Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain taas pakit. En jaksa tätä enää!

Vierailija
23.09.2016 |

Taas jälleen kerran löydän itseni tästä tilanteesta, että olen tapaillut miestä, ihastunut ja miehen osalta kiinnostus loppuu. Nytkin minulla piti olla treffit erään miehen kanssa, mutta sain viestin ettei hän halua enää nähdä. En minä jaksa tällaista enää. Sinkuksi jäätyäni mun itsetunto on tullut ihan rominalla alas, kun aina käy tämä sama kaava. Olen yrittänyt etsiä itsestäni jotain vikaa miksi näin käy, mutta en ihan oikeasti ymmärrä. Kai olen luonteeltani niin paska ettei minua jaksa muutamaa kuukautta kauempaa. Tai sitten nykyaikana on niin helppo löytää parempaa seuraa. Hitto olen surkimus.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään annoit pillua että mies sai mitä halusi? Olet fuckzonella, koska yrität itseäsi tasokkaampia miehiä, joille kelpaat vain panoksi.

Vierailija
2/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu. Päätinkin lopettaa kaikki miesjutut ihan kokonaan ja keskittyä vain kivoihin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään et ole ollut sinkku koko elämääsi.. Se vasta katkeraksi vetää kun ei ole ikinä, missään vaiheessa kelvannut yhtään kellekään.

Vierailija
4/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään annoit pillua että mies sai mitä halusi? Olet fuckzonella, koska yrität itseäsi tasokkaampia miehiä, joille kelpaat vain panoksi.

Mene sinä lassukoimaan muualle.

Vierailija
5/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään et ole ollut sinkku koko elämääsi.. Se vasta katkeraksi vetää kun ei ole ikinä, missään vaiheessa kelvannut yhtään kellekään.

Sinäkään et saa valittaa, koska on ihmisiä joilla ei koskaan ole ollut ystäviä ja edes perhettä! Niinkö?

Vierailija
6/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Toivon samalla kuitenkin ettet leimaa kaikkia miehiä kusipäiksi etkä ala uhriutumaan ja julistamaan kuinka et enää koskaan tee aloitteita koska ne pelottavat miehet pois. Minua et ole tavannut enkä aio ottaa muiden miesten toilailuista vastuuta edelleenkään.

Vierailija
7/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tiedän tunteen! En tiedä auttaako sinua yhtään, jos kerron, että et ole ainoa. (Minua ainakin on auttanut.) :) Ja onko sinulla ollut sellaista tilannetta, että mies olisi ehkä ollut sinusta kiinnostunut, mutta sinä et ole ollut, vaikka miehessä sinänsä ei mitään vikaa olisikaan ollut. Minulla on käynyt näin ja tällaisia tilanteita olen yrittänyt aina ajatella, kun itselle tulee pakit. Eli ei välttämättä ole mitään vikaa. Jokin ei vain natsaa ja se on hyväksyttävä.

Älä lannistu. En usko, että kukaan sinua katselisi noin kauaa, jos sinussa jokin iso vika olisi. Anteeksi, vähän hölmösti sanottu, mutta toivottavasti ymmärrät, mitä tarkoitan.

Vierailija
8/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan vielä, miten fuckzonelta pääsee parisuhdetasolle, niin minä kerron sinulle, miten pääset pois sieltä friendzonelta.

Vierailija
9/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Toivon samalla kuitenkin ettet leimaa kaikkia miehiä kusipäiksi etkä ala uhriutumaan ja julistamaan kuinka et enää koskaan tee aloitteita koska ne pelottavat miehet pois. Minua et ole tavannut enkä aio ottaa muiden miesten toilailuista vastuuta edelleenkään.

En minä ole leimannut ketään kusipääksi. Nuo miehet ovat kaikki ihan rehellisesti kertoneet ettei enää sytytä. Enhän minä siitä heitä voi syyttää. Lähinnä masentelen itsekseni, kun minussa ei taida olla sellaista mikä miehiä vetäisi puoleensa. Olen se ihan kiva johon kyllästytään.

Vierailija
10/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan vielä, miten fuckzonelta pääsee parisuhdetasolle, niin minä kerron sinulle, miten pääset pois sieltä friendzonelta.

Et mitenkään. Katsele sinä vaan niitä omantasoisiasi miehiä äläkä haaveile jännämiesten kesyttämisestä, vaikka lukemasi roskafiktio on pullollaan näitä tarinoita jossa nainen kesyttää rakkaudellaan jännämiehen.

Vierailija
11/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Katsele sinä vaan niitä omantasoisiasi miehiä äläkä haaveile jännämiesten kesyttämisestä, vaikka lukemasi roskafiktio on pullollaan näitä tarinoita jossa nainen kesyttää rakkaudellaan jännämiehen.

Tarkoitin lähinnä, että mikä ero on parisuhdetason naisella ja fuckzonenaisella? Et taida itsekään tietää.

Vierailija
12/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, liian tasokkaita miehiä minäkin tavoittelen kun lähestyn sitä möhömahaista, rillipäistä ja kasvoistaan tavallisen näköistä duunaria ja saan suorilta käsin pakit :D Olen siis prikulleen samaa tasoa niiden miesten kanssa, joita lähestyn mutta aina käy näin. Hmm, miksiköhän? Olisikohan niin että joillakin miehillä on aivan liian korkeat kriteerit naisen suhteen?

Vierailija
13/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyni tukkasi kananperseelle ja värjää se punaiseksi. Sitten vaan liityt feministien kasvavaan miesviha- eikun tasa-arvo porukkaan.

Vierailija
14/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä, että mikä ero on parisuhdetason naisella ja fuckzonenaisella? Et taida itsekään tietää.

En ymmärrä mitä vaikeaa tuossa on? Fuckzonenainen kelpaa pelkäksi panoksi, eli on riittävän haluttava seksiin muttei parisuhteeseen.

Vierailija
15/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, liian tasokkaita miehiä minäkin tavoittelen kun lähestyn sitä möhömahaista, rillipäistä ja kasvoistaan tavallisen näköistä duunaria ja saan suorilta käsin pakit :D Olen siis prikulleen samaa tasoa niiden miesten kanssa, joita lähestyn mutta aina käy näin. Hmm, miksiköhän? Olisikohan niin että joillakin miehillä on aivan liian korkeat kriteerit naisen suhteen?

Joko puhut paskaa tai olet muuten vain sekaisin. Miksi kukaan lähestyisi miestä jota pitää epämiellyttävän näköisenä?

Vierailija
16/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä vaikeaa tuossa on? Fuckzonenainen kelpaa pelkäksi panoksi, eli on riittävän haluttava seksiin muttei parisuhteeseen.

Niin, mutta mitä ominaisuuksia näillä naisilla on? Ei kai se nyt voi olla niin, että on kaksi täysin samanlaista naista, mutta toinen nyt vain sattuu kelpaamaan parisuhteeseen, mutta toinen ei.

Vierailija
17/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoasi ei määritä peili vaan muut miehet.

Vierailija
18/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta mitä ominaisuuksia näillä naisilla on? Ei kai se nyt voi olla niin, että on kaksi täysin samanlaista naista, mutta toinen nyt vain sattuu kelpaamaan parisuhteeseen, mutta toinen ei.

Heille on yhteistä se, että yrittävät itseään tasokkaampia miehiä joille eivät kelpaa kuin hetken hupiin.

Vierailija
19/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksanut enää niitä ainaisia pakkeja. Ikisinkkuna 25-vuotiaana lopulta luovutin kun miehiltä tuli ainaista "oot niin kaunis/älykäs/mukava nainen, mutta en vaan tunne sua kohtaan mitään ja varmasti löydät arvoisesi miehen joskus" -mantraa. Hah!

Kummasti kun luovutti parisuhdehaaveiden suhteen koko elämänlaatuni on parantunut. Suoriudun töissä loistavasti kun ei ole sydänsuruja murehdittavana, ehdin harrastamaan enemmän omia juttuja, nauttimaan muista ihmissuhteista sekä keskittymään omaan hyvinvointiini :)

Vierailija
20/104 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivo haisee tänne asti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi