Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yh-äidin edes seurustella lapsettoman miehen kanssa?

Vierailija
12.09.2016 |

Olen vaan miettinyt.. Kun nykyinen miesystävä tunnusti, että lapsiperhe-arki on raskasta. Ollaan asuttu puoli vuotta yhdessä ja mies toki tiesi, mihin ryhtyy, kun tänne muutti.

Ennen on sanonut, että haluaa elää minun kanssa perhe -elämää ja, että tykkää siitä. Ollut jopa puhetta yhteisestä lapsesta tulevaisuudessa. Nyt sitten tullut mielen muutos.

Edellisen miesystävän kanssa kävi samoin. Ei enää perhe-elämä kiinnostanut, vaan lähti lapsettoman naisen mukaan. Nyt mietin jatkuvasti, että milloin näin käy tämän miehen kanssa. Kai se on vaan ajan kysymys. Haluaisin uskoa, että tämä toimii, mutta olen tosi väsynyt ja pettynyt. Kai pitäisi suosiolla vaan etsiä joku yh-isä, tai sitten olla ilman parisuhdetta.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin yh en kovin pian muuttaisi yhteen lapsettoman enkä lapsia saaneen miehen kanssa. Oma mielipiteeni siis on, että saman katon alle muuttamista olisi hyvä välttää jos siihen suinkin rahat riittää. Kenties naapuriin? :D Mutta riippuu niin monesta asiasta. Miehissä on enemmän veloja kuin naisissa, joten voi olla oikein kätevää seurustella naisen kanssa, jonka lapsiluku on täysi. Yleensä ne varteenotettavimmat naiset kuitenkin lisääntyy keskimääräistäkin enemmän jos kykenevät/saavat lapsia. Osa miehistä toisaalta ei voi saada omia, joten voi olla ihan mielekästä muodostaa suhde naisystävänsä lapsiin. Miehet, jotka ovat itse vanhempia ovat ehkä useammin samalla aaltopituudella kokemuspohjansa myötä, mutta kun lapsia on molempien kuvioissa tuo se omat hämminkinsä. Toisilla toimii, toisilla ei.

Vierailija
42/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on rakastanut lapsiani alusta saakka ja hyväksynyt heidät täysin.

Ihanko oikeasti mies on heti tavattuaan alkanut rakastaa vieraita lapsia?

Rakastanut, arvostanut, hyväksynyt - mitä sanaa haluatkaan käyttää. Kuten mainitsin pari ensimmäistä vuotta ei ollut niin helppoja mutta ei se estänyt häntä välittämästä lapsista. 

Miten se nyt sitten ilmenikään - hän halusi huolehtia harrastus ja koulukuljetuksista, haki heitä yömyöhällä limudiskosta kun asuttiin vielä 20km päässä - samalla heitti lasten kaverit kotiin ympäri kylää. Kävi vaateostoksilla heidän kanssaan, teki lempiruokia, kuulusteli läksyjä, jaksoi aina lukea iltasatuja pienimmälle ja rassata mopoa vanhimman kanssa. Äärimmäisen hyvä mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies sanoi minulle, että joskus muutaman kerran Tinderissä hän on matchannut naisen kanssa, jonka profiilitekstissä ei lue mitään mainintaa lapsista. Sitten viestitellessä tulee vaan sattumalta ilmi, että naisella on lapsia. Eli nainen on yrittänyt välttää kertomasta, että hänellä on lapsia.

Vierailija
44/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä että lapsettomien naisten kannattaa pitää nämä miehet panoina, ei isäehdokkaina. Mies kun on tunnetusti ikuinen mieslapsi eikä se osaa ottaa isän roolia. Enkä ole katkera kun sanon näin. Olen itse lapseton nainen, eikä ne miehet munkaan kanssa mitään "vakavaa" tahdo, niin miksi ihmeessä ne haluisi lapsellisen naisen jos ovat itse ns. vapaita lapsista pilaamaan elämää. Kyllä siinä on joko pano tai ilmainen asuminen tms. etu joka niitä höykyttää. 

Vierailija
45/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää lapsettomat miehet naisille, jotka ei halua lapsia. Pitääkö kaikki miehet pilata??

Eihän niitä tarvitse jättää, sen kun otat vaan mieleisesi! :D Ainiin, ethän sinä lihava av-lahna saa mielestäsi vaan kiukkuat kuinka kaikki muut ja yh:tkin vie kaikki ne miehet.

Vierailija
46/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannustan naisia miettimään jotain muuta kuin sitä kuuluisaa "kemiaa", kun miestä valitsee.

Hauskaa, että niillä naisilla jotka kohkaa "kemiasta" eniten tuntuu olevan niitä huonoja suhteita paljon.

Ja miehenä näin 30 vuoden kenttä kokemuksella voin varoittaa nuoria miehiä näistä kemisteistä. Huonoina seksiä huonointa elämää yleensäkin näiden kanssa. Tähän kemia hulluuteen kuuluu se, että itse ei tehdä mitään suhteen eteen vaan kemia hoitaa ja miehen tulisi olla ajatusten lukija, koska kemia. Yleensä se kemia on vaan keskikaljaa eli nämä neidot odottaa, että prinssi tulee baarissa kaljapäissään lääppimään.

OT, naisena olen samaa mieltä, paitsi vikasta lauseesta. Lapsuudenkodissani oli tarpeeksi ongelmia kännisten äijien kanssa, joten toivon törmääväni raittiiseen miehen. Olenkin jäänyt sinkuksi, sillä en kuulu uskispiireihinkään..

Vierailija
47/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Eräs mies sanoi minulle, että joskus muutaman kerran Tinderissä hän on matchannut naisen kanssa, jonka profiilitekstissä ei lue mitään mainintaa lapsista. Sitten viestitellessä tulee vaan sattumalta ilmi, että naisella on lapsia. Eli nainen on yrittänyt välttää kertomasta, että hänellä on lapsia.

Oliko sillä naisella joku perusteellinen profiiliteksti noin muuten? Vai puuttuiko kaikki muukin oleellinen? Jälkimmäinen on tavallista.

Vierailija
48/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää lapsettomat miehet naisille, jotka ei halua lapsia. Pitääkö kaikki miehet pilata??

Eihän niitä tarvitse jättää, sen kun otat vaan mieleisesi! :D Ainiin, ethän sinä lihava av-lahna saa mielestäsi vaan kiukkuat kuinka kaikki muut ja yh:tkin vie kaikki ne miehet.

Olen pahoillani, että sulla on noin paha olla, kun alat haukkumaan ihmisiä tuntematta heitä oikeasti.

Vierailija
49/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että sulla on noin paha olla, kun alat haukkumaan ihmisiä tuntematta heitä oikeasti.

Olen pahoillani, että sun on niin vaikea löytää miestä, että pitää yh:oita erikseen käskyttää olemaan heihin koskemasta.

Vierailija
50/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yh-naisen kannattaa ottaa ehdottomasti lapseton mies, lapsettoman miehen ei taas kannata missään nimessä ottaa yh-naista, etenkään jos lapset ei ikinä ole isällään että saisi rauhassa panna.

Vierailija
51/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että sun on niin vaikea löytää miestä, että pitää yh:oita erikseen käskyttää olemaan heihin koskemasta.

Mitä teet uudella, jos entinenkään ei pysynyt?

Vierailija
52/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 16-vuotias tytär ja 4 vuotta olen ollut yhdessä lapsettoman miehen kanssa. Ei ole kirjoilla kanssani, mutta käytännössä asutaan yhdessä. Hän ei ole isäpuoli eli hän ei hoida teinin asioita, eikä teiniä kiinnosta myöskään olla mikään lapsipuoli. Mies on vain minun mieheni. Hyvin sopinut tämä järjestely meille.

Vierailija
53/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet uudella, jos entinenkään ei pysynyt?

En mä ole yh, naimisissa ensirakkauteni kanssa. Mut vapaa maa, en kannata lapsettomien miesten kiintiöimistä sinunlaisillesi. :)

Vierailija
54/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunainen on ronkelimpi, Epätoivossa mies tyytyy yh:hon. Eronneiden kesken seula harvenee.

55/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen niitä miehiä, jotka seurustelevat pikkulasten/taaperoiden yh-äitien kanssa.

Vierailija
56/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Ihmettelen niitä miehiä, jotka seurustelevat pikkulasten/taaperoiden yh-äitien kanssa.

ok

Vierailija
57/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lapsellisena miehenä en huolis naista jolla on pieniä lapsia. Viikonloppuisänä tuntuis jotenkin väärältä omia lapsia kohtaan olla isäpuolena jonkun toisen lapsille.

Vierailija
58/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin yh en kovin pian muuttaisi yhteen lapsettoman enkä lapsia saaneen miehen kanssa. Oma mielipiteeni siis on, että saman katon alle muuttamista olisi hyvä välttää jos siihen suinkin rahat riittää. Kenties naapuriin? :D Mutta riippuu niin monesta asiasta. Miehissä on enemmän veloja kuin naisissa, joten voi olla oikein kätevää seurustella naisen kanssa, jonka lapsiluku on täysi. Yleensä ne varteenotettavimmat naiset kuitenkin lisääntyy keskimääräistäkin enemmän jos kykenevät/saavat lapsia. Osa miehistä toisaalta ei voi saada omia, joten voi olla ihan mielekästä muodostaa suhde naisystävänsä lapsiin. Miehet, jotka ovat itse vanhempia ovat ehkä useammin samalla aaltopituudella kokemuspohjansa myötä, mutta kun lapsia on molempien kuvioissa tuo se omat hämminkinsä. Toisilla toimii, toisilla ei.

...on enemmän veloja... mitä mahtoi tarkoittaa?

Vierailija
59/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei yksinhuoltajat voi vaan etsiä kumppania jolla myös lapsia?

Vierailija
60/111 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...on enemmän veloja... mitä mahtoi tarkoittaa?

Varmaan sitä, että samanikäisissä naisissa useammalla on herännyt halu perheenperustamiseen kuin samanikäisissä miehissä. Miehet kehittyvät hitaasti. Lisäksi miehiä syntyy enemmän kuin naisia ja miehet ovat aavistuksen verran useammin vapaaehtoisesti lapsettomia kuin naiset (muutamien prosenttien ero)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme