Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy psykopaatilta

Vierailija
22.10.2016 |

Ei, kaikki psykopaatit ei ole murhaajia, kyllä, psykiatri on todennut. (Anti-social disorder -> psychopath) Jotain faktoja ihan aluksi, olen kasvannut Aasiassa vanhempien työn takia. Olen lukion suorittanut ja päättänyt että tämän vuoden käytän siihen että mietin mitä haluan opiskella jatkossa. Prosentti väestöstä on psykopaatteja muttei prosentti ole sarjamurhaajia. Tein tämän ketjun jotta voisin vastata kysymyksiinne. En ole käynyt kuin päiväkodin suomessa joten antakaa anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin neurologinen vamma, joka lisää oireilua, esim.autismi?

Vierailija
22/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sukua tri. Hannibal Lehtoselle?

Miten isot tissit sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lopettaa työkaverin vittumoisen vähättelevä asenne itseäni kohtaan tyylillä? Työkaveri on saanut liikaa valtaa työyhteisössämme.

Nyt kaivataan kunnon psykopaattisia keinoja, kiitos.

'Kunnon psykopaattisia keinoja' lol

-ap

Vierailija
24/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ne toteutuvat käytännön elämässäsi?

En pysty samaistumaan muiden ihmisten kanssa enkä ymmärrä niiden valintoja. Esim. kun jotkut lahjoittavat hyväntekeväisyyteen. En ymmärrä

-ap

anteeksi hitaista vastauksista, vastaan kaikkiin kyllä, olin puhelimessa

Paitsi että terve ihminen kokee mielihyvää ja iloa antaessaan, taustalla on myös yhteinen etu. Ongelmat hoidetaan paikalla niin että kaikki tykönään saavat olla niistä rauhassa.

Ts.jos sammuttaa naapurin tulipalon, omakin talo säästyy.

Vierailija
25/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sun persoonallisuushäiriö näkyy sun arjessa? Luuletko, että häiriö on synnynnäinen vai kehittynyt myöhemmin?

Vierailija
26/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se näkyy elämässäsi muuten? Onko sinulla läheisiä ihmissuhteita? Välitätkö kenestäkään? Satutatko ihmisiä huvin vuoksi?

Vierailija
27/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lopettaa työkaverin vittumoisen vähättelevä asenne itseäni kohtaan tyylillä? Työkaveri on saanut liikaa valtaa työyhteisössämme.

-ap

Sainkin sulta jo oikein hyvän vinkin. Tai ehkä olisin otse keksinyt saman, tiedä häntä. Minä pelaan pelejä valitsemissani ihmissuhteissa ja varmistan että onnistun tavoitteissani. Nyt eräs työkaveri tarvitsee opetuksen.

Mutta, kyllä sinä nämä jutut tiedät, psykopaattina.

Vierailija
28/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu ajatus, ettei sinusta koskaan voi tulla normaalia ihmistä ja olet potentiaalisesti vaara läheisillesi (sikäli kuin heidät miellät heitä läheisiksi)?

Oletko ajatellut tappaa itsesi ennen kuin tuhoat jonkun elämän?

Miltä tuntuu, ajatus, että todennäköisesti saat kumppanin vain siksi, että hän kokee vaaran viehättävänä tai toistaa isä-/äitisuhteessa ollutta patologiaa?

Olen normaali ihminen. Sinä olet yhtä vaaraksi läheisillesi kuin minä. Ei tunnu miltään, olet tosin vähän naurettava.

Miksi tappaisin itseni?

Ihan huvin vuoksi haluan myös sanoa, ei minusta ulkoa päin näe että olen psykopaatti, ei edes jos olet kaveri. Kai tiedät että olemme hyviä näyttelijöitä ja sulaudumme ympäristööme?

-ap

Vierailija
29/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lopettaa ötyökaverin vittumoisen vähättelevä asenne itseäni kohtaan tyylillä? Työkaveri on saanut liikaa valtaa työyhteisössämme.

-ap

Sainkin sulta jo oikein hyvän vinkin. Tai ehkä olisin otse keksinyt saman, tiedä häntä. Minä pelaan pelejä valitsemissani ihmissuhteissa ja varmistan että onnistun tavoitteissani. Nyt eräs työkaveri tarvitsee opetuksen.

Mene hoitoon. Työssä tehdään töitä. Toivottavasti saat nokillesi.

Vierailija
30/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tunne-elämä sinulla on? Koetko iloa tai surua? Pystytkö rakastumaan?

Vierailija
31/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mielitekoja vahingoittaa tai käyttää hyväksesi muita ihmisiä? Miten saat ne hillittyä? Minkä ikäisenä itse tiedostit että olet ehkä erilainen? 

Lapsena oli mielitekoja vahingoittaa ihmisiä jotka tekevät minut vihaiseksi, ei juuri enään. Niitä oppii hallitsemaan vuosien saatessa. Käytän vieläkin ihmisiä hyväkseni, olen manipuloiva.

En itse tiedostanut mitään, vanhempani veivät minut ensin psykologille ja sitten psykiatrille.

Vierailija
32/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lopettaa ötyökaverin vittumoisen vähättelevä asenne itseäni kohtaan tyylillä? Työkaveri on saanut liikaa valtaa työyhteisössämme.

-ap

Varmistan että en saa.

Vierailija
33/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hakeuduit psykiatrin juttusille?

Vanhempani veivät minut sinne.

-ap

Vierailija
34/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtänet varmaan, että sinun ei missään nimessä kannata mennä parisuhteeseen tai hankkia lapsia?

Tuotat heille joka tapauksessa kärsimystä.

En ole miettinyt tehdä molempia. Tosin varmaan myös ymmärrät itsekin että en hanki lapsia koska en tykkää lapsista enkä siksi että niitä tulee mahdollisesti sattumaan.

-ap

Vierailija
35/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hakeuduit psykiatrin juttusille?

Vanhempani veivät minut sinne.

-ap

Tiedätkö, miksi vanhempasi veidät sinut sinne? Ovatko vanhemmat biologisia vai onko sinut adoptoitu? Monilla pitkään lastenkodissa olleilla lapsilla voi olla niin traumaattinen tausta, että käytös vai vaikuttaa psykopaattiselta; mutta se ei sitä välttämättä ole.

Vierailija
36/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kaikki psykopaatit ei ole murhaajia, kyllä, psykiatri on todennut. (Anti-social disorder -> psychopath) Jotain faktoja ihan aluksi, olen kasvannut Aasiassa vanhempien työn takia. Olen lukion suorittanut ja päättänyt että tämän vuoden käytän siihen että mietin mitä haluan opiskella jatkossa. Prosentti väestöstä on psykopaatteja muttei prosentti ole sarjamurhaajia. Tein tämän ketjun jotta voisin vastata kysymyksiinne. En ole käynyt kuin päiväkodin suomessa joten antakaa anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä.

Olitko uigurin alueella siellä oleskeli myös minun perheeni:)?

Nope.

-ap

Vierailija
37/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Varmistan että en saa.

Jes jes. Ihan varmasti. Joka toiselle kuoppaa kaivaa, jne. Paska ahneen kouraan. Ynnä muita hyviä viisauksia.

Vierailija
38/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se näkyy elämässäsi muuten? Onko sinulla läheisiä ihmissuhteita? Välitätkö kenestäkään? Satutatko ihmisiä huvin vuoksi?

Minulla on monie kavereita, välitän vain itsestäni. Kyllä. Tosin outo kysymys, heihin sattuu kun pidän hauskaa en satuta niitä koska se on hauskaa. Vaikea selittää mutta luon aina suunnitelmia joihin käytän muita nappuloina. Ei ne kaikki ole väkivaltaisia olleenkaan. Pääpointtini on manipuloida niitä en satuttaa.

-ap

Vierailija
39/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Varmistan että en saa.

Jes jes. Ihan varmasti. Joka toiselle kuoppaa kaivaa, jne. Paska ahneen kouraan. Ynnä muita hyviä viisauksia.

No sittenhän minun ei tarvitse kuin istua katselemaan kuinka hän tuhoaa itse itsensä.:)

Mutta lähtölaskennalle kai voin antaa pienenpienen alkusysäyksen?

Ai että.

Vierailija
40/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jokin neurologinen vamma, joka lisää oireilua, esim.autismi?

Ei ole. Outo sanavalinta. En minä 'oireile'

-ap