Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ajattelet kun tuntematon mies istuu bussissa viereesi?

Vierailija
04.10.2016 |

Siis silloin kun täysin vapaita penkkipareja ei enää ole ja miehen on pakko istua jonkun viereen, mutta sen sijaan että istuisi jonkun miehen viereen, niin istuukin sinun viereesi.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en välttämättä edes huomaa kun on korvissa kuulokkeet ja muutenkin parempaa ajateltavaa.

T: asperger

Vierailija
22/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun aina naisen viereen ettei minun epäillä olevan homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ei haise pahalta tai liiskaa mua ikkunaa vasten tai ala ahdistella, en ajattele sen kummempia. Talvisaikaan kun bussissa on niin kylmä, että meinaan paleltua kuoliaaksi, olen tyytyväinen, jos viereen istuu lämmin mies... (naiset ovat usein pienikokoisempia eli eivät tule yleensä bussin penkillä niin lähelle, että heistä olisi lämmitysmielessä iloa)

Vierailija
24/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka siinä vieressä istuu. Ei paljon kiinnosta. (Kunhan on hiljaa eikä haise).

Vierailija
25/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Jos joku istahtaa bussissa viereeni, niin en sillä hetkellä rupea katselemaan, olisiko se voinut jonkun toisenkin viereen mennä. Matkustan bussilla lähes päivittäin ja todellakaan ei jää mieleen tilanteet joissa joku on istunut viereen, se on niin tavallista. Luultavasti en ajattele siinä tilanteessa mitään erityistä, paitsi jos viereen tuleva meluaa tai haisee.

Vierailija
26/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että voi raukkaa kun joutuu istumaan noin supussa. Istun nimittäin jalat niin levällään, että vien puolitoista penkkiä tilaa. Tuuletan haaroväliä.

Vierailija
27/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun ja ärsyynnyn.

Vierailija
28/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Siinähän istuu. Mitä aloittaja ajattelet jos viereesi istuu mies? Entäs nainen?

Jos puhutaan aloitusviestissä kuvaamastani tilanteesta (olen siis mies), niin miehen istuessa viereen en ajattele juurikaan asiaa, koska tätä tapahtuu jatkuvasti. Jos taas nainen istuisi siinä tilanteessa viereen, niin miettisin hetken että mitä se meinaa, koska olen huomannut että naisilla on tapana istua toisten naisten viereen bussissa, ellei ole aivan pakko istua miehen viereen.

- Ap

Vierailija
29/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen se mies on. Jos istuu omalla puolellaan, eikä levittele jalkojaan tai tule liian lähelle, niin siinähän istuu. Itse naisena menen aina mieluummin naisen viereen istumaan. Jos matka on lyhyt, seison mieluummin kun menen miehen viereen, ellei se mies ole joku nuori hippi tai muuten harmittoman/ei-pervon oloinen.

Vierailija
30/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun olin hulvaton nuori mies niin harrastin sitä että menin ihan pokkana yksin istuvan naisen viereen vaikka bussissa olisi ollut puolityhjää. Kjäh kjäh. Siinä oli hauska nauraa sisäisesti kun nuori nainen kiemurteli vaivaantuneesti ja oli paniikissa vieressäni :D

Yksi palstan kilttimiehistä, arvaan.

Vierailija
31/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Siinähän istuu. Mitä aloittaja ajattelet jos viereesi istuu mies? Entäs nainen?

Jos puhutaan aloitusviestissä kuvaamastani tilanteesta (olen siis mies), niin miehen istuessa viereen en ajattele juurikaan asiaa, koska tätä tapahtuu jatkuvasti. Jos taas nainen istuisi siinä tilanteessa viereen, niin miettisin hetken että mitä se meinaa, koska olen huomannut että naisilla on tapana istua toisten naisten viereen bussissa, ellei ole aivan pakko istua miehen viereen.

- Ap

Ainoa mikä minua (N) kiinnostaa, on että mahtuuko viereen istumaan. Eli jos vaihtoehtona on normaalikokoinen nainen ja jalat harallaan istuva tai ylipainoinen mies niin kyllä, valitsen sen naisen, jos on pitkästä matkasta kysymys. Mutta jos jälkeen päin kysyttäisiin minkä ikäinen tai näköinen se vieressä istuja oli, niin ei todellakaan aavistustakaan. En minä sellaisenkaan viereen istu, jolla on paljon kasseja jotka eivät meinaa mahtua hänen syliinsä tai jalkoihinsa, eikä silloinkaan ole kysymys sukupuolesta.

Taidat liikkua aika vähän ihmisten ilmoilla.

Vierailija
32/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Miksi ajattelisin? 

No mietin lähinnä, että ärsyttääkö, kun se ei istunutkaan toisen miehen viereen, vaan piti änkeä siihen sun viereen? Ja herättääkö se kysymyksiä kuten "yrittääkö toi lähennellä" tms.?

- Ap

Ei todellakaan. Se on ihan se ja sama, että kuka siinä ruuhkabussissa istuu kenenkin viereen. Missä ihmeen maailmassa sinä oikein elät? 

Sanotaanko näin, että elän sosiaalisesti kömpelöiden ihmisten maailmassa, jossa vähän joka asiasta tulee tehtyä numero.

- Ap

Vierailija
33/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Katson päin, mutisen jotain hein tyylistä ja uppoudun sitten taas tuijottamaan ikkunasta ulos.

Luin tämän ainakin 5 kertaa ennen kun tajusin, ettet mutissutkaan heidän tyylistään.

M35

Vierailija
34/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieskin vain elää arkeaan ja on menossa paikasta A paikkaan B ihan samalla tavalla, kuin kuka tahansa muukin.

Vierailija
35/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävi noin ja mietin, että "jaa, mitähän sitä tekis iltaruuaks tänään. Onkohan sitä eilistä laatikkoa vielä jälellä? Pitäispä pestä pyykkiä, olis mukava saada se kiva sininen paita huomenna päälle. Niin mutta pitäähän mun valmistautua siihen kokoukseen. Voi miten se aikaakaan niin aikasin, pitää herätä jo kuudelta." Hmm, no mutta hei anteeks, jäisin tässä pois, kiitos.

Vierailija
36/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu näitä teidän ongelmia.

Vierailija
37/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yleensä pienempiä. Isolle miehelle (ei lihava, vaan pitkä ja atleettinen) enemmän tilaa istua.

Samasta syystä istun mieluummin lyhytjalkaista naista vastapäätä.

Vierailija
38/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun olin hulvaton nuori mies niin harrastin sitä että menin ihan pokkana yksin istuvan naisen viereen vaikka bussissa olisi ollut puolityhjää. Kjäh kjäh. Siinä oli hauska nauraa sisäisesti kun nuori nainen kiemurteli vaivaantuneesti ja oli paniikissa vieressäni :D

Kerran kun olin hulvaton nuori mies, niin menin muuten tyhjässä bussissa istumaan ainoan matkustajan takana olevalle penkille, koska hän oli hyvännäköinen nuori nainen. Matkustettiin varmaan ainakin tunti siinä hiljaa, sitten se nuori nainen kysyi minulta "Onko tylsää?" 

Vastasin tietenkin punastumalla ja hymyilemällä betan alistuvaa hymyä, sanomatta sanaakaan siinä tilanteessa tai sen jälkeen koko matkan aikana.

M35

Vierailija
39/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että miksi mutta jos ei ole mitään häiriötä (hajua tai liian läski mahtumaan yhdelle penkille, tai muuta) niin en ihmettele sen kummempi. Ehkä hän halusi istua minun vieressäni muuten vain, ei mitää muuta.

Vierailija
40/61 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

No itse esim. istun mieluummin paikalle, johon ei paista aurinko, ja tämä vaikuttaa paikkavalintaani enemmän kuin mahdollisen vieruskaverin sukupuoli. Ja sitten jos on valittava, menenkö kännykkäänsä vuolaasti kälättävän noin neljällä kauppakassilla varustetun naisen vai hiljaa istuvan vähän tilaa vievän miehen viereen, niin ilman muuta sen jälkimmäisen. Olen siis nainen. Voin kuvitella, että monella miehellä voi olla samantapaisia perusteita istuinpaikkavalinnoissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän