Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikkuu naisen päässä, joka kysyy netissä, tinderissä tms. mieheltä, että miten pitkä hän on?

Vierailija
06.10.2016 |

Onko saanut kaiken kultalusikalla ja tottunut, että muut tottelevat häntä? Onko täällä paikalla naisia jotka kyselevät tuollaisia kysymyksiä?

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko saanut kaiken kultalusikalla ja tottunut, että muut tottelevat häntä? Onko täällä paikalla naisia jotka kyselevät tuollaisia kysymyksiä?

Minä kysyn aina. Johtuu ihan siitä että olen aika pitkä nainen. Yleensä sanon olevani itse olevani yli 185 senttiä. Olenhan minä noin neljä senttiä yli joten valehtele.

Itselläni ei tulisi mieleenkään kuvitella minkään laista suhdetta alle 180 senttiseen "mieheen" ja teen tämän täysin selväksi ja huonojen kokemusten myötä erittäin täysin selväksi omassa profiilissani.

Vaikka mies olisi kumara vanha pappa ja 170 senttinen tulisi mulle mieleen että olen kehdonryöstäjä pedofiili jos sekaannun 20 senttiä lyhyempään "mieheen".

Alussa olin netissä höynäytettävissä ja sovin treffit kahvilaan 180 senttisen miehen kanssa, joka kuitenkin oli minua ainakin 15 senttiä lyhempi. Olin istumassa jo kahvilassa, kun mies tuli. Hätäpäissäni teeskentelin puhelinsoittoa ja sanoi deitille että moi pitää mennä. En jäänyt edes kahvia juomaan.

Miten joku voi kuvitella, että pystyy pokkana valehtelemaan pituutensa, aika varmasti tuollainen valehtelee kaikessa muussakin mahdollisisesta.

Vierailija
42/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi kysyä? Haluan vähintään itseni pituisen miehen (170cm.

Ja kyllä vastaan jos minulta kysytään kuinka pitkä olen tai paljon painan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normikysymys. Suurin osa naisista haluaa itseaan reippaasti pidemman miehen. Kilomaaran nakee profiilikuvasta kysymattakin, varsinkin jos on kroppakuva. Jos mies ei ole laittanut kunnollista kroppakuvaa mista pituuden voisi arvioida, taytyy kysya. Itse olen pitka (ja hoikka) nainen ja alle 190 cm mies ei sytyta, nettideiteilla kylla huomasi etta miehet surutta lisaavat +5 cm omaan pituuteen ja kuvittelevat ettei nainen huomaa :D

Itsellani ei ole mitaan salattavaa, jos miehen havaintokyky ei riita kahdesta selkeasta ei-filtteroidysta kuvasta huomaamaan etta olen a) pitka ja b) hoikka vaan erikseen pitaa kysya mita painan niin ei jatkoon, perustella etta en myoskaan syty tyhmista miehista.

Yrita paasta kompleksistasi eroon ja loytaa daami jolle pituus ei ole kynnyskysymys.

Naisten huonoa käytöstä ei voi kääntää miesten komplekseiksi. Jos naisen painon kysyminen on huonoa käytöstä, niin miehen pituuden kysyminen on todellakin huonoa käytöstä. Jos sulle on tosiaan niin suuri ongelma se, että treffeille tuleva mies saattaa olla liian lyhyt, niin ehkä sun pitää pysyä pois nettideiteistä? En mäkään mene kysymään naisen kilomäärää, vaikka joskus tuleekin ikäviä yllätyksiä. Mä en oikein pysty selittämään itselleni huonoa käytöstä tekosyillä.

Miksi naisen painon kysyminen olisi huonoa käytöstä? Taitaa olla kyse vaan siitä että läskit naiset pillastuvat jos painoa kysytään, samoin lyhyet miehet jos pituutta.

Vierailija
44/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ne miehetkin kysyy pituutta ja etenkin sitä painoa ja joskus jopa kropan koostumusta onko kiinteä ja laiha vai sellainen laihaläski

Vierailija
45/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olisit 170 cm pitkä, niin haluaisitko seurustella mun kanssa, kun oon 175 cm pitkä nainen? Haittaisiko sua, kun tulisin treffeille korkeakorkoisissa korkkareissa ja muutenkin käyttäisin niitä?

Painoa saa toki kysyä. Se on 67 kg.

Vierailija
46/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieto tiedosta. Oon itse lähes 180cm, ilman muuta selvää, että osa miehistä lopettaa kirjoittelun sen kuullessaan. Painoa en kerro (rakenteen kyllä kerron ja kuvan saa), mutta en mä painoa kyselekään keneltäkään. Kilot ei kerro oikein mitään, koska on ihan eri asia ovatko kilot lihasta vai läskiä.

Onko tullut mieleen, että miehen ja naisen pituus eivät ole yhtä merkittäviä asioita? Toisekseen paino on asia johon voi vaikuttaa ja joka on indikaattori myös asioista joilla on merkitystä (terveys, syömis- ja liikkumistottumukset), joten painon kysyminen olisi huomattavasti perustellumpaa kuin pituuden kysyminen.

Edelleen paino ei kerro mitään, millainen kehonkoostumus on. Siihen taas vaikuttavat elintavat jne mitä suurimmassa määrin. Ja minulle itselleni minun pituuteni on merkittävä asia. Päätellen siitä, kuinka paljon huomautuksia, suoranaista kuraa ja pilailua olen siitä saanut, on se turhan merkittävää muillekin. Toivottavasti nuoret naiset nykyään pääsevät vähemmällä, itse olen jo viisissä kymmenissä.

Vierailija
47/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyn aina. Johtuu ihan siitä että olen aika pitkä nainen. Yleensä sanon olevani itse olevani yli 185 senttiä. Olenhan minä noin neljä senttiä yli joten valehtele.

Itselläni ei tulisi mieleenkään kuvitella minkään laista suhdetta alle 180 senttiseen "mieheen" ja teen tämän täysin selväksi ja huonojen kokemusten myötä erittäin täysin selväksi omassa profiilissani.

Vaikka mies olisi kumara vanha pappa ja 170 senttinen tulisi mulle mieleen että olen kehdonryöstäjä pedofiili jos sekaannun 20 senttiä lyhyempään "mieheen".

Alussa olin netissä höynäytettävissä ja sovin treffit kahvilaan 180 senttisen miehen kanssa, joka kuitenkin oli minua ainakin 15 senttiä lyhempi. Olin istumassa jo kahvilassa, kun mies tuli. Hätäpäissäni teeskentelin puhelinsoittoa ja sanoi deitille että moi pitää mennä. En jäänyt edes kahvia juomaan.

Miten joku voi kuvitella, että pystyy pokkana valehtelemaan pituutensa, aika varmasti tuollainen valehtelee kaikessa muussakin mahdollisisesta.

Ei se johdu siitä että olet pitkä nainen, vaan siitä että olet älykkyydeltäsi 10-vuotiaan tasolle jäänyt nollataulu sekä ylimielinen paska.

Vierailija
48/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen, joka ei halua itseään lyhyempää miestä.

Itse en halua yli kymmenen senttiä itseäni lyhempää, siis alle 180 senttistä. Olen 189 ja minun pituiset ja pidemmät miehet tuntuvat jotenkin keskittyneen keskimääräistä lyhempiin naisiin.

Pikkuveljeni joka on minua kymmenen senttiä pidempi seurusteli lukiossa luokan lyhimmän tytön kanssa, joka oli just ehkä puolitoista metriä.

Vierailija
49/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieto tiedosta. Oon itse lähes 180cm, ilman muuta selvää, että osa miehistä lopettaa kirjoittelun sen kuullessaan. Painoa en kerro (rakenteen kyllä kerron ja kuvan saa), mutta en mä painoa kyselekään keneltäkään. Kilot ei kerro oikein mitään, koska on ihan eri asia ovatko kilot lihasta vai läskiä.

Onko tullut mieleen, että miehen ja naisen pituus eivät ole yhtä merkittäviä asioita? Toisekseen paino on asia johon voi vaikuttaa ja joka on indikaattori myös asioista joilla on merkitystä (terveys, syömis- ja liikkumistottumukset), joten painon kysyminen olisi huomattavasti perustellumpaa kuin pituuden kysyminen.

Edelleen paino ei kerro mitään, millainen kehonkoostumus on. Siihen taas vaikuttavat elintavat jne mitä suurimmassa määrin. Ja minulle itselleni minun pituuteni on merkittävä asia. Päätellen siitä, kuinka paljon huomautuksia, suoranaista kuraa ja pilailua olen siitä saanut, on se turhan merkittävää muillekin. Toivottavasti nuoret naiset nykyään pääsevät vähemmällä, itse olen jo viisissä kymmenissä.

No kyllä paino kertoo aika paljon siitä, millainen kehonkoostumus naisella on. Se lihasmassa mitä naiset voivat saada on miehiin verrattuna täysin marginaalinen. Todella lihaksikas nainen on lähinnä sählyä pelaavan semiatleettisen teinipojan lihasmassoissa.

Vierailija
50/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkääkään automaattisesti pillua saa. 

Vierailija
51/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin Suomi24 Treffeissä (en ole enää) melkein kaikki miehet ilmoittivat pituutensa ja painonsa kysymättä jos ne eivät olleet heidän profiilissa. En ollut niistä kiinnostunut enkä ollut laittanut niitä myöskään ihannekumppanin kriteereihin.

Aivan. Siksi mietityttääkin että millä ihmeellä voi perustella itselleen, että on ihan ok kysyä miehen pituutta? Se kun on ei kerro ihmisen persoonasta, elintavoista ja terveydestä mitään, toisin kuin paino.

Pituus kertoo paljon miehestä. Lyhyillä miehillä on huono itsetunto ja he usein kärsivät napoleonkompleksista (päteminen, mahcoilu). Paino on kylläkin tosi huono persoonan mittari ja moni lihava elää terveellisemmin kuin monet laihaläskit.

-eri

Ootsä tosissaan? Pituus on geenien sanelema. Miehen luonteeseen vaikuttaa satavarmasti pääasiassa kasvatus. Pituus voi kasvattaa tai vaimentaa ehkä jotain, mutta ei hyväitsetuntoiseksi kasvatettu poika kadota itsetuntoaan, jos jää lyhyeksi ja ressukaksi kasvatettu mies on ressukka vaikka pituutta kertyisi 190 cm. 

Entäs paino? Kertoo usein ahmimishäiriöstä, vähäisestä liikunnasta tai epäterveellisestä ruokavaliosta. Myös itsekurista.

Jos jompikumpi kertoo persoonasta, niin se on paino, koska se ei ole sataprosenttisesti geeneistä kiinni.

Kun lukee tätä ketjua ja yläpeukkuja, niin tajuaa kuinka paljon naiset vääntelee ihan puhtaita faktoja tehdäkseen maailmasta miellyttävämmän itselleen. Mammat voi varmaan laittaa pöytään tieteellistä faktaa siitä, että lyhyys korreloi voimakkaasti huonon itsetunnon kanssa? Painoon liittyvät negatiiviset seikat ovat ihan todistettuja asioita.

Vierailija
52/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun kommenttien perusteella voin olla kerrankin tyytyväinen että olen homo. Koskaan ei ole homosuhteissa tullut esille että lyhyys olisi ongelma, kaikki ovat sanoneet että "ei haittaa yhtään".

Jos naista tavoittelisin niin olisin varmaan ollut aina yksin koska niissä piireissä sillä on todella iso merkitys edes sen kannalta, haluaako tavata ihmistä. Otan osaa! Muilla elämän alueilla homous sitten onkin taakka joten mukava että edes tämä asia on positiivisella puolella :D

Vierailija
53/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen, joka ei halua itseään lyhyempää miestä.

Itse en halua yli kymmenen senttiä itseäni lyhempää, siis alle 180 senttistä. Olen 189 ja minun pituiset ja pidemmät miehet tuntuvat jotenkin keskittyneen keskimääräistä lyhempiin naisiin.

Pikkuveljeni joka on minua kymmenen senttiä pidempi seurusteli lukiossa luokan lyhimmän tytön kanssa, joka oli just ehkä puolitoista metriä.

Tuon olen kyllä huomannut, että usein lyhyet 155-160 senttiset naiset haluavat jonkun hongankolistajan. Vaikka 170cm mieskin olisi niiden rinnalla pitkä. Pidemmät kanssasisaret eivät yllättäin olekkaan yhtä valikoivia. Lyhyillä naisilla on usein huono itsetunto.

Vierailija
54/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ihmeellinen on lähestymiskulmasi asiaan. Pituudella tai kultalusikalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Avauksesi kertoo enemmän sinusta itsestäsi ja vinksahtaneesta ajatusmaailmastasi jossa naiset ovat mielestäsi pilalle hemmoteltuja. Olet todella outo.

Mutta asiaan: Jos nettideittailisin, minua saattaisi miehen pituus kiinnostaa koska en haluaisi  deittailla itseäni yli  40 cm pitemman kanssa molemminpuolisten niskavaivojen välttämiseksi.

Yleensä miehet lähestyivät netissä näin:" a/s/l?Onks sul isot tissit?" Minä mietin vain että onpa tuossa juntti, en avautunut missään keskustelupalstalla asiasta.

Pitäisikö sinunkin keksiä jotain älyllisesti vaativampaa ajateltavaa?

Vierailija
55/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se johdu siitä että olet pitkä nainen, vaan siitä että olet älykkyydeltäsi 10-vuotiaan tasolle jäänyt nollataulu sekä ylimielinen paska.

Jaa minä olen ylimielinen paska, kun kelpuutan itseäni kymmenen senttiä lyhyemmätkin miehet. Ja joku 160 senttinen nainen, joka ei kelpuuta alle 180 senttisiä, toimii vain luonnonvalinnan mukaan ja haluaa jälkeläisilleen mahdollisimman hyvät geenit.

Pitkät ihmiset ovat keskimäärin älykkäämpiä ja saavat parempaa palkkaa.

Vierailija
56/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä diagnoosi. Saattaa olla ihan älykäskin nainen, mutta miesvihaaja. Ylimielinen miehiä, muttei välttämättä naisia kohtaan.

Vierailija
57/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

m29 kirjoitti:

Keskustelun kommenttien perusteella voin olla kerrankin tyytyväinen että olen homo. Koskaan ei ole homosuhteissa tullut esille että lyhyys olisi ongelma, kaikki ovat sanoneet että "ei haittaa yhtään".

Jos naista tavoittelisin niin olisin varmaan ollut aina yksin koska niissä piireissä sillä on todella iso merkitys edes sen kannalta, haluaako tavata ihmistä. Otan osaa! Muilla elämän alueilla homous sitten onkin taakka joten mukava että edes tämä asia on positiivisella puolella :D

Homouteen ei liity lisääntyminen ja sitä kautta parhaiden geenien valinta jälkeläisille.

Vierailija
58/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa minä olen ylimielinen paska, kun kelpuutan itseäni kymmenen senttiä lyhyemmätkin miehet. Ja joku 160 senttinen nainen, joka ei kelpuuta alle 180 senttisiä, toimii vain luonnonvalinnan mukaan ja haluaa jälkeläisilleen mahdollisimman hyvät geenit.

Pitkät ihmiset ovat keskimäärin älykkäämpiä ja saavat parempaa palkkaa.

Jos puhut lyhyistä miehistä "miehinä", niin mikäköhän vittu sä olet? Et ainakaan mikään normaalilla empatiakyvyllä varustettu henkisesti kypsä nainen.

Vierailija
59/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ihmeellinen on lähestymiskulmasi asiaan. Pituudella tai kultalusikalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Avauksesi kertoo enemmän sinusta itsestäsi ja vinksahtaneesta ajatusmaailmastasi jossa naiset ovat mielestäsi pilalle hemmoteltuja. Olet todella outo.

Mutta asiaan: Jos nettideittailisin, minua saattaisi miehen pituus kiinnostaa koska en haluaisi  deittailla itseäni yli  40 cm pitemman kanssa molemminpuolisten niskavaivojen välttämiseksi.

Yleensä miehet lähestyivät netissä näin:" a/s/l?Onks sul isot tissit?" Minä mietin vain että onpa tuossa juntti, en avautunut missään keskustelupalstalla asiasta.

Pitäisikö sinunkin keksiä jotain älyllisesti vaativampaa ajateltavaa?

Miehenä olen täysin tietoinen, että naisen painon kysyminen voi loukata ja siksi en sitä kysy. Jos nainen kysyy miehen pituutta (voi olla yhtä lailla loukkaava asia), niin naisella on vikaa joko ymmärryksessä tai empatiakyvyssä. Kultalusikka liittyy molempiin voimakkaasti.

P.S. En sanonut missään että KAIKKI NAISET ovat pilalle hemmoteltuja.

Vierailija
60/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä kieltämättä merkitystä. Olen jutellut pitkään netissä todella mukavan miehen kanssa, joka kuitenkin kertoi olevansa lähes kaksi metriä pitkä...Itse olen vain hiukan alle keskimittainen, joten kiinnostukseni lopahti siihen :-(