Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ajattelet kun tuntematon mies istuu bussissa viereesi?

Vierailija
04.10.2016 |

Siis silloin kun täysin vapaita penkkipareja ei enää ole ja miehen on pakko istua jonkun viereen, mutta sen sijaan että istuisi jonkun miehen viereen, niin istuukin sinun viereesi.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Miksi ajattelisin? 

Vierailija
2/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei uskalla istua miehen viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa ahdistaa, sori.

Vierailija
4/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei bussi ole mikään treffi- tai iskupaikka.

Vierailija
5/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä paljonko sillä on rahaa, tämänhän halusit kuulla?

Vierailija
6/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään ellei hän esim. haise pahalta tai tuupi kyynärpäällä kylkeen. Yleensä minun viereeni istutaan muutenkin bussissa, koska olen siistin näköinen ja normaalipainoinen = en haise enkä vie liikaa tilaa. Itsekin istun mieluummin naisen viereen, koska miehet usein levittelevät jalkojaan niin ettei viereen mahdu kunnolla istumaan.

Vierailija
7/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että se haluaa mennä mun kaa naimisiin<3

tai naimaan

Vierailija
8/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että yök, jos se haisee pahalle partavedelle tms. Tai jos on tajuton läski ja levittelijä, että litistyn ikkunaa vasten. Jos haisee hyvälle, niin ajattelen hyvää tuoksua.

Vierailija
9/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietin lähinnä, että ärsyttääkö, kun se ei istunutkaan toisen miehen viereen, vaan piti änkeä siihen sun viereen? Ja herättääkö se kysymyksiä kuten "yrittääkö toi lähennellä" tms.?

- Ap

Vierailija
10/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummempia. Ajatteli varmaan, että naisena tuoksun paremmalta kuin ne miehet. ;) Silloin, jos vieressä on molemmin puolin reilusti tyhjiä penkkipareja ja silti istuu viereeni, saatan kokea lievää ahdistusta.

Vierailija
11/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Siinähän istuu. Mitä aloittaja ajattelet jos viereesi istuu mies? Entäs nainen?

Vierailija
12/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietin lähinnä, että ärsyttääkö, kun se ei istunutkaan toisen miehen viereen, vaan piti änkeä siihen sun viereen? Ja herättääkö se kysymyksiä kuten "yrittääkö toi lähennellä" tms.?

- Ap

Ei todellakaan. Se on ihan se ja sama, että kuka siinä ruuhkabussissa istuu kenenkin viereen. Missä ihmeen maailmassa sinä oikein elät? 

Vierailija
13/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään matkustanut kolme kertaa julkisissa kulkuneuvoissa ( 1x bussi, 2 x metro). En todellakaan jaksa muistaa istuiko vieressäni joku ja jos, niin kumpaa sukupuolta tai millainen ihminen ylipäänsä.

Perähikiäläinen kysyy?

Kuule, jos et ole poikkeuksellisen pahanhajuinen tai tee jotain omituista, niin takaan että et jää kenenkään mieleen.

Vierailija
14/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi kävi noin. Siirtelin kassejani pienempään tilaan, kohensin asentoani ja harmittelin, etten voi loppumatkaa retkottaa niin rennosti kuin ajattelin, kun pitää niitä tavaroita paimentaa.

Vierailija
15/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun aina naisen viereen, inhottavaa kihnuttaa miehen kanssa.

Vierailija
16/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Katson päin, mutisen jotain hein tyylistä ja uppoudun sitten taas tuijottamaan ikkunasta ulos.

Vierailija
17/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä paljonko sillä on rahaa, tämänhän halusit kuulla?

Joo, yks nainen piti kerran täpötäydessä bussissa laukkuaan vieressään penkillä ja mä kysyin, että saako tähän istua. Sit se kysyi, että paljon sun tilin saldo on. Mä vastasin, että päälle kymppitonnin. Laukku nousi penkiltä välittömästi.

Vierailija
18/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin hulvaton nuori mies niin harrastin sitä että menin ihan pokkana yksin istuvan naisen viereen vaikka bussissa olisi ollut puolityhjää. Kjäh kjäh. Siinä oli hauska nauraa sisäisesti kun nuori nainen kiemurteli vaivaantuneesti ja oli paniikissa vieressäni :D

Vierailija
19/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun yleensä tietyille paikoille tavan vuoksi ja siinä voi vieressä istua puolestani nainen, mies, lapsi tai vaikkapa koira. En käy kehenkään kiinni.

Vierailija
20/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen niin vanha että voi ihan hyvin istua minun viereeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi