Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavapariskunta kaivoi maasta koiransa jäännökset muuton yhteydessä

Vierailija
10.09.2023 |

Eivät halunneet, että rakkaan edesmenneen perheenjäsenen maalliset jäänteet jää sinne vanhaan kotiin, johon tulee täysin uudet asukkaat.
Mitä mieltä toiminnasta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti jotenkin toimittu vaikka itse en noin tekisi. Kun en ajattele, että niissä jäänteissä enää mitään sen kummempaa olisi. Muistot ovat ne mitkä jää jäljelle.

Vierailija
2/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Tosin olisi alunperin kannattanut maksaa 150 eur niin olisi saanut uurnaan kaverinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti jotenkin toimittu vaikka itse en noin tekisi. Kun en ajattele, että niissä jäänteissä enää mitään sen kummempaa olisi. Muistot ovat ne mitkä jää jäljelle.

Ja sielu lähti taivaaseen. Annoin koirani maalliset kuoret polttohaudattaviksi juuri tuosta syystä, ettei kukaan kaiva niitä enää maasta, en edes minä itse, vaikka villieläimiä ja matoja pelkäsin enemmän.

Vierailija
4/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi antaa uudelle koiralle kaluttaviks ne luut! 😊

Vierailija
5/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Tosin olisi alunperin kannattanut maksaa 150 eur niin olisi saanut uurnaan kaverinsa.

Mäkin maksoin 150 euroa eläinlääkärille polttohautauksesta, mutta en mä mitään tuhkia tai uurnaa saanut??? Evidensia.

Vierailija
6/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikainen pariskunta. Hautarauha se pitää antaa koirallekin.

Vierailija
7/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten niin. Olisi ällöä löytää joku raato kun laittaa kukkapenkkiä. Myöskin lemmikkihautausmaa pihalla on ällö jos ei ole oma lemmikki.

Vierailija
8/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Minulla on mummon tuhat vitriinissä ja mummo kulkee mukanani aina.

Vierailija
9/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumasti sanottu!

Vierailija
10/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin maksoin 150 euroa eläinlääkärille polttohautauksesta, mutta en mä mitään tuhkia tai uurnaa saanut??? Evidensia.

Et sitten maksanut siitä, Evidensia on muutenkin Suomen kalleimpia eläinlääkäriasemia. Minä vein itse entiset sairauksien takia lopetetut vanhat koirani samantien tuhkauspaikkaan johon asiakas sai tulla vainajan kanssa ja tuhkaus+puinen uurna oli sen n. 150 eur/koira. Tämä P-Savossa.

Vierailija
11/12 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumasti sanottu!

Miten niin? Ihan yleistä maaseudulla.

Vierailija
12/12 |