Kysy psykopaatilta
Ei, kaikki psykopaatit ei ole murhaajia, kyllä, psykiatri on todennut. (Anti-social disorder -> psychopath) Jotain faktoja ihan aluksi, olen kasvannut Aasiassa vanhempien työn takia. Olen lukion suorittanut ja päättänyt että tämän vuoden käytän siihen että mietin mitä haluan opiskella jatkossa. Prosentti väestöstä on psykopaatteja muttei prosentti ole sarjamurhaajia. Tein tämän ketjun jotta voisin vastata kysymyksiinne. En ole käynyt kuin päiväkodin suomessa joten antakaa anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se näkyy elämässäsi muuten? Onko sinulla läheisiä ihmissuhteita? Välitätkö kenestäkään? Satutatko ihmisiä huvin vuoksi?
Minulla on monie kavereita, välitän vain itsestäni. Kyllä. Tosin outo kysymys, heihin sattuu kun pidän hauskaa en satuta niitä koska se on hauskaa. Vaikea selittää mutta luon aina suunnitelmia joihin käytän muita nappuloina. Ei ne kaikki ole väkivaltaisia olleenkaan. Pääpointtini on manipuloida niitä en satuttaa.
-ap
Miksi koet tarvetta manipuloida toisia? Mikset voi vain antaa toisten olla?
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen tunne-elämä sinulla on? Koetko iloa tai surua? Pystytkö rakastumaan?
En tunne iloa taikka surua, en varmaan myös pysty rakastumaan. Tunnen kyllä vihaa.
-ap
Toivon, että vastaat tähän: Tunnistatko toisen psykopaatin ja miten nopeasti? Mistä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Ei, kaikki psykopaatit ei ole murhaajia, kyllä, psykiatri on todennut. (Anti-social disorder -> psychopath) Jotain faktoja ihan aluksi, olen kasvannut Aasiassa vanhempien työn takia. Olen lukion suorittanut ja päättänyt että tämän vuoden käytän siihen että mietin mitä haluan opiskella jatkossa. Prosentti väestöstä on psykopaatteja muttei prosentti ole sarjamurhaajia. Tein tämän ketjun jotta voisin vastata kysymyksiinne. En ole käynyt kuin päiväkodin suomessa joten antakaa anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä.
Todellinen psykopaatti ei tee tuollaista aloitusta. En lukenut koko ketjua, joten ehkäpä se jo tulikin täällä sanottua, Psykopaattia ei tällanen yksinkertaisesti kiinnosta, ja aloitus sisältää muitakin seikkoja, joista voi nähdä kirjoittajan olevan tallaaja, joka toivoo saavasa hetkeksi osansa psykopaatteihin kohdistuvasta pelosta ja joidenkin väärin kohdistamasta) ihailusta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin neurologinen vamma, joka lisää oireilua, esim.autismi?
Ei ole. Outo sanavalinta. En minä 'oireile'
-ap
Eli olet siis tasaisesti psykopaattinen, et toisella hetkellä pahempi kuin toisella. Aina yhtä tunteeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se näkyy elämässäsi muuten? Onko sinulla läheisiä ihmissuhteita? Välitätkö kenestäkään? Satutatko ihmisiä huvin vuoksi?
Minulla on monie kavereita, välitän vain itsestäni. Kyllä. Tosin outo kysymys, heihin sattuu kun pidän hauskaa en satuta niitä koska se on hauskaa. Vaikea selittää mutta luon aina suunnitelmia joihin käytän muita nappuloina. Ei ne kaikki ole väkivaltaisia olleenkaan. Pääpointtini on manipuloida niitä en satuttaa.
-ap
Oletko mies vai nainen?
Äh, kerrankin on mahdollisuus kysyä jotain psykopaatilta ja sä tulet tänne lässyttämään triviaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ilmeisesti ollut hyvä lapsuus ja perheen tuki? Sehän on se merkittävä tekijä mikä usein määrittelee mihin suuntaan elämä vie.
Kyllä, vanhempani oli hyvin supportive (sory en muista sanaa suomeksi) mutta minusta tuntui aina ettää ne pelkäsivät minua vaikka antoivat kaikensa.
-ap
"Minusta tuntui"? Anteeksi mutta psykopaatti ei ymmärrä eikä välitä muiden tunteista. Mikäs viiden pennin psykopaatti se sinä olet kun noin pystyit analysoimaan vanhempiesi tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lopettaa ötyökaverin vittumoisen vähättelevä asenne itseäni kohtaan tyylillä? Työkaveri on saanut liikaa valtaa työyhteisössämme.
Nyt kaivataan kunnon psykopaattisia keinoja, kiitos.'Kunnon psykopaattisia keinoja' lol
-ap
Sainkin sulta jo oikein hyvän vinkin. Tai ehkä olisin otse keksinyt saman, tiedä häntä. Minä pelaan pelejä valitsemissani ihmissuhteissa ja varmistan että onnistun tavoitteissani. Nyt eräs työkaveri tarvitsee opetuksen.
Mutta, kyllä sinä nämä jutut tiedät, psykopaattina.Mene hoitoon. Työssä tehdään töitä. Toivottavasti saat nokillesi.
Varmistan että en saa.
Jes jes. Ihan varmasti. Joka toiselle kuoppaa kaivaa, jne. Paska ahneen kouraan. Ynnä muita hyviä viisauksia.
No sittenhän minun ei tarvitse kuin istua katselemaan kuinka hän tuhoaa itse itsensä.:)
Mutta lähtölaskennalle kai voin antaa pienenpienen alkusysäyksen?
Ai että.
Mee Turojenina kotiis, juhlat loppu jo.
Epäilen miehelläni olevan jotain sosiopaattisia piirteitä. Mistä voin päästä perille, millainen hän on oikeasti? Hän on hyvä manipuloimaan ja näyttelemään, enkä tiedä milloin on aito ja milloin näyttelee. Onko sulla jotain neuvoa tunnistamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen tunne-elämä sinulla on? Koetko iloa tai surua? Pystytkö rakastumaan?
En tunne iloa taikka surua, en varmaan myös pysty rakastumaan. Tunnen kyllä vihaa.
-ap
Tiedät siis mitä tunteet periaatteessa ovat, koska tunnet niistä yhtä.
Minusta olet kuin henkilö, joka näkee sinisen värin ja joka tietää että muitakin värejä kuten punainen ja keltainen on olemassa. Sinä vaan et ole koskaan niitä nähnyt ja oletan ettet pelkästään sinistä nähneenä osaisi edes kuvitella miltä keltainen ja punainen voisi näyttää. Koetko, että tuo olisi oikea arvio? Tuntuuko sinusta, että muut puhuvat sellaisista tunteista joiden laatua et vaan voi käsittää vaikka yhden tunteen kykenetkin tuntemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hakeuduit psykiatrin juttusille?
Vanhempani veivät minut sinne.
-ap
Tiedätkö, miksi vanhempasi veidät sinut sinne? Ovatko vanhemmat biologisia vai onko sinut adoptoitu? Monilla pitkään lastenkodissa olleilla lapsilla voi olla niin traumaattinen tausta, että käytös vai vaikuttaa psykopaattiselta; mutta se ei sitä välttämättä ole.
On biologisia ja totta, monet sekoittavan sosiopaatin ja psykopaatin usein. He veivät minut sinne kai siksi että en itkenut veljeni hautajaisissa. Tosin tämän sanoen nyt kaikki varmaan luulee että olen saanut traumoja veljen kuolemasta mutta olin samalainen lapsena. Ei se nyt niin harvinaista ole olla psykopaatti, prosentti väestöstä. Vanhempani veivät minut psykologille jotta kävisin veljeni kuoleman läpi, siis että siitä ei tulisi traumaja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Oletko mies vai nainen?
Äh, kerrankin on mahdollisuus kysyä jotain psykopaatilta ja sä tulet tänne lässyttämään triviaaleja.
Nimenomaan. On mahdollisuus kysyä, eikä sitä ole suunnattu henkilökohtaisesti sinulle. Koeta vaan koettaa ähkimättä kestää se, että me muut kysymme mielestäsi triviaaleja. Ei se ole sinulta pois, kirjoittele sinä omia kysymyksiäsi vaan.
Erehdytkö koskaan manipulaatiokuvioissasi?
Millaiset ihmiset ovat helppoja manipuloitavia, onko heitä paljon?
Erehdytkö koskaan auttamaan toista tai hyödyttämään toista jotenkin siinä toivossa että siitä olisi sinulle hyötyä?
Miten tunnistat ihmiset ja tilanteet joista on varmati sinulle hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Minusta olet kuin henkilö, joka näkee sinisen värin ja joka tietää että muitakin värejä kuten punainen ja keltainen on olemassa. Sinä vaan et ole koskaan niitä nähnyt ja oletan ettet pelkästään sinistä nähneenä osaisi edes kuvitella miltä keltainen ja punainen voisi näyttää. Koetko, että tuo olisi oikea arvio? Tuntuuko sinusta, että muut puhuvat sellaisista tunteista joiden laatua et vaan voi käsittää vaikka yhden tunteen kykenetkin tuntemaan.
En ole miettinyt asiaa tuosta kulmasta juurikaan. Olen kiinnittänyt muiden tunteisiin huomiota ja opiskellut niidä. Vaikka en itse tuntisi niitä näen ja tiedän milloin muut tuntevat niitä. Tulkitsen niiden tunteista mitä ne haluavat kuulla, analysoin niitä jne. minun pitää muiden tunteet hyvin jotta pystyn käyttämään niitä itseni hyväksi ja heitä vastaan.
-ap
Cool Story bro.
Lässytä ihan rauhassa "pelinappuloista" ja "manipuloinnista" , mutta jos olisit oikeasti lukenut sen wikipediasi kunnolla, niin osaisit ehkä vetää tämän provosi kunnialla. Nyt roolisuorituksestasi tulee sellainen ulkolukuinen fiilis, joka uppoaa ehkä av:n idiootteihin. Noh, kyllähän täällä taannoin hillui se "entinen puolustusvoimien upseerikin" ja sekin saavuttti suuren suosion XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
En ole miettinyt asiaa tuosta kulmasta juurikaan. Olen kiinnittänyt muiden tunteisiin huomiota ja opiskellut niidä. Vaikka en itse tuntisi niitä näen ja tiedän milloin muut tuntevat niitä. Tulkitsen niiden tunteista mitä ne haluavat kuulla, analysoin niitä jne. minun pitää muiden tunteet hyvin jotta pystyn käyttämään niitä itseni hyväksi ja heitä vastaan.
-ap
Keksi nyt pässi jo jotain muutakin kuin tuo manipulointi ja pelailu, kyllä psykopaatti osaa muutakin.. Käy vaikka lunttaamassa wikipediasta
XD XD Xd
Miksi psykopaateilla on aina mikropenikset? Johtuuko psykopatia katkeruudesta isokyrpäisempiä kohtaan?
Nyt kyllä jää aika köykäiseksi tämä sinun suoritus jos et pikaisesti keksi jotain uutta ja jännää...
Tuo "huono suomi" oli kyllä ihan hyvä veto, samoin ulkomailla kasvaminen... Pari lievästi epäuskottavaa juttua ikään kuin häivyttää provon epäuskottavimman jutun ilmiselvää provoutta. Lisää jotenkin uskottavuutta kaiken kaikkiaan.. Monet palstaprovoilijat voisivat ottaa oppia sinulta..
Noinkin sä voit itsesi uskotella.
-ap