Minkälaista on seksi prostitoidun kanssa?
Muutaman vuoden ilman seksiä ollut ja turhautuminen on aika kova eli jotain pitäs tehdä. Baareista seksiseuraa saisin, mutta en juo enää alkoholia joten ei tule baareissa pyörittyä. Netistä en ole koskaan yrittänyt seuraa hakea. Ajatus seksistä maksamisesta ei houkuttele, mutta viime kerrasta on jo niin paljon aikaa, että paine (enemmänkin päässä) alkaa kasaantumaan. Millaista se seksi on prostitoidun kanssa? Katsoin tuota sexwork sivua ja olin yllättynyt miten kauniita naisia siellä on, etenkin kauniita slaavi naisia mihin minulla on aina ollut heikkous. Onko seksi nautinnollista prostitoidun kanssa? Tykkään, että seksissä tuntuu että minä olen haluttava ja on kemiaa ns että se tuntuu rakastelulta, voiko se tuntua prostitoidun kanssa siltä? Olen komea ja lihaksikas nuori mies, empaattinen ja introvertti luonteeltani eli en mikään vanha paatsi isolla mahalla eli mieleinen asiakas prostitoidulle? Vai onko heillä väliä asiakkaalla?
Huomasin myös tällä sivulla olevan suomalaisia prostitoituja, heillä hinnat järestään kalliimmat, miksi ihmeessä? Tuntuuko pahalta sen jälkeen kun on käyny maksullisella, onko olo itseensä pettynyt tai tuleeko alhainen tunne? Jos tulee onko se ns ensimmäisen kerran tunne vain? Kiitos vastauksista.
Kommentit (111)
Kaupallinen kaunotar on likimain täydellinen, nuori, hoikka, kaunis ja osaava. Hän ei tietenkään rakasta sinua, vaan lompakkoasi, mutta ihan samoin rakastaa tyttöystävä sekä vaimo. Maksuehto vain on eri, kertamaksu tai kuukausiveloitus. Mutta kaupallinen kaunotar harvemmin sanoo "ei", eikä koskaan pode "päänsärkyä".
Prostituutti tai muu nainen niin seksi samanlaista, hyvää tai huonoa, riippuu naisesta eikä siitä maksatko käteisellä vai jollain muulla
Aikoinaan Pattayalla ja kun kaikki oli jo kokeiltu niin Shemale baariin. Sieltä nätti "tyttö" mukaan ja kylläpä tuntu oli semmoinen suihinottaja että huh.. Runkkasin hänet en sentään panohommiin alkanut. Nykyää ukm. mutta onpa tuokin tullu kokeiltua. Tämä juttu on tosi ja jäi tähän yhteen kertaan
Synkkää nylkytystä yössä maksetun ajan vähetessä.
Itse arvostan jokaisen naisen kanssa viettämääni laatuaikaa korkeammalle, kuin sen yhden kerran, mistä maksoin - ja paljon maksoinkin. Piti olla hyvä ja kehuttu kotimainen, mutta en tiedä millaisia kriteereitä nuo alaa enemmän harrastavat oikein pitävät?
Kannattaa pitää odotukset tosi matalalla, niin ei pety. Se on mun neuvoni.
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan jokaisen naisen kanssa viettämääni laatuaikaa korkeammalle, kuin sen yhden kerran, mistä maksoin - ja paljon maksoinkin. Piti olla hyvä ja kehuttu kotimainen, mutta en tiedä millaisia kriteereitä nuo alaa enemmän harrastavat oikein pitävät?
Kannattaa pitää odotukset tosi matalalla, niin ei pety. Se on mun neuvoni.
Siis netistä valitsit kaunottaren, joka ei sitten ollut lähelläkään sitä mitä sivulla sanottiin ja näytettiin.
Ne kuvat ei aina ole samasta naisesta.
Siitä on harrastus kaukana, se on todella ammattimaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää odotukset tosi matalalla, niin ei pety. Se on mun neuvoni.Siis netistä valitsit kaunottaren, joka ei sitten ollut lähelläkään sitä mitä sivulla sanottiin ja näytettiin.
Ei kun seurasin joltain sivustolta/foorumilta käyttäjien suosituksia. Tapauksesta on jo yli kymmenen vuotta, niin en muista mikä.
Kyllä meni raakasti metsään ja rahat hukkaan.
12 -13 vuota ola huva ika
Abdullah