja aina löytänyt uuden uhrin jolta loisia katto pään päälle ja rahaa. Sääliksi käy kuinka sinisilmäisiä monet ovat...
Kirsikkana kakun päällä isäni on ollut viimeiset 30 vuotta alkoholisoitunut eikä ole pystynyt pitämään vakituista työpaikkaa. Hänen myrkyllinen persoonansa on karkottanut kaikki sukulaiset. Onneksi olen huomannut ettei minulla ole samanlaista kutsumusta itsetuhoisuuteen kuin isälläni... pelottaa hieman jos tuollainen käytös onkin perinnöllistä.
AAjaPEE kirjoitti:
Pakko paljastaa oli tylsää ja keksin koko tarinan joku muukin on välillä minuna kirjoitellut
mutta koko aihe oli PUHDAS TROLLI!!
Saipahan taas hyvät naurut
Hani, yks juttu; jos esiinnyt ap:na missä tahansa ketjussa, niin kannattaa ensin lukea oikean ap:n kirjoittamat viesti/kommentit ja yrittää omaksua niistä oikean ap:n tapa kirjoittaa. Tällä kertaa ei oikein osunut maaliin. Sori.
Miettikää miten surullista että joillakin on niin paha olla, etteivät tiedä muuta keinoa purkaa tunteitaan kuin häiriköimällä netissä. Tosi ikävää että joidenkin elämässä ei ole kokemuksia tai muuta sisältöä ja joutuvat vääntämään kaiken lukemansa itselleen sopivaksi. Yrittäisivät edes kirjoitella asiaa ja kommentoida mukana, kun aihe kuitenkin näyttää kiinnostavan. Sen sijaan istuvat aamusta iltaan koneella huutelemassa asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin viereltä on monesti soitettu vaimoille tai avovaimoille ja olen kainalossa ollut ihan hiljaa. Puhelun jälkeen intohimoista rakastelua. Enää en tuollaista harrastaisi. Harrastin siis irtosuhteita koska en halunnut sitoutua, seksikumppanit oli suurimmaksi osaksi varattuja miehiä. Molemmat voitti, seksiä ilman sitoumuksia ja hauskanpitoa.
Minä olen ollut ilmeisen miesmäinen toimiessani noin, omatunto ei kolkuttanut kertaakaan. Panokavereita oli lukemattomia.
Jep, story of my life :D Sillä erotuksella että mä olin itsekin varattu, kun tuota harrastin. Eikä mitään omantunnontuskia siltikään. Nautin saalistuksesta, kotona en saanut suhteelta mitään muuta kuin taloudellisen turvan ja jonkun, joka oli aina siinä vieressä (vaikkei läsnä). Ja hyvin keksin alibit ja järjestelin asiat niin ettei toinen saanut tietää. Lähes kaikki omatkin panokaverit tahoillaan varattuja. Ne, jotka kuvittelee että uskollisuus on enemmän sääntö kuin poikkeus, eivät kyllä tiedä mistä puhuvat tai ovat vielä liian nuoria ja naiiveja. KAIKKI PETTÄÄ.
Pettäjänainen kirjoitti:
Ne, jotka kuvittelee että uskollisuus on enemmän sääntö kuin poikkeus, eivät kyllä tiedä mistä puhuvat tai ovat vielä liian nuoria ja naiiveja. KAIKKI PETTÄÄ.
Ei, vaan kaikki pettää noissa sinun piireisssäsi.
voiko nykyään luottaa edes itseensä, jos pitää kännykkääkin varoa yöllä, ettei vaan tuu viestiteltyä. MITÄ ihmettä?
Empä itse ole kokenut vielä 35 vuoteen mennessä tarpeelliseksi pettää ketään. Mitä helvetin järkeä on olla parisuhteessa jos tarvii vieraissa käydä, ei kuulu mun arvomaailmaan. Se nyt on eri asia jos on sovittu kumppanin kanssa, että muitakin petikumppaneita saa olla. Ompa noita huonompiakin parisuhteita nuorempana ollut, mutta kunnioitin toista ihmistä sen verran, että erosin, enkä pettänyt. On helppo elää kun on hyvä omatunto! :) Kaikilla sitä omaatuntoa vaan ei ole ollenkaan. Jokainen tyylillään!
Miten pitkään Ap sanoi olevansa lomamatkalla? Odottelen kuumeisesti päivitystä.
Tähänkö ap:n bullshitti loppui?
Keksitty stoori loppui kuin kanan lento. Missä luuraavat nyt keksityn jutun myötäeläjät? :-)
Mitä tänne nyt vielä pitäisi päivittää? Ikuisestiko näitä ketjuja täytyy jatkaa?
Ap tässä. Päivitän vain nopeasti, kun olen irtioton jälkeen aika väsynyt ja aamulla on aikainen lento, että huomenna keskustelen miehen kanssa asiat halki. Hän on ollut todella oudon rauhallinen viimeiset pari päivää, joten en tiedä mitä on tulossa. Tekstarin lähetti, jossa sanoi rakastavansa. Soittaa yritti useamman kerran, mutten vastannut. Raskasta on ja turta olo, mutta pakko vielä jaksaa. Mutta kerron jatkosta myöhemmin.
Mikä ap:n tilanne on nyt, kun miehen kanssa on juteltu?
Aloittaja tässä. Palattuani matkalta ja luettuani viestejänne, päätin että en kertoisi enää tilanteestani enempää. Ymmärrän, että järkevä keskustelu hiipuu ajan kanssa ja jäljelle jää ikävään sävyyn huutelijat. Mutta koen kuitenkin kiitollisuutta... vaikealla hetkellä kun ajatukset olivat täysin sekaisin, tuntemattomilta ihmisiltä löytyi korvaamattoman tärkeää tukea ja kannustusta.
Suurta draamaa ei ole ilmassa. Mies muutti tavaransa sillä välillä kun olin matkalla. En ole nähnyt tai puhunut hänen kanssaan puhelimessa kertaakaan. Hän on kuitenkin yrittänyt tavoittaa minua yhteisten ystävien ja jopa perheeni kautta, onneksi kaikki tietävät miehen todellisen luonteen. Hän tietää että jos häiriköinti jatkuu, ilmoitan asiasta poliisille ja vien tarvittaessa oikeuteen. Uskon että rauhallisesta erosta saa kiittää sitä toista naista.
En aikonut ottaa kantaa negatiivisiin kommentteihin, sillä niillä ei ole mitään merkitystä. Enemmänkin säälittää ihmisten empatiakyvyttömyys ja ilkeys. En ole kirjoittanut ketjuun lähes 2 viikkoon, eli täytyy ihmetellä ihmisiä, jotka näkevät vaivaa satuillakseen toisen nimissä. Tämä oli ensimmäinen koskaan aloittamani keskustelu ja kyseessä ei ollut provo.
Jos joku tätä vielä lukee, kiitos tuestanne <3 Annoitte voimaa kun maailma mureni ympäriltäni, onneksi jo näkee asiat positiivisessa valossa. Olen ylpeä itsestäni ja kaikista teistä, jotka kerroitte omista kokemuksistanne.
Edelliseen vielä lisäten. (älkää nukkuko puhelin liian lähellä, suuri mahdollisuus että kirjoittaa uniansa puhelimeen ja rämppää lähetä nappulaa. Tajuamatta mitään.)