Minkälaista on seksi prostitoidun kanssa?
Muutaman vuoden ilman seksiä ollut ja turhautuminen on aika kova eli jotain pitäs tehdä. Baareista seksiseuraa saisin, mutta en juo enää alkoholia joten ei tule baareissa pyörittyä. Netistä en ole koskaan yrittänyt seuraa hakea. Ajatus seksistä maksamisesta ei houkuttele, mutta viime kerrasta on jo niin paljon aikaa, että paine (enemmänkin päässä) alkaa kasaantumaan. Millaista se seksi on prostitoidun kanssa? Katsoin tuota sexwork sivua ja olin yllättynyt miten kauniita naisia siellä on, etenkin kauniita slaavi naisia mihin minulla on aina ollut heikkous. Onko seksi nautinnollista prostitoidun kanssa? Tykkään, että seksissä tuntuu että minä olen haluttava ja on kemiaa ns että se tuntuu rakastelulta, voiko se tuntua prostitoidun kanssa siltä? Olen komea ja lihaksikas nuori mies, empaattinen ja introvertti luonteeltani eli en mikään vanha paatsi isolla mahalla eli mieleinen asiakas prostitoidulle? Vai onko heillä väliä asiakkaalla?
Huomasin myös tällä sivulla olevan suomalaisia prostitoituja, heillä hinnat järestään kalliimmat, miksi ihmeessä? Tuntuuko pahalta sen jälkeen kun on käyny maksullisella, onko olo itseensä pettynyt tai tuleeko alhainen tunne? Jos tulee onko se ns ensimmäisen kerran tunne vain? Kiitos vastauksista.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja aina löytänyt seuraa baarista ilman juopottelua. Korkeintaan 1 siideri/ilta, ja senkin voi ottaa alkottomana. Nuorempana tanssin ja nykyään kuuntelen bändejä.
Seuraa on löytynyt enemmän kuin tarpeeksi aviomiestä myöten. Saan kiittää sitkeyttään, koska kännisen juttuja en ottanut niin vakavasti.
Jos haluat seuraa, mene kapakkaan kun siellä on jokin kiva teema kuten livemusaa, hyvä dj jne ja rupea aiheen tiimoilta rohkeasti juttusille. Unohda ostoseksi.
Semmoista se on naiselle. Miehelle ei. Edes parhaat naistenmiehet eivät saa joka kerta, baarista. Miksi kerrot siitä tässä ketjussa?
Yli 30v naimisissa ja vaimoa ei kiinnosta enää seksi, ei edes kosketus, moneen vuoteen, kenenkään eikä ainakaan minun kanssa.
Maksullisen naisen kanssa seksi voi olla todella hyvää, varsinkin jos hän osaa näytellä haluavansa minua niin hyvin etten edes huomaa kiihkossani sitä. Tai se voi olla kassien tyhjentämistä lämpimään reikään. Ainoa asia jota kaipaan seksistä vaimon kanssa, jota maksullisen kanssa ei voi tehdä, on suojaamaton seksi.
Parhaimmillaan oikein nautinnollista ja itseni kanssa maksullisillakin ollut mukavaa: useampikin saanut itse hyvää seksiä, aidon O:n ja halunnut sitten viettää aikaa muutenkin kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan oikein nautinnollista ja itseni kanssa maksullisillakin ollut mukavaa: useampikin saanut itse hyvää seksiä, aidon O:n ja halunnut sitten viettää aikaa muutenkin kanssani.
Tuota... En nyt halua masentaa, mutta ammattimainen maksullinen saa sinulle aikaan juuri tuon tunteen. Siitähän sinä maksat. Harva asiakas tulee uudelleen, jos jää fiilis pelkästä kassien tyhjennyksestä. Seuraava ukko tulee puolen tunnin päästä ja taas tulee aito O.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja aina löytänyt seuraa baarista ilman juopottelua. Korkeintaan 1 siideri/ilta, ja senkin voi ottaa alkottomana. Nuorempana tanssin ja nykyään kuuntelen bändejä.
Seuraa on löytynyt enemmän kuin tarpeeksi aviomiestä myöten. Saan kiittää sitkeyttään, koska kännisen juttuja en ottanut niin vakavasti.
Jos haluat seuraa, mene kapakkaan kun siellä on jokin kiva teema kuten livemusaa, hyvä dj jne ja rupea aiheen tiimoilta rohkeasti juttusille. Unohda ostoseksi.
Ostoseksi on halvempaa ja ei tule juotua etanoliliuottimia, eikä valvottua turhaan.
Meikäläisen supliikilla ja olemuksella nuorempanakin yksi baariseksi vaati n. 2kk joka lauantai baarissa päivystämisen.
Eihän tuossa hyötysuhde ole mitenkään järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat seuraa, mene kapakkaan kun siellä on jokin kiva teema kuten livemusaa, hyvä dj jne ja rupea aiheen tiimoilta rohkeasti juttusille. Unohda ostoseksi.Ostoseksi on halvempaa ja ei tule juotua etanoliliuottimia, eikä valvottua turhaan.
Meikäläisen supliikilla ja olemuksella nuorempanakin yksi baariseksi vaati n. 2kk joka lauantai baarissa päivystämisen.
Eihän tuossa hyötysuhde ole mitenkään järkevä.
Olen kai tuo, jota kommentoit. Sain seuraa ja halutessani seksiäkin. Eli mieskin sai, eikö? Ja nythän on tinderit jne.
Kenenkään ei ole pakko antaa kenellekään, eikä baarikaan ole liha-automaatti. Kehittäkää suopliikkianne tai olkaa ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... En nyt halua masentaa, mutta ammattimainen maksullinen saa sinulle aikaan juuri tuon tunteen. Siitähän sinä maksat. Harva asiakas tulee uudelleen, jos jää fiilis pelkästä kassien tyhjennyksestä. Seuraava ukko tulee puolen tunnin päästä ja taas tulee aito O.
Höpöhöpö, tätähän sitä usein hoetaan. Kyllä _min_ tiedän mitä on tapahtunut omasa elämässäni. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tolvanahan sitä pitää olla, jos uskoo että juuri minun kanssani seksin myyjä nauttii, mutta koko hommahan perustuu itsepetokselle muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, tätähän sitä usein hoetaan. Kyllä _min_ tiedän mitä on tapahtunut omasa elämässäni. <3
Tuliko mieleen että täällä voi kirjoittaa joku joka noita palveluja on itse antanut ja teeskennellyt orgasmia. Mutta sillä ei kyllä ole mitään väliä, kivat sulle, jos olet käyttäytynyt hyvin ja ollut ihmisiksi. On niitä ok asiakkaitakin olemassa.
Täällä selvästi palstan katkerikot taas vauhdissa tietämättä todellisuuden asioista mitään! Tietenkin on olemassa suurin osa asiakkaista, joiden kanssa hoidetaan businekset nopsaan pois ja osa asiakkaista varmaan on jopa vastenmielisiä.
Itse saan kyllä ilmaiseksikin ja kuten Jack Nicholson totesikin "en maksa seksistä vaan siitä että naiset lähtevät seksin jälkeen pois" kuvaa myös omaa elämääni. Joskus pikaiset ja mutkattomat on vaan ihanaa hektisen elämän lomassa. ja kyllä, siitä huolimatta kohtaamiset voivat olla myös nautinnollisia _molemille_ ja itselle ei ole tullut vastaan noita O:n näyttelijöitä, koska sillä ei itselleni le noissa tilanteissa väliä, eivätkä naiseni muutenkaan ikinä ole joutuneet näyttelemään orgasmeja (monille homma tuntuu olevan kyllä täällä tuttua...)
Kyllä sen vaan sosiaalisesti briljantti ihminen huomaa, kun toinen innostuu ja lähtee mukaan, ovat jopa haluneet viettä sitten aikaa muutenkin kanssani. Muutenkin ihan panotkin viestii vuosienkin päästä, kuinka kanssani oli ihanaa ja ehkä vielä otetaan uusiksi. Mutta meitä on kovin monenlaisia...
Vierailija kirjoitti:
Täällä selvästi palstan katkerikot taas vauhdissa tietämättä todellisuuden asioista mitään! Tietenkin on olemassa suurin osa asiakkaista, joiden kanssa hoidetaan businekset nopsaan pois ja osa asiakkaista varmaan on jopa vastenmielisiä.
Itse saan kyllä ilmaiseksikin ja kuten Jack Nicholson totesikin "en maksa seksistä vaan siitä että naiset lähtevät seksin jälkeen pois" kuvaa myös omaa elämääni. Joskus pikaiset ja mutkattomat on vaan ihanaa hektisen elämän lomassa. ja kyllä, siitä huolimatta kohtaamiset voivat olla myös nautinnollisia _molemille_ ja itselle ei ole tullut vastaan noita O:n näyttelijöitä, koska sillä ei itselleni le noissa tilanteissa väliä, eivätkä naiseni muutenkaan ikinä ole joutuneet näyttelemään orgasmeja (monille homma tuntuu olevan kyllä täällä tuttua...)
Kyllä sen vaan sosiaalisesti briljantti ihminen huomaa, kun toinen innostuu ja lähtee mukaan, ovat jopa haluneet viettä sitten aikaa muutenkin k
Varmaan itsekin uskot tuohon ja tingit taitojesi perusteella vai pitäisikö seksin myyjän oikeastaan maksaa sulle että saisivat oikein ison ja ikimuistoisen O:n.
Elät fantasioissasi, varmaan ihan hyvä sulle, mutta vähän ylimitoitettua odottaa muidenkin osallistuvan niihin.
Mutta vastauksena @ap kysymykseen: Toki on monenlaista seksikauppaa ja epäilemättä ihmiset ovat kurjissa oloissa joutuneet tähän, jopa ihmiskauppaa ja pakottamista. Ehdoton ei tälle ja siellä varmaan on niitä kalsoja kokemuksia ja Orgasmin näyttelemistä. :(
Kannattaa panostaa ja etsiä etenkin kotimaisia opiskelijoita tms, ovat selvästi tolkuissan ja jotkut joissakin tilanteissa itsekin mukana hommissa ja sehän on aivan parasta! Hienoja muistoja näistä on jäänyt itselle ja lisääkin aion liittää "talliini".
Aluksi tuntui oudolta, kun meidät on aivopesty siihen, että rakaudellisia/romanttisia tunteita pitäisi olla aina mukana. Höpsis, kaveriseksi on myös aivan loistava konsepti (vaikea tosin selittää katkerille palstalaisille, kun ensin pitäisi olla niitä kavereita...) ja kun on tosiaan oppinut, että kaikki ovat tässä ihan omasta, vapaasta tahdostaan ja iloisina, on itsekin vapautunut nautinnolle.
Eli summa summarum: mukavaa harrastus ja tuo hyvää virtaa elämään.
Ja mieluummin vaikka näytelty nautinto prostituoidun käsivarsilla, kuin näytelty orgasmi kädenlämpöisessä avioliitossa, joka tuntuu olevan palstalaisten standardi. :/
Ja seksin ostohan perustuu siihen että on fantasia jota molemmat toteuttavat. Seksin myyjä saa valtafantasian ja toteuttaa sitten noiden briljanttien seuramiesten ja muidenkin fantasioita omasta miehuudestaan maksusta.
Itserakkaus on aina vähän hupaisaa, kun ovat ihan tosissaan eikä ole tarvis puuttua, mutta näin anonyymisti netissä tuskin joutuu narsistisen raivon kohteeksi, jos vähänkin kyseenalaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen vaan sosiaalisesti briljantti ihminen huomaa, kun toinen innostuu ja lähtee mukaan,
Joo fantasioitakin on mutta ne toteutan yhdessä vakikumppanin kanssa, maksullinen on silkkaa vaniljaa kiinnostavien ihmisten kanssa (olen panseksuaali). Ja tosiaan itse en ikinä, koskaan tingi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta vastauksena @ap kysymykseen: Toki on monenlaista seksikauppaa ja epäilemättä ihmiset ovat kurjissa oloissa joutuneet tähän, jopa ihmiskauppaa ja pakottamista. Ehdoton ei tälle ja siellä varmaan on niitä kalsoja kokemuksia ja Orgasmin näyttelemistä. :(
Kannattaa panostaa ja etsiä etenkin kotimaisia opiskelijoita tms, ovat selvästi tolkuissan ja jotkut joissakin tilanteissa itsekin mukana hommissa ja sehän on aivan parasta! Hienoja muistoja näistä on jäänyt itselle ja lisääkin aion liittää "talliini".
Aluksi tuntui oudolta, kun meidät on aivopesty siihen, että rakaudellisia/romanttisia tunteita pitäisi olla aina mukana. Höpsis, kaveriseksi on myös aivan loistava konsepti (vaikea tosin selittää katkerille palstalaisille, kun ensin pitäisi olla niitä kavereita...) ja kun on tosiaan oppinut, että kaikki ovat tässä ihan omasta, vapaasta tahdostaan ja iloisina, on itsekin vapautunut nautinnolle.
Eli summa summarum:
Voiko tosiaan olla että elät noin syvällä omissa leikeissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ja mieluummin vaikka näytelty nautinto prostituoidun käsivarsilla, kuin näytelty orgasmi kädenlämpöisessä avioliitossa, joka tuntuu olevan palstalaisten standardi. :/
Tämä. Kummasti moni nainen muuttuu kommenteissaan unelmavaimoksi, joka arvostaa miestään päivällä ja on illalla sängyssä intohimoinen rakastajatar.
"Voiko tosiaan olla että elät noin syvällä omissa leikeissäsi. "
Kyllä näitä usein aikuisten leikeiksikin kutsutaan, ja se onkin usein hyvä lähestymistapa asiaan. Täällä on todella katkeraa ja näköalatonta suhtautumista tänäkin aamuna. Selvästi vaikea ymmärtää, ettei kaikkien maailma ole mustavalkoinen. <3