Minkälaista on seksi prostitoidun kanssa?
Muutaman vuoden ilman seksiä ollut ja turhautuminen on aika kova eli jotain pitäs tehdä. Baareista seksiseuraa saisin, mutta en juo enää alkoholia joten ei tule baareissa pyörittyä. Netistä en ole koskaan yrittänyt seuraa hakea. Ajatus seksistä maksamisesta ei houkuttele, mutta viime kerrasta on jo niin paljon aikaa, että paine (enemmänkin päässä) alkaa kasaantumaan. Millaista se seksi on prostitoidun kanssa? Katsoin tuota sexwork sivua ja olin yllättynyt miten kauniita naisia siellä on, etenkin kauniita slaavi naisia mihin minulla on aina ollut heikkous. Onko seksi nautinnollista prostitoidun kanssa? Tykkään, että seksissä tuntuu että minä olen haluttava ja on kemiaa ns että se tuntuu rakastelulta, voiko se tuntua prostitoidun kanssa siltä? Olen komea ja lihaksikas nuori mies, empaattinen ja introvertti luonteeltani eli en mikään vanha paatsi isolla mahalla eli mieleinen asiakas prostitoidulle? Vai onko heillä väliä asiakkaalla?
Huomasin myös tällä sivulla olevan suomalaisia prostitoituja, heillä hinnat järestään kalliimmat, miksi ihmeessä? Tuntuuko pahalta sen jälkeen kun on käyny maksullisella, onko olo itseensä pettynyt tai tuleeko alhainen tunne? Jos tulee onko se ns ensimmäisen kerran tunne vain? Kiitos vastauksista.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
"Voiko tosiaan olla että elät noin syvällä omissa leikeissäsi. "
Kyllä näitä usein aikuisten leikeiksikin kutsutaan, ja se onkin usein hyvä lähestymistapa asiaan. Täällä on todella katkeraa ja näköalatonta suhtautumista tänäkin aamuna. Selvästi vaikea ymmärtää, ettei kaikkien maailma ole mustavalkoinen. <3
En ole millään lailla katkera mistään, toivottavasti et sinäkään. En syytä ketään mistään sellaisesta, jossa olen itse ollut vapaaehtoisesti mukana ja ehkä vähän epäreilustikin osallistunut asioihin, joista en tiedä olivatko ne sille tyypille hyväksi vai eivät.
Et varmaan tajunnut, kirjoitin vain itselleni tuon.
vm -80 kirjoitti:
Itse olen käynyt n. 10 kertaa maksullisissa. Jos hakee pelkkää seksiä, niin sitähän sieltä saa. Mitään muuta ei sitten saakaan, maksullinen on aina maksullinen. He voivat toki jutella joo ja kehua jne. mutta se on sen satasen pari mitä siitä maksat.. Huoratkin on ihmisiä, mutta maksamalla tuet heidän itsetuntonsa tuhoamista. Miksei alkoholisteille tai narkkareille saisi ostaa aineita, jos huorissakäynti on ok?
Ongelma onkin just siinä (minun mielestä), että kaikilla pitäisi olla seksiä ja samaan aikaan viettää villiä sinkkuelämää, "tapailla", olla vakipanoja ja fuckbudeja ja kaikenlaista kuraa. Eli mahdollisimman liberaali ja monimuotoinen sosiaalinen elämä, jossa mikään suhde ei ole erityisen tärkeä (hox: laatu vs. määrä). On vanhakantaista ajatella, että tämä kaikki voisi olla yhden ihmisen kanssa. Ystävä, kiistelykumppani, rakas ja seksikumppani. Olemme olleet reilusti yli 10 vuotta yhdessä ja nautimme edelleen seksistä,
Siideri = järjestetty avioliitto, kuten suurin osa pitkistä liitoista Suomessa eli ollaan yhdessä pakokauhusta, suhteessa on "paljon muutakin" eli velkaa ja homeinen kesämökki, peräkärry ja arkkupakastin. Teeskennellyt Orkasmit saunan jälkeen..
Itse toki haluan ne kaikki eli laatikkokaupalla erikoisoluita ja myös ne mallasviskit joka viikonloppu vähintään...<3
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa kun maksaa extraa ja saa panna ilman kumia. Silloin pitää tosin olla varovainen, ettei saa tautia ja tartuta rakasta vaimoa samalla. Sen takia valitsenkin vain raikkaita, nuoria ja hyvännäköisiä ilotyttöjä paljaalla pantavaksi.
Kun kerran harrastavat seksiä ilman kortsua, niin sulla on iso riski saada heiltä tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ap menisit masturboimaan toiseen ihmiseen? Itse olen nainen ja tiedän kyllä mitä puute on. Ilman seksiä VOI silti elää, siihen ei kuole. En ymmärrä miten joku voi harrastaa seksiä henkilön kanssa joka ei sitä halua seksuaalisista syistä.
Voi elää, mutta kun olet kehonrakennusta harrastava nuori mies, syöt terveellisesti = paljon testosteronia kehossa = painetta ja panetusta, tämä kasaantuu kehossa vuodesta toiseen ja se tunne ei oo hyvä tunne. Naisena olet hieman huono vertailu kohde sillä omaat murto-osan miehen testo määrästä. Kyllähän siinä miehisyyden tunne alkaa laskea ja masennusta pukata jos ei moneen vuoteen pääse panolle = tuntemaan itseään mieheksi, halutuksi.
Annoin jo pari neuvoa, vaikken ollut lukenut ketjua, mutta tästä tuli mieleen, että jos olet joku bodarikörmy, niin sua ei ehkä oteta asiakkaaksi, koska monet sellaiset on väkivaltaisia ja arvaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa kun maksaa extraa ja saa panna ilman kumia. Silloin pitää tosin olla varovainen, ettei saa tautia ja tartuta rakasta vaimoa samalla. Sen takia valitsenkin vain raikkaita, nuoria ja hyvännäköisiä ilotyttöjä paljaalla pantavaksi.
Kun kerran harrastavat seksiä ilman kortsua, niin sulla on iso riski saada heiltä tauti.
Monille seksin myyminen on osa itsetuhoista käytöstä, joten eivät käytä kumia. Olen itsekin tuossa jamassa ollut.
En edes oleta että kukaan ymmärtäisi mua, asiakkaat nyt kaikkein vähiten, mutta omalla kohdalla en syytä asiakkaita, siis niitä hyvin käyttäytyneitä mistään. Minusta he olivat aikalailla samanlaisia ressukoita kuin itsekin olen ollut.
Mutta aina voi muutostakin ihmisen elämässä tapahtua, jos ei ole ihan paatunut ja liian sairas. Toivoa on.
Elämissä on erilaisia vaiheita. Jotkut ovat ressukoita ja vetävät sellaisia puoleensa (halpa hinta?). Mutta kyllä noista reilusti laskuttavista kotimaisista käytännössä kaikilla tuntuu menevän aika hyvin elämässään, kuten varmasti asiakkaillaankin. Tämähän on kovin hellitty stereotypia ja voimafantasia, että seksiä ostavat miehet eivät sitä muuten saisi. varmasti sellainenkin asiakasryhmä on, mutta todellisuus on jotakin aivan muuta: eli menee oikein hyvin elämässä monella.
Ikinä, koskaan ei tinkaamista, kondomia käytetään _aina_ myös suuseksissä ja sovitusta pidetään ehdottomasti kiinni. Itselläni on näihin hommiin vielä ns pelipuhelin prepaidillä sekä erilliset käteiset ja omat kondomit aina. Toki ammattilaiset varoittelevat ikävistä asiakaista toisiaan, ja erittäin hyvä niin. Tietenkin myös mukavista asiakkaista ja palveluntarjoajista kerrotaan muillekin!
Kaikki naiset ei sitten myöhemmin halua parisuhdetta sellasen miehen kanssa, joka on ostanut seksiä. Asiasta löytyy tältä palstalta ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja aina löytänyt seuraa baarista ilman juopottelua. Korkeintaan 1 siideri/ilta, ja senkin voi ottaa alkottomana. Nuorempana tanssin ja nykyään kuuntelen bändejä.
Seuraa on löytynyt enemmän kuin tarpeeksi aviomiestä myöten. Saan kiittää sitkeyttään, koska kännisen juttuja en ottanut niin vakavasti.
Jos haluat seuraa, mene kapakkaan kun siellä on jokin kiva teema kuten livemusaa, hyvä dj jne ja rupea aiheen tiimoilta rohkeasti juttusille. Unohda ostoseksi.Ostoseksi on halvempaa ja ei tule juotua etanoliliuottimia, eikä valvottua turhaan.
Meikäläisen supliikilla ja olemuksella nuorempanakin yksi baariseksi vaati n. 2kk joka lauantai baarissa päivystämisen.
Eihän tuossa hyötysuhde ole mitenkään järkevä.
Olen kai tuo, jota kommentoit. Sain seuraa ja halutessani seksiäkin. Eli mieskin sai, eikö? Ja nythän on tinderit jne.
Kenenkään ei ole pakko antaa kenellekään, eikä baarikaan ole liha-automaatti. Kehittäkää suopliikkianne tai olkaa ilman.
Päätä sinä ihan vain omista tekemisistäsi. Valitettavasti muiden aikuisten vapaaehtoinen seksin myyminen ja ostaminen eivät ole mitenkään sinun kontrollissasi. En yksinkertaisesti halua haaskata aikaani idioottimaiseen liehittelyvaiheeseen, tai kuten aiemmin tuolla joku ilmaisi vastenmieliseen "käytetty auto autokaupan rivissä"-skenaarioon missä sitten vaatimuslistoja syynätään.
-> Ihan mielelläni jätän ehdottamasi temppuradat väliin jo ihan kokonaan ja keskityn siihen mitä tarvitsen ja haluan. Tinder on tavan keskitason miehille baariakin huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ei sitten myöhemmin halua parisuhdetta sellasen miehen kanssa, joka on ostanut seksiä. Asiasta löytyy tältä palstalta ketju.
Kiitos tiedotuksesta.
Tiedotus 2: Kukaan täysjärkinen mies ei parisuhdekandidaatille tai puolisolleen rehellisesti kerro menneistä maksullisilla käynneistään, joten asialla ei ole vaikutusta pariutumisiin.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän semmosta luxus-masturbointia. Kylmää ja tunteetonta, mutta vähän erikoisempaa kuin yksinään käteenvetäminen.
Kyllä nuo paremmat alan ammattilaiset osaavat luoda ihan kivan tunteen myös.
Vierailija kirjoitti:
Elämissä on erilaisia vaiheita. Jotkut ovat ressukoita ja vetävät sellaisia puoleensa (halpa hinta?). Mutta kyllä noista reilusti laskuttavista kotimaisista käytännössä kaikilla tuntuu menevän aika hyvin elämässään, kuten varmasti asiakkaillaankin. Tämähän on kovin hellitty stereotypia ja voimafantasia, että seksiä ostavat miehet eivät sitä muuten saisi. varmasti sellainenkin asiakasryhmä on, mutta todellisuus on jotakin aivan muuta: eli menee oikein hyvin elämässä monella.
Ikinä, koskaan ei tinkaamista, kondomia käytetään _aina_ myös suuseksissä ja sovitusta pidetään ehdottomasti kiinni. Itselläni on näihin hommiin vielä ns pelipuhelin prepaidillä sekä erilliset käteiset ja omat kondomit aina. Toki ammattilaiset varoittelevat ikävistä asiakaista toisiaan, ja erittäin hyvä niin. Tietenkin myös mukavista asiakkaista ja palveluntarjoajista kerrotaan muillekin!
En minä sitä tarkoita ressukalla ettei saisi seksiä. Varmasti mulla ulkoisesti meni todella hyvin tuolloin, mutta sisäisesti toooodella heikosti. Mutta ei se asiakaan vika ollut, en tavannut oikeastaan yhtään ilkimystä, vaikken kyllä seksin ostamista normaalina pidä kuten en pidä myymistäkään.
Naiset käyttää mies strippareita ja mies prostituoituja. Mies muovileluja ja miesnukkeja. Seksikaupasta. Mies stripparin voi tilata synttäreille. Mutta rekkamiehet käyttää venäläisiä prostituoituja. Arabit thaita ja arabialaisia kun taas Afrikan miehet afrikkalaisia. Älytöntähän se on koko asenne käytös ja tyhmää. Vähän kuin elukat koiratarhassa.
Tee pieni matka vaikkapa Hampuriin, ei tarvitse nettisivuja läpikäydä, josta ei tiedä minkälainen siellä on takana. Paikanpäällä kun käyt, niin voit ovelta katsastaa sopivan, Kauko-Itä Etelä-Amerikka tai jotain muuta. Kumpikin osapuoli tietää mitä tapahtuu ja millä hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän semmosta luxus-masturbointia. Kylmää ja tunteetonta, mutta vähän erikoisempaa kuin yksinään käteenvetäminen.
Tämän pitäisi kai olla argumentti, joka herättää seksipalveluiden ostajat "todellisuuteen" tms. Big news: me tiedetään tämä ja se on osin se syy ostoksille. Plus maksamme siitä, että myyjä saa aikaan illuusion, että se ei ole kylmää ja tunteetonta. Se on osa diiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi kai olla argumentti, joka herättää seksipalveluiden ostajat "todellisuuteen" tms. Big news: me tiedetään tämä ja se on osin se syy ostoksille. Plus maksamme siitä, että myyjä saa aikaan illuusion, että se ei ole kylmää ja tunteetonta. Se on osa diiliä.
Ketkä me. En minä ainakaan koe kylmänä ja tunteettomana vaikkei siihen liittynyt mitään seksuaalista kiihotusta omalta puoleltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Uuden pt kanssa otan aina vain puoli tuntia ekalla käynnillä. Siitä saa hyvin tuntuman osaamisesta ja panostuksesta asiakaskokemukseen. Noin 1/5 pt kelpuutan jatkoon. Kyllä minullakin, maksavalla asiakkaalla, saa olla vaatimuksia. Ammattilaiset, osaavat maksaa vähintään 300eur, monet 500eur tunti. Jos seulasta pääsee läpi, saatan ostaa koko illan tai custom-hinnoittelulla otan mukaan matkalle viikoksi.
Tällainen lyhyehkö vatsakas puolikalju insinöörimies on päässyt panemaan, ei - vaan rakastelemaan, aivan uskomattoman kauniiden ja upeiden naisten kanssa - sellaisten että instabeibit jää kakkoseksi saman tien.
en kadu mitään.
m50
Kyllä vaan on kuin sijoitus tai kokoelma kaunista taidetta kotona nämä kokemukset ihanien, kauniiden ihmisten kanssa. Mukavaa eroottista pääomaa, joka saa onnihormonit hyrrämään arjen tiimellyksessä, kun kahvipaussilla muisteleekin!
Näissä syyllistävissä ja tuomitsevissa kommenteissa on kyllä paljon vihaa ja katkeruutta. Ja yrityksiä kontrolloida miesten seksuaalisuutta, kuten omaisuutta. En itsekään ikinä kertoisi kenellekään näistä seikkailuistani, en edes kavereille. Enkä etenkään yhdellekään naiselle, edes vihjaile: tuntuu että todella moni nainen pitää tämmöistä isona uhkana, pelkää ettei riitä tai voi kilpailla? Naisille en myöskään koskaan kerro ihan kaikkea muusta seksuaalihistoriastani, juuri samoista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Uuden pt kanssa otan aina vain puoli tuntia ekalla käynnillä. Siitä saa hyvin tuntuman osaamisesta ja panostuksesta asiakaskokemukseen. Noin 1/5 pt kelpuutan jatkoon. Kyllä minullakin, maksavalla asiakkaalla, saa olla vaatimuksia. Ammattilaiset, osaavat maksaa vähintään 300eur, monet 500eur tunti. Jos seulasta pääsee läpi, saatan ostaa koko illan tai custom-hinnoittelulla otan mukaan mat
Antavatko myös kakkosta?
Kysymys oli miehille mutta vastasin jo niin vastaan samalla ap:lle. Jos seksi on sulle tärkeää ja haluat maksaa siitä, niin pari asiaa on hyvä tietää. Ne kuvat netissä eivät läheskään aina ole oikeita ja ulkomaisessa tarjonnassa on paljon mukana ihmiskauppaa ja paritusta, josta voit joutua kiipeliin. Siksi monet suosivat suomalaista.
Seksin myyjälle on tärkeä että olet puhdas ja siisti, hengityskään ei haise, mutta ulkonäkösi ei aiheuta sen kummempia, käytös on ratkaiseva. Jos et osaa käyttäytyä, et saa seksiä suomalaiselta seksin myyjältä ja voit joutua jopa boikottiin. Hyvä käytös tarkoittaa että et tingi, et vaadi mitään mistä ei ole sovittu, itserakas saat olla, kunhan et vaadi seksia ilmaiseksi siksi että olet omasta mielestäsi niin komea ja takaat orgasmin.
Seksin ostaminen on toivottavasti molempien mielestä normaali tapahtuma normaalien välillä jossa ei tapahdu mitään yllättävää ja molemmat kohtelevat toisiaan kohteliaasti ja ystävällisesti. Seksin myyjä antaa sulle kokemuksen halutuksi tulemisesta, jos on hyvä ammatissaan ja sitten pääset uudelleen jos tykkäsit ja myyjä piti sua hyvänä asiakkaana.