Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES miten reagoisit jos baarista mukaan lähtenyt nainen ei yhtäkkiä haluaisikaan seksiä?

Vierailija
22.10.2016 |

Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?

Kommentit (295)

Vierailija
261/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin patjan naiselle lattialle, sanoisin hyvää yötä ja menisin itse omaan sänkyyn selaamaan av:tä puhelimella.

Vierailija
262/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen erään naisen kertomus. Tosin luin sen muistaakseni lehdestä, joten todenperäisyys ei ole aivan varmaa. 

Oltiin edetty jo yhdyntään ja oli menossa lähetyssaarnaaja. Yhtäkkiä mies oli jännittynyt aivan liikkumattomaksi. Sitten häneltä oli päässyt niin valtava pieru, että naisesta oli tuntunut kuin verhotkin olisivat lepattaneet. Tilanne oli ollut naiselle niin ylivoimainen, että hän oli livahtanut alta ja sängystä, pukeutunut ja häipynyt kaupungin yöhön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saattaisi kotiin, tietenkään, mutta ei kai siinä muuten mitään. Ihmisillä on oikeus muuttaa mieltään lennosta. En analysoisi tilannetta sen enempää koska luultavasti olisin humalassa. Menisin nukkumaan.

Tottakai on, aika harva täällä on siitä ollut eri mieltä. Kysymys olikin, pitääkö sen jälkeen lähteä kotiinsa vai jäädä nukkumaan miehen kämpille? Minusta pitää olla valmis lähtemään kotiin. Olen muuten nainen, vaikkette varmaan uskoisi.

Minäkin olen nainen ja olen kanssasi samaa mieltä. Onhan se kyllä mieheltäkin tylyä ajaa pois, mutta ei sitä nyt noin vain toisten kämpille voi mennä ja silmät kirkkaina ihmetellä, kun toinen haluaakin seksiä. Aikuisen ihmisen, joka vetää kännit ja lähtee miehen mukaan baarista, pitäisi tämä tietää.

Harva varmasti enää siinä vaiheessa oikeasti haluaisi/uskaltaisi jäädä pakkien annon jälkeen yöksi, mutta kyse olikin siitä että saisiko miehen mielestä jäädä silti yön yli.
Missään nimessä sellainen ei saa olla mikään kirjoittamaton sääntö että jos nainen lähtee jatkoille miehen luo, niin se olisi joku lupaus seksistä jos ei näin ole edes etukäteen sovittu.

Miksi ei saisi olla kirjoittamaton sääntö? Ei tietenkään ketään voi pakottaa ja mielen saa aina muuttaa, mutta kyllä se nyt vain on ihan yleinen oletus, että baarin jälkeen ei mennä vieraiden luo yöksi kuin yhdestä syystä. Jotkut isommat jatkot porukalla tai etukäteen sovittu yöpyminen tutun luona tai hätätilanteet ovat tietysti eri juttu.
Jos tässä ei olisi tällaista yleistä oletusta, niin ei kai esimerkiksi vieraan miehen/naisen luona yöpyminenkään koskaan sisältäisi epäilyä pettämisestä. Sinustako olisi ihan normaalia, että puolisosi olisi jonkun vieraan luona yötä ihan tuosta noin vain?

Sen takia, että jos se mies siellä baarissa sanoo sille naiselle että mennään vaan kuuntelemaan musaa, juomaan teetä ja nukkumaan niin joku nainen oikeasti saattaa luulla että mies pitää häntä niin hyvänä tyyppinä että haluaa vain viettää aikaa tämän kanssa ja/tai tutustua paremmin.

Täytyyhän se nyt molemmin puolin olla selvää että seksiä vaan ollaan hakemassa. Ja tässäkin tilanteessa kumpi tahansa saa muuttaa mieltään.

Eli sinusta ei olisi ollenkaan outoa, jos puolisosi menisi ventovieraan luo yöksi ja aamulla kertoisi heidän kuunnelleen musiikkia. Ja sinäkin tuosta noin vain kutsuisit keskellä yötä ventovieraan kotiisi ihan vain musiikkia kuuntelemaan? Minä en tekisi noin päivälläkään.

Vierailija
264/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huhhuh.

Itse olin pari viikkoa sitten takaperin baarissa.

Lähdin sieltä sitten jatkoille neljän ystäväni kanssa. Oli hauskaa ja lopulta ystäväni lähtivät kotia kohti, mutta itse halusin vielä jatkaa juhlimista, joten jäin asunnon omistavan miehen luo kahden. Hän oli oikein mukavaa seuraa, mutta jossain vaiheessa alkoi aivan älytön vonkaus. Sanoin että ei kiitos ja haluan ensin tutustua kunnolla. Asuin todella lähellä joten mitään majoitusta en tarvinnut. Ehdotin että voin kyllä lähteä kotiin jos häntä häiritsee "etten anna" tai hänestä tuntuu pahalta tms. Mies halusi että jään, sillä kuulemma aidosti piti minusta. Vonkaus jatkui silti ja minä sanoin ei ja että tutustutaan rauhassa. Jossain vaiheessa mies sitten sanoi että hänellä on muuta menoa sinä päivänä ja minun pitäisi lähteä. Mikä siis oli minulle täysin ok. Mies sitten lupasi että mennään sunnuntaina kahville ja hän kyllä soittaa minulle.

No eipä soittanut.

Harmi, sillä olin kyllä oikeasti kiinnostunut miehestä, mutta en vain halua panna ekalla tapaamisella :D Mutta ilmeisedti hän vain valehteli olevansa kiinnostunut minusta jotta antaisin. Onneksi en antanut.

Eli en lähtenyt miehen kanssa kahden jatkoille, eli ei ollut mitään syytä "olettaa" seksiä. En myöskään tarvinnut majapaikkaa, sillä asuin aivan kivenheiton päässä hänestä.

Aina on oikeus kieltäytyä seksistä. Itselleni tulee vonkauksesta erittäin tukala olo joka varmasti tappaa kaikki halut. Jatkot miehen luona eivät koskaan ole lupaus seksistä eikä kenenkään tarvi vasten tahtoaan antaa.

Vierailija
265/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saattaisi kotiin, tietenkään, mutta ei kai siinä muuten mitään. Ihmisillä on oikeus muuttaa mieltään lennosta. En analysoisi tilannetta sen enempää koska luultavasti olisin humalassa. Menisin nukkumaan.

Tottakai on, aika harva täällä on siitä ollut eri mieltä. Kysymys olikin, pitääkö sen jälkeen lähteä kotiinsa vai jäädä nukkumaan miehen kämpille? Minusta pitää olla valmis lähtemään kotiin. Olen muuten nainen, vaikkette varmaan uskoisi.

Minäkin olen nainen ja olen kanssasi samaa mieltä. Onhan se kyllä mieheltäkin tylyä ajaa pois, mutta ei sitä nyt noin vain toisten kämpille voi mennä ja silmät kirkkaina ihmetellä, kun toinen haluaakin seksiä. Aikuisen ihmisen, joka vetää kännit ja lähtee miehen mukaan baarista, pitäisi tämä tietää.

Harva varmasti enää siinä vaiheessa oikeasti haluaisi/uskaltaisi jäädä pakkien annon jälkeen yöksi, mutta kyse olikin siitä että saisiko miehen mielestä jäädä silti yön yli.
Missään nimessä sellainen ei saa olla mikään kirjoittamaton sääntö että jos nainen lähtee jatkoille miehen luo, niin se olisi joku lupaus seksistä jos ei näin ole edes etukäteen sovittu.

Miksi ei saisi olla kirjoittamaton sääntö? Ei tietenkään ketään voi pakottaa ja mielen saa aina muuttaa, mutta kyllä se nyt vain on ihan yleinen oletus, että baarin jälkeen ei mennä vieraiden luo yöksi kuin yhdestä syystä. Jotkut isommat jatkot porukalla tai etukäteen sovittu yöpyminen tutun luona tai hätätilanteet ovat tietysti eri juttu.
Jos tässä ei olisi tällaista yleistä oletusta, niin ei kai esimerkiksi vieraan miehen/naisen luona yöpyminenkään koskaan sisältäisi epäilyä pettämisestä. Sinustako olisi ihan normaalia, että puolisosi olisi jonkun vieraan luona yötä ihan tuosta noin vain?

Sen takia, että jos se mies siellä baarissa sanoo sille naiselle että mennään vaan kuuntelemaan musaa, juomaan teetä ja nukkumaan niin joku nainen oikeasti saattaa luulla että mies pitää häntä niin hyvänä tyyppinä että haluaa vain viettää aikaa tämän kanssa ja/tai tutustua paremmin.

Täytyyhän se nyt molemmin puolin olla selvää että seksiä vaan ollaan hakemassa. Ja tässäkin tilanteessa kumpi tahansa saa muuttaa mieltään.

Eli kumpi? Eikö baarijatkoille pyytäminen ole aika selkeä merkki siitä, että seksiä ollaan hakemassa. Älkää nyt hyvät ihmiset päästäkö niitä lapsianne baariin, jos he eivät tätä edes tiedä.

Vierailija
266/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huhhuh.
Lähdin sieltä sitten jatkoille neljän ystäväni kanssa. Oli hauskaa ja lopulta ystäväni lähtivät kotia kohti, mutta itse halusin vielä jatkaa juhlimista, joten jäin asunnon omistavan miehen luo kahden. Hän oli oikein mukavaa seuraa, mutta jossain vaiheessa alkoi aivan älytön vonkaus. Sanoin että ei kiitos ja haluan ensin tutustua kunnolla. Asuin todella lähellä joten mitään majoitusta en tarvinnut. Ehdotin että voin kyllä lähteä kotiin jos häntä häiritsee "etten anna" tai hänestä tuntuu pahalta tms. Mies halusi että jään, sillä kuulemma aidosti piti minusta. Vonkaus jatkui silti ja minä sanoin ei ja että tutustutaan rauhassa. Jossain vaiheessa mies sitten sanoi että hänellä on muuta menoa sinä päivänä ja minun pitäisi lähteä. Mikä siis oli minulle täysin ok. Mies sitten lupasi että mennään sunnuntaina kahville ja hän kyllä soittaa minulle.
No eipä soittanut.
Harmi, sillä olin kyllä oikeasti kiinnostunut miehestä, mutta en vain halua panna ekalla tapaamisella :D Mutta ilmeisedti hän vain valehteli olevansa kiinnostunut minusta jotta antaisin. Onneksi en antanut.

Eli en lähtenyt miehen kanssa kahden jatkoille, eli ei ollut mitään syytä "olettaa" seksiä. En myöskään tarvinnut majapaikkaa, sillä asuin aivan kivenheiton päässä hänestä.

Aina on oikeus kieltäytyä seksistä. Itselleni tulee vonkauksesta erittäin tukala olo joka varmasti tappaa kaikki halut. Jatkot miehen luona eivät koskaan ole lupaus seksistä eikä kenenkään tarvi vasten tahtoaan antaa.

Tässähän puhutaan käsittääkseni niistä tapauksista, kun lähdetään miehen kanssa kahdestaan baarista.

Vierailija
267/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaikki muistaneet lukea aloitusviestin? Siinä puhuttiin, että vaatteet jo lentää tai ollaan jo aloiteltu, kun yhtäkkiä nainen tekeekin stopin. Ei niin, ettei naisella ollut alunperinkään ajatuksissa alkaa panohommiin. Tällöin on musta täysin ymmärrettävää, jos mies pistää naisen kotiinsa nukkumaan. On eri asia kuin naiivisti kuvitella, että siellä miehen kotona olisi ajatuksissa vaikkapa kuunnella musiikkia eikä muuta.

Juu, ja tuo, että mietitte oman kumppaninne tai lapsenne kannalta asiaa: päästäisitkö miehesi/ tyttäresi/ poikasi vieraan vastakkaisen sukupuolen edustajan kotiin yömyöhään ja uskoisit, että siellä ei takuulla yhtään panna? Jos epäilet vähääkään, mitä siellä tapahtuisi, silloin kannattaa suhtautua tähänkin ketjuun hieman vähemmän vaaleanpunaisin silmälasein.

Vierailija
268/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli perjantai-ilta

Kävelin kaupungille

Tietenkin pikku jurrissa

Vaikka oli vielä varhaista

Uneksin kävellessäni

Tytöistä tummista ja vaaleistakin

Ja mielessäni niitä koskettelin

Ja aina uudestaan viettelin

Hei beibi ota suihin

Hei beibi ota suihin

Hei beibi ota suihin

Hei beibi ota nyt

Huomasin melkein törmänneeni tyttölapseen

Se oli tummaa ja vaaleeta

Täyttä hunajaa

Hetken juttelimme

Päätimme mennä meille

Nauttimaan teetä

Ja tietenkin juttelemaan

Hei beibi ota suihin....

Menimme minun huoneeseen

Panimme oven lukkoon

Laitoin levyn soimaan

Doorsia tietenkin

Hetken toisiamme katselimme

Sitten riisuiduimme

Ja aamulla huomattiin

Unohdimme juttelun ja teen

Hei beibi ota suihin....

Ja "Light my fire" soi korvissani

Vielä lauantaina

Luulin olevani onnellinen

Nyt ja aina

Kunnes huomasin sen loppuvan

Onneni katoavan

Ja taas ensi perjantaina saan mitä haluan

Hei beibi ota suihin.....

Neljä ruusua: Suikki

Tuli tää mieleen siitä musiikista, juttelusta ja teestä :)

Vierailija
269/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä näin naisena lähtenyt miesten mukaan baarista enkä todellakaan harrastamaan seksiä. Miehetkään eivät ole vonganneet. Usein on parisuhdekin alkanut näin. Ilmeisesti mulla on ollut sitten tuuria.

Vierailija
270/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

reagoisin kuin neekéri.

Vierailija
271/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveitä miehiä näköjään Suomessa, naurettavan katkeraa ja pillunnälkäistä porukkaa jolla on vain oma napa mielessä! Kuinka moni teistä tallukoista myöskään selkeästi ilmaisee naiselle, että on sitten kyse kertaluontoisesta panosta, jos yöksi tulee? Niinpä, ajatukset pitäisi lukea. Ai että mitä jalokiviä. <3

Yhden yön suhteet ovat juuri niitä yhden yön seksisuhteita. Jos et ole tuota vielä tiennyt niin huonosti menee

Jos mies pyytää luokseen yöksi yleensä kysyn, että minkälainen homma, kun tosiaan ette osaa sitä sanaista arkkuanne avata ja kertoa millä mielellä olette liikenteessä. Kierrellen ja kaarrellen kakaistaan että olisi vain yhden yön juttu tiedossa ja kun ilmoitan, että ei kiitos, niin alkaa se saamarin rasittava väninä "tulisit nyt", kun ei sitten kestetäkään sitä että voi harmi, nyt ei irronnutkaan pillua tänä yönä! Nähty niin monesti, niin rasittavaa. Onneksi minulla ei sentään mene noin huonosti.

Mitä sä sitten luulet että ne miehet haluaa jos ei pillua? Ei kukaan mistään baareista mitään vaimoa ole etsimässä.

Mistä ne vaimot sitten etsitään/löydetään? 

Eli luulet että missään muualla miehet ei näe naisia kuin baareissa?

Oma mieheni löysi minut työnsä kautta. Mutta siihen nähden, että baareista etsittäisiin vain yhdenyönseuraa, on baarista löytänyt ihmeen moni puolison. 

En luule, että miehet eivät näe naisia muualla, vaan minusta tuntui omituiselta että jossain työpaikalla ollaan enemmän vaimojahdissa kuin baarissa.

Mitä ihmeellistä siinä on? Kännisestä ihmisestä ei näe minkälainen toinen oikeasti on. Ne ihmiset on myös täysin tuntemattomia.

Töissä ihmiset on selvinpäin ja heihin pystyy tutustumaan ennen kuin niitä rupeaa iskemään

Vierailija
272/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä näin naisena lähtenyt miesten mukaan baarista enkä todellakaan harrastamaan seksiä. Miehetkään eivät ole vonganneet. Usein on parisuhdekin alkanut näin. Ilmeisesti mulla on ollut sitten tuuria.

Usein on alkanut parisuhde? Ehkä ei olisi kannattanut kun ne näköjään ei kestä.

Vierailija
273/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huhhuh.

No eipä soittanut.

Voi kauheata. Ei sinne baariin mennä mitään unelmien naisia etsimään vaan panoa. Jos ei aikuinen ihminen tuon vertaa tiedä niin heikot on lahjat tähän maailmaan

Vierailija
274/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä s eon molemmille puolille selvää. Ei niin tyhmää voi ollakkaan

Vierailija
275/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä nyt voi olla näin epäselvää? 

Saa laittaa stopin päälle vaikka olisi jo vaatteet kaikki lattialla ja kondomi paikoillaan. Totta kai saa! 

Vai ajatteleeko joku, että ei saisi? Jos ajattelee, on kyllä päässä jotain vikaa. 

Vierailija
276/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon ku  itse vielä vedin baanalla eli n. 10 vuotta sitten, tuli oltua aika monta kertaa jonkun kämpillä yötä tekemättä yhtään mitään seksuaalista. Eipä kukaan koskaan uhannut sen takia ulos heittää - ja joskus aamu toi mukanaan tekemisen meiningin ;) Yhteinen viaton yö johti myös useampaan seurustelusuhteeseen. On maailma muuttunut aika paljon tässä ajassa, jos nykyään mukaan lähtö on 100 % merkki seksin harrastamisesta. Säälittää nykynuoriso =(

Ei se mulle ainakaan ole mikään merkki siitä että nainen satavarmasti haluaa seksiä. Mutta jos itse haluan naiselta vain seksiä, niin en halua häntä kämpälleni jos on selvää, että seksiä ei olla harrastamassa. Nainen saa hakea sellaista seuraa kuin haluaa ja sama koskee minua. Joten jos tulit luokseni vain nukkumaan, niin alapa tilata jo taksia.

Vierailija
277/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi vaivata päätä tuollaisilla asioilla.

M27

Vierailija
278/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä nyt voi olla näin epäselvää? 

Saa laittaa stopin päälle vaikka olisi jo vaatteet kaikki lattialla ja kondomi paikoillaan. Totta kai saa! 

Vai ajatteleeko joku, että ei saisi? Jos ajattelee, on kyllä päässä jotain vikaa. 

Saa, mutta ei pidä ihmetellä, jos mies ei tykkää ajatuksesta nukkua naisen kanssa lusikassa tämän stopin jälkeen. Kyse oli kotiin laittamisesta, ei siitä, saako stopin tehdä vai ei. Huoh.

Vierailija
279/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin seksiä. Jos on virsikirja kaivettu esille, niin kyllä sitten myös viisut veisataan.

Vierailija
280/295 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAISGASIN KUUSIN TUNTI. AAMU KAKSI TUNTI LISÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä