Nainen, mitä ajattelet kun tuntematon mies istuu bussissa viereesi?
Siis silloin kun täysin vapaita penkkipareja ei enää ole ja miehen on pakko istua jonkun viereen, mutta sen sijaan että istuisi jonkun miehen viereen, niin istuukin sinun viereesi.
Kommentit (61)
Että ei uskalla istua miehen viereen.
En mitään. Ei bussi ole mikään treffi- tai iskupaikka.
Riippuu siitä paljonko sillä on rahaa, tämänhän halusit kuulla?
En ajattele mitään ellei hän esim. haise pahalta tai tuupi kyynärpäällä kylkeen. Yleensä minun viereeni istutaan muutenkin bussissa, koska olen siistin näköinen ja normaalipainoinen = en haise enkä vie liikaa tilaa. Itsekin istun mieluummin naisen viereen, koska miehet usein levittelevät jalkojaan niin ettei viereen mahdu kunnolla istumaan.
Ajattelen, että se haluaa mennä mun kaa naimisiin<3
tai naimaan
Ajattelen, että yök, jos se haisee pahalle partavedelle tms. Tai jos on tajuton läski ja levittelijä, että litistyn ikkunaa vasten. Jos haisee hyvälle, niin ajattelen hyvää tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään. Miksi ajattelisin?
No mietin lähinnä, että ärsyttääkö, kun se ei istunutkaan toisen miehen viereen, vaan piti änkeä siihen sun viereen? Ja herättääkö se kysymyksiä kuten "yrittääkö toi lähennellä" tms.?
- Ap
En kummempia. Ajatteli varmaan, että naisena tuoksun paremmalta kuin ne miehet. ;) Silloin, jos vieressä on molemmin puolin reilusti tyhjiä penkkipareja ja silti istuu viereeni, saatan kokea lievää ahdistusta.
En yhtään mitään. Siinähän istuu. Mitä aloittaja ajattelet jos viereesi istuu mies? Entäs nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietin lähinnä, että ärsyttääkö, kun se ei istunutkaan toisen miehen viereen, vaan piti änkeä siihen sun viereen? Ja herättääkö se kysymyksiä kuten "yrittääkö toi lähennellä" tms.?
- Ap
Ei todellakaan. Se on ihan se ja sama, että kuka siinä ruuhkabussissa istuu kenenkin viereen. Missä ihmeen maailmassa sinä oikein elät?
Olen tänään matkustanut kolme kertaa julkisissa kulkuneuvoissa ( 1x bussi, 2 x metro). En todellakaan jaksa muistaa istuiko vieressäni joku ja jos, niin kumpaa sukupuolta tai millainen ihminen ylipäänsä.
Perähikiäläinen kysyy?
Kuule, jos et ole poikkeuksellisen pahanhajuinen tai tee jotain omituista, niin takaan että et jää kenenkään mieleen.
Eilen viimeksi kävi noin. Siirtelin kassejani pienempään tilaan, kohensin asentoani ja harmittelin, etten voi loppumatkaa retkottaa niin rennosti kuin ajattelin, kun pitää niitä tavaroita paimentaa.
Itse istun aina naisen viereen, inhottavaa kihnuttaa miehen kanssa.
En mitään. Katson päin, mutisen jotain hein tyylistä ja uppoudun sitten taas tuijottamaan ikkunasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä paljonko sillä on rahaa, tämänhän halusit kuulla?
Joo, yks nainen piti kerran täpötäydessä bussissa laukkuaan vieressään penkillä ja mä kysyin, että saako tähän istua. Sit se kysyi, että paljon sun tilin saldo on. Mä vastasin, että päälle kymppitonnin. Laukku nousi penkiltä välittömästi.
Muistan kun olin hulvaton nuori mies niin harrastin sitä että menin ihan pokkana yksin istuvan naisen viereen vaikka bussissa olisi ollut puolityhjää. Kjäh kjäh. Siinä oli hauska nauraa sisäisesti kun nuori nainen kiemurteli vaivaantuneesti ja oli paniikissa vieressäni :D
Minä istun yleensä tietyille paikoille tavan vuoksi ja siinä voi vieressä istua puolestani nainen, mies, lapsi tai vaikkapa koira. En käy kehenkään kiinni.
Että olen niin vanha että voi ihan hyvin istua minun viereeni.