Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy psykopaatilta

Vierailija
22.10.2016 |

Ei, kaikki psykopaatit ei ole murhaajia, kyllä, psykiatri on todennut. (Anti-social disorder -> psychopath) Jotain faktoja ihan aluksi, olen kasvannut Aasiassa vanhempien työn takia. Olen lukion suorittanut ja päättänyt että tämän vuoden käytän siihen että mietin mitä haluan opiskella jatkossa. Prosentti väestöstä on psykopaatteja muttei prosentti ole sarjamurhaajia. Tein tämän ketjun jotta voisin vastata kysymyksiinne. En ole käynyt kuin päiväkodin suomessa joten antakaa anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se näkyy elämässäsi muuten? Onko sinulla läheisiä ihmissuhteita? Välitätkö kenestäkään? Satutatko ihmisiä huvin vuoksi?

Minulla on monie kavereita, välitän vain itsestäni. Kyllä. Tosin outo kysymys, heihin sattuu kun pidän hauskaa en satuta niitä koska se on hauskaa. Vaikea selittää mutta luon aina suunnitelmia joihin käytän muita nappuloina. Ei ne kaikki ole väkivaltaisia olleenkaan. Pääpointtini on manipuloida niitä en satuttaa.

-ap

Miksi koet tarvetta manipuloida toisia? Mikset voi vain antaa toisten olla?

Oletko mies vai nainen?

Tämä on ymmärrettävä kysymys sinäänsä, harrastatko sinä jotain? Onko sulla miestä? Koiria joita viet lenkille? Kavereita? Harrastuksia? Etkö saa niistä mielihyvää ja tule iloiseksi? Ne täyttävät arkesi ja jaksat joka päivä herätä ja mennä töihin niiden takia? En minä tunne iloa tälläisistä asioista, ei nämä asiat auta minua jaksamisessa päivittäin. Ihmisten manipuloiminen on kivaa, herään, syön vaikka ei ole nälkä, menen kouluun/töihin ja jaksan tehdä tätä joka päivä koska voin joka päivä manipuloida niitä. Se on vähänkuin lukisi tarinaa tai kirjaa mitä on itse kirjoittanut mutta jossa ei ole loppua. Minä päätän mitä seuraavassa luvussa tapahtuu. Se on kivaa, siksi.

-ap

Vierailija
62/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ne toteutuvat käytännön elämässäsi?

En pysty samaistumaan muiden ihmisten kanssa enkä ymmärrä niiden valintoja. Esim. kun jotkut lahjoittavat hyväntekeväisyyteen. En ymmärrä

-ap

anteeksi hitaista vastauksista, vastaan kaikkiin kyllä, olin puhelimessa

Paitsi että terve ihminen kokee mielihyvää ja iloa antaessaan, taustalla on myös yhteinen etu. Ongelmat hoidetaan paikalla niin että kaikki tykönään saavat olla niistä rauhassa.

Ts.jos sammuttaa naapurin tulipalon, omakin talo säästyy.

Noinkin sä voit itsesi uskotella.

-ap

Et siis osaa piitata omallekaan osallesi lankeavasta toisen paskasta. Olet yksikkö, johon mikään ei kosketa, koska et ymmärrä seuraussuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tunne-elämä sinulla on? Koetko iloa tai surua? Pystytkö rakastumaan?

En tunne iloa taikka surua, en varmaan myös pysty rakastumaan. Tunnen kyllä vihaa.

-ap

Tiedät siis mitä tunteet periaatteessa ovat, koska tunnet niistä yhtä.

Minusta olet kuin henkilö, joka näkee sinisen värin ja joka tietää että muitakin värejä kuten punainen ja keltainen on olemassa. Sinä vaan et ole koskaan niitä nähnyt ja oletan ettet pelkästään sinistä nähneenä osaisi edes kuvitella miltä keltainen ja punainen voisi näyttää. Koetko, että tuo olisi oikea arvio? Tuntuuko sinusta, että muut puhuvat sellaisista tunteista joiden laatua et vaan voi käsittää vaikka yhden tunteen kykenetkin tuntemaan.

En ole miettinyt asiaa tuosta kulmasta juurikaan. Olen kiinnittänyt muiden tunteisiin huomiota ja opiskellut niidä. Vaikka en itse tuntisi niitä näen ja tiedän milloin muut tuntevat niitä. Tulkitsen niiden tunteista mitä ne haluavat kuulla, analysoin niitä jne. minun pitää muiden tunteet hyvin jotta pystyn käyttämään niitä itseni hyväksi ja heitä vastaan.

-ap

Mitä jos miettisit siitä kulmasta? Sinä et näe punaista etkä keltaista, mutta koetat tulkita ne värit näkevien käytöksestä miten voisit heitä hyödyntää. Eikö sinulla ole yhtään uteliaisuutta miltä keltainen ja punainen näyttävät?

Vierailija
64/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se näkyy elämässäsi muuten? Onko sinulla läheisiä ihmissuhteita? Välitätkö kenestäkään? Satutatko ihmisiä huvin vuoksi?

Minulla on monie kavereita, välitän vain itsestäni. Kyllä. Tosin outo kysymys, heihin sattuu kun pidän hauskaa en satuta niitä koska se on hauskaa. Vaikea selittää mutta luon aina suunnitelmia joihin käytän muita nappuloina. Ei ne kaikki ole väkivaltaisia olleenkaan. Pääpointtini on manipuloida niitä en satuttaa.

-ap

Oletko mies vai nainen?

Tämä on ymmärrettävä kysymys sinäänsä, harrastatko sinä jotain? Onko sulla miestä? Koiria joita viet lenkille? Kavereita? Harrastuksia? Etkö saa niistä mielihyvää ja tule iloiseksi? Ne täyttävät arkesi ja jaksat joka päivä herätä ja mennä töihin niiden takia? En minä tunne iloa tälläisistä asioista, ei nämä asiat auta minua jaksamisessa päivittäin. Ihmisten manipuloiminen on kivaa, herään, syön vaikka ei ole nälkä, menen kouluun/töihin ja jaksan tehdä tätä joka päivä koska voin joka päivä manipuloida niitä. Se on vähänkuin lukisi tarinaa tai kirjaa mitä on itse kirjoittanut mutta jossa ei ole loppua. Minä päätän mitä seuraavassa luvussa tapahtuu. Se on kivaa, siksi.

-ap

Siis luulet päättäväsi. Ympärilläsi ja muissa yksilöissä tapahtuu paljon sellaista, mitä et näe. Sinulla on käsitys manipuloinnista, koska et ymmärrä muita kommunikaation tapoja.

Vierailija
65/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Oletko mies vai nainen?

-ap

"Ne täyttävät arkesi ja jaksat joka päivä herätä ja mennä töihin niiden takia? En minä tunne iloa tälläisistä asioista, ei nämä asiat auta minua jaksamisessa päivittäin."

Ai kun surullista, voi kun siellä missä asut (tod näk. keravalla) olisi semmoisia anonyymit psykopaatit -kokouksia, jossa voisitte leikkiä manipulointileikkejä ja saada siitä voimaa arkeen? XD

Nyt kuule kullanmuru vähän enemmän panostusta, annat nyt sellaisen vaikutelman, että ymmärrät ihan liikaa "normaalien" ihmisten ajatuskulusta ollaksesi psykopaatti.. Skarppaa!!!!! Tämä on av-mammojen päivän kohokohta!!!!

XD XD XD XD 

Vierailija
66/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että vastaat tähän: Tunnistatko toisen psykopaatin ja miten nopeasti? Mistä asioista?

En uskonut että tunnistaisin koska olen itse hyvä näyttelijä ja uskon että suurin osa muistakin psykopaateistakin olisivat. Vaikka kuinka klissiseltä kuulostaakin kerran kun kävelin kadulla vastaan käveli minua vanhempi, varmaan yliopisto ikäinen poika/mies josta olen 100% varma että oli psykopaatti. En osaa selittää. Olisiko silmät joka paljasti? Vai näinkö itseni hänessä? En tiedä, hänkin katsoi minua kauan uskon että hänkin tunnisti. Tosin voi olla että kusetin itseni eikä hän ollut psykopaatti. Sillä oli tyhjät silmät vaikka hän hymyili sen vieressä olevalle kaveriporukalle.

Enkä ole kai maninnut mutta olen tyttö, en mielestäni ihan vielä nainen. Jos joku pitää minua huijarina ja ei usko puheitani ja luulee että kusetan niin siitä vain. Vietän vain tylsää aikani vastaillen kysymyksiä minusta koska tykkään huomiosta.

-ap

Vierailija
67/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin neurologinen vamma, joka lisää oireilua, esim.autismi?

Ei ole. Outo sanavalinta. En minä 'oireile'

-ap

Eli olet siis tasaisesti psykopaattinen, et toisella hetkellä pahempi kuin toisella. Aina yhtä tunteeton.

En ole varma mitä tarkaoitat voitko selittää vähän mitä haluat sanoa?

-ap

Vierailija
68/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ilmeisesti ollut hyvä lapsuus ja perheen tuki? Sehän on se merkittävä tekijä mikä usein määrittelee mihin suuntaan elämä vie.

Kyllä, vanhempani oli hyvin supportive (sory en muista sanaa suomeksi) mutta minusta tuntui aina ettää ne pelkäsivät minua vaikka antoivat kaikensa.

-ap

"Minusta tuntui"? Anteeksi mutta psykopaatti ei ymmärrä eikä välitä muiden tunteista. Mikäs viiden pennin psykopaatti se sinä olet kun noin pystyit analysoimaan vanhempiesi tunteita?

Psykopaatit ymmärtävät toisten tunteita mutteivat välitä niistä. Miten luulet että on mahdollista manipuloida toisen tunteita jos ei tiedä että onkohän henkilö nyt iloinen kun se itkee nyt räkä valuen nenästä.

-ap

Vierailija
69/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että vastaat tähän: Tunnistatko toisen psykopaatin ja miten nopeasti? Mistä asioista?

En uskonut että tunnistaisin koska olen itse hyvä näyttelijä ja uskon että suurin osa muistakin psykopaateistakin olisivat. Vaikka kuinka klissiseltä kuulostaakin kerran kun kävelin kadulla vastaan käveli minua vanhempi, varmaan yliopisto ikäinen poika/mies josta olen 100% varma että oli psykopaatti. En osaa selittää. Olisiko silmät joka paljasti? Vai näinkö itseni hänessä? En tiedä, hänkin katsoi minua kauan uskon että hänkin tunnisti. Tosin voi olla että kusetin itseni eikä hän ollut psykopaatti. Sillä oli tyhjät silmät vaikka hän hymyili sen vieressä olevalle kaveriporukalle.

Enkä ole kai maninnut mutta olen tyttö, en mielestäni ihan vielä nainen. Jos joku pitää minua huijarina ja ei usko puheitani ja luulee että kusetan niin siitä vain. Vietän vain tylsää aikani vastaillen kysymyksiä minusta koska tykkään huomiosta.

-ap

"koska tykkään huomiosta."

Hyvä hyvä!!!!!! Noin sitä pitää, psykopaatit todellakin pitävät huomiosta. Voin laittaa sulle tähän lunttilistan psykopaatin ominaisuuksista, jota voit hyödyntää keskustelun edetessä.

Mutta hei vinkkinä, kannattaa ilmentää niitä ominaisuuksia hiukan hienovaraisemmin kuin töksäyttämällä: tykkään huomiosta. Se juuri luo tuota ulkolukuisuuden tuntua sun roolisuoritukseen.

Mutta tässä: Cleckleyn luettelo psykopatian piirteistä (wikipedia)

Pinnallinen viehätysvoima ja älykkyys

Harhaluulojen ja muiden irrationaalisten ajattelun merkkien puuttuminen

Hermostuneisuuden tai psykoneuroottisten oireiden puuttuminen

Epäluotettavuus

Valheellisuus ja epärehellisyys

Katumuksen ja häpeän puuttuminen

Epäsosiaalinen käyttäytyminen, joka on heikosti motivoitunutta

Huono arvostelukyky ja kyvyttömyys oppia kokemuksista

Patologinen itsekeskeisyys ja kyvyttömyys rakastaa

Yleinen tunneköyhyys

Oivalluskyvyn spesifi puute

Välinpitämättömyys interpersoonallisissa suhteissa

Outo ja luotaantyöntävä käyttäytyminen juopuneena ja joskus muulloinkin

Tekee harvoin itsemurhan

Sukupuolielämä on persoonatonta, triviaalia ja heikosti integroitunutta

Elämän suunnitelmattomuus

Vierailija
70/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cool Story bro.

Lässytä ihan rauhassa "pelinappuloista" ja "manipuloinnista" , mutta jos olisit oikeasti lukenut sen wikipediasi kunnolla, niin osaisit ehkä vetää tämän provosi kunnialla. Nyt roolisuorituksestasi tulee sellainen ulkolukuinen fiilis, joka uppoaa ehkä av:n idiootteihin. Noh, kyllähän täällä taannoin hillui se "entinen puolustusvoimien upseerikin" ja sekin saavuttti suuren suosion XD

Osallistun usein tämäntapaisiin keskusteluihin, koska niistä voi olla hyötyä jollekulle. Sama se, onko juuri tämä tekaistu.T.eräs kommentaattori.

Vierailija
71/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Oletko mies vai nainen?

-ap

Sinulta puuttuu suru ja rakkaus, mutta nyt kerrot tuntevasi iloa?

Vierailija
72/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin neurologinen vamma, joka lisää oireilua, esim.autismi?

Ei ole. Outo sanavalinta. En minä 'oireile'

-ap

Eli olet siis tasaisesti psykopaattinen, et toisella hetkellä pahempi kuin toisella. Aina yhtä tunteeton.

En ole varma mitä tarkaoitat voitko selittää vähän mitä haluat sanoa?

-ap

Tunteettomuutesi aste, määrä tai muukaan ei vaihtele. En selitä tarkoitustani sen enempää.

Vierailija
73/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no.69 jatkaa, että siis älä toista liian ilmiselvästi noita piirteitä mitä tuossa listassa on vaan anna ymmärtää ne ikään kuin rivien välistä. Tällä hetkellä kuulostat siltä että et tarkastele maailmaa oman persoonasi kautta vaan tarkastelet omaa persoonaasi siten kuin muu maailma sen näkee. Siten paljastat olevasi provo.

Lööperiksihän tämä ketju nyt on mennyt, mutta voithan ottaa neuvoistani vaarin ja treenata vähän aikaa ja tehdä vaikka uuden aloituksen joskus myöhemmin.  Provoilu on katsos taitolaji siinä mielessä, että sinun pitää uskoa itsekin siihen mitä esität. 

XD XD XD XD

Vierailija
74/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa sait diagnoosin? Et varmaankaan mennyt oma-aloitteisesti psykiatrin luo.

Vierailija
75/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Kouvolassa vai Keravalla, vaiko jossain muualla? Hienoa sinansa etta olet itseopiskellut psykiatriaa, huonomminkin voisi aikansa viettaa

XD XD XD XD

Vierailija
76/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen miehelläni olevan jotain sosiopaattisia piirteitä. Mistä voin päästä perille, millainen hän on oikeasti? Hän on hyvä manipuloimaan ja näyttelemään, enkä tiedä milloin on aito ja milloin näyttelee. Onko sulla jotain neuvoa tunnistamiseen?

Sosiopaatit ei ole hyvin viisaita taikka hyviä näyttelijöitä yleensä, ne on hyvin implussiivisia ja yleensä välittävät vain yhdestä ihmisestä ja satuttavat muita jotka yrittävät satuttaa tätä ihmistä tai ihan muuten vain jos uskovat että hän on huonoksi ihmiselle josta välittävät. Minusta ne ei edes yritä peittää tunteettomutta. Ne tykkäävät valehtelusta ja onnistunut vale kasvattaa niiden egoa. Manipuloimisesta, ihminen voi olla manipuloiva ja hyvä siinä vaikka ei ole lähellä psykopaattia. Ihminen voi olla myös hyvin tunnekylmä ilman että on psykopaatti tai sosiopaatti, esimerkiksi aleksitypia on yleisempää kun voi luulla. Jos kuitenkin epäilet sosiopaatin piirteitä niin sosiopaatit rakastavat että kontrolli on niillä ja jos vaikka paljastat niiden valheen he yleensä vaihtavat aihetta tai tulevat vihaiseksi. Ne ei ikinä paljasta että olet oikeassa ja he valehtelivat. Esim. ne voivat viikkoja muistutella sinua että hei muistatko kun luulit että valehtelin sinulle. Niitä tunnistaa siitä että valehtelevat koko ajan. Tosin en ole sosiopaatti enkä voi siksi antaa päteviä neuvoja.

-ap

Vierailija
77/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen miehelläni olevan jotain sosiopaattisia piirteitä. Mistä voin päästä perille, millainen hän on oikeasti? Hän on hyvä manipuloimaan ja näyttelemään, enkä tiedä milloin on aito ja milloin näyttelee. Onko sulla jotain neuvoa tunnistamiseen?

Sosiopaatit ei ole hyvin viisaita taikka hyviä näyttelijöitä yleensä, ne on hyvin implussiivisia ja yleensä välittävät vain yhdestä ihmisestä ja satuttavat muita jotka yrittävät satuttaa tätä ihmistä tai ihan muuten vain jos uskovat että hän on huonoksi ihmiselle josta välittävät. Minusta ne ei edes yritä peittää tunteettomutta. Ne tykkäävät valehtelusta ja onnistunut vale kasvattaa niiden egoa. Manipuloimisesta, ihminen voi olla manipuloiva ja hyvä siinä vaikka ei ole lähellä psykopaattia. Ihminen voi olla myös hyvin tunnekylmä ilman että on psykopaatti tai sosiopaatti, esimerkiksi aleksitypia on yleisempää kun voi luulla. Jos kuitenkin epäilet sosiopaatin piirteitä niin sosiopaatit rakastavat että kontrolli on niillä ja jos vaikka paljastat niiden valheen he yleensä vaihtavat aihetta tai tulevat vihaiseksi. Ne ei ikinä paljasta että olet oikeassa ja he valehtelivat. Esim. ne voivat viikkoja muistutella sinua että hei muistatko kun luulit että valehtelin sinulle. Niitä tunnistaa siitä että valehtelevat koko ajan. Tosin en ole sosiopaatti enkä voi siksi antaa päteviä neuvoja.

-ap

Ahhh, olet siis perehtynyt prykiatriaan laajemminkin? Hyva hyva, ensi kerralla voit tehda aloituksen: Kysy sosiopaatilta. Mutta ota vinkeistani vaari, omaksu rooli, niin ehka ensi kerralla onnistut paremmin.

XDXDXDXD

Vierailija
78/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi psykopaateilla on aina mikropenikset? Johtuuko psykopatia katkeruudesta isokyrpäisempiä kohtaan?

Enpä tiedä, varmaan. Tai sitten mieti kun ne on manipuloinut sut sänkyyn uskolla että niillä on iso dick, on ne varmaan katkeria.

-ap

Vierailija
79/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehteletko paljon?

Sinäänsä kyllä.

-ap

Vierailija
80/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekös miksi kutsutaan psykologien risteilyä?

Psykopaatiksi

XDXDXDXD