Nainen, mitä ajattelet kun tuntematon mies istuu bussissa viereesi?
Siis silloin kun täysin vapaita penkkipareja ei enää ole ja miehen on pakko istua jonkun viereen, mutta sen sijaan että istuisi jonkun miehen viereen, niin istuukin sinun viereesi.
Kommentit (61)
Olen kaunis nainen ja yleensä bussissa kukaan ei istu viereeni, ellei kaikki paikat ole täynnä. Silloin viereeni istuu joko ulkomaalainen mies tai nuori teinityttö.Huvittavaa.
En ajattele mitään. Kuitenkin selaan puhelinta kuulokkeet korvilla, niin se ja sama kuka vieree istuu, kunhan ei haise ja liiskaa mua ikkunaan.
No onhan se aina hyvin kiihottavaa. Hinkutan reittäni miestä vasten ja ajattelen kaikenlaista tuhmaa. Virnuilen itsekseni.
Tänään ajattelin apua, koska minulla on syöpähoitojen vuoksi suuri riski saada jokin infektio ja viereeni istui yskijä. Tosin kohtelias nuori yskijä, koska hän pyysi anteeksi istuttuaan takkini päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin hulvaton nuori mies niin harrastin sitä että menin ihan pokkana yksin istuvan naisen viereen vaikka bussissa olisi ollut puolityhjää. Kjäh kjäh. Siinä oli hauska nauraa sisäisesti kun nuori nainen kiemurteli vaivaantuneesti ja oli paniikissa vieressäni :D
Kerran kun olin hulvaton nuori mies, niin menin muuten tyhjässä bussissa istumaan ainoan matkustajan takana olevalle penkille, koska hän oli hyvännäköinen nuori nainen. Matkustettiin varmaan ainakin tunti siinä hiljaa, sitten se nuori nainen kysyi minulta "Onko tylsää?"
Vastasin tietenkin punastumalla ja hymyilemällä betan alistuvaa hymyä, sanomatta sanaakaan siinä tilanteessa tai sen jälkeen koko matkan aikana.
M35
Betan alistuva hymy?
Sinun pitäisi oikeasti opetella olemaan jälleen mies ja ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin hulvaton nuori mies niin harrastin sitä että menin ihan pokkana yksin istuvan naisen viereen vaikka bussissa olisi ollut puolityhjää. Kjäh kjäh. Siinä oli hauska nauraa sisäisesti kun nuori nainen kiemurteli vaivaantuneesti ja oli paniikissa vieressäni :D
Kerran kun olin hulvaton nuori mies, niin menin muuten tyhjässä bussissa istumaan ainoan matkustajan takana olevalle penkille, koska hän oli hyvännäköinen nuori nainen. Matkustettiin varmaan ainakin tunti siinä hiljaa, sitten se nuori nainen kysyi minulta "Onko tylsää?"
Vastasin tietenkin punastumalla ja hymyilemällä betan alistuvaa hymyä, sanomatta sanaakaan siinä tilanteessa tai sen jälkeen koko matkan aikana.
M35
Betan alistuva hymy?
Olen ollut molempia aina.
M35
Jos mies on hyvännäköinen ja -tuoksuinen, oon tyytyväinen.
n23
Sillon kun olin pitkään sinkkuna ja muutenkin ilman läheisempää kontaktia miehiin, saatoin ajatella, että tän lähempänä en olekaan miestä ollut pitkään aikaan ja saatoin jopa nauttia tilanteesta :D Tosin täytyy myöntää, että ainoastaan jos pidin miestä hyvännäköisenä (ja tuoksuisena). Nykyään en useimmiten ajattele kys. tilanteesta yhtään mitään.
Ensinnäkään tuskin tekisin analyysiä siitä missää mahtaisi olla vapaita paikkoja onko niitä naisten vai miesten vieressä vaiko molemmissa.
Voisin ajattella jotakin vaikka siitä tavasta millä hän kysyy paikkaa, ehkä vaatetuksesta tai muusta tyylistä jne. Ellei hän jotenkin yritä tehdä aloitetta lähempään tuttavuuteen tuskin ajattelisin hänen sukupuoltansa oikeastaan ollenkaan.
"Miksi? Miksei se voinut mennä johonkin muualle"
Olen introvertti ja epäsosiaalinen enkä halua että kukaan istuu viereeni.
On jumalauta vaikeata joillakin elämä kun muutaman minuutin bussimatkastakin tehdään joku koettelemus.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis nainen ja yleensä bussissa kukaan ei istu viereeni, ellei kaikki paikat ole täynnä. Silloin viereeni istuu joko ulkomaalainen mies tai nuori teinityttö.Huvittavaa.
Tämä. Olen myös kaunis, miehet katsovat pitkään mutta eivät ikinä tule viereen, aina joku nuorempi tyttö 😀 Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Betan alistuva hymy?
Samaa mieltä. Nämä alfoista ja betoista sössöttävät ovat kyllä menettäneet otteen sekä oikeasta maailmasta että itsestään. Aivan säälittäviä tapauksia.
En ajattele yhtään mitään. En edes vilkaise minkä näköinen on, paitsi sitten jos joudun sanomaan että jäisin pois. Jos mies jää pois ennen minua, en katso häntä ollenkaan. Ei kiinnosta. Introvertti olen minäkin ja mieluummin istuisin yksin, mutta ei sillä paljon väliä ole vaikka joku siinä onkin.
Minua ärsyttäisi ettei voinut istua kenen tahansa muun viereen, ihan sama onko kyseessä tuntematon mies, nainen tai jokin muu,
"toivottavasti se ei haise voimakkaasti." Pitkällä matkalla ei halua istua hien, viinan, valkosipulin tai partaveden käryssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Betan alistuva hymy?
Samaa mieltä. Nämä alfoista ja betoista sössöttävät ovat kyllä menettäneet otteen sekä oikeasta maailmasta että itsestään. Aivan säälittäviä tapauksia.
Tämä.
Aina kun istun naisen viereen, niin oletan että tästä se nyt lähtee eikä mikään pysäytä meitä. Vaimosta suoaan ero ja me mennään tästä vielä naimisiin. Aina parempi, jos bussireitti kulkee maistraatin ohi.
Ihan sama onko vieressä 18-v lukiolainen tai 70v permanenttimansikki.
Vierailija kirjoitti:
En kummempia. Ajatteli varmaan, että naisena tuoksun paremmalta kuin ne miehet. ;) Silloin, jos vieressä on molemmin puolin reilusti tyhjiä penkkipareja ja silti istuu viereeni, saatan kokea lievää ahdistusta.
Mikä hemmetin miesvihaaja sinä olet
Sama. Ja kyllä ajattelen myös naintia ja naimisiinmenoa, ruman tai lihavan viereen en mene. Seison mielummin.