Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikkuu naisen päässä, joka kysyy netissä, tinderissä tms. mieheltä, että miten pitkä hän on?

Vierailija
06.10.2016 |

Onko saanut kaiken kultalusikalla ja tottunut, että muut tottelevat häntä? Onko täällä paikalla naisia jotka kyselevät tuollaisia kysymyksiä?

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva pystyä muodostamaan mielikuva juttelukumppanista. En tinderöi mutta nettideittaillessa muutaman viestin jälkeen varovasti kysyn mittoja, toki kerron oman painoni ja pituuteni myös.

Eli sulle on ihan ok, jos mies kysyy kilomäärääsi? No taidat olla aika poikkeustapaus. Harva pitää tuollaisista kysymyksistä.

Tietenkin on ok, mitä ihmettä? :D Millaisia naisia oikein tapailet jos tuo on ongelma?

Joillekin paino- tai pituus voi olla kynnyskysymys ja se on ihan ok, mieltymyksiä on erilaisia.

Outoa, mä kun nuorena jo opin, että naisen painoa tai ikää ei saa koskaan kysyä. Onko mulle puhuttu ihan höpöjä?

No kyllä sitä saa kysyä mutta kyllä mies antaa helposti itsestään vähän juntin ja turhamaisen kuvan sellaista udellessaan.

-eri

Vierailija
22/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin Suomi24 Treffeissä (en ole enää) melkein kaikki miehet ilmoittivat pituutensa ja painonsa kysymättä jos ne eivät olleet heidän profiilissa. En ollut niistä kiinnostunut enkä ollut laittanut niitä myöskään ihannekumppanin kriteereihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

En ole kysynyt. Mutta ilmoitan profiilissa oman pituuteni. Olen ollut pettynyt kunppanin pituuteen tavatessa.

Johtopäätökseni: lyhyet jättävät pituuden ilmoittamatta.

Sanoisin että miehet joilla on itsekunnioitusta, eivät välttämättä koe tarvetta ilmoittaa pituuttaan, ainakaan missään tinderissä missä kaavake ei sitä kysy erikseen. Mies jolla on itsekunnioitusta ei haluakaan tavata naista, jolle ehtona on että mies kertoo pituuden etukäteen.

Hommaa piilokorot.

Vierailija
24/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse kysyisin, olisin kiinnostunut tietämään, miten pitkä mies on, ei sen kummempaa. Muista naisista en tiedä. Aika normaali asia, tällaisia yleensä kysytään, lempielokuvien yms. lisäksi.

Saako sulta kysyä että paljonko painat?

Itse olen ihan "normaalipainoinen" suomalainen nainen 80kg.

Vierailija
25/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin Suomi24 Treffeissä (en ole enää) melkein kaikki miehet ilmoittivat pituutensa ja painonsa kysymättä jos ne eivät olleet heidän profiilissa. En ollut niistä kiinnostunut enkä ollut laittanut niitä myöskään ihannekumppanin kriteereihin.

Lisään tähän vielä että kun olin Iskurissa, monet miehet ilmoittivat pyytämättä paitsi pituuden ja painon myös peniksen pituuden ja paksuuden.

Vierailija
26/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa tietää miten suurta osaa korkokengistään hän voi miehen seurassa käyttää. Nainen ei halua olla suhteessa sellasen miehen kanssa joka tekee puolet kenkäkaapin sisällöstä käyttökelvottomaksi.

Vierailija
27/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse kysyisin, olisin kiinnostunut tietämään, miten pitkä mies on, ei sen kummempaa. Muista naisista en tiedä. Aika normaali asia, tällaisia yleensä kysytään, lempielokuvien yms. lisäksi.

Tämän palstan keskiarvoon verrattuna olet hoikanpuoleinen.

Vierailija
28/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painolla ei pitäisi olla miehille juuri väliä koska se vaihtelee läpi elämän -sen sijaan ihmisen pituus säilyy aina samana.

Siis jos nyt jollain asialla ei pitäisi olla väliä (kun nyt kerran itse aloitit), niin se on pituus, sillä se on puhtaan esteettinen seikka. Miksi aikuiselle ihmiselle olisi jotain väliä miten pitkät luut toisella on? Ei se liity mihinkään. Dumpata nyt muuten kiinnostava tyyppi sen takia, että on normaalijakauman väärässä päässä? 

Paino sen sijaan kertoo aika monesta asiasta jotka vaikuttavat mm. ihmisen elinikään, jaksamiseen arjessa, terveeseen hormonitoimintaan, hedelmällisyyteen jne.

Vierailija
29/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto tiedosta. Oon itse lähes 180cm, ilman muuta selvää, että osa miehistä lopettaa kirjoittelun sen kuullessaan. Painoa en kerro (rakenteen kyllä kerron ja kuvan saa), mutta en mä painoa kyselekään keneltäkään. Kilot ei kerro oikein mitään, koska on ihan eri asia ovatko kilot lihasta vai läskiä.

Hehehhe, naisilla ne on pääasiassa läskiä ja nestettä ne kilot. Jos et ilmoita kilo määriäsi sulla on jotain salattavaa, ootko se transu mikä on nyt täällä pari päivää pyörinyt?

Vierailija
30/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Siksi mietityttääkin että millä ihmeellä voi perustella itselleen, että on ihan ok kysyä miehen pituutta? Se kun on ei kerro ihmisen persoonasta, elintavoista ja terveydestä mitään, toisin kuin paino.

Vierailija
31/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

En ole kysynyt. Mutta ilmoitan profiilissa oman pituuteni. Olen ollut pettynyt kunppanin pituuteen tavatessa.

Johtopäätökseni: lyhyet jättävät pituuden ilmoittamatta.

Sanoisin että miehet joilla on itsekunnioitusta, eivät välttämättä koe tarvetta ilmoittaa pituuttaan, ainakaan missään tinderissä missä kaavake ei sitä kysy erikseen. Mies jolla on itsekunnioitusta ei haluakaan tavata naista, jolle ehtona on että mies kertoo pituuden etukäteen.

Hommaa piilokorot.

En mä taida. Itse en välitä ja tyttöystäväni varmaan kuolisi nauruun jos sellaiset hommaisin.

Vierailija
32/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan keskiarvoon verrattuna olet hoikanpuoleinen.

Joo, eikä se ole läski, on vaan massaa.

Vierailija
33/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normikysymys. Suurin osa naisista haluaa itseaan reippaasti pidemman miehen. Kilomaaran nakee profiilikuvasta kysymattakin, varsinkin jos on kroppakuva. Jos mies ei ole laittanut kunnollista kroppakuvaa mista pituuden voisi arvioida, taytyy kysya. Itse olen pitka (ja hoikka) nainen ja alle 190 cm mies ei sytyta, nettideiteilla kylla huomasi etta miehet surutta lisaavat +5 cm omaan pituuteen ja kuvittelevat ettei nainen huomaa :D

Itsellani ei ole mitaan salattavaa, jos miehen havaintokyky ei riita kahdesta selkeasta ei-filtteroidysta kuvasta huomaamaan etta olen a) pitka ja b) hoikka vaan erikseen pitaa kysya mita painan niin ei jatkoon, perustella etta en myoskaan syty tyhmista miehista.

Yrita paasta kompleksistasi eroon ja loytaa daami jolle pituus ei ole kynnyskysymys.

Naisten huonoa käytöstä ei voi kääntää miesten komplekseiksi. Jos naisen painon kysyminen on huonoa käytöstä, niin miehen pituuden kysyminen on todellakin huonoa käytöstä. Jos sulle on tosiaan niin suuri ongelma se, että treffeille tuleva mies saattaa olla liian lyhyt, niin ehkä sun pitää pysyä pois nettideiteistä? En mäkään mene kysymään naisen kilomäärää, vaikka joskus tuleekin ikäviä yllätyksiä. Mä en oikein pysty selittämään itselleni huonoa käytöstä tekosyillä.

Vierailija
34/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Siksi mietityttääkin että millä ihmeellä voi perustella itselleen, että on ihan ok kysyä miehen pituutta? Se kun on ei kerro ihmisen persoonasta, elintavoista ja terveydestä mitään, toisin kuin paino.

Jotkut vaan on kiinnostuneita potentiaalisen kumppanin pituudesta ja/tai painosta ja toiset eivät ole kiinnostuneita. Minä en. Se kertoo jotain ihmisestä jos tuollaisia kyselee tai kyselemättä kertoo. Minulla ei päässeet jatkoon, siis ne jotka kyselemättä kertoivat. Oma pituus ja paino oli profiilissa.

Vierailija
35/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi miestä netissä enkä muuallakaan, mutta jos etsisin, ottaisin kyllä selvää myös miehen pituudesta. Minä olen nimittäin itse hyvin pitkä ja pidän pitkistä ihmisistä, jotka ovat tavallaan samaa "rotua" kanssani. En pidä viehättävinä miehiä, joiden silmät ovat korvieni tasolla. Mitään senttimetrirajoja en vetele, mutta jollei miehellä ole riittävästi pituutta ja muutenkin raameja, minä en oikein jaksa kiinnostua.

En ole syntynyt kultalusikka suussa (paitsi tietysti pituuteni vuoksi katson itseni hyväosaiseksi) enkä odota muilta tottelevaisuutta. Tämä on nimittäin makuasia.

Makuasioita ovat myös paino ja ikä. Jotenkin kuitenkin fiilis on, että jos kysyn niitä naisilta, aika moni pitää mua moukkana. Mitäs luulet?

Vierailija
36/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus kertoo paljon miehestä. Lyhyillä miehillä on huono itsetunto ja he usein kärsivät napoleonkompleksista (päteminen, mahcoilu). Paino on kylläkin tosi huono persoonan mittari ja moni lihava elää terveellisemmin kuin monet laihaläskit.

-eri

Vierailija
37/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tieto tiedosta. Oon itse lähes 180cm, ilman muuta selvää, että osa miehistä lopettaa kirjoittelun sen kuullessaan. Painoa en kerro (rakenteen kyllä kerron ja kuvan saa), mutta en mä painoa kyselekään keneltäkään. Kilot ei kerro oikein mitään, koska on ihan eri asia ovatko kilot lihasta vai läskiä.

Hehehhe, naisilla ne on pääasiassa läskiä ja nestettä ne kilot. Jos et ilmoita kilo määriäsi sulla on jotain salattavaa, ootko se transu mikä on nyt täällä pari päivää pyörinyt?

😂😂 Ai minä transu? En todellakaan. Kysytkö tätä kaikilta pitkiltä naisilta? Jos itse edustat epätyypillistä mittaa sukupuolessasi, luulisi sun ymmärtävän pitää moiset möläytykset sisälläsi. Ja mitä sellaista kilomäärä kertoo, mitä et itse pysty kuvasta näkemään? Pitääkö laittaa tulitikkulaatikko mukaan kuvaan, ettet sekoita mittasuhteita? 😝

Vierailija
38/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus kertoo paljon miehestä. Lyhyillä miehillä on huono itsetunto ja he usein kärsivät napoleonkompleksista (päteminen, mahcoilu). Paino on kylläkin tosi huono persoonan mittari ja moni lihava elää terveellisemmin kuin monet laihaläskit.

-eri

Ootsä tosissaan? Pituus on geenien sanelema. Miehen luonteeseen vaikuttaa satavarmasti pääasiassa kasvatus. Pituus voi kasvattaa tai vaimentaa ehkä jotain, mutta ei hyväitsetuntoiseksi kasvatettu poika kadota itsetuntoaan, jos jää lyhyeksi ja ressukaksi kasvatettu mies on ressukka vaikka pituutta kertyisi 190 cm. 

Entäs paino? Kertoo usein ahmimishäiriöstä, vähäisestä liikunnasta tai epäterveellisestä ruokavaliosta. Myös itsekurista.

Jos jompikumpi kertoo persoonasta, niin se on paino, koska se ei ole sataprosenttisesti geeneistä kiinni.

Vierailija
39/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt mieheltä pituutta, sen sijaan miehet ovat ahkerasti kyselemässä minun pituuttani.. Ihan kuin sillä olisi keskustelun kannalta mitään merkitystä. Olen kyllä huomannut, että nämä kyselijät ovat itse olleet n. pari senttiä minua pidempiä, eli lienevät epävarmoja omasta pituudestaan.

Vierailija
40/152 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä  kuikelo, kukkakeppikö on sitten tosimies. Lyhempi jantteri voi vetää sitä kuonoon? sitä sun turvamiestäsi.

-eri