Minkälaista on seksi prostitoidun kanssa?
Muutaman vuoden ilman seksiä ollut ja turhautuminen on aika kova eli jotain pitäs tehdä. Baareista seksiseuraa saisin, mutta en juo enää alkoholia joten ei tule baareissa pyörittyä. Netistä en ole koskaan yrittänyt seuraa hakea. Ajatus seksistä maksamisesta ei houkuttele, mutta viime kerrasta on jo niin paljon aikaa, että paine (enemmänkin päässä) alkaa kasaantumaan. Millaista se seksi on prostitoidun kanssa? Katsoin tuota sexwork sivua ja olin yllättynyt miten kauniita naisia siellä on, etenkin kauniita slaavi naisia mihin minulla on aina ollut heikkous. Onko seksi nautinnollista prostitoidun kanssa? Tykkään, että seksissä tuntuu että minä olen haluttava ja on kemiaa ns että se tuntuu rakastelulta, voiko se tuntua prostitoidun kanssa siltä? Olen komea ja lihaksikas nuori mies, empaattinen ja introvertti luonteeltani eli en mikään vanha paatsi isolla mahalla eli mieleinen asiakas prostitoidulle? Vai onko heillä väliä asiakkaalla?
Huomasin myös tällä sivulla olevan suomalaisia prostitoituja, heillä hinnat järestään kalliimmat, miksi ihmeessä? Tuntuuko pahalta sen jälkeen kun on käyny maksullisella, onko olo itseensä pettynyt tai tuleeko alhainen tunne? Jos tulee onko se ns ensimmäisen kerran tunne vain? Kiitos vastauksista.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin pari viikkoa sitten menettämässä poikuuden huoralle, tunteeton horo ei sitä kiinnostanut yhtään. Hymyili se siinä vaiheessa kun raha vaihtoi omistajaa. En suosittele, vähän sama kuin panisi pumpattavaa barbaraa jolla on pulssi.
Millainen olet itse miehenä, oletko urheilullinen komea vai onko sillä vaikutusta prostitoidulle?
Minun tarkoitus olis löytää sellainen prostitoitu kuka nauttisi seksistä kanssani ja olisi edes vähän kemiaa. Tarkotus olis pari kolme kertaa vuodessa tehdä visiitti samalle naiselle paineen poiston takia, ajattelin jos ostaisin koko yöksi naisen ja panisin koko yön häntä. Onkohan vaikea löytää tällainen ho ro joka nauttisi työstään? En halua mitään kelloa katsovaa möllöttäjää.
187cm sixpack muutenkin kovassa kunnossa, naiset kattelee kaduilla varsinkin kesäisin eli tuskin mikään rumakaan. Niitä huoria ei vaan oikeesti kiinnosta, ne tekee sitä rahasta.
Eti seksitreffit sivulta joku aito suomalainen opiskelija sellasta saattas kiinnostaa, ulkomaalaisia hc-huoria ei kiinnosta.
En tiedä mistä sinulla sitten klikkaa kanssakäyminen naisten kanssa, jos pidät itseäsi komeana ja pitää huorissa käydä..?
Ulkonäkö ei merkkaa mitään miehillä. Mulla kasvoissa slaavi piirteet = suomessa ei naiset koskaan selvinpäin lähestyneet, ulkomailla euroopassa naiset pyytäneet treffeille keskellä päivää. En ole tämä 187cm tyyppi, mutta olen kyllästynyt olemaan puutteessa, koska tälla naamalla ei pitäisi olla puutteessa.
no miksi ihmeessä haaskaat aikaasi täällä suolessa. Mene hyvä mies sinne ulkomaille kaatamaan niitä naisia.
Muutenkin ihmetyttää nämä palstapertit, jotka ovat kotimaan naisille kuin ilmaa, mutta ulkomailla naiset vonkaavat heiltä kadulla keskellä päivää.
Sanon nelikymppisen elämänkokemuksella että missään muualla ns. Länsimaissa ei ole niin helppo saada irtopiparia kuin täällä suomessa. Kehitysmaat ovat sitten toinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin pari viikkoa sitten menettämässä poikuuden huoralle, tunteeton horo ei sitä kiinnostanut yhtään. Hymyili se siinä vaiheessa kun raha vaihtoi omistajaa. En suosittele, vähän sama kuin panisi pumpattavaa barbaraa jolla on pulssi.
Millainen olet itse miehenä, oletko urheilullinen komea vai onko sillä vaikutusta prostitoidulle?
Minun tarkoitus olis löytää sellainen prostitoitu kuka nauttisi seksistä kanssani ja olisi edes vähän kemiaa. Tarkotus olis pari kolme kertaa vuodessa tehdä visiitti samalle naiselle paineen poiston takia, ajattelin jos ostaisin koko yöksi naisen ja panisin koko yön häntä. Onkohan vaikea löytää tällainen ho ro joka nauttisi työstään? En halua mitään kelloa katsovaa möllöttäjää.
187cm sixpack muutenkin kovassa kunnossa, naiset kattelee kaduilla varsinkin kesäisin eli tuskin mikään rumakaan. Niitä huoria ei vaan oikeesti kiinnosta, ne tekee sitä rahasta.
Eti seksitreffit sivulta joku aito suomalainen opiskelija sellasta saattas kiinnostaa, ulkomaalaisia hc-huoria ei kiinnosta.
En tiedä mistä sinulla sitten klikkaa kanssakäyminen naisten kanssa, jos pidät itseäsi komeana ja pitää huorissa käydä..?
Ulkonäkö ei merkkaa mitään miehillä. Mulla kasvoissa slaavi piirteet = suomessa ei naiset koskaan selvinpäin lähestyneet, ulkomailla euroopassa naiset pyytäneet treffeille keskellä päivää. En ole tämä 187cm tyyppi, mutta olen kyllästynyt olemaan puutteessa, koska tälla naamalla ei pitäisi olla puutteessa.
no miksi ihmeessä haaskaat aikaasi täällä suolessa. Mene hyvä mies sinne ulkomaille kaatamaan niitä naisia.
Muutenkin ihmetyttää nämä palstapertit, jotka ovat kotimaan naisille kuin ilmaa, mutta ulkomailla naiset vonkaavat heiltä kadulla keskellä päivää.
Sanon nelikymppisen elämänkokemuksella että missään muualla ns. Länsimaissa ei ole niin helppo saada irtopiparia kuin täällä suomessa. Kehitysmaat ovat sitten toinen tarina.
Tää on minun kokemus, sulla on sun, ehkä naamasi on enemmän suomalaisen leijonan näköinen enemmän näiden naisten mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Ruotsin Åketkin on ihan ihmeissään täällä kun aina lohkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on minun kokemus, sulla on sun, ehkä naamasi on enemmän suomalaisen leijonan näköinen enemmän näiden naisten mieleen?
Ja en ole missään kehitysmaissa pyörinyt, ihan euroopassa.
Prostituoidun kanssa seksi voi olla hyvinkin antoisaa. Avainsanana on vain herrasmiesmäinen käytös. Niin hullulta kuin se joidenkin mielestä kuullostaakin, kyse on kahden ihmisen välisestä kanssakäymisestä ja se voi olla kummallekin hyvinkin miellyttävää, tai sitten ei. Olen eräänkin kerran naisen kaipuussani turvautunut ammattilaisen palveluun ja aika erikoisia sattumuksia on osunut kohdalle. Eräs nainen sanoi seksin jälkeen, että olin toinen mies, jonka kanssa on saanut yhdynnässä orgasmin. Oltiin jo pukemassa, joten hänellä ei ollut enää mitään tarvetta teeskennellä. Toinen nainen sai myös orgasmin ja puri minulle aikamoiset fritsut kaulaan. :D Tunnin aika venähti melkein pariksi tunniksi ja meillä on nykyään sellainen suhde, eli "panettaako? ;) " kysymykset voivat tulla myös sieltä naisen suunnasta. Kyllä ammattilainenkin voi nauttia. Ole siisti, herrasmiesmäinen ja kohtele naista hyvin. Varmasti saat GFE:tä.
Btw, moni ammattilainen on hyvä keskustelemaan. Ollaan joskus maattu sängyssä pitkä tovi ja puhuttu asioita. Kipeitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ammattilainenkin voi nauttia. Ole siisti, herrasmiesmäinen ja kohtele naista hyvin. Varmasti saat GFE:tä.
Btw, moni ammattilainen on hyvä keskustelemaan. Ollaan joskus maattu sängyssä pitkä tovi ja puhuttu asioita. Kipeitäkin.
Komppaan tätä, monesti ollaan jääty sänkyyn juttelemaan - myös vaikeista asioista. Maksullinenhan on "turvallinen" ei moikata jos nähdään kaupungilla, ei tiedetä oikeita nimiä jne :)
Vierailija kirjoitti:
Prostituoidun kanssa seksi voi olla hyvinkin antoisaa. Avainsanana on vain herrasmiesmäinen käytös. Niin hullulta kuin se joidenkin mielestä kuullostaakin, kyse on kahden ihmisen välisestä kanssakäymisestä ja se voi olla kummallekin hyvinkin miellyttävää, tai sitten ei. Olen eräänkin kerran naisen kaipuussani turvautunut ammattilaisen palveluun ja aika erikoisia sattumuksia on osunut kohdalle. Eräs nainen sanoi seksin jälkeen, että olin toinen mies, jonka kanssa on saanut yhdynnässä orgasmin. Oltiin jo pukemassa, joten hänellä ei ollut enää mitään tarvetta teeskennellä. Toinen nainen sai myös orgasmin ja puri minulle aikamoiset fritsut kaulaan. :D Tunnin aika venähti melkein pariksi tunniksi ja meillä on nykyään sellainen suhde, eli "panettaako? ;) " kysymykset voivat tulla myös sieltä naisen suunnasta. Kyllä ammattilainenkin voi nauttia. Ole siisti, herrasmiesmäinen ja kohtele naista hyvin. Varmasti saat GFE:tä.
Ja nyt kun mietit tuota hienoa panettaako;)-suhdetta ja sitä pitääkö sinun edelleen maksaa seksistä, pääset asian ytimeen...
Käsittämätöntä. Oon itse kolmekymppinen ihan simpsakka mutta introvertti nainen, jonka seksikertojen välit on kahdesta viiteen vuoteen, pitkiä siis. Kyllä siinä mieliala naisellakin laskee, voin kertoa. Mutta se ei oikeastaan oo se pointti, vaan se, että oon miettinyt että miksi miehet ja naiset ei esim. baareissa kohtaa toisiaan samalla tavalla kuin ennen. Ilmeisesti kaikki on siirtyneet nettiin, koska siellä voi pelata varman päälle eikä tarvi sietää sitä hirvittävää epävarmuutta joka toisen ihmisen kohtaamiseen liittyy. Itse siis käyn baareissa, juon hillitysti enkä koskaan lähde kaatokännissä kenenkään luokse yöksi. En ylipäätään koskaan ole kaatokännissä. En käy baareissa varsinaisesti miesten vuoksi, mutta eipä minulla mitään hyvää seuraakaan vastaan olisi ja voisinpa jotain kivaa tyyyppiä vaikka pannakin, mutta koska nykymeno on tätä, niin taitaapa jäädä panematta. Vai olisiko siellä sivuilla miesprostituoituja meikäläisen tarpeisiin?
Aloittajalle kysymys: miksi sen prostituoidun pitäisi erityisesti haluta sinua? Ethän sinäkään varsinaisesti halua häntä ja ole kiinnostunut hänestä ihmisenä, vaan pelkkä mekaaninen paineenpoisto-operaatio on kyseessä. Miksi siis tytölle homman pitäisi olla jotain muuta kun pelkkää duunia?
Ei hitto mitä sankareita taas. Tuokin yksi, joka kehuskelee, kuinka vaimon selän takana käy huorissa..
Aiotteko joskus vielä seurustella tai kenties hankkia vaimonkin? Miksette panosta ennemmin siihen parisuhteen etsimiseen, hyvään parisuhteeseen kun kuuluu seksikin. Ja tällainen nainen teitä aidosti haluaisikin, ei prostituoita miestä halua, hänhän se vasta pelkän rahan perässä onkin (kun tuolla joku taas louskutti että naisille kelpaa vain raha)
Vierailija kirjoitti:
Aivan, koska se pukeutuva nainenhan ei tietenkään varmistele jo seuraavaa kertaa ja b. Prostituoituhan ei osaa feikata orgasmia. Ei mitään sinänsä, olet selvästi pro-ammattilaiset valinnut, osaavat työnsä hyvin. Lompakkoloisia..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, koska se pukeutuva nainenhan ei tietenkään varmistele jo seuraavaa kertaa ja b. Prostituoituhan ei osaa feikata orgasmia. Ei mitään sinänsä, olet selvästi pro-ammattilaiset valinnut, osaavat työnsä hyvin. Lompakkoloisia..?
Kyllä mä mieluimmin maksan rehelliselle ammattilaiselle, kuin jollekin amatöörille, joka kokee oikeudekseen arvostella minua asioista, jotka ovat osa minua ja minun henkilökohtaista persoonaani.
On se merkillistä. Sinkkunaiset eivät kiinnostu miehestä, jos mies ei ole "täydellinen" tai jos yksikin negatiivinen piirre paljastuu, niin se on kerrasta poikki. Ammattilainen ottaa maksun ja voi löytää ujon miehen kuoren alta seksipedon, joka haluaa vain hellyyttä ja naisen kosketusta.
Kumpi on pinnallisempi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa kun maksaa extraa ja saa panna ilman kumia. Silloin pitää tosin olla varovainen, ettei saa tautia ja tartuta rakasta vaimoa samalla. Sen takia valitsenkin vain raikkaita, nuoria ja hyvännäköisiä ilotyttöjä paljaalla pantavaksi.
Kuule, vaikka se pimpero tuoksuisi saippualta, niin se tauti voi lymyillä siellä.
Ulkomaalaisista suurin osa on ihmiskaupan uhreja. Siksi halpoja.
Itse olen käynyt n. 10 kertaa maksullisissa. Jos hakee pelkkää seksiä, niin sitähän sieltä saa. Mitään muuta ei sitten saakaan, maksullinen on aina maksullinen. He voivat toki jutella joo ja kehua jne. mutta se on sen satasen pari mitä siitä maksat.. Huoratkin on ihmisiä, mutta maksamalla tuet heidän itsetuntonsa tuhoamista. Miksei alkoholisteille tai narkkareille saisi ostaa aineita, jos huorissakäynti on ok?
Ongelma onkin just siinä (minun mielestä), että kaikilla pitäisi olla seksiä ja samaan aikaan viettää villiä sinkkuelämää, "tapailla", olla vakipanoja ja fuckbudeja ja kaikenlaista kuraa. Eli mahdollisimman liberaali ja monimuotoinen sosiaalinen elämä, jossa mikään suhde ei ole erityisen tärkeä (hox: laatu vs. määrä). On vanhakantaista ajatella, että tämä kaikki voisi olla yhden ihmisen kanssa. Ystävä, kiistelykumppani, rakas ja seksikumppani. Olemme olleet reilusti yli 10 vuotta yhdessä ja nautimme edelleen seksistä, laatu parantunut vain vuosien saatossa.
Osuvasti alkoholiin verraten, ostatko korillisen erimakuisia siidereitä joka viikonloppu vai kerran vuodessa hyvän mallasviskin/konjakin/sherryn?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisista suurin osa on ihmiskaupan uhreja. Siksi halpoja.
Tämä! Kuinka vitun sinisilmäinen pitää olla, jos täällä huuli pyöreänä ihmettelee, että miksi ihmeessä ne kauniit ulkkarit on niin halpoja. NO OISKOHAN SIIHEN IHAN SYYNSÄ??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kuvitella että ne pitävät sinua jonain arvoasiakkaana. Niitä ei kiinnosta, olet vain asiakas. Ja vaikutat jotenkin oudolta, et juo alkoholia etkä suostu netissä puhumaan naisille, mutta silti haluat seksiä niin paljon, että menet vaikka huoriin?
Itse olen keskiverto nuorimies ja parinsadan nätin naisen haarat jo saanut aukeamaan netin kautta.Mies ei koskaan yritä noin tosissaan lytätä toisia miehiä.
Lol, no nyt! =D Juu ei, miehethän on yksiä saatanan solidaarisuuden kuninkaita, ihan jokainen. Ikinä ei kukaan mies ole toiselle miehelle pahaa halunnut. Ei ole. Eeeei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ap menisit masturboimaan toiseen ihmiseen? Itse olen nainen ja tiedän kyllä mitä puute on. Ilman seksiä VOI silti elää, siihen ei kuole. En ymmärrä miten joku voi harrastaa seksiä henkilön kanssa joka ei sitä halua seksuaalisista syistä.
Voi elää, mutta kun olet kehonrakennusta harrastava nuori mies, syöt terveellisesti = paljon testosteronia kehossa = painetta ja panetusta, tämä kasaantuu kehossa vuodesta toiseen ja se tunne ei oo hyvä tunne. Naisena olet hieman huono vertailu kohde sillä omaat murto-osan miehen testo määrästä. Kyllähän siinä miehisyyden tunne alkaa laskea ja masennusta pukata jos ei moneen vuoteen pääse panolle = tuntemaan itseään mieheksi, halutuksi.
...Aloin haluamaan sua ihan oikeasti jo tämän viestin perusteella. ö.ö
Nyt, anteeksi - poistun ovuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa kun maksaa extraa ja saa panna ilman kumia. Silloin pitää tosin olla varovainen, ettei saa tautia ja tartuta rakasta vaimoa samalla. Sen takia valitsenkin vain raikkaita, nuoria ja hyvännäköisiä ilotyttöjä paljaalla pantavaksi.
Mistä tiedät, että joku on raikas tai uusi?
Hymystä ja nuoresta iästä. Lisäksi katselen ilmoituksia viikoittain, joten olen kärryillä kuka on vanha ratsu ja kuka uusi tulokas. Sillä on vielä intoa panna ja nauttii siitä, että saan pumpata siittiöni syvälle hänen sisuksiin. Tulee ihan eurofinen olo tästä salaharrastuksesta. Vaimolle huikkaan, että menen sählyä pelamaan, vaikka oikeasti menen panemaan. Vaimo kehuu vielä sukulaisilleen kun hänelle on niin kiva mies, jolla on mieluisa urheiluharrastuskin :-)))
Sinun pieneen päähäsi ei sitten koskaan ole pälkähtänyt, että nämä "raikkaat ja uudet tulokkaat" kiertävät maasta toiseen samoissa hommissa lypsämässä rahaa juuri sinun kaltaisiltasi sinisilmäisiltä urpoilta, jotka kuvittelevat olevansa jotenkin tilanteen herroja. Jepjep, kyllä kannattaa panna paljaalla. Inhottaa ajatella, millainen tautipesäke sinäkin oikeasti olet, onneksi vaimosi ei harrasta seksiä kanssasi!
Kys. aasiakas ei väittänyt, että vaimo ei anna. Hiv, kuppa, tippuri, herpes, klamydia, hepatiitti näkyy sitten heti päällepäin? Muijalla on käynyt jotain tuhat aasiakasta ennen sinua, ja terve on mielestäsi? Jos olisin itse terve ja selväpäinen prostituoitu, en takuulla antaisi asiakkaalle paljaalla, mutta jos sattuu olemaan narkkari ja jo hiv olemaan, niin omaapa tyhmyyttään on, jos sen minulta mankumalla mankuu. Saapahan rahat seuraavaan trippiin. Muu ei narkkaria kiinnosta.
Oletko miettinyt, mihin se nuori rahaa hakee? Tullut mieleen huumeet ja piikittäminen?
Jos ei ollut provo, niin mene jo kiireesti testeihin. Ja vie vaimosikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaatko, vai oletko ihan oikeasti noin yksinkertainen? Se on prostituoiduille työtä, ei mitään muuta.
Jos oikeasti haluat sellaisen maksullisen, joka ei vilkuile kelloa, vaan saat pumpata sitä koko yön, niin silloin sinun on lyötävä aika hemmetin paljon massia pöytään. Et sinä alennusta saa, vaikka olisit mikälainen adonis.
Itse olen sen näköinen kaiffari, että p*llusta ei ole koskaan tarvinut maksaa. Kuitenkin aikoinaan kaveri sai minut kerran etelänreissulla houkuteltua huo*iin ja olihan se hyvä kokea kerran elämässään sekin, niin tietää ainakin miltä se tuntuu.
Olin siis tuohon aikaan 27 vuotias ja naisia kyllä riitti ihan ylitarjonnaksi asti. Kuitenkin kyseinen huo*akokemus oli juuri sellainen kuin olin kuvitellutkin, eli pelkästään pussien tyhjennys, vailla minkäänlaista tunneta, tai kemiaa. Enkä toki siitä sitä neitiä syytä milläänlailla. Hän oli työssään, ei tunteilemassa, eikä siitä työstä mitään tulisikaan, jos siinä olisi tunteita mukana.
Jos siis maksullisiin menet, niin kyllä sinä siellä ihan teknisen suorituksen nimeltä naiminen saat, mutta vailla lämpöä ja kemiaa. Se sinun pitää ymmärtää, jos ja kun moisia palveluja käytät.
Voi elää, mutta kun olet kehonrakennusta harrastava nuori mies, syöt terveellisesti = paljon testosteronia kehossa = painetta ja panetusta, tämä kasaantuu kehossa vuodesta toiseen ja se tunne ei oo hyvä tunne. Naisena olet hieman huono vertailu kohde sillä omaat murto-osan miehen testo määrästä. Kyllähän siinä miehisyyden tunne alkaa laskea ja masennusta pukata jos ei moneen vuoteen pääse panolle = tuntemaan itseään mieheksi, halutuksi.