Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain taas pakit. En jaksa tätä enää!

Vierailija
23.09.2016 |

Taas jälleen kerran löydän itseni tästä tilanteesta, että olen tapaillut miestä, ihastunut ja miehen osalta kiinnostus loppuu. Nytkin minulla piti olla treffit erään miehen kanssa, mutta sain viestin ettei hän halua enää nähdä. En minä jaksa tällaista enää. Sinkuksi jäätyäni mun itsetunto on tullut ihan rominalla alas, kun aina käy tämä sama kaava. Olen yrittänyt etsiä itsestäni jotain vikaa miksi näin käy, mutta en ihan oikeasti ymmärrä. Kai olen luonteeltani niin paska ettei minua jaksa muutamaa kuukautta kauempaa. Tai sitten nykyaikana on niin helppo löytää parempaa seuraa. Hitto olen surkimus.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut useamman apn kaltaisen naisen, ja heitä yhdistää tämä: he ovat itse melko "tylsiä" ja perässävedettäviä,mutta haluavat ulospäinsuuntautuneen ja aktiivisen miehen. Niin ja tietysti yleisillä standardeilla hyvännäköisen.

Jos he ovat suht nättejä (tai sinnikkäitä), he kyllä aika ajoin saavat tällaisen miehen tapailuseuraksi. Mutta se menevä ja aktiivinen mies ei viihdy pitkään naisen kanssa joka ei ole samanlainen, ja kun menee kuukausi pari, suhde loppuu. Pelkkä nätti ulkonäkö ei kanna sen pidemmälle. Nämä naiset eivät itse seurustelisi itsensä kaltaisen miehen (hiljaisen, "kylläkulta"-tyyppisen) kanssa, mutta eivät millään käsitä ettei se aktiivinen mieskään halua sohvalla hiljaa istuvaa ja enintään välillä hihittävää naista jolla ei tunnu olevan ollenkaan persoonaa.

Vierailija
22/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut useamman apn kaltaisen naisen, ja heitä yhdistää tämä: he ovat itse melko "tylsiä" ja perässävedettäviä,mutta haluavat ulospäinsuuntautuneen ja aktiivisen miehen. Niin ja tietysti yleisillä standardeilla hyvännäköisen.

Jos he ovat suht nättejä (tai sinnikkäitä), he kyllä aika ajoin saavat tällaisen miehen tapailuseuraksi. Mutta se menevä ja aktiivinen mies ei viihdy pitkään naisen kanssa joka ei ole samanlainen, ja kun menee kuukausi pari, suhde loppuu. Pelkkä nätti ulkonäkö ei kanna sen pidemmälle. Nämä naiset eivät itse seurustelisi itsensä kaltaisen miehen (hiljaisen, "kylläkulta"-tyyppisen) kanssa, mutta eivät millään käsitä ettei se aktiivinen mieskään halua sohvalla hiljaa istuvaa ja enintään välillä hihittävää naista jolla ei tunnu olevan ollenkaan persoonaa.

Kirjotin viestin 19 ja olen saanut pakit myös niiltä miehiltä, joille itse tein aloitteen. Olen itse rauhallinen ja monen mielestä varmaan tylsäkin nainen, joten uskoisin viihtyväni kaltaiseni miehen kanssa parisuhteessa mainiosti. Lähestymäni miehet olivat ujompia ja hiljaisempia, mutta niin vaan en sytyttänyt heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että etsimällä löytää vain toisia etsijöitä. Elämällä ja luottamalla siihen, että ihmiset yhä kohtaavat, voi löytää jotain mitä ei osaisi edes etsiä.

Vähän turhan kliseisesti sanottua, joo. Mutta yllättävän totta.

Jotkut kovasti etsivät alkavat vaikuttaa... no, epätoivoisilta. Ja se on ehkä isoin turnoff.

En usko,että meillä olisi joku yksi 'oikea' jossain. Mutta uskon,että meillä on oikeita hetkiä kohdata toinen toisemme. Minä kohtasin nykyisen mieheni monta vuotta aiemmin ennen kuin aloimme seurustella. Silloin ensin hän ei herättänyt minussa oikeastaan mitään tunteita. Välillämme ei ollut siis yhtään mitään. Tapasimme sattumalta muutaman vuoden jälkeen ja se oli menoa siitä hetkestä lähtien. Kuukauden päästä asuimme jo saman katon alla.

Emme kumpikaan etsineet aktiivisesti ketään vaan molemmat elimme aika kiireistä aikaa (opintojen loppua/uran alkuvaiheita).

Ja yksinkin voi elää hyvää elämää! Mieluummin niin kuin ahtaassa ja ahdistavassa parisuhteessa.

Vierailija
24/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsä?

Vierailija
25/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjotin viestin 19 ja olen saanut pakit myös niiltä miehiltä, joille itse tein aloitteen. Olen itse rauhallinen ja monen mielestä varmaan tylsäkin nainen, joten uskoisin viihtyväni kaltaiseni miehen kanssa parisuhteessa mainiosti. Lähestymäni miehet olivat ujompia ja hiljaisempia, mutta niin vaan en sytyttänyt heitä.

Kuten monet ujot ja hiljaiset naiset eivät halua tylsää miestä, sama on niillä ujoilla miehillä. Jos olet tylsä, niin kyllä sinä heidänkin mielestään olet tylsä. Ei sitä muuta se, että heillä ei välttämättä ole mahkuja menevään naiseen...

Vierailija
26/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdalla ei pidä paikkansa. Minä kun en halua liian aktiivista miestä. Itselläni kuitenkin on erilaisia harrastuksia. Eivät ne niin extremeä ole, mutta kuitenkin. Olen kyllä aika kiltti, mutta en mielestäni liian. Tapailemani miehet ovat olleet aika erilaisia kaikki. Toiset urheilullisia ja toiset vähän nörtimpiä. Ap

Vierailija
27/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään annoit pillua että mies sai mitä halusi? Olet fuckzonella, koska yrität itseäsi tasokkaampia miehiä, joille kelpaat vain panoksi.

Juu, liian tasokkaita miehiä minäkin tavoittelen kun lähestyn sitä möhömahaista, rillipäistä ja kasvoistaan tavallisen näköistä duunaria ja saan suorilta käsin pakit :D Olen siis prikulleen samaa tasoa niiden miesten kanssa, joita lähestyn mutta aina käy näin. Hmm, miksiköhän? Olisikohan niin että joillakin miehillä on aivan liian korkeat kriteerit naisen suhteen?

Joko puhut paskaa tai olet muuten vain sekaisin. Miksi kukaan lähestyisi miestä jota pitää epämiellyttävän näköisenä?

En puhu paskaa, rehellinen kerrontatyylini ei vain sinua sattunut miellyttämään. Se mies oli minun silmiini kivan näköinen mutta objektiviisilla määreillä ei todellakaan mikään komistus :D

Vierailija
28/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten monet ujot ja hiljaiset naiset eivät halua tylsää miestä, sama on niillä ujoilla miehillä. Jos olet tylsä, niin kyllä sinä heidänkin mielestään olet tylsä. Ei sitä muuta se, että heillä ei välttämättä ole mahkuja menevään naiseen...

Kuten en tätä missään kohti kiistänytkään. Kommentoin vain sitä stereotyyppistä oletusta vastaan, että 'me aina pakkeja saaneet naiset emme ymmärtäisi tasoamme vaan yrittäisimme komeita & sosiaalisesti ja muutoin aktiivisia miehiä'. Minulla ainakin henk. koht. yrittämäni miehet olivat täysin erilaisia.

Vierailija
29/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään annoit pillua että mies sai mitä halusi? Olet fuckzonella, koska yrität itseäsi tasokkaampia miehiä, joille kelpaat vain panoksi.

Kerrohan vielä, miten fuckzonelta pääsee parisuhdetasolle, niin minä kerron sinulle, miten pääset pois sieltä friendzonelta.

Et mitenkään. Katsele sinä vaan niitä omantasoisiasi miehiä äläkä haaveile jännämiesten kesyttämisestä, vaikka lukemasi roskafiktio on pullollaan näitä tarinoita jossa nainen kesyttää rakkaudellaan jännämiehen.

Tarkoitin lähinnä, että mikä ero on parisuhdetason naisella ja fuckzonenaisella? Et taida itsekään tietää.

En ymmärrä mitä vaikeaa tuossa on? Fuckzonenainen kelpaa pelkäksi panoksi, eli on riittävän haluttava seksiin muttei parisuhteeseen.

Niin, mutta mitä ominaisuuksia näillä naisilla on? Ei kai se nyt voi olla niin, että on kaksi täysin samanlaista naista, mutta toinen nyt vain sattuu kelpaamaan parisuhteeseen, mutta toinen ei.

Heille on yhteistä se, että yrittävät itseään tasokkaampia miehiä joille eivät kelpaa kuin hetken hupiin.

Siis rautalankaa: samaa miestä yrittää nainen A ja nainen B. Mikä ero on naisissa A ja B? A yrittää tasokkaampaa, B ei. Millä perusteella, kun molemmat kuitenkin samaa miestä yrittävät?

Vierailija
30/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jaksanut enää niitä ainaisia pakkeja. Ikisinkkuna 25-vuotiaana lopulta luovutin kun miehiltä tuli ainaista "oot niin kaunis/älykäs/mukava nainen, mutta en vaan tunne sua kohtaan mitään ja varmasti löydät arvoisesi miehen joskus" -mantraa. Hah!

Kummasti kun luovutti parisuhdehaaveiden suhteen koko elämänlaatuni on parantunut. Suoriudun töissä loistavasti kun ei ole sydänsuruja murehdittavana, ehdin harrastamaan enemmän omia juttuja, nauttimaan muista ihmissuhteista sekä keskittymään omaan hyvinvointiini :)

Sinä ja minä molemmat toivomme, että tuo mitä kirjoitit olisi totta. Mutta me molemmat myös tiedämme, että se ei ole totta.

Vierailija
31/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olisikin toisinpäin, että on olemassa fiksuja kauniita naisia, jotka on vaikkapa niin lytätty lapsena kotonaan, että huolivat miehen tasoaan alempaa? Miten mies reagoi tyylikkääseen itseään paremmin tienaavaan naiseen? Ensin hän on aivan pilvissä, mutta mitä sitten tapahtuu? Mies pelkää jotain, mutta mitä?

Vierailija
32/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jaksanut enää niitä ainaisia pakkeja. Ikisinkkuna 25-vuotiaana lopulta luovutin kun miehiltä tuli ainaista "oot niin kaunis/älykäs/mukava nainen, mutta en vaan tunne sua kohtaan mitään ja varmasti löydät arvoisesi miehen joskus" -mantraa. Hah!

Kummasti kun luovutti parisuhdehaaveiden suhteen koko elämänlaatuni on parantunut. Suoriudun töissä loistavasti kun ei ole sydänsuruja murehdittavana, ehdin harrastamaan enemmän omia juttuja, nauttimaan muista ihmissuhteista sekä keskittymään omaan hyvinvointiini :)

Sinä ja minä molemmat toivomme, että tuo mitä kirjoitit olisi totta. Mutta me molemmat myös tiedämme, että se ei ole totta.

Miten niin ei?

Vierailija
33/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyni tukkasi kananperseelle ja värjää se punaiseksi. Sitten vaan liityt feministien kasvavaan miesviha- eikun tasa-arvo porukkaan.

Kalja-, sipsi- ja makkaralihota itseäsi 40 kiloa ja vaihdata sukupuolesi, niin voit kannattaa naisvihaajia.

Vierailija
34/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä sä jatkuvasti löydät niitä miehiä, jotka kuitenkin tapailevat sua? Kuukausia? Netissäkö? Ehditkö edes sänkyyn asti ennenku ne hylkää?

Vierailija
35/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis olla ensin tyytyväinen itseesi ja olla onnellinen elämän muilla osa-alueilla, ja sitten vasta etsiä parisuhdetta. Tästä kielii esimerkiksi se, että kun et ole kelvannut parille miehelle, lähdet etsimään itsestäsi virheitä "mikä mussa on vikana?" -tyylillä. Toki jos oot oikeesti vittumainen tms niin hyvähän tollasta itsetutkiskelua on tehdä, mutta sun täytyis kehittää itsetuntos niin vahvaks et pakit ei satu etkä niiden saamisen jälkeen masennu.

Vierailija
36/104 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä sä jatkuvasti löydät niitä miehiä, jotka kuitenkin tapailevat sua? Kuukausia? Netissäkö? Ehditkö edes sänkyyn asti ennenku ne hylkää?

Tinderistä. Eivät kaikki edes tapaile kuukausia ja en aina päädy sänkyyn asti. Muuta kautta en miehiä oikein tapaa niin tuo on ainoa väylä. :(

Vierailija
37/104 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nykyään vaikea. Miehet eivät tajua, että naiselle ihastuminen on todella paljon raskaampi prosessi kuin miehelle. Aika moni mies ihastuu vaikka joka päivä jos tilanne sen vaan sallii, kun taas useimmille naisille ihastuminen on valtava hormonimyrsky, joka voi todella kestää vuoden tai jopa kaksi. Jokainen mies, joka antaa pakit ihastuneelle naiselle, ottaa tuon naisen pois 'markkinoilta' pitkäksi aikaa, ja tuhoaa kyseisen naisen luottamuksen miessukupuoleen ylipäänsä. Pariutumismarkkinat toimivat nykyään pitkälti miesten biologian ehdoilla. Naiset kärsivät ja monesti jättäytyvät kokonaan pois pelistä, koska sydämensä haluaa särkeä korkeintaan muutaman kerran.

Vierailija
38/104 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin ujo ja hiljainen mies. Eräs tuttavani sanoi, että sun pitäisi ettiä vain oikeanlainen naistyyppi. Eli pitäisikö olla sitten sellainen tomera meneväinen nainen?Amk:sa oli opettajan eräs tälläinen nainen, jolla oli selkeä auktoriteetti. Ja kasvoiltaan ja kropaltaan ihan nätti, ei justiina. Eipä siinä hiljainen ja ujo insinööriopiskelija uskaltanut paljoa mussuttaa vastaan. 

Vierailija
39/104 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama juttu. Päätinkin lopettaa kaikki miesjutut ihan kokonaan ja keskittyä vain kivoihin asioihin.

Sama täällä. Ei tule enää turhia pettymyksiä ja sydänsuruja.

Vierailija
40/104 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, liian tasokkaita miehiä minäkin tavoittelen kun lähestyn sitä möhömahaista, rillipäistä ja kasvoistaan tavallisen näköistä duunaria ja saan suorilta käsin pakit :D Olen siis prikulleen samaa tasoa niiden miesten kanssa, joita lähestyn mutta aina käy näin. Hmm, miksiköhän? Olisikohan niin että joillakin miehillä on aivan liian korkeat kriteerit naisen suhteen?

On! Itse voi olla millainen ennenaikojaan vanhentunut, pälvikalju möhömaha, mutta vaaditaan usein nuorta ja hoikkaa naista. Miten monilla miehillä voi olla näin suuret luulot itsestään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän