Sinä naapuri joka lasket käsisuihkun letkulla wc-pönttöön päivittäin n 10-15 min
Voitko lopettaa?! Vettä kuluu aivan turhaan. En voi kuvitella miksi kukaan yksinasuva nuori naisihminen lorottaisi vettä suoraan wc pönttöön, varsinkin kun sen jälkeen kuuluu erillinen suihkun ääni n 10 min. Vesimaksujen nostoon on nyt jo taloyhtiössä paineita.
Ystävällisesti:naapurisi
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin murhe ratkeaisi asuntokohtaisella mittarilla.
Eiköhän vuonna 2016 jokaisessa asunossa ole oma vesimittari? Siinä on sitten eroja laskutetaanko sen mukaan vai sitten kiinteä kuukausi taksa. Vai sisältyykö vesi vuokraan kuten minulla.
Miksi edellä olevaa kommenttia on alapeukutettu? Eihän siinä ole kuin todettu miten asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin murhe ratkeaisi asuntokohtaisella mittarilla.
Eiköhän vuonna 2016 jokaisessa asunossa ole oma vesimittari? Siinä on sitten eroja laskutetaanko sen mukaan vai sitten kiinteä kuukausi taksa. Vai sisältyykö vesi vuokraan kuten minulla.
Miksi edellä olevaa kommenttia on alapeukutettu? Eihän siinä ole kuin todettu miten asia on.
Jos taloon ei ole tehty vielä putkiremppaa, on hyvin mahdollista että omaa vesimittaria ei ole. Meillekkin sellainen asennettiin vasta 1/2 vuotta sitten.
Harrastamme anaaliseksiä päivittäin ja siihen kuuluu aukon ja putken huolellinen tyhjennys ja suihkutus.
T. Naapurisi
Vierailija kirjoitti:
Ootko mun naapuri? Mulla on bulimia ja käytän käsisuihkua oksentaessani, ääniä peittämään. Sori siitä.
Täälläkin bulimia ja äänieristystä ei tämä kerrostalo tunne. Pahoitteluni.
Anteeksi naapuri, mutta en voi.
Minulla on vaikea tulehduksellinen suolistosairaus jotta löysää lentää ja vatsataudin kokeneet tietää että se tuntuu. Lämmin suihkuttelu putsaa ja helpottaa peräkipua. :) Maksan vuosittain kyllä tarvittavat tasotukset jos on tullakseen, eikä ne sinun kukkarollesi asti päädy missään muodossa. :)
Jos elämääsi häiritsen näin rankasti, tule toki koputtamaan oveen niin yritetään keksiä parempi putsaus ja kivunlievitys (ei enempää lääkkeitä, kiitos!). Tuo omat kahvit, en tarjoa kun pahentaa oireita.
Vaihtoehtoisesti voit harkita muuttoa pois kerrostalosta. ":)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muslimi? Ne huuhtovat sukupuolesta riippumatta paikat vedellä.
No eipä tuo ole uskonnosta kiinni. Minä olen tavallinen tapaluterilainen mutta silti huuhtelen vedellä joka vessatoimituksen jälkeen. Ehkäisen sillä virtsatie-infektiokierteen syntymistä.
Ehkä ap:n naapurilla on kuukautiset. Tietysti sitä haluaa pestä alapäänsä puhtaaksi ennen kuin menee suihkuun. Haluaisitko itse seisoa verilimalammikossa, kun peset tukkaasi?
Alapää posliiniksi ja sisään kuukautisten aikana tamponi tai kuukuppi. Ongelma ratkaistu. Voi hoitaa pesun ihan suihkussakin hiustenpesun lomassa.
Minulla ei mitään haavaumia tai tikkejä alapäässä ole, en kärsi ummetuksesta tai suolistosairaudesta jne. Suihkuttelen kuitenkin joskus pöntöllä pitkään, sillä se tuntuu hyvältä ja lyhyt suihkutus ei samalla tavalla puhdista perusteellisesti kuin pitkä. Toinen vaihtoehto olisi tietysti lillua kylpyammeessa, mutta sellaista ei ole.
Osta hänelle hyvä " väline" tai mene itse avuksi?