Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä naapuri joka lasket käsisuihkun letkulla wc-pönttöön päivittäin n 10-15 min

Vierailija
15.10.2016 |

Voitko lopettaa?! Vettä kuluu aivan turhaan. En voi kuvitella miksi kukaan yksinasuva nuori naisihminen lorottaisi vettä suoraan wc pönttöön, varsinkin kun sen jälkeen kuuluu erillinen suihkun ääni n 10 min. Vesimaksujen nostoon on nyt jo taloyhtiössä paineita.
Ystävällisesti:naapurisi

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muslimi? Ne huuhtovat sukupuolesta riippumatta paikat vedellä.

No eipä tuo ole uskonnosta kiinni. Minä olen tavallinen tapaluterilainen mutta silti huuhtelen vedellä joka vessatoimituksen jälkeen. Ehkäisen sillä virtsatie-infektiokierteen syntymistä.

Ehkä ap:n naapurilla on kuukautiset. Tietysti sitä haluaa pestä alapäänsä puhtaaksi ennen kuin menee suihkuun. Haluaisitko itse seisoa verilimalammikossa, kun peset tukkaasi?

Vierailija
22/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun naapuri? Mulla on bulimia ja käytän käsisuihkua oksentaessani, ääniä peittämään. Sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän että ahteri pestään vedellä mutta 15 min?! Aika valtava ahteri saa olla! Eikä ole.

Vierailija
24/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa seksiä itsensä kanssa pöntöllä. Ihan sallittua puuhaa.

Vierailija
25/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi. Mulla on IBS ja roiskuvaa ripulia riittää monta kertaa päivässä, pakko pestä.  :(

Vierailija
26/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on VVO:n vuokrakämppä, jossa säästellään lämmityksessä. Pidän 24/7 kuumaa suihkua päällä, jotta kuuma vesihöyry lämmittää kämpän inhimmilliseksi. Kylpyhuone luonnollisesti homehtuu, mutta ei paljoa kiinnosta. Ostan oman asunnon ensi kesänä. Vituttaa lähinnä vain, kun pyynnöistä huolimatta kämpissä pidetään + 20 asteen lämpöjä. MUlla on rasvaprosentti noin 10.  Haloo kaikilla ei ole rasvaprosentti 30-40 % ja noin + 30 kg "oma rasvanahka" päällä.

Vierailija
27/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
28/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on VVO:n vuokrakämppä, jossa säästellään lämmityksessä. Pidän 24/7 kuumaa suihkua päällä, jotta kuuma vesihöyry lämmittää kämpän inhimmilliseksi. Kylpyhuone luonnollisesti homehtuu, mutta ei paljoa kiinnosta. Ostan oman asunnon ensi kesänä. Vituttaa lähinnä vain, kun pyynnöistä huolimatta kämpissä pidetään + 20 asteen lämpöjä. MUlla on rasvaprosentti noin 10.  Haloo kaikilla ei ole rasvaprosentti 30-40 % ja noin + 30 kg "oma rasvanahka" päällä.

Et oo tosissas. Vaatteita päälle, villapaita ja kalsarit, villasukat jne.

Vierailija
29/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ottaa nyt ne lääkkeet ja lopettaa naapurien kuuntelun stetoskoopilla. Anna naapureiden elää elämäänsä ja keskity omaasi. Jos asut uudellamaalla, niin Malmilla on 24/7 psykiatrinen päivystys.

Vierailija
30/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valutan niin paljon vettä kun haluan. Lällällää.

Vierailija
31/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei oo vielä mitään.. Yläkerran naapurini valuttaa vettä melkein joka päivä 2h putkeen. Hyvä se on lorotella kun ei tarvitse kulutuksen mukaan maksaa.

Vierailija
32/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muslimi? Ne huuhtovat sukupuolesta riippumatta paikat vedellä.

No vedellä nyt tulee puhtaampaa kuin paperilla.

Veikkaan silti että pesukone sitä vettä laskee.

Vierailija
33/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytyksen jälkeen kaameat peräpukamat ja suihkuttelu lämpöisellä vedellä oli lääkärin ohjeistus. Sorry kyylä!

Vierailija
34/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käsisuihku on sitä varten, että voi pestä paikat toimituksen jälkeen. Ja erityisesti kuukautisten aikaan on kiva siteen/tamponin tms. vaihdon yhteydessä myös pestä alapää. En päinvastoin ymmärrä nuoria naisia, jotka eivät toimi näin. Pesemätön alapää alkaa kyllä haista ja siitä se kalaisa tai hikinen haju.

Vierailija
35/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla synnytyksen jälkeen kaameat peräpukamat ja suihkuttelu lämpöisellä vedellä oli lääkärin ohjeistus. Sorry kyylä!

Tuota minäkin veikkaan. Pukamat tai haavauma, hoitona lämpimällä vedellä suihkuttelu.

Vierailija
36/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap kyttää sitten, kun jokaiseen huoneistoon on asennettu vesimittari?

Olisko roskiksen kierrätyskyyläys seuraavaksi tapetilla?

Vierailija
37/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naapurin mies vierailee luonani säännöllisesti ja hänen siittiönsä ovat niin takertuvaisia, että niitä saa suihkutella pois tovin jos toisenkin. Olen kyllä harkinnut vaihtaa vierailijaa tästä syystä, mutta mies on yhtä takertuvainen kuin siittiönsäkin ja parkuu, että vaimoansa ei halua panna.

Vierailija
38/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippalappua ilmoitustaululle!

...ttu sitä lappua mihinkään ilmoitustaululle viedä! Räväkän keltainen post-it-lappu suoraan kyseisen asunnon ovelle. Sittenpähän tietää, että on saanut stalkkereiden huomion.

Vierailija
39/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sille postiluukusta vibraattori saatekirjeellä "ettei tArvitse vettä tuhlata t. Naapuri"

Vierailija
40/48 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin murhe ratkeaisi asuntokohtaisella mittarilla.

Eiköhän vuonna 2016 jokaisessa asunossa ole oma vesimittari? Siinä on sitten eroja laskutetaanko sen mukaan vai sitten kiinteä kuukausi taksa. Vai sisältyykö vesi vuokraan kuten minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän