Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on seksi prostitoidun kanssa?

Vierailija
28.09.2016 |

Muutaman vuoden ilman seksiä ollut ja turhautuminen on aika kova eli jotain pitäs tehdä. Baareista seksiseuraa saisin, mutta en juo enää alkoholia joten ei tule baareissa pyörittyä. Netistä en ole koskaan yrittänyt seuraa hakea. Ajatus seksistä maksamisesta ei houkuttele, mutta viime kerrasta on jo niin paljon aikaa, että paine (enemmänkin päässä) alkaa kasaantumaan. Millaista se seksi on prostitoidun kanssa? Katsoin tuota sexwork sivua ja olin yllättynyt miten kauniita naisia siellä on, etenkin kauniita slaavi naisia mihin minulla on aina ollut heikkous. Onko seksi nautinnollista prostitoidun kanssa? Tykkään, että seksissä tuntuu että minä olen haluttava ja on kemiaa ns että se tuntuu rakastelulta, voiko se tuntua prostitoidun kanssa siltä? Olen komea ja lihaksikas nuori mies, empaattinen ja introvertti luonteeltani eli en mikään vanha paatsi isolla mahalla eli mieleinen asiakas prostitoidulle? Vai onko heillä väliä asiakkaalla?
Huomasin myös tällä sivulla olevan suomalaisia prostitoituja, heillä hinnat järestään kalliimmat, miksi ihmeessä? Tuntuuko pahalta sen jälkeen kun on käyny maksullisella, onko olo itseensä pettynyt tai tuleeko alhainen tunne? Jos tulee onko se ns ensimmäisen kerran tunne vain? Kiitos vastauksista.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivaa kun maksaa extraa ja saa panna ilman kumia. Silloin pitää tosin olla varovainen, ettei saa tautia ja tartuta rakasta vaimoa samalla. Sen takia valitsenkin vain raikkaita, nuoria ja hyvännäköisiä ilotyttöjä paljaalla pantavaksi. 

Mistä tiedät, että joku on raikas tai uusi?

Hymystä ja nuoresta iästä. Lisäksi katselen ilmoituksia viikoittain, joten olen kärryillä kuka on vanha ratsu ja kuka uusi tulokas.  Sillä on vielä intoa panna ja nauttii siitä, että saan pumpata siittiöni syvälle hänen sisuksiin. Tulee ihan eurofinen olo tästä salaharrastuksesta. Vaimolle huikkaan, että menen sählyä pelamaan, vaikka oikeasti menen panemaan. Vaimo kehuu vielä sukulaisilleen kun hänelle on niin kiva mies, jolla on mieluisa urheiluharrastuskin :-)))

Onko se seksi niin hyvää prostitoidun kanssa, että siihen voi jäädä koukkuun? Olen aina pitänyt pillun-nuolemistesta, mutta uskaltaako näiden pilluja nuolla? Voiko hintaa saada alemmas vakiprostitoidun kanssa jos ''synkkaa''

Vierailija
22/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja enpä ole ikinä kuullut mitään noin typerää, että sen muka näkisi naamasta/iästä/hyvännäköisyydestä onko tauteja vai ei. 

-21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivaa kun maksaa extraa ja saa panna ilman kumia. Silloin pitää tosin olla varovainen, ettei saa tautia ja tartuta rakasta vaimoa samalla. Sen takia valitsenkin vain raikkaita, nuoria ja hyvännäköisiä ilotyttöjä paljaalla pantavaksi. 

Hymystä ja nuoresta iästä. Lisäksi katselen ilmoituksia viikoittain, joten olen kärryillä kuka on vanha ratsu ja kuka uusi tulokas.  Sillä on vielä intoa panna ja nauttii siitä, että saan pumpata siittiöni syvälle hänen sisuksiin. Tulee ihan eurofinen olo tästä salaharrastuksesta. Vaimolle huikkaan, että menen sählyä pelamaan, vaikka oikeasti menen panemaan. Vaimo kehuu vielä sukulaisilleen kun hänelle on niin kiva mies, jolla on mieluisa urheiluharrastuskin :-)))

Kielipoliisi tässä hei! Sana on euforinen, vai onko tuon eurofinen jokin uussana jota en vielä tunne? Maksullista euforiaa:D

Vierailija
24/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se seksi niin hyvää prostitoidun kanssa, että siihen voi jäädä koukkuun? Olen aina pitänyt pillun-nuolemistesta, mutta uskaltaako näiden pilluja nuolla? Voiko hintaa saada alemmas vakiprostitoidun kanssa jos ''synkkaa''

No ei todellakaan uskalla! Eikä kenenkään muunkaan tuntemattoman! Ota elmukelmut mukaan! Seksikaupoistakin saa sellaista ohutta kelmua tuohon tarkoitukseen. 

-21

Vierailija
25/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari viikkoa sitten menettämässä poikuuden huoralle, tunteeton horo ei sitä kiinnostanut yhtään. Hymyili se siinä vaiheessa kun raha vaihtoi omistajaa. En suosittele, vähän sama kuin panisi pumpattavaa barbaraa jolla on pulssi.

Vierailija
26/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielipoliisi tässä hei! Sana on euforinen, vai onko tuon eurofinen jokin uussana jota en vielä tunne? Maksullista euforiaa:D

Vähän myöhässä, katso ylemmät. 

-21

Vierailija
27/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä miten kauniita ulkomaalaisia naisia tuolla.

Vierailija
28/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha kuvitella että ne pitävät sinua jonain arvoasiakkaana. Niitä ei kiinnosta, olet vain asiakas. Ja vaikutat jotenkin oudolta, et juo alkoholia etkä suostu netissä puhumaan naisille, mutta silti haluat seksiä niin paljon, että menet vaikka huoriin?

Itse olen keskiverto nuorimies ja parinsadan nätin naisen haarat jo saanut aukeamaan netin kautta.

Älä nyt oikeasti viitsi provoilla. Olet nainen ja kerrot omista kokemuksistasi miesten kanssa.

Tämän palstan yksi huvittavimpia ilmiöitä on nämä ilmiselvät naisen kirjoittamat kommentit mieheksi tekeytyneenä.

Näin miehenä kyllä tunnistan helposti myös täysin päinvastaista tekeytymistä, eli miehet kirjoittavat naisena ja sitä on täällä myös todella paljon. Ihan yhtä naurettavaa/säälittävää sekin.

Onkohan tämäkin naisen kirjoittama? Nyt on ihan fifty sixty.

Vierailija
29/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä miten kauniita ulkomaalaisia naisia tuolla.

Kaikilla ei ole omat kuvat, vaan jotain malleja netistä otettu.

Vierailija
30/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pari viikkoa sitten menettämässä poikuuden huoralle, tunteeton horo ei sitä kiinnostanut yhtään. Hymyili se siinä vaiheessa kun raha vaihtoi omistajaa. En suosittele, vähän sama kuin panisi pumpattavaa barbaraa jolla on pulssi.

Millainen olet itse miehenä, oletko urheilullinen komea vai onko sillä vaikutusta prostitoidulle?

Minun tarkoitus olis löytää sellainen prostitoitu kuka nauttisi seksistä kanssani ja olisi edes vähän kemiaa. Tarkotus olis pari kolme kertaa vuodessa tehdä visiitti samalle naiselle paineen poiston takia, ajattelin jos ostaisin koko yöksi naisen ja panisin koko yön häntä. Onkohan vaikea löytää tällainen ho ro joka nauttisi työstään? En halua mitään kelloa katsovaa möllöttäjää.

Vierailija
31/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöitä nekin ovat kuten kaikki naiset. Jotkut tekevät sitä pakosta, jotkut taas nauttivat seksistä.

Vierailija
32/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä on miehenä aivan turha etsiä naisesta seksiseuraa, se tie on käyty ja huomattu ajanhaaskaukseksi. En ihmettele, että prostituoiduille on kysyntää vaikka kuinka paljon.

Vierailija
33/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olet itse miehenä, oletko urheilullinen komea vai onko sillä vaikutusta prostitoidulle?

Minun tarkoitus olis löytää sellainen prostitoitu kuka nauttisi seksistä kanssani ja olisi edes vähän kemiaa. Tarkotus olis pari kolme kertaa vuodessa tehdä visiitti samalle naiselle paineen poiston takia, ajattelin jos ostaisin koko yöksi naisen ja panisin koko yön häntä. Onkohan vaikea löytää tällainen ho ro joka nauttisi työstään? En halua mitään kelloa katsovaa möllöttäjää.

187cm sixpack muutenkin kovassa kunnossa, naiset kattelee kaduilla varsinkin kesäisin eli tuskin mikään rumakaan. Niitä huoria ei vaan oikeesti kiinnosta, ne tekee sitä rahasta.

Eti seksitreffit sivulta joku aito suomalainen opiskelija sellasta saattas kiinnostaa, ulkomaalaisia hc-huoria ei kiinnosta.

Vierailija
34/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä on miehenä aivan turha etsiä naisesta seksiseuraa, se tie on käyty ja huomattu ajanhaaskaukseksi. En ihmettele, että prostituoiduille on kysyntää vaikka kuinka paljon.

Sellainen olo minullakin tulee vaikka en ole koskaan yrittänyt edes hakea netistä s-seuraa. Minä inhoa sitä tunnetta kun mun pitäisi yrittää tehdä vaikutus naiseen tai pitäs olla sitä ja tätä, vaatimuksia. Saan katseita ja hymyjä naisilta kaduilla, mutta ei tee yhtään mieli alistua olemaan auto autokaupassa mitä valkataan.

Vierailija
35/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SW Foorumin puolelta otat yhteyttä aloittelevaan tyttöön, unohda rautaiset ammattilaiset - amatööri on täysillä mukana touhussa. 

Pari ammattilaista kokeillu ja oli melko kylmää kyytiä, mulla ollut muutama vakkariopiskelija (ollaan tavattu 1-2krt/kk) jos vakkaria etsit niin saat varmaankin sopivaan hintaan. Muista kuitenkin kohdella hyvin! Ihmisiä nekin on.

Mies34

Vierailija
36/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

187cm sixpack muutenkin kovassa kunnossa, naiset kattelee kaduilla varsinkin kesäisin eli tuskin mikään rumakaan. Niitä huoria ei vaan oikeesti kiinnosta, ne tekee sitä rahasta.

Eti seksitreffit sivulta joku aito suomalainen opiskelija sellasta saattas kiinnostaa, ulkomaalaisia hc-huoria ei kiinnosta.

Ok, en tarkoittanut mitään henkilökohtasta. Kuvauksesi perusteella olen samanlainen kuin sinä paitsi 10cm lyhyempi. Pitää vissiin sitten vielä miettiä ja kattoa uudestaan tätä ''juttua''.

Vierailija
37/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä sinulla sitten klikkaa kanssakäyminen naisten kanssa, jos pidät itseäsi komeana ja pitää huorissa käydä..?

Vierailija
38/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SW Foorumin puolelta otat yhteyttä aloittelevaan tyttöön, unohda rautaiset ammattilaiset - amatööri on täysillä mukana touhussa. 

Pari ammattilaista kokeillu ja oli melko kylmää kyytiä, mulla ollut muutama vakkariopiskelija (ollaan tavattu 1-2krt/kk) jos vakkaria etsit niin saat varmaankin sopivaan hintaan. Muista kuitenkin kohdella hyvin! Ihmisiä nekin on.

Mies34

Ok kiitos. Ei huolta i'm a gentleman.

Vierailija
39/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap menisit masturboimaan toiseen ihmiseen? Itse olen nainen ja tiedän kyllä mitä puute on. Ilman seksiä VOI silti elää, siihen ei kuole. En ymmärrä miten joku voi harrastaa seksiä henkilön kanssa joka ei sitä halua seksuaalisista syistä.

Vierailija
40/111 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä sinulla sitten klikkaa kanssakäyminen naisten kanssa, jos pidät itseäsi komeana ja pitää huorissa käydä..?

Ulkonäkö ei merkkaa mitään miehillä. Mulla kasvoissa slaavi piirteet = suomessa ei naiset koskaan selvinpäin lähestyneet, ulkomailla euroopassa naiset pyytäneet treffeille keskellä päivää. En ole tämä 187cm tyyppi, mutta olen kyllästynyt olemaan puutteessa, koska tälla naamalla ei pitäisi olla puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme