MIES miten reagoisit jos baarista mukaan lähtenyt nainen ei yhtäkkiä haluaisikaan seksiä?
Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
JK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin kainaloon ja antaisin pusun niskaan.
Aamulla keittäisin kahvit ja juteltaisiin.Siis kyseessähän on ilmeisesti sinulle täysin tuntematon ihminen.. miksi ihmeessä semmoselle pitäis alkaa terapeutiksi?! Kotiisa joutaa lähtemään jos ei kerta kinosta. Eri asia on tietty jos sammuu tahi nukahtaa ni sit antaa nukkua aamuun.
Mites tolle yläpeukuttaneet naiset, jos mies muuttaa kesken riisuntumisen mielensä ni alatteko ihan rehellisesti sen kanssa lusikassa nukkumaan ja aamulla kyselemään et: no mikä on hätänä?
joo todellakin!lusikassahan on just ihana nukkua<3 ja tykkäisin kans jutella, oikeestaan olis kiva jos mies haluais ensin tutustua ja jutella ennen seksiä eli ei haittais yhtään. Tykkäisin seksistä mutta pieni hellyys ja läheisyyskin on tosi jees, just esim lusikasaa nukkuminen.
Aivan joo, mutta jos ihmiset ovat toisilleen täysin tuntemattomia, niin lusikassa nukkuminen ei ole välttämättä kovin luonnollinen asia.
Mutta seksin harrastaminen on?? Oi aikoja Oi tapoja.
Seksi nyt ei ole kovinkaan intiimiä. Esim. suuteelminen on paljon intiimimpää kuin nussiminen. Siksi moni prostituoitu ei sitä suostu tekemäänkään
Olet kattonut Pretty Womanin vai onko laajempaakin kokemusta?
Miten niin suuteleminen on paljon intiimimpää? Mies jankkaa samaa, enkä ole koskaan tajunnut tuota.
Sä oot nainen, et sä tajua miten tunteettomaan seksiin moni mies pystyy halutessaan. Moni mies voi panna naista josta ei edes pidä, mutta miksi sellaisen kanssa nyt lusikassa nukkuisi? "Nainen on täysi kusipää, mutta otanpa sen syliini"? Suuteleminenkin on vähän niin ja näin, ei nyt ainakaan mitään hellyyssuukkoja voisi jakaa. Ja tämä ei ole oma ajatusmallini, mutta etenkin teininä olisin pannut vaikka kuinka mulkkuja naisia jos olivat hyvännäköisiä ja kyllä näin tuntuu myös moni aikuinen mies ajattelevan.
T. mies
Tämä! Naiset eivät voi ikinä tätä asiaa ymmärtää. Paneminen on miehelle hyvin lähellä runkkausta, mitä tunteisiin tulee. Tämä erityisesti satunnaisen naisen kanssa. Puolison kanssa asia on eri.
Varmaan sata alapeukkua tulossa ja nurinaa ties mistä, mutta se nyt vain on fakta. Onko pettäminen ok, on sitten oma asiansa, mielestäni ei, mutta sitä sattuu miesten osalta juurikin tuosta edellä mainitusta syystä.
Baarista mukaan lähtevän naisen on ihan turha odottaa jotain niskan rapsuttelua ja herkkuaamiaista ilman seksiä. Vaikka nainen ei voi kaikessa spekuloinnissaan ja syvemmän merkityksen täyttämässä elämässään asiaa käsittää, niin mies harvemmin edes muistaa edellisin baaripanon nimeä kuukauden päästä. Se ei silti ole este naurulle, nautinnolle ja seksille.
No eihän sitä tarvisekaan olla tunteita sitä baaripanoa kohtaan, mutta mikä oikeuttaa käyttäytymään sikamasesti toista ihmistä kohtaan vaikka onkin sulle tuntematon?
Sikamaisesti? Minkä ihmeen aasinsillan kautta sait tämän ajatuksen? Vai oletko juuri tuota syvempää merkitystä etsivän sukupuolen edustaja, jolla meni heti kuppi nurin, kun mies kertoi kuinka asia miesten keskuudessa on - ja se ei sovi sinun maailmankuvaasi?
Sinulla on itsellä tainnut mennä kuppi nurin. Miksi et mene huoriin ja maksa sille huoralle siitä, että runkkaat häneen? Jos menet baariin ja tuot jonkun kotiin, sinä joko saat seksiä siltä tai sitten et. Turha siinä on tuntea tulleensa "petetyksi" jos ei se halua sittenkään seksiä.
Paha olosi varmaan kumpuaa jostain mistä et halua tällä palstalla puhua, jaksuhalit!
Kun nyt saat pahimmat vaahdot pyyhittyä suupielestä, niin kerropa missä vaiheessa minä esimerkiksi olen puhunut "petetyksi" tulemisen tunteesta? Vai onko niin, että faktat ei saa pilata hyvää hurmosta minkä olet saanyt päälle?
Ei ole järjellä selitettävissä tuollainen luetun ymmärtämisen puute. Minä rehellisesti kerroin oman kantani miehenä, ja siinä samalla monen muunkin, joku muu kuin kiihkoilija olisi yrittänyt siitä ymmärtää toisen näkemystä. On toki kivempaa menettää hermonsa ja laittaa sanoja toisen suuhun - sillä saa aikaan niin kivaa väittelyä, eikö? Sen lisäksi, että olen "pettynyt" ja olisi syytä mennä huoriin, niin olen varmaan raiskaaja ja väkivaltarikollinenkin? Saisiko se mielikuva sinut vielä ylittämään itsesi(rima tosin ei ole kovin korkealla)?
Kuten sanoin, niin jaksuhalit ja tsemppiä!
Sinä et ihan itse tainnut ymmärtää ja vedit jutun överiksi raiskaajajutuillasi. Itsehän sanoit, että naisen on turha odottaa herkkuaamiaista ilman seksiä. Kyse on ihmisestä olemisena ihmiselle. Ja se, että heittää toisen yöhön sen takia ettei tällä kertaa huvittanutkaan harrastaa seksiä, on minusta aika sikamaista käytöstä.
Kenet minä nyt olen heittänyt yöhön, tai edes uhannut niin tekeväni? Vai oliko tämä vain oma päätelmäsi josta se ajatus sitten lähti? Raiskauskortin vedin esinn, ennen kuin sinä ehdit.
Vielä kerran ja mahdollisimman selkeästi:
Minä, siis allekirjoittanut mies, en halua yökylään tuntematonta ihmistä, jotta voisin nukkua yhdessä tämän kanssa. Yökylä tuntemattoman kanssa tarkoittaa minulle seksiä - ja vain sitä. Jos siitä muuta kehittyy, niin ok, mutta lähtökohtaisesti vain seksiä.
Romantiikan nälkään kutsun naisen hiekkarannalle, jossa ruusu hampaissa soitan lyyrää ja itken herkästi. En todellakaan kotiini harrastamaan satunnaista seksiä ilman sitoumuksia.
Pidät tai et, mitä siitä. Rehellinen kuvaus yhden miehen ajattelumallista. Ei tietenkään kelpaa kaikille, mutta hei, ei sen tarvitsekkaan. Hyvin on riittänyt samalla tavalla ajattelevia tähänkin asti.
Olen tehnyt tuon, mutta siinä tilanteessa oli pakko todeta, että nyt on pakko vain minimoida vahingot ja paeta. Ei ollut yhdenillan juttu, en harrasta niitä, vaan oli jo tapailtu. Oli niin pienestä katkaravuista kyse, että kortsu ei olisi auttanut asiaa (eikä olisi pysynyt päällä) ja ilmanhan ei tule mitään. Ja en seksiä rakastavana ihmisenä voi harkitakaan parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, anteeksi vain. Juuri tuon takia kannattaa koeajaa ennen parisuhteeseen ryhtymistä. ..Tai jättää koeajamatta suosiolla.
Voi helvetti sentään näitä vastauksia!!!!!! Mitä vittua siellä joku nyt selittää jostain ilmaisesta yösijasta. Että joku ei ole saanut pillua ja on oikein joutunut antamaan ilmaisen yösijan. Kyllä jotkut ihan oikeasti etsii sieltä baarista aviomiesehdokasta. Uskotte sitä tai ette. Ehkä se nainen suunnitteli susta miestä itselleen loppuelämäksi. Sä et vaan tajunnut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt tuon, mutta siinä tilanteessa oli pakko todeta, että nyt on pakko vain minimoida vahingot ja paeta. Ei ollut yhdenillan juttu, en harrasta niitä, vaan oli jo tapailtu. Oli niin pienestä katkaravuista kyse, että kortsu ei olisi auttanut asiaa (eikä olisi pysynyt päällä) ja ilmanhan ei tule mitään. Ja en seksiä rakastavana ihmisenä voi harkitakaan parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, anteeksi vain. Juuri tuon takia kannattaa koeajaa ennen parisuhteeseen ryhtymistä. ..Tai jättää koeajamatta suosiolla.
Mäki oon nähny kerran tollasen mikropeniksen - ihan oikeesti se oli kovana noin pikkurillin kokonen.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti sentään näitä vastauksia!!!!!! Mitä vittua siellä joku nyt selittää jostain ilmaisesta yösijasta. Että joku ei ole saanut pillua ja on oikein joutunut antamaan ilmaisen yösijan. Kyllä jotkut ihan oikeasti etsii sieltä baarista aviomiesehdokasta. Uskotte sitä tai ette. Ehkä se nainen suunnitteli susta miestä itselleen loppuelämäksi. Sä et vaan tajunnut sitä.
Joo muaki naurattaa tää että ollaan ite niin pihejä että en varmasti anna sun jäädä yöks jos et anna. On onneks niitäkin miehiä, jotka ei oo tollasia moukkia. Tapasin poikaystäväni niin, että mentiin yöksi sen luokse, mutta en halunnu harrastaa heti seksiä niin se oli sille ihan täysin okei.
En ymmärrä miksei voi vaan mennä maksullisiin, jos haluu vaan käyttää jotain ihmistä masturboimiseen. Näiden miestin vastauksia lukiessa tulee pakollakin sellainen mielikuva, että seksi olis varmaan kauheeta pumppausta ja se tarkotus olis vaan, että mies saa omansa.
Kysy ullatusseksi kulttuurista. Niitä ei tasan kiinnostaisi sinun mielenmuutos, kun muna on jo pystyssä. Vaikka miten hokisit raiskatessa, että minulla on oikeus tässä yhteiskunnassa. Käräjillä näette sitten. Muista säilyttää dna-näytteet.
minulle on käynyt vastaava paitsi että sammuin ennenkun hommat kerkesi alkaa. mies antoi minun nukkua yön siellä ja otti vastaan aamulla pahoitteluni
onneksi ei tehnyt mitään kun olin sammunut.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on sama kokemus. Mies oli vielä naimisissa ja olisi halunnut rinnakkaissuhteeseen. Niin pientä en ole ikinä nähnyt. Siitä tyypistä tulikin varsinainen takiainen. Soitteli jatkuvasti, vaikka en vastannut koskaan.
jos mies vie asunnolleen ventovieraan naisen yöksi, mies ei todellakaan oleta että sitä vain nukutaan!
sen verran sitä on oppinut kantapään kautta, ymmärtänyt että miehen sanat "ei meidän tarvitse tehdä mitään, nukutaan vain" ovat pelkkää sanahelinää ja tyyppi odottaa vähintään runkkausta...
Siksi kannattaakin sopia etukäteen jo seksistä, niin ei tule yllätyksiä.
Ajattelisin että olipa helvetin hyvä juttu että epävakaa persoonallisuus paljastui näin heti alkuvaiheessa.
t.mies
Toisaalta nykymaailmassa voi silti tulla niitä yllätyksiä. Kuka salakuvaa, tai kutsuu niiden kuubalaisten tapaan kaverit kans.
olen nelikymppinen nainen ja sen verran sinkkuvuosina oppinut, että ventovieras tai puolituttu mies ei tarjoa yösijaa hyvää hyvyyttään :/ edes sekään ei takaa mitään, vaikka mies lupailisi että "nukutaan vain ". kun muutaman kerran päätyy antamaan vastentahtoisesti pillua, että saisi nukkua rauhassa sitä ei luota enää yhteenkään "kuunellaan musikkia, juodaan teetä, jutellaan, nukutaan vain"-fraasiin.
ja miehen iällä tai sosiaalisella statuksella ei muuten ole merkitystä, samaa tekevät niin asuntolassa asuvat parikýmppiset opiskelijapojut kuin isossa ok-talossa asuvat keski-ikäiset yritysjohtajatkin ! naamasta ei myöskään näe kuka on kusipää tai heittäytyy torjuttaessa hankalaksi, se tatuoitu partasuu saattaa vain osoittaa ovea , kun namia ei tipu ja se kiltin ja harmittoman näköinen herra taas käydä käsiksi...
Hirveän tekopyhää on osa porukasta täällä. Minkä h*lvetin takia sitä mies ja nainen lähtee yhdessä baarista toisen kotiin, jos ei seksin takia? Ei yöllä mennä baarista toisen kotiin juttelemaan, juomaan teetä tai nukkumaan. Eikö ole parempi, että mies tilaa naiselle taksin ja laittaa hänet kotiin, kuin antaisi naisen jäädä nukkumaan, jolloin miehen panetus vain jatkuisi ja tilanne voisi päättyä vielä ikävästi.
Mies haluaa seksiä, koska olettaa sitä olevan saatavilla. Jos nainen ensin lupaa, mutta ei annakaan, on täysin oikeutettua olla siitä pettynyt ja vihainen. Mikään velvollisuus ei ole antaa naiselle ilmaista yöpaikkaa pakkien saamisen jälkeen. Jos jonkun talous on kiinni yhdestä taksimatkasta, niin kannattaisi muutenkin harkita sitä baarissa käymisen vähentämistä. Se se vasta kallista lystiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ootte naisen kämpillä, niin jäätte sinne ilmaiseksi yön yli norkoilemaan ja odottelee ensimmäistä bussia, mutta jos ootte omilla kämpillä, niin nainen lentää helvettiin saman tien?
Naisella on siis velvollisuus majoittaa teidät vähän niinkuin vastalahjaksi siitä että pillua ei tullut? Ja sit taas jos ollaan miehen luona niin se yösija maksetaan sillä pillulla, muussa tapauksessa nainen yönselkään?Eihän tuota noin päin voi kääntää. Tottakai voi jäädä norkoilemaan. Eihän naisen "majoitusvelvollisuus" voi kadota sen takia, että nainen itse perääntyi. Mies on edelleen valmis "maksamaan" yöpymisestään. Ei hän ilmaiseksi ole jäämässä.
Eihän se kulli ole hyväksyttyä valuuttaa näissä tapauksissa. Eli millä tavalla mies on valmis "maksamaan"?
No riippuu, millä tavalla nainen haluaa maksettavan. Eihän mies ole maksusta kieltäytynytkään, joten miksi hänen pitäisi menettää yöpaikka, jos ei nainen itsekään tiedä, mikä on käypä maksuväline. Ei hotellistakaan asiakkaita pois ajeta, jos maksupäätteet eivät toimi. Sitten keksitään toinen maksutapa, odotetaan, että maksupääte taas toimii tai ollaan ilman maksua.
En saattaisi kotiin, tietenkään, mutta ei kai siinä muuten mitään. Ihmisillä on oikeus muuttaa mieltään lennosta. En analysoisi tilannetta sen enempää koska luultavasti olisin humalassa. Menisin nukkumaan.
Naiset opitaan näistä vastauksista, että ei ikinä mennä kenenkään kotiin vaan annetaan vasta sitten ku ollaan kunnolla tutustuttu, niin ei tarvii ottaa riskiä että joku suuttuu jos mieli muuttuu.
Käykää miehet maksullisissa, niin ei tule pettymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Mitä olen noita jännämiesten palstoja lukenut niin ei ole mitenkään tavatonta että nainen vastustelee ainakin näennäisesti vielä alastomana ja ei ole vielä suostuvainen yhdyntään. Usein nainen sitten suostuu kun mies pitää taukoa ja yrittää uudelleen, mutta joskus jännämiehenkin pitää avata ketju harvinaisesta pettymyksestä.
Mutta siis vakavammin sanottuna olisin todella pettynyt ja asia luultavasti kummittelisi päässä monta vuotta jälkeenpäin, koska olen kuitenkin herkkä ihminen. Kuten joku sanoi, oman seksielämän aktiivisuus varmasti vaikuttaa pettymyksen suuruuteen.
Minusta on ikävää miten näissä keskusteluissa korostetaan aina miehen asiakaspalveluvastuuta eikä ollenkaan sitä pahaa oloa ja haavoittumista minkälainen tuollainen miehelle tuottaa; varsinkin jos mies on tuonut naisen omaan intiimiin kotiinsa. Raiskata ei saa, siitä olen samaa mieltä, mutta siinä missä poikia opetetaan että naista ei saa lyödä niin tyttöjä pitäisi opettaa että miehiä ei manipuloida. Asiassa on kuitenkin kyse muustakin kuin naisen koskemattomuudesta ja tunteista, vaikka usein asia yksinkertaistetaan tavalla, joka saa miehen mielenterveyden näyttämään mitättömältä sivuseikalta ainoastaan sillä mustavalkoisella perusteella, että miehen mahdollinen henkinen nujertaminen on lain mukaan OK toisin kuin seksuaalinen väkivalta.
Ihannemaailmassa olisi tietysti mahdollista tutustua potentiaaliseen kumppaniin päivänvalon aikaan ja tätä olenkin huonolla menestyksellä naisille baarissa ehdottanut.
Asiakaspalveluvastuuta?
Ei se satuta miehiä sen enempää, kuin naisia satuttaa jos baarituttavuus ei saakaan seisomaan tarvittaessa. Kuka naisten tunteita siinä vaiheessa miettii? Sinäkin miettisit tasan tarkkaan miehen tunteita siinä vaiheessa.
Seksi on kuitenkin äärimmäisen intiimi ja herkkä tapahtuma, on aina oikeus sanoa ei, niin miehellä kuin naisella, jos se ei tunnu mukavalta. Sinun tekstisi minun mielestäni sanoo naisille, että naisten tulisi oman hyvinvointinsa kustannuksella ajatella miesten mielenterveyttä ja pahaa mieltä. Raiskausten ja hyväksikäytön uhrien kanssa työskennelleenä minusta se on järkyttävää. Oletko sinä tietoinen, että yhdyntä voi ensinnäkin sattua naista, etenkin jos nainen ei ole täysin kiihottunut. Lisäksi vastentahtoisesti suoritettu seksi jättää naiseen monesti traumoja. Miksi sinäkään haluaisit harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei oikeastaan halua sitä?
Toki ymmärrän, jos mies saa kerran kahteen vuoteen seksiä ja potentiaalinen seksikumppani kieltäytyy viime hetkellä, että se rasittaa ja harmittaa. Ymmärtänet, että se haittaa vähemmän miehiä, jotka saavat joka kerran kun menevät baariin tms?
Hieman ot, mikä ihme sinussa on 'vikana'? Pidät eläimistä, et ole ihan totaalisen sovinistinen, kroppasi on kunnossa. Mikseivät naiset pidä sinusta, vai onko sinulla vain älyttömät vaatimukset?
Aivan järjetöntä verrata erektiohäiriötä ja yhtäkkistä jarrujen painamista ilman mitään syytä. Jos kyseessä on täysijärkinen nainen, niin kyllä hän osaa jo ennen lähtöä päättää, että harrastetaanko sitä seksiä vai ei ellei miehestä nyt jotain aivan yllättävää ilmene tuona aikana. Saa tosiaan kieltäytyä seksistä missä vaiheessa haluaa, mutta onhan se aivan törkeää käytöstä, että vedetään liinat kiinni siinä vaiheessa, kun ollaan jo sängyssä.
Tuosta erektiohäiriöstä vielä sen verran, että yleensähän se johtuu nimenomaan jännityksestä ja ilmenee nimenomaan silloin kun sitä seksiä eniten haluaisi harrastaa. Aika harvoin miehen mielipide noin muuten muuttuu naisen suhteen sinä aikana, kun kävellään baarista kämpille.
No samalla tavallahan naiselle voi tulla este kuin miehellekin, eli nainen ei kiihotukaan tai kostukaan tarpeeksi. Sitten ei pystykään seksiin. Eli ihan sama asia kuin miehen erektiohäiriö. Eli periaatteessa haluaisi mutta ei ole sinä iltana kykyä.
Erektiohäiriö on lääketieteellinen ongelma ja se on sitä vasta kun se toistuu noin joka toinen kerta. Ei ole erektiohäiriö jos miehellä ei seiso jännityksen, kännin tai haluttomuuden takia.
Se, että nainen ei ekalla kerralla ei halua, ei ole yhtään sama asia kuin miehen kertaluontoinen erektion puute ja se taas ei ole todellakaan sama asia kuin erektiohäiriö.
Eihän sellaista vaihtoehtoa ole. Se antaa tai itkee ja antaa. Mä en ilman jää.
Sinä et ihan itse tainnut ymmärtää ja vedit jutun överiksi raiskaajajutuillasi. Itsehän sanoit, että naisen on turha odottaa herkkuaamiaista ilman seksiä. Kyse on ihmisestä olemisena ihmiselle. Ja se, että heittää toisen yöhön sen takia ettei tällä kertaa huvittanutkaan harrastaa seksiä, on minusta aika sikamaista käytöstä.