Sain taas pakit. En jaksa tätä enää!
Taas jälleen kerran löydän itseni tästä tilanteesta, että olen tapaillut miestä, ihastunut ja miehen osalta kiinnostus loppuu. Nytkin minulla piti olla treffit erään miehen kanssa, mutta sain viestin ettei hän halua enää nähdä. En minä jaksa tällaista enää. Sinkuksi jäätyäni mun itsetunto on tullut ihan rominalla alas, kun aina käy tämä sama kaava. Olen yrittänyt etsiä itsestäni jotain vikaa miksi näin käy, mutta en ihan oikeasti ymmärrä. Kai olen luonteeltani niin paska ettei minua jaksa muutamaa kuukautta kauempaa. Tai sitten nykyaikana on niin helppo löytää parempaa seuraa. Hitto olen surkimus.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Toivon samalla kuitenkin ettet leimaa kaikkia miehiä kusipäiksi etkä ala uhriutumaan ja julistamaan kuinka et enää koskaan tee aloitteita koska ne pelottavat miehet pois. Minua et ole tavannut enkä aio ottaa muiden miesten toilailuista vastuuta edelleenkään.
En minä ole leimannut ketään kusipääksi. Nuo miehet ovat kaikki ihan rehellisesti kertoneet ettei enää sytytä. Enhän minä siitä heitä voi syyttää. Lähinnä masentelen itsekseni, kun minussa ei taida olla sellaista mikä miehiä vetäisi puoleensa. Olen se ihan kiva johon kyllästytään.
Nyt olet kyllä ihan itse oma pahin vihollisesi. Se miten ajattelet itsestäsi valitettavasti imuroi vahvistusta ulkoapäin. Eli jos anelet toista katselemaan naamaasi niin eihän kukaan sellaista jaksa.
Ikävä juttu, mutta tämä ei muutu:se oma itsetunto ja itsearvostus kannattaa hoitaa teräksenlujaksi ennen deittailuja. Älä anna muiden päättää arvostasi. Jos siihen lähdet, sinulla mopataan hyvin nopeasti pöytää, ne moppaajat kyllä käyttävät heikkoa kohtaasi hyväkseen omaa surkeaa itsetuntoaan kohottaakseen.
Eli valitettavasti kurjuus vetää puoleensa kurjuutta ja toisinpäin.
Mulla on superitsetunto ja siksi onkin pöyristyttävää, kun ei tunnu kelpaavan.
En siis ole joku omahyväinen pullistelija, päinvastoin, olen hyvä keskustelija, hauska, hyväkroppainen, älykäs, laajat yleistiedot jne. Ei vaan nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olisikin toisinpäin, että on olemassa fiksuja kauniita naisia, jotka on vaikkapa niin lytätty lapsena kotonaan, että huolivat miehen tasoaan alempaa? Miten mies reagoi tyylikkääseen itseään paremmin tienaavaan naiseen? Ensin hän on aivan pilvissä, mutta mitä sitten tapahtuu? Mies pelkää jotain, mutta mitä?
Mies on mennyt valehtelemaan sille naiselle ja maalannut itsestään aivan liian ruusuisen kuvan. Käyttäytyy lapsellisesti kun on saaliinsa sitonut, eikä osaa kohdella ihmisiksi, miten osaisikaan, toinenhan oli haavekuva. Sitten se nainen masentuu ja menettää ulkonäkönsä ja toivonsa, ja mies alkaa voivotella, luonteensa mukaan joko itsekseen tai ihan ääneenkin, ettei olisi olettanut tuonkin mimmin olevan oikeasti hänen tasoaan niin paljon alempana.
Superleveling, sano.
...
- "Niin, mutta mitä ominaisuuksia näillä naisilla on? Ei kai se nyt voi olla niin, että on kaksi täysin samanlaista naista, mutta toinen nyt vain sattuu kelpaamaan parisuhteeseen, mutta toinen ei."
- "Heille on yhteistä se, että yrittävät itseään tasokkaampia miehiä joille eivät kelpaa kuin hetken hupiin."
Minä en ainakaan pidä tasokkaana miestä, joka vaihtaa naisia kuin sukkaa. Varsinkin jos ei ole edes rehellinen, ja kerro, ettei halua mitään vakavampaa, huvittelua vain.
T. Mies ikuisesti friendzonella ja poikuus tallessa😂😂😂