Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy psykopaatilta

Vierailija
22.10.2016 |

Ei, kaikki psykopaatit ei ole murhaajia, kyllä, psykiatri on todennut. (Anti-social disorder -> psychopath) Jotain faktoja ihan aluksi, olen kasvannut Aasiassa vanhempien työn takia. Olen lukion suorittanut ja päättänyt että tämän vuoden käytän siihen että mietin mitä haluan opiskella jatkossa. Prosentti väestöstä on psykopaatteja muttei prosentti ole sarjamurhaajia. Tein tämän ketjun jotta voisin vastata kysymyksiinne. En ole käynyt kuin päiväkodin suomessa joten antakaa anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs nyt vaikka auttamaan äitiä siivouksessa, se on vähintä mitä voit tehdä, kun olet kuitenkin jo aikamies ja asut sen nurkissa.

Sanoiko Kelan täti eilen ilkeästi vai miten sinä nyt tälleen mökötät ja teet ikäviä provoja av:lle?

XDXDXDXD

Vierailija
102/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi voittaa sosiopaatti vai psykopaatti pelissänne?

Psykopaatti on parempi näyttelijä, sosiopaatilla on yleensä kohde jota yrittää suojella, psykopaatilla ei ole joten hänellä on etuasema. Tosin vaihtelee yksilöittäin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tunne-elämä sinulla on? Koetko iloa tai surua? Pystytkö rakastumaan?

En tunne iloa taikka surua, en varmaan myös pysty rakastumaan. Tunnen kyllä vihaa.

-ap

Tiedät siis mitä tunteet periaatteessa ovat, koska tunnet niistä yhtä.

Minusta olet kuin henkilö, joka näkee sinisen värin ja joka tietää että muitakin värejä kuten punainen ja keltainen on olemassa. Sinä vaan et ole koskaan niitä nähnyt ja oletan ettet pelkästään sinistä nähneenä osaisi edes kuvitella miltä keltainen ja punainen voisi näyttää. Koetko, että tuo olisi oikea arvio? Tuntuuko sinusta, että muut puhuvat sellaisista tunteista joiden laatua et vaan voi käsittää vaikka yhden tunteen kykenetkin tuntemaan.

En ole miettinyt asiaa tuosta kulmasta juurikaan. Olen kiinnittänyt muiden tunteisiin huomiota ja opiskellut niidä. Vaikka en itse tuntisi niitä näen ja tiedän milloin muut tuntevat niitä. Tulkitsen niiden tunteista mitä ne haluavat kuulla, analysoin niitä jne. minun pitää muiden tunteet hyvin jotta pystyn käyttämään niitä itseni hyväksi ja heitä vastaan.

-ap

Mitä jos miettisit siitä kulmasta? Sinä et näe punaista etkä keltaista, mutta koetat tulkita ne värit näkevien käytöksestä miten voisit heitä hyödyntää. Eikö sinulla ole yhtään uteliaisuutta miltä keltainen ja punainen näyttävät?

Ei ole. Jos he eivät näkisi keltaista ja punaista heihin ei sattuisi, jos minä näen keltaista ja punaista minusta tulee olemaan se jota käytetään hyväksi.

-ap

Sinusta Disneyn taannoinen Inside out -elokuva oli varmaan aivan käsittämätön katsottava, kun ymmärsit vain yhtä niistä tunteista. 

Sinä mieluummin siis elät värisokeana, kuin koet maailman todellisempana, jotta voit välttää tulemasta hyväksikäytetyksi. Vähän kuin sanoisit, että mieluummin kuljet elämäsi läpi rautahaarniskaa kantaen, ettei kukaan pysty koskettamaan sinua ja altistamaan sinua hyväksikäytölle. Voihan niin elää, mutta melkoisen ankealta se tuntuu sellaisin silmin joka näkee punaisen ja keltaisenkin. Voitko sitä käsittää?

Se tunnu ankealta josset näe punaista ja keltaista.

Vierailija
104/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ***** se ei tunnu ankealta jos et näe keltaista ja punaista.

-ap

Vierailija
105/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyistkö tappamaan? Missä olosuhteissa ? Uskoisitko osaisit sen niin junailla ettet jää kiinni? Välitätkö jäätkö kiinni vai et? Oletko jo tappanut?

Vierailija
106/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tässä vaiheessa, että 1,5/5. Jos et pian keksi jotain nokkelaa, niin menee nollille....

XDXDXDXD

Vierailija
107/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosi on sanoinkuvailemattoman paska. Koko ketjusta paistaa läpi se, että puhut psykopatiasta kuin jostain kirjasta jonka olet lukenut tai elokuvasta jonka olet katsonut. Ulkopuolisen silmin. Idiootti sinä olet korkeintaan.

Vierailija
108/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti taisikin olla paatiksi melkoinen Costa Concordia.

XDXDXDXD

Vierailija
109/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Keksisit elämäntapatrolli jotain järkevämpää tekemistä.

Vierailija
110/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole psykopaatti. Kaikki diagnosoidut psykopaatit ovat tehneet henkirikoksen. Ja tämä Suomessa. Sanoin ton jo viime keskustelussasi ja otit näköjään neuvosta vaarin.. Tää on kolmas keskustelusi vuoden sisään. Psykopaatin diagnoosia ei saa ihan helposti joten sinä olet trolli.

Vierailija
111/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyistkö tappamaan? Missä olosuhteissa ? Uskoisitko osaisit sen niin junailla ettet jää kiinni? Välitätkö jäätkö kiinni vai et? Oletko jo tappanut?

En ole tappanut, olen saanut kyllä yhden itsemurhan portaalle lukion tokalla. Voisin tappaa mutta jäisin kiinni. Tosin riippuu maasta, jossain kehitysmaassa varmaan pääsisin läpi.

-ap

Vierailija
112/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tappanut, olen saanut kyllä yhden itsemurhan portaalle lukion tokalla. Voisin tappaa mutta jäisin kiinni. Tosin riippuu maasta, jossain kehitysmaassa varmaan pääsisin läpi.

-ap

Miten toimit saadaksesi kamusi melkein itsariin kerro yleisellä tasolla

Vierailija
113/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ ***** se ei tunnu ankealta jos et näe keltaista ja punaista.

-ap

Kyse on vertauksesta. Voithan sinä katsoa vaikkapa sellaisia valokuvia, joissa simuloidaan miltä maailma näyttää värisokean silmin. Sitten voit itse arvioida kummalla tavalla mieluummin maailman näet. Hyvin näkevän täydellä spektrillä vai värisokean rajoittuneella spektrillä. Tunteiden osalta vertaus on sama sellaisen näkökulmasta, joka kykenee tuntemaan kaikki tunteet eikä vain osaa. Sinulta puuttuu tunteista heinoin, rakkaus. Maailmasi on minun näkökulmasta yhtä puutteellisen ankea, kuin täysivärisen näkökulmasta värisokean maailma. 

http://www.colourblindawareness.org/colour-blindness/colour-blindness-e…

Siksipä näkemyksemme toisistamme ovat paradoksaalisia. Kumpikaan meistä ei haluaisi olla toinen. Minä säälin sinua puuttellisuuksinesi, sinä säälisit minua jos siihen ylipäätään pystyisit. Mutta minä olen meistä se, joka tietää kumpi on puutteellinen ja kuinka paljon.

Vierailija
114/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetääs jo tää huonmiohupakko omaan rauhaansa. Ei ruokita hänen narsismiaan enempää.

Vierailija
115/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole psykopaatti. Kaikki diagnosoidut psykopaatit ovat tehneet henkirikoksen. Ja tämä Suomessa. Sanoin ton jo viime keskustelussasi ja otit näköjään neuvosta vaarin.. Tää on kolmas keskustelusi vuoden sisään. Psykopaatin diagnoosia ei saa ihan helposti joten sinä olet trolli.

Psykopatiassa on aste-eroja-voi olla psykopaattiNEN. Nykyään luulisi ihmisiä diagnosoitavan ennen kuin ne tappaa ketään ( ihmistä).

Vierailija
116/119 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko, että pystyt välittämään jostain/rakastamaan

Vierailija
117/119 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuoresta henkilöstä ei ensinnäkään tehdä psykopaatti diagnooseja. Mutta hauska ketju😄

Vierailija
118/119 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ne toteutuvat käytännön elämässäsi?

En pysty samaistumaan muiden ihmisten kanssa enkä ymmärrä niiden valintoja. Esim. kun jotkut lahjoittavat hyväntekeväisyyteen. En ymmärrä

-ap

anteeksi hitaista vastauksista, vastaan kaikkiin kyllä, olin puhelimessa

Tuntuiko helpolta tuo anteeksipyyntö?

Vierailija
119/119 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOksä joku entinen jihadistiin vai? ;)