Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES miten reagoisit jos baarista mukaan lähtenyt nainen ei yhtäkkiä haluaisikaan seksiä?

Vierailija
22.10.2016 |

Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?

Kommentit (295)

Vierailija
201/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Langan otsikko on ihan ajankohtainen joidenkin teinien keskuudessa, mutta ei kai yhdellekään aikuiselle naiselle joka on vähän maailmaa nähnyt moinen tilanne ole outo? Tarkoitan siis, ettei sellainen nainen edes lähde kenenkään kämpille - baarista tai muutenkaan - koska tietää mitä se miehille tarkoittaa? 

Itse tein tuon virheen (lähdin vieraan miehen kotiin) pari kertaa nuorempana kokemattomana tyttönä. Yhdellä kertaa mies oli kaiken lisäksi ihan selvin ja sanoi ettei olla menossa panolle, mun ei tarvi pelätä, hän haluaa vain tutustua muhun ja antaa yösijan jos sellaista tarvitsen. Ei mennyt aikaakaan kun mies oli kimpussani ja mä olin aivan pelosta soikeana. 

Se että nainen lähtee miehen mukaan on 98%:lle miehistä signaali halusta harrastaa seksiä, ihan sama mitä nainen siihen päälle puhuu. Lähes sama määrä miehistä loukkaantuu, vittuuntuu tai muuten pahoittaa miehelnsä jos nainen ei sitten käytännössä haluakaan harrastaa seksiä. Jotkut harvat miehistä ovat tuossa mielentilassa oikeasti vaarallisia. 

t. N32

Langan otsikko?

Vierailija
202/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niin käynyt.

Ajattelen että pelästyi isoa penistäni :D

Ei vaan, naisten kanssa on saanut tottua monenlaiseen. En jaksaisi stressata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niin käynyt.

Ajattelen että pelästyi isoa penistäni :D

Ei vaan, naisten kanssa on saanut tottua monenlaiseen. En jaksaisi stressata.

Niinpä. Ne pakit voi tulla ihan yhtä kummallisesti vaikka olisi parisuhteessakin. 

Vierailija
204/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ootte naisen kämpillä, niin jäätte sinne ilmaiseksi yön yli norkoilemaan ja odottelee ensimmäistä bussia, mutta jos ootte omilla kämpillä, niin nainen lentää helvettiin saman tien?

Naisella on siis velvollisuus majoittaa teidät vähän niinkuin vastalahjaksi siitä että pillua ei tullut? Ja sit taas jos ollaan miehen luona niin se yösija maksetaan sillä pillulla, muussa tapauksessa nainen yönselkään?

Eihän tuota noin päin voi kääntää. Tottakai voi jäädä norkoilemaan. Eihän naisen "majoitusvelvollisuus" voi kadota sen takia, että nainen itse perääntyi. Mies on edelleen valmis "maksamaan" yöpymisestään. Ei hän ilmaiseksi ole jäämässä.

Eihän se kulli ole hyväksyttyä valuuttaa näissä tapauksissa. Eli millä tavalla mies on valmis "maksamaan"?

Vierailija
205/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveitä miehiä näköjään Suomessa, naurettavan katkeraa ja pillunnälkäistä porukkaa jolla on vain oma napa mielessä! Kuinka moni teistä tallukoista myöskään selkeästi ilmaisee naiselle, että on sitten kyse kertaluontoisesta panosta, jos yöksi tulee? Niinpä, ajatukset pitäisi lukea. Ai että mitä jalokiviä. <3

Et taida tietää, millaista pulttia naiset ottavat, jos eivät saa olettamaansa seksiä yövieraalta. Aika inhimillistä, että torjunnan kokenut henkilö muuttuu viileäksi ja ottaa etäisyyttä.

Ei, en tiedä. Minua kun ei haittaisi yhtään, ei sen toisen ruumis mulle kuulu jos se ei sitä halua antaa. Voi aina vaan nukkua tai vaikka jutella, jos siltä tuntuu. Kotiin sitten kun on herätty ja kahvit juotu.

Minähän sen ihmisen olen kotiini tuonut, joten omalla logiikallani olen hänelle myös yösijan luvannut. Vaikka haluaisin seuraa vain yhdeksi yöksi, niin on mulla nyt silti jumalauta sydän.

Vierailija
206/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina tehnyt baarista mukaan lähteneelle naiselle selväksi jo siinä vaiheessa kun hänellä on ollut mahdollisuus poistua omaan suuntaansa että jos mennään yhdessä mun kämpille niin tullaan rakastelemaan, joko yöllä, seuraavana päivänä tai molempina. Tosin jos toinen tai molemmat oli kunnolla humalassa niin tein selväksi että vasta seuraavana päivänä.

Koen että se on rehellisesti toimittu ja peli on selkeä molemmille.

Joskus on tiet eronneet taksitolpalla, mutta useimmat on hyväksyneet kutsun tietäen mihin se johtaa.

Mutta en ole koskaan ajatellut sitä sen kautta että naisen pitäisi maksaa seksillä yösijasta ja aamiaistarjoilusta, ajatus on tosi outo. Pikemminkin olen ajatellut että kaksi tasavertaista ihmistä sopii harrastavansa keskenään seksiä, kumpikin omien motiiviensa perusteella. Omat motiivini tiesin mutta kumppanin motiivia en kysynyt koskaan, eipä se minulle kuulu moisen ohikiitävän nautinnon hetken takia.

Joskus näistä kohtaamisista tuli jopa seurustelua ja yksi eroon päätynyt avioliittokin.

Vierailija
207/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin kainaloon ja antaisin pusun niskaan.

Aamulla keittäisin kahvit ja juteltaisiin.

Siis kyseessähän on ilmeisesti sinulle täysin tuntematon ihminen.. miksi ihmeessä semmoselle pitäis alkaa terapeutiksi?! Kotiisa joutaa lähtemään jos ei kerta kinosta. Eri asia on tietty jos sammuu tahi nukahtaa ni sit antaa nukkua aamuun.

Mites tolle yläpeukuttaneet naiset, jos mies muuttaa kesken riisuntumisen mielensä ni alatteko ihan rehellisesti sen kanssa lusikassa nukkumaan ja aamulla kyselemään et: no mikä on hätänä?

joo todellakin!lusikassahan on just ihana nukkua<3 ja tykkäisin kans jutella, oikeestaan olis kiva jos mies haluais ensin tutustua ja jutella ennen seksiä eli ei haittais yhtään. Tykkäisin seksistä mutta pieni hellyys ja läheisyyskin on tosi jees, just esim lusikasaa nukkuminen.

Aivan joo, mutta jos ihmiset ovat toisilleen täysin tuntemattomia, niin lusikassa nukkuminen ei ole välttämättä kovin luonnollinen asia.

Mutta seksin harrastaminen on?? Oi aikoja Oi tapoja.

Seksi nyt ei ole kovinkaan intiimiä. Esim. suuteelminen on paljon intiimimpää kuin nussiminen. Siksi moni prostituoitu ei sitä suostu tekemäänkään

Olet kattonut Pretty Womanin vai onko laajempaakin kokemusta?

Miten niin suuteleminen on paljon intiimimpää? Mies jankkaa samaa, enkä ole koskaan tajunnut tuota.

Sä oot nainen, et sä tajua miten tunteettomaan seksiin moni mies pystyy halutessaan. Moni mies voi panna naista josta ei edes pidä, mutta miksi sellaisen kanssa nyt lusikassa nukkuisi? "Nainen on täysi kusipää, mutta otanpa sen syliini"? Suuteleminenkin on vähän niin ja näin, ei nyt ainakaan mitään hellyyssuukkoja voisi jakaa. Ja tämä ei ole oma ajatusmallini, mutta etenkin teininä olisin pannut vaikka kuinka mulkkuja naisia jos olivat hyvännäköisiä ja kyllä näin tuntuu myös moni aikuinen mies ajattelevan.

T. mies

Tämä! Naiset eivät voi ikinä tätä asiaa ymmärtää. Paneminen on miehelle hyvin lähellä runkkausta, mitä tunteisiin tulee. Tämä erityisesti satunnaisen naisen kanssa. Puolison kanssa asia on eri.

Varmaan sata alapeukkua tulossa ja nurinaa ties mistä, mutta se nyt vain on fakta. Onko pettäminen ok, on sitten oma asiansa, mielestäni ei, mutta sitä sattuu miesten osalta juurikin tuosta edellä mainitusta syystä. 

Baarista mukaan lähtevän naisen on ihan turha odottaa jotain niskan rapsuttelua ja herkkuaamiaista ilman seksiä. Vaikka nainen ei voi kaikessa spekuloinnissaan ja syvemmän merkityksen täyttämässä elämässään asiaa käsittää, niin mies harvemmin edes muistaa edellisin baaripanon nimeä kuukauden päästä. Se ei silti ole este naurulle, nautinnolle ja seksille.

Vierailija
208/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Mä oon aina tehnyt baarista mukaan lähteneelle naiselle selväksi jo siinä vaiheessa kun hänellä on ollut mahdollisuus poistua omaan suuntaansa että jos mennään yhdessä mun kämpille niin tullaan rakastelemaan, joko yöllä, seuraavana päivänä tai molempina. Tosin jos toinen tai molemmat oli kunnolla humalassa niin tein selväksi että vasta seuraavana päivänä.

Joskus on tiet eronneet taksitolpalla, mutta useimmat on hyväksyneet kutsun tietäen mihin se johtaa.

Mutta en ole koskaan ajatellut sitä sen kautta että naisen pitäisi maksaa seksillä yösijasta ja aamiaistarjoilusta, ajatus on tosi outo. Pikemminkin olen ajatellut että kaksi tasavertaista ihmistä sopii harrastavansa keskenään seksiä, kumpikin omien motiiviensa perusteella. Omat motiivini tiesin mutta kumppanin motiivia en kysynyt koskaan, eipä se minulle kuulu moisen ohikiitävän nautinnon hetken takia.

Joskus näistä kohtaamisista tuli jopa seurustelua ja yksi eroon päätynyt avioliittokin.

Ja sekö ei sinusta ole lainkaan outoa "vannottaa" toinen ihminen harrastamaan kanssasi seksiä? Mitä jos mieli muuttuu selvittyään ja kaduttaa mitä tullut humalassa luvattua?

Vierailija
209/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 jatkaa... Niin joo, piti vielä kertoa kuinka reagoin siihen jos naisen mieli oli muuttunut seksin suhteen vaikka yön aikana. Näitäkin kävi joskus harvoin ja eipä siinä mitään suurempaa draamaa tullut mun puoleltani, enkä koskaan potkaissut ketään pihalle räntäsateeseen.

Joskus tuli puhelinsoitto parin kolmen päivän päästä että käviskö sittenkin :-)

Vierailija
210/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46 kirjoitti:

Ja sekö ei sinusta ole lainkaan outoa "vannottaa" toinen ihminen harrastamaan kanssasi seksiä? Mitä jos mieli muuttuu selvittyään ja kaduttaa mitä tullut humalassa luvattua?

Kyse ei todellakaan ole ollut mistään pyhän valan antamisesta. Mutta olen selkeästi ilmaissut oman mielipiteeni siitä mihin jatkot tulee johtamaan ja antanut naiselle mahdollisuuden perääntyä tilanteesta niin ei tarvitse joutua noloon tilanteeseen vieraan ihmisen kodissa. Ja aina ei tilanne ole johtanut seksiin, eikä näin voi ollakaan. Enkä ole ryhtynyt epätoivoiseen vonkaukseen kuultuani sanan ei.

Vierailija
211/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Vaikutat karmivalta, tulee jo vähän raiskarivibat. Saat varmaan ihan älyttömät raivarit, jos nainen muuttaa mielensä.

Vierailija
212/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

M46 jatkaa... Niin joo, piti vielä kertoa kuinka reagoin siihen jos naisen mieli oli muuttunut seksin suhteen vaikka yön aikana. Näitäkin kävi joskus harvoin ja eipä siinä mitään suurempaa draamaa tullut mun puoleltani, enkä koskaan potkaissut ketään pihalle räntäsateeseen.

Niin vissiin. Kerran ku on päässyn sun painostukselta karkuun niin kukaan ei varmasti soittele sun perään. Yök.

Vierailija
213/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti mä en tajua, miten joku voi viedä himaansa täysin vieraan ihmisen nussinta mielessä. Kyllä minäkin lajista tykkään, mutta en varmasti lähtisi yhdenillan baaritutun kanssa. M40

Arvostan!

Vierailija
214/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kyseessähän on ilmeisesti sinulle täysin tuntematon ihminen.. miksi ihmeessä semmoselle pitäis alkaa terapeutiksi?! Kotiisa joutaa lähtemään jos ei kerta kinosta. Eri asia on tietty jos sammuu tahi nukahtaa ni sit antaa nukkua aamuun.

Mites tolle yläpeukuttaneet naiset, jos mies muuttaa kesken riisuntumisen mielensä ni alatteko ihan rehellisesti sen kanssa lusikassa nukkumaan ja aamulla kyselemään et: no mikä on hätänä?

joo todellakin!lusikassahan on just ihana nukkua<3 ja tykkäisin kans jutella, oikeestaan olis kiva jos mies haluais ensin tutustua ja jutella ennen seksiä eli ei haittais yhtään. Tykkäisin seksistä mutta pieni hellyys ja läheisyyskin on tosi jees, just esim lusikasaa nukkuminen.

Aivan joo, mutta jos ihmiset ovat toisilleen täysin tuntemattomia, niin lusikassa nukkuminen ei ole välttämättä kovin luonnollinen asia.

Seksi nyt ei ole kovinkaan intiimiä. Esim. suuteelminen on paljon intiimimpää kuin nussiminen. Siksi moni prostituoitu ei sitä suostu tekemäänkään

Miten niin suuteleminen on paljon intiimimpää? Mies jankkaa samaa, enkä ole koskaan tajunnut tuota.

Sä oot nainen, et sä tajua miten tunteettomaan seksiin moni mies pystyy halutessaan. Moni mies voi panna naista josta ei edes pidä, mutta miksi sellaisen kanssa nyt lusikassa nukkuisi? "Nainen on täysi kusipää, mutta otanpa sen syliini"? Suuteleminenkin on vähän niin ja näin, ei nyt ainakaan mitään hellyyssuukkoja voisi jakaa. Ja tämä ei ole oma ajatusmallini, mutta etenkin teininä olisin pannut vaikka kuinka mulkkuja naisia jos olivat hyvännäköisiä ja kyllä näin tuntuu myös moni aikuinen mies ajattelevan.

T. mies

Tämä! Naiset eivät voi ikinä tätä asiaa ymmärtää. Paneminen on miehelle hyvin lähellä runkkausta, mitä tunteisiin tulee. Tämä erityisesti satunnaisen naisen kanssa. Puolison kanssa asia on eri.

Varmaan sata alapeukkua tulossa ja nurinaa ties mistä, mutta se nyt vain on fakta. Onko pettäminen ok, on sitten oma asiansa, mielestäni ei, mutta sitä sattuu miesten osalta juurikin tuosta edellä mainitusta syystä. 

Baarista mukaan lähtevän naisen on ihan turha odottaa jotain niskan rapsuttelua ja herkkuaamiaista ilman seksiä. Vaikka nainen ei voi kaikessa spekuloinnissaan ja syvemmän merkityksen täyttämässä elämässään asiaa käsittää, niin mies harvemmin edes muistaa edellisin baaripanon nimeä kuukauden päästä. Se ei silti ole este naurulle, nautinnolle ja seksille.

No eihän sitä tarvisekaan olla tunteita sitä baaripanoa kohtaan, mutta mikä oikeuttaa käyttäytymään sikamasesti toista ihmistä kohtaan vaikka onkin sulle tuntematon?

Vierailija
215/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti mä en tajua, miten joku voi viedä himaansa täysin vieraan ihmisen nussinta mielessä. Kyllä minäkin lajista tykkään, mutta en varmasti lähtisi yhdenillan baaritutun kanssa. M40

Arvostan!

Itsekin ihmettelen miten joku voi nauttia tunteettomasta panemisesta. Varsinkaan jos on kokenut rakastelemisen itselleen tärkeän ihmisen kanssa. Seksi tapahtuu pääsääntöisesti aivoissa ja parhaimmillaan se on kun siihen liittyy vahva henkinen yhteys.

M43

Vierailija
216/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. mies

No eihän sitä tarvisekaan olla tunteita sitä baaripanoa kohtaan, mutta mikä oikeuttaa käyttäytymään sikamasesti toista ihmistä kohtaan vaikka onkin sulle tuntematon?

Sikamaisesti? Minkä ihmeen aasinsillan kautta sait tämän ajatuksen? Vai oletko juuri tuota syvempää merkitystä etsivän sukupuolen edustaja, jolla meni heti kuppi nurin, kun mies kertoi kuinka asia miesten keskuudessa on - ja se ei sovi sinun maailmankuvaasi?

Vierailija
217/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46 kirjoitti:

Niin vissiin. Kerran ku on päässyn sun painostukselta karkuun niin kukaan ei varmasti soittele sun perään. Yök.

Niin varmaan :-) Jos se on naisesta painostusta että kehuu sitä, on hyväkäytöksinen ja kohtelias sekä kertoo suoraan mitä haluaa niin sitten se varmaan on? Pakkeja on tullut mutta se kuuluu pelin henkeen. Eikä niistä kannata suuttua, se vasta tyhmää olis. Asiat asioina kun ei kaikkia voi miellyttää.

Näin mä toimin ja jos koet sen pelottavana tai ahdistavana niin ole hyvä vaan.

Vierailija
218/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju! Täällä on rehellisiä ihmisiä, jotka kertoo kuinka homma oikeasti menee, ja sitten näitä moraalinvartija/romantikkoja, jotka kertoo kuinka sen pitäisi mennä.

Hieman sekaisin on se, että osa puhuu hellyydestä ja romantiikasta, toiset yhden yön panoista. Hirveän vaikea näitä on sekoittaa. Yhden yön jutusta saan aina sen mitä seksiltä tarvitsen, vaikka välttävästi. Romantiikkaa ja aitoa kahden ihmisen saumatonta läheisyyttä en siitä saa tai halua. Ne jutut kehittyy ajan kanssa, ei yhdessä huuruisessa ja himokkaassa yössä.

Jos yhden yön jutut ahdistaa ja haluat niiltä muuta kuin sitä itsestään selvää - niin älä sitten lähde. Jos haluat paijauksia ja pusuttelua ruusun terälehtien sataessa taivaalta, niin etsi joku toinen tapa saada sitä - käykää vaikka kahvilla ensin.

Vierailija
219/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän surullista luettavaa. Olen ihan nätti nainen ja monta vuotta ollut ilman seksiä kun en uskalla tuonne baareihin lähteä. Netissäkin on pelkkiä hörhöjä. Tällaisia kommentteja lukiessa, mitä täälläkin miesten enemmistö edustaa, ajattelen etten ehkä ikinä haluakaan enää tutustua kehenkään.

Eikö edes yhtä iltaa voi olla ihmiselle ihminen? Seksiä jos on, niin ulosko pitää lähteä sitten sillä sekunnilla kun mies kääntää kylkeä? Ettei vain ole riesana?

Kuinka teistä kylmistä ihmisistä tulee tuollaisia? Eikö ole rakastettu vai onko teitä petetty vai mitä? Se, että seksi on seksiä eikä siihen kuulu tunteet, on mielestäni ok. Ei siihen kuitenkaan tarvitse kuulua julma tunteettomuus, jossa toinen on pelkkä roska.

Vierailija
220/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. mies

Sikamaisesti? Minkä ihmeen aasinsillan kautta sait tämän ajatuksen? Vai oletko juuri tuota syvempää merkitystä etsivän sukupuolen edustaja, jolla meni heti kuppi nurin, kun mies kertoi kuinka asia miesten keskuudessa on - ja se ei sovi sinun maailmankuvaasi?

Sinulla on itsellä tainnut mennä kuppi nurin. Miksi et mene huoriin ja maksa sille huoralle siitä, että runkkaat häneen? Jos menet baariin ja tuot jonkun kotiin, sinä joko saat seksiä siltä tai sitten et. Turha siinä on tuntea tulleensa "petetyksi" jos ei se halua sittenkään seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän