Kannattaako torissa ilmoittaa matkailuautoa vuokralle?
Etsiikö ihmiset sellaista sieltä ja mahtaako mennä vuokraksi?
Noi tarkoitukseen käytettävät alustat vetää niin törkeen siivun välistä, etten sellaisella halua ilmoittaa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mää ainakin paskoisin sen auton ihan paskaksi.
Sinunlaisiasi varten on riittävän suuri varaus- ja takuumaksu.
Ei kannata, torista ostavat ovat kaikki ihan persaukisia.
Ei sitten taida olla oikea alusta ilmoittaa vuokralle mitään.
Älä laita toriin vaan vuokraa suoraan mulle. Tarvitsen 15-25.5
Varmasti kannattaa laittaa. Suviseurojen aikaan menee varmasti vuokraksi. Palautuskunnosta ei ole niinkään takeita.
Kannattaa. Laita myös hinta kohdalleen. Huolehdi takuumaksusta ja dokumentoi auton luovutus- ja palautuskunto.
Vierailija kirjoitti:
Laita maili contact2me@hotmail.com niin jatketaan keskustelua.
Näinköhän sun romusi kenellekään kelpaa edes ilmaiseksi.
Eihän se mitään maksa. Varaudu vain siihen, että yhtä todellista vuokraajaa kohti on 20 renkaan potkijaa, tyhjän kyselijää ja ilmaiseksi sen haluavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ap sinun s-posti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
-ap
Miettisin kyllä pari kertaa. Sille on varmasti syynsä, miksi valtaosa käyttää tarkoitukseen tehtyjä alustasovelluksia.
Ehkä sitten kannattaa, jos se on rekisteröity ja vakuutettu vuokrauskäytön ehdot täyttävällä tavalla.
Jaa-a. Onneksi jotkut rohkeat uskaltavat, koska ymmärtääkseni näihin kyllä ajan kanssa löytyy sitten sellainen rinki, joka vuokraa samaa kohdetta toistuvasti. Omassa suvussa ainakin kun yksi vuokrasi, niin sitten seuraava vuokrasi saman auton jne. Koska myös vuokraajat arvostavat tuttua sopimuskumppania.
Itsellä vaunu ja sitä en ole lähtenyt vuokraamaan, koska siitä saatava vuokra olisi kuitenkin niin vähäinen suhteessa vaivannäköön.
Meillä on vaunu, mutta olemme miettineet samaa. Se on kesällä pitkiä aikoja vain pihassamme, oikein tilava ja siisti vaunu. Mielellään sitä vuokrattaisi, mutta toisaaltaan ei uskalleta. Jos vuokraaja ei osaa arvostaa sitä, turmelisi tai rikkoisi paikkoja. Vaunu on kuitenkin meille hyvin tärkeä ja heinäkuut ollaan sillä liikenteessä.
Toisaaltaan,.. meitä on alkanut itseämme kiinnostaa myös asuntoauton vuokraus, mutta hinnat ovat todella pilvissä esim. viikon vuokrauksesta. Torista emme ole katselleet. Toisaaltaan.. olemme ihan tavallinen 3-henkinen perhe, joka arvostamme toisen omaisuutta ja kohtelisimme vuokrattavana olevaa asuntoautoa ihan kuin omaamme. Eli meistä esim. saisi hyvät vuokralaiset.
Mutta tätähän tämä on, kun ei koskaan voi tietää. Tämän vuoksi tähän asti olemme päätyneet siihen, että vaunumme seisoo tyhjillään suurimman osan kesästä, emmekä ole myöskään itse lähteneet asuntoautoa vuokraamaan...
Mää ainakin paskoisin sen auton ihan paskaksi.