Tapailemani mies myönsi olevansa mustasukkainen
Minulla ei ole muita miehiä kuviossa tai tarkoitus hakeakaan. On myös kovin kiinnostunut aiemman suhteeni intiimeistä yksityiskohdista. Onko syytä olla huolestunut?
Kommentit (6)
Älä missään nimessä kerro niitä yksityiskohtia! Niitä käytetään sua vastaan ja mustasukkainen mieli kehittelee niistä vaikka mitä. Sano, että ovat yksityisasioitasi. Jos alkaa kysellä kuinka iso yms.exälläsi oli niin suosittelen lopettamaan suhteen. T kokemusta on...
Sinä itse päätät mitä puhut ja mitä et. Historiasi on omaasi ja mennyttä, sitä ei voi muuttaa ja voi pitää sen vain omana tietonasi. Jos se ei riitä miehelle, niin se on hänen ongelmansa. Normaali vähäinen mustasukkaisuus on ihan ok, mutta jos sinusta alkaa tuntua vähänkään tukalalle, niin sitten juttu pitää pysäyttää ja miettiä yhdessä mahdollinen jatko. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä. Vain sinä tiedät milloin miehen kyttääminen menee liian pitkälle, huolehdi itsestäsi ja älä luimistele.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole muita miehiä kuviossa tai tarkoitus hakeakaan. On myös kovin kiinnostunut aiemman suhteeni intiimeistä yksityiskohdista. Onko syytä olla huolestunut?
On syytä. Lopettaa tapailu alkuunsa. Exän kanssa harrastettu seksi ei kuulu tapailukumppanille, koska mennyt on mennyttä.
Mustasukkaisuus pahenee ajastaan.