Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES miten reagoisit jos baarista mukaan lähtenyt nainen ei yhtäkkiä haluaisikaan seksiä?

Vierailija
22.10.2016 |

Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?

Kommentit (295)

Vierailija
241/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mitä olen noita jännämiesten palstoja lukenut niin ei ole mitenkään tavatonta että nainen vastustelee ainakin näennäisesti vielä alastomana ja ei ole vielä suostuvainen yhdyntään. Usein nainen sitten suostuu kun mies pitää taukoa ja yrittää uudelleen, mutta joskus jännämiehenkin pitää avata ketju harvinaisesta pettymyksestä.

Mutta siis vakavammin sanottuna olisin todella pettynyt ja asia luultavasti kummittelisi päässä monta vuotta jälkeenpäin, koska olen kuitenkin herkkä ihminen. Kuten joku sanoi, oman seksielämän aktiivisuus varmasti vaikuttaa pettymyksen suuruuteen.

Minusta on ikävää miten näissä keskusteluissa korostetaan aina miehen asiakaspalveluvastuuta eikä ollenkaan sitä pahaa oloa ja haavoittumista minkälainen tuollainen miehelle tuottaa; varsinkin jos mies on tuonut naisen omaan intiimiin kotiinsa. Raiskata ei saa, siitä olen samaa mieltä, mutta siinä missä poikia opetetaan että naista ei saa lyödä niin tyttöjä pitäisi opettaa että miehiä ei manipuloida. Asiassa on kuitenkin kyse muustakin kuin naisen koskemattomuudesta ja tunteista, vaikka usein asia yksinkertaistetaan tavalla, joka saa miehen mielenterveyden näyttämään mitättömältä sivuseikalta ainoastaan sillä mustavalkoisella perusteella, että miehen mahdollinen henkinen nujertaminen on lain mukaan OK toisin kuin seksuaalinen väkivalta.

Ihannemaailmassa olisi tietysti mahdollista tutustua potentiaaliseen kumppaniin päivänvalon aikaan ja tätä olenkin huonolla menestyksellä naisille baarissa ehdottanut.

Asiakaspalveluvastuuta?

Ei se satuta miehiä sen enempää, kuin naisia satuttaa jos baarituttavuus ei saakaan seisomaan tarvittaessa. Kuka naisten tunteita siinä vaiheessa miettii? Sinäkin miettisit tasan tarkkaan miehen tunteita siinä vaiheessa. 

Seksi on kuitenkin äärimmäisen intiimi ja herkkä tapahtuma, on aina oikeus sanoa ei, niin miehellä kuin naisella, jos se ei tunnu mukavalta. Sinun tekstisi minun mielestäni sanoo naisille, että naisten tulisi oman hyvinvointinsa kustannuksella ajatella miesten mielenterveyttä ja pahaa mieltä. Raiskausten ja hyväksikäytön uhrien kanssa työskennelleenä minusta se on järkyttävää. Oletko sinä tietoinen, että yhdyntä voi ensinnäkin sattua naista, etenkin jos nainen ei ole täysin kiihottunut. Lisäksi vastentahtoisesti suoritettu seksi jättää naiseen monesti traumoja. Miksi sinäkään haluaisit harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei oikeastaan halua sitä? 

Toki ymmärrän, jos mies saa kerran kahteen vuoteen seksiä ja potentiaalinen seksikumppani kieltäytyy viime hetkellä, että se rasittaa ja harmittaa. Ymmärtänet, että se haittaa vähemmän miehiä, jotka saavat joka kerran kun menevät baariin tms?

Hieman ot, mikä ihme sinussa on 'vikana'? Pidät eläimistä, et ole ihan totaalisen sovinistinen, kroppasi on kunnossa. Mikseivät naiset pidä sinusta, vai onko sinulla vain älyttömät vaatimukset?

Aivan järjetöntä verrata erektiohäiriötä ja yhtäkkistä jarrujen painamista ilman mitään syytä. Jos kyseessä on täysijärkinen nainen, niin kyllä hän osaa jo ennen lähtöä päättää, että harrastetaanko sitä seksiä vai ei ellei miehestä nyt jotain aivan yllättävää ilmene tuona aikana. Saa tosiaan kieltäytyä seksistä missä vaiheessa haluaa, mutta onhan se aivan törkeää käytöstä, että vedetään liinat kiinni siinä vaiheessa, kun ollaan jo sängyssä.

Tuosta erektiohäiriöstä vielä sen verran, että yleensähän se johtuu nimenomaan jännityksestä ja ilmenee nimenomaan silloin kun sitä seksiä eniten haluaisi harrastaa. Aika harvoin miehen mielipide noin muuten muuttuu naisen suhteen sinä aikana, kun kävellään baarista kämpille.

Se, että miehellä ei seiso humalassa tuntemattoman naisen kanssa ei todellakaan ole erektiohäiriö.

Kyllä muuten on

Millä perusteella?

Vierailija
242/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen miehen pitäisi ymmärtää, että sinkut, etenkin naiset kaipaavat läheisyyttä. Humalatila madaltaa kynnystä. Se ei automaattisesti tarkoita lupausta seksistä, että pääsi muuten lakanoiden väliin. Jos hyvin käy, niin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saattaisi kotiin, tietenkään, mutta ei kai siinä muuten mitään. Ihmisillä on oikeus muuttaa mieltään lennosta. En analysoisi tilannetta sen enempää koska luultavasti olisin humalassa. Menisin nukkumaan.

Tottakai on, aika harva täällä on siitä ollut eri mieltä. Kysymys olikin, pitääkö sen jälkeen lähteä kotiinsa vai jäädä nukkumaan miehen kämpille? Minusta pitää olla valmis lähtemään kotiin. Olen muuten nainen, vaikkette varmaan uskoisi.

Vierailija
244/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa olen joskus ottanut miehen kotiin ja pistänyt aamulla suukon kera pihalle. Onneksi ei ole ketään hullua tullut vastaan.

Vierailija
245/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en ole kuulkaa vässykkämiehet ajanut miestä pois, vaikka mies on sammunut kämpille enkä ole saanut munaa. että niin. en ole myöskään edes koskenut näihin miehiin, vaan mennyt itse nukkumaan hieman harmissani toki mutta silti jättänyt nämä miehet rauhassa nukkumaan. varsinaisia kaksinaismoralisteja palstalla. olisi miehillä eri äänikellossa jos nainen heittäisi pois kämpiltä kun ei saisi kun miehellä ei seiso kännistä johtuen. täällä mieheslassukat sanovat, että on ok jos miehellä ei seiso mutta naisen pitää vaan aina avata haaransa vaikka ei kostuisikaan eli seisoisi. tällaisten miesten kanssa se seksi olisi aivan hirveää jumppausta, apri työntöä ja siinä kun mies on saanut. eiväthän naisten kuulu toki seksistä mitään saada...

ja kyllä se mieli todella voi muuttua baarimatkan aikana jatkoille kun humala menee laskuhumalaksi, tulee pahaolo tai muuten vaan ei enää tee mieli (yleensä mies paljastuu idiootiksi kommenttien perusteella).

ja kyllä olen ollut lukemattomilla jatkoilla jossa ei kukana ole edes ehdottanut seksiä. kyllä jotkut menee oikeasti vaan jatkamaan iltaa eikä seksin perässä. kuunnellaan musaa ja tutustutaan. monet naiset saattavat lähteä jatkoille jos vaikka löytyisi tuleva mies sieltä, mutta seksiä ei haluta harrastaa ensimmäisenä. 

ja niin ette tosiaan voi olettaa että jos lähtee jatkoille niin saa seksiä jos puhuu teenjuonnista XD. kannattaisiko vaan heti siellä baarissa puhua seksistä?? ai niin, mutta se nainne ei lähtisikään ja on helpompi huijata nainen kämpille jotta voi ottaa väkisin...

Vierailija
246/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei tarvitse arpoa edes sitä, tuleeko seksiä asunnossa, kun puskastakin yllätetään.

Vierailija
247/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset opitaan näistä vastauksista, että ei ikinä mennä kenenkään kotiin vaan annetaan vasta sitten ku ollaan kunnolla tutustuttu, niin ei tarvii ottaa riskiä että joku suuttuu jos mieli muuttuu.

Käykää miehet maksullisissa, niin ei tule pettymyksiä

Kannatan. Kun naiset jakaa vain vakiokumppanille niin riittää naisia muillekkin kuin niille panomiehille.

Vierailija
248/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saattaisi kotiin, tietenkään, mutta ei kai siinä muuten mitään. Ihmisillä on oikeus muuttaa mieltään lennosta. En analysoisi tilannetta sen enempää koska luultavasti olisin humalassa. Menisin nukkumaan.

Tottakai on, aika harva täällä on siitä ollut eri mieltä. Kysymys olikin, pitääkö sen jälkeen lähteä kotiinsa vai jäädä nukkumaan miehen kämpille? Minusta pitää olla valmis lähtemään kotiin. Olen muuten nainen, vaikkette varmaan uskoisi.

Minäkin olen nainen ja olen kanssasi samaa mieltä. Onhan se kyllä mieheltäkin tylyä ajaa pois, mutta ei sitä nyt noin vain toisten kämpille voi mennä ja silmät kirkkaina ihmetellä, kun toinen haluaakin seksiä. Aikuisen ihmisen, joka vetää kännit ja lähtee miehen mukaan baarista, pitäisi tämä tietää.

Vierailija
249/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mitä olen noita jännämiesten palstoja lukenut niin ei ole mitenkään tavatonta että nainen vastustelee ainakin näennäisesti vielä alastomana ja ei ole vielä suostuvainen yhdyntään. Usein nainen sitten suostuu kun mies pitää taukoa ja yrittää uudelleen, mutta joskus jännämiehenkin pitää avata ketju harvinaisesta pettymyksestä.

Mutta siis vakavammin sanottuna olisin todella pettynyt ja asia luultavasti kummittelisi päässä monta vuotta jälkeenpäin, koska olen kuitenkin herkkä ihminen. Kuten joku sanoi, oman seksielämän aktiivisuus varmasti vaikuttaa pettymyksen suuruuteen.

Minusta on ikävää miten näissä keskusteluissa korostetaan aina miehen asiakaspalveluvastuuta eikä ollenkaan sitä pahaa oloa ja haavoittumista minkälainen tuollainen miehelle tuottaa; varsinkin jos mies on tuonut naisen omaan intiimiin kotiinsa. Raiskata ei saa, siitä olen samaa mieltä, mutta siinä missä poikia opetetaan että naista ei saa lyödä niin tyttöjä pitäisi opettaa että miehiä ei manipuloida. Asiassa on kuitenkin kyse muustakin kuin naisen koskemattomuudesta ja tunteista, vaikka usein asia yksinkertaistetaan tavalla, joka saa miehen mielenterveyden näyttämään mitättömältä sivuseikalta ainoastaan sillä mustavalkoisella perusteella, että miehen mahdollinen henkinen nujertaminen on lain mukaan OK toisin kuin seksuaalinen väkivalta.

Ihannemaailmassa olisi tietysti mahdollista tutustua potentiaaliseen kumppaniin päivänvalon aikaan ja tätä olenkin huonolla menestyksellä naisille baarissa ehdottanut.

Asiakaspalveluvastuuta?

Ei se satuta miehiä sen enempää, kuin naisia satuttaa jos baarituttavuus ei saakaan seisomaan tarvittaessa. Kuka naisten tunteita siinä vaiheessa miettii? Sinäkin miettisit tasan tarkkaan miehen tunteita siinä vaiheessa. 

Seksi on kuitenkin äärimmäisen intiimi ja herkkä tapahtuma, on aina oikeus sanoa ei, niin miehellä kuin naisella, jos se ei tunnu mukavalta. Sinun tekstisi minun mielestäni sanoo naisille, että naisten tulisi oman hyvinvointinsa kustannuksella ajatella miesten mielenterveyttä ja pahaa mieltä. Raiskausten ja hyväksikäytön uhrien kanssa työskennelleenä minusta se on järkyttävää. Oletko sinä tietoinen, että yhdyntä voi ensinnäkin sattua naista, etenkin jos nainen ei ole täysin kiihottunut. Lisäksi vastentahtoisesti suoritettu seksi jättää naiseen monesti traumoja. Miksi sinäkään haluaisit harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei oikeastaan halua sitä? 

Toki ymmärrän, jos mies saa kerran kahteen vuoteen seksiä ja potentiaalinen seksikumppani kieltäytyy viime hetkellä, että se rasittaa ja harmittaa. Ymmärtänet, että se haittaa vähemmän miehiä, jotka saavat joka kerran kun menevät baariin tms?

Hieman ot, mikä ihme sinussa on 'vikana'? Pidät eläimistä, et ole ihan totaalisen sovinistinen, kroppasi on kunnossa. Mikseivät naiset pidä sinusta, vai onko sinulla vain älyttömät vaatimukset?

Aivan järjetöntä verrata erektiohäiriötä ja yhtäkkistä jarrujen painamista ilman mitään syytä. Jos kyseessä on täysijärkinen nainen, niin kyllä hän osaa jo ennen lähtöä päättää, että harrastetaanko sitä seksiä vai ei ellei miehestä nyt jotain aivan yllättävää ilmene tuona aikana. Saa tosiaan kieltäytyä seksistä missä vaiheessa haluaa, mutta onhan se aivan törkeää käytöstä, että vedetään liinat kiinni siinä vaiheessa, kun ollaan jo sängyssä.

Tuosta erektiohäiriöstä vielä sen verran, että yleensähän se johtuu nimenomaan jännityksestä ja ilmenee nimenomaan silloin kun sitä seksiä eniten haluaisi harrastaa. Aika harvoin miehen mielipide noin muuten muuttuu naisen suhteen sinä aikana, kun kävellään baarista kämpille.

No samalla tavallahan naiselle voi tulla este kuin miehellekin, eli nainen ei kiihotukaan tai kostukaan tarpeeksi. Sitten ei pystykään seksiin. Eli ihan sama asia kuin miehen erektiohäiriö. Eli periaatteessa haluaisi mutta ei ole sinä iltana kykyä.

Erektiohäiriö on lääketieteellinen ongelma ja se on sitä vasta kun se toistuu noin joka toinen kerta. Ei ole erektiohäiriö jos miehellä ei seiso jännityksen, kännin tai haluttomuuden takia.

Se, että nainen ei ekalla kerralla ei halua, ei ole yhtään sama asia kuin miehen kertaluontoinen erektion puute ja se taas ei ole todellakaan sama asia kuin erektiohäiriö.

Voisiko alapeukuttajat kertoa mikä tässä oli virheellistä?

Vierailija
250/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisen miehen pitäisi ymmärtää, että sinkut, etenkin naiset kaipaavat läheisyyttä. Humalatila madaltaa kynnystä. Se ei automaattisesti tarkoita lupausta seksistä, että pääsi muuten lakanoiden väliin. Jos hyvin käy, niin sitten.

Naisen näkökulmasta, kyllä. Läheisyydenkaipuu on suurinta humalassa (tai surullisena). Miehillä taas humalatila aiheuttaa ennemminkin panetusta. Kummallakin on tarve jota humala korostaa ja samalla järjenjuoksu hidastuu. Kumpikin luulee toisen haluavan samaa kuin itse.

Itselleni koti on tärkeä paikka, en majoittaisi kun läheisiä ihmisiä. Ööö, emmä tiiä mitä mää haluun-jorinat ei nappaa edes tutuilta.

Vierailija
251/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen tilanne. Eräällä palautui poikkiksen olemassaolo yhtäkkiä mieleen. Olin ymmärtäväinen koska nainen oli ystäväni ja meillä synkkasi muutenkin hyvin. Mulla on liiaksi taipumus vältellä konflikteja.

Vierailija
252/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset opitaan näistä vastauksista, että ei ikinä mennä kenenkään kotiin vaan annetaan vasta sitten ku ollaan kunnolla tutustuttu, niin ei tarvii ottaa riskiä että joku suuttuu jos mieli muuttuu.

Käykää miehet maksullisissa, niin ei tule pettymyksiä

Ei haittais mua ollenkaan.

M31

Vierailija
253/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen nainen ja olen kanssasi samaa mieltä. Onhan se kyllä mieheltäkin tylyä ajaa pois, mutta ei sitä nyt noin vain toisten kämpille voi mennä ja silmät kirkkaina ihmetellä, kun toinen haluaakin seksiä. Aikuisen ihmisen, joka vetää kännit ja lähtee miehen mukaan baarista, pitäisi tämä tietää.

Harva varmasti enää siinä vaiheessa oikeasti haluaisi/uskaltaisi jäädä pakkien annon jälkeen yöksi, mutta kyse olikin siitä että saisiko miehen mielestä jäädä silti yön yli.

Missään nimessä sellainen ei saa olla mikään kirjoittamaton sääntö että jos nainen lähtee jatkoille miehen luo, niin se olisi joku lupaus seksistä jos ei näin ole edes etukäteen sovittu.

Vierailija
254/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan pimeetä keskustelua!! Täällä ihan tosissaan unelmien urhot luulee, että jos nainen lähtee heidän kotiinsa jatkoille tai yöksi on se automaattisesti lupaus siitä, että miehen kaikki tarpeet tyydytetään. Naista tuskin ovat valmiita ottamaan huomioon, kerta ovat kieltäytyjätkin valmiit heittämään pihalle, jotkut jopa väkivallan saattelemina. Anna mun kaikki kestää?

Vierailija
255/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ku  itse vielä vedin baanalla eli n. 10 vuotta sitten, tuli oltua aika monta kertaa jonkun kämpillä yötä tekemättä yhtään mitään seksuaalista. Eipä kukaan koskaan uhannut sen takia ulos heittää - ja joskus aamu toi mukanaan tekemisen meiningin ;) Yhteinen viaton yö johti myös useampaan seurustelusuhteeseen. On maailma muuttunut aika paljon tässä ajassa, jos nykyään mukaan lähtö on 100 % merkki seksin harrastamisesta. Säälittää nykynuoriso =(

Vierailija
256/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitä voi pakottaakaan haluamaan. Mahdotonta sanoa mitä ajattelisin tuossa tilanteessa, kun en nyt ole kyseisessä tilanteessa ja varsinkin kun olisin luultavasti humalassa.

Mutta saisi kyllä jäädä nukkumaan yön yli.

Mitään sänkyaamiaisia en sentään rupeaisi tarjoilemaan

Vierailija
257/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva varmasti enää siinä vaiheessa oikeasti haluaisi/uskaltaisi jäädä pakkien annon jälkeen yöksi, mutta kyse olikin siitä että saisiko miehen mielestä jäädä silti yön yli.

Missään nimessä sellainen ei saa olla mikään kirjoittamaton sääntö että jos nainen lähtee jatkoille miehen luo, niin se olisi joku lupaus seksistä jos ei näin ole edes etukäteen sovittu.

Miksi ei saisi olla kirjoittamaton sääntö? Ei tietenkään ketään voi pakottaa ja mielen saa aina muuttaa, mutta kyllä se nyt vain on ihan yleinen oletus, että baarin jälkeen ei mennä vieraiden luo yöksi kuin yhdestä syystä. Jotkut isommat jatkot porukalla tai etukäteen sovittu yöpyminen tutun luona tai hätätilanteet ovat tietysti eri juttu.

Jos tässä ei olisi tällaista yleistä oletusta, niin ei kai esimerkiksi vieraan miehen/naisen luona yöpyminenkään koskaan sisältäisi epäilyä pettämisestä. Sinustako olisi ihan normaalia, että puolisosi olisi jonkun vieraan luona yötä ihan tuosta noin vain?

Vierailija
258/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä petyisin,varsinkin jos oisin olettanu toisen seksiä haluavan.

Vierailija
259/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta baareja ja vaikka harrastaisinkin, niin tuon tyyppistä tilannetta ei syntyisi.

Vierailija
260/295 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi olla kirjoittamaton sääntö? Ei tietenkään ketään voi pakottaa ja mielen saa aina muuttaa, mutta kyllä se nyt vain on ihan yleinen oletus, että baarin jälkeen ei mennä vieraiden luo yöksi kuin yhdestä syystä. Jotkut isommat jatkot porukalla tai etukäteen sovittu yöpyminen tutun luona tai hätätilanteet ovat tietysti eri juttu.

Jos tässä ei olisi tällaista yleistä oletusta, niin ei kai esimerkiksi vieraan miehen/naisen luona yöpyminenkään koskaan sisältäisi epäilyä pettämisestä. Sinustako olisi ihan normaalia, että puolisosi olisi jonkun vieraan luona yötä ihan tuosta noin vain?

Sen takia, että jos se mies siellä baarissa sanoo sille naiselle että mennään vaan kuuntelemaan musaa, juomaan teetä ja nukkumaan niin joku nainen oikeasti saattaa luulla että mies pitää häntä niin hyvänä tyyppinä että haluaa vain viettää aikaa tämän kanssa ja/tai tutustua paremmin.

Täytyyhän se nyt molemmin puolin olla selvää että seksiä vaan ollaan hakemassa. Ja tässäkin tilanteessa kumpi tahansa saa muuttaa mieltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän