Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikkuu naisen päässä, joka kysyy netissä, tinderissä tms. mieheltä, että miten pitkä hän on?

Vierailija
06.10.2016 |

Onko saanut kaiken kultalusikalla ja tottunut, että muut tottelevat häntä? Onko täällä paikalla naisia jotka kyselevät tuollaisia kysymyksiä?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pituutesi ihan rehellisesti. Älä lisää viittä tai kymmentä senttiä pituuteesi, kuten osa tekee. 

Osalle naisista - esimerkiksi minulle - pituudellasi ei ole yhtään mitään merkitystä, mutta toisille on.

t. 158 cm

Vierailija
142/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ja oikeutettu kysymys, jokainen saa pitää sen mittaisista ja näköisistä naisista ja miehistä kuin itse haluaa. Mutta, naiset, jos kysytte pituutta niin miehet saavat kysyä teidän painoa tai rintojen kokoa. Useille miehille pituus on se huonon itsetunnon aiheuttaja.

OK, jos naiselta saa kysyä rintojen kokoa niin arvaapa minkä pituuden mieheltä saa kysyä? No joo, vakavasti puhuen: uneksi sinä vain. Pakit tulee heti jos alat rintojen koosta jotain sössöttää.

Eikä miesten huono itsetunto ole naisten ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton ketju. Olen aina ihmetellyt, miksi miehet valittavat tällaisesta asiasta, mutta tällaisia pituutta kysyviä naisia siis oikeasti on ja vieläpä paljon. :O Ei ole koskaan tullut edes mieleen kysyä kenenkään pituutta ja komein tietämäni tinder-mies taisi itse asiassa olla lyhyempi kuin minä (164). Ei kyllä vaikuttanut kiinnostukseeni yhtään millään tavalla.

144/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ja oikeutettu kysymys, jokainen saa pitää sen mittaisista ja näköisistä naisista ja miehistä kuin itse haluaa. Mutta, naiset, jos kysytte pituutta niin miehet saavat kysyä teidän painoa tai rintojen kokoa. Useille miehille pituus on se huonon itsetunnon aiheuttaja.

OK, jos naiselta saa kysyä rintojen kokoa niin arvaapa minkä pituuden mieheltä saa kysyä? No joo, vakavasti puhuen: uneksi sinä vain. Pakit tulee heti jos alat rintojen koosta jotain sössöttää.

Eikä miesten huono itsetunto ole naisten ongelma.

Sitä paitsi, naisten rintojen koon näkee kuitenkin kuvasta, jos nainen kertoo pituutensa. 

Mutta siis kumpi miehestä olisi muka pahempi kysymys? Kalun pituus vai se oma pituus? Mikä siinä pituuden kysymisessä/kertomisessa on niin pahaa? Sitä on paha huijata livenä kuitenkaan ja kyllä sen näkee varmasti naisenkin naamasta jos mielikuva on ollut erilainen. Eikö olisi kaikkien kannalta parasta antaa mahdollisimman totuudenmukainen kuva ennen tapaamista?

Vierailija
145/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei pysty myöntämään, että miehen pituudesta kysyminen on moukkamaista. Lyhyys ei ole sellainen vähämerkityksinen asia, että siihen liittyviä kommentteja tai kysymyksiä voisi heittää miehille vapaasti. Monia on kiusattu pituuden takia koko ikänsä. 

Mutta ei naiset vain voi myöntää, että väärin on toimittu ja pitäisi muuttaa toimintatapoja :D Samat naiset eivät ikinä opettaisi poikaansa, että naisen painoa kannattaa kysyä.

Ei kuule toimi, ei ollenkaan. Et saa tuosta kysymyksestä moukkamaista vaikka miten yrität. Moukkamaista on jättää se pituus kertomatta niin että naisen on pakko kysyä. Voit pitää sitä kysymistä ihan kohteliaisuutena. Itse skippasin nettideitissä heti kaikki miehet, jotka eivät olleet ilmoittaneet pituuttaan.

Kiitti vinkistä. Nyt tiedän miten saa edes osan ö-luokan naisista karsittua.

Ole hyvä vain. Tosin en olisi sinulle viestiä laittanutkaan, koska kiinnostun vain pitkistä miehistä. Eli ei ole tarpeen ainakaan minua yrittää karsia.

Minä olen 187cm pitkä.

Vierailija
146/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro pituutesi ihan rehellisesti. Älä lisää viittä tai kymmentä senttiä pituuteesi, kuten osa tekee. 

Osalle naisista - esimerkiksi minulle - pituudellasi ei ole yhtään mitään merkitystä, mutta toisille on.

t. 158 cm

Totuus on, että rehellisellä pelillä pärjää aina huonommin Tinderissä.

Vierailija
147/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko saanut kaiken kultalusikalla ja tottunut, että muut tottelevat häntä?

Ööö, siis miten kultalusikka ja totteleminen liittyvät kysymiseen?

Vierailija
148/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 158 cm

Eiköhän kyse ole siitä, mitä on etsimässä. Seksiseuran löytää kapakasta vastapuolen tarpeeksi monen lasillisen jälkeen. Mikäli haet seurustelukumppania, niin tilanne on toinen.

Valehtelu ja salailu on aina noloa.

149/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 158 cm

Se varmaan riippuu spekseistä. Toisilla on paremmat varusteet yhdenyönjuttuihin ja toisilla taas pitkiin suhteisiin.

Vierailija
150/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 158 cm

Eiköhän kyse ole siitä, mitä on etsimässä. Seksiseuran löytää kapakasta vastapuolen tarpeeksi monen lasillisen jälkeen. Mikäli haet seurustelukumppania, niin tilanne on toinen.

Valehtelu ja salailu on aina noloa.

Ihan sama mitä on hakemassa, niin omien huonojen puolien kertomatta jättäminen ja kaunistelu on järkevää tapaamisvaihteessa.

Vierailija
151/152 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua lyhyttä miestä.

Vierailija
152/152 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä kuuluisaa biologiaa. Naiset haluavat lisääntyä kookkaan uroksen kanssa ja miehet katsovat hedelmällisyyden vyötärö-lantiosuhteesta. Näin se vain on. Itse tein lapset sen 190 senttisen kanssa. Ero tuli juu. Mutta tämä nykyinen ja elämäni rakkain on 172 cm. Vasta jälkikäteen olen tajunnut itsekin näitä "alitajuisia" kuvioita.