Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun kestävä tiukka 700 kcal/vrk- dieetti. Kuka lähtee mukaan?

Vierailija
31.08.2016 |

Aion olla tiukalla 700 kcal/vrk-dieetillä syyskuun. Onko mukaan lähtijöitä? Punnitsen itseni huomenaamuna, ja kirjoitan tänne illalla painoni ja päivän syömiseni. Sama tulee toistumaan joka ilta syyskuun ajan. Kuka lähtee mukaan haasteeseen?

Pituuteni on 163 cm, ja painoa on tällä hetkellä 65-66 kg. Tavoitteenani on päästä syyskuun loppuun mennessä vitosella alkavaan painoon.

Kommentit (215)

Vierailija
81/215 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.9. 66,0

2.9. 65,6

3.9. 65,4

4.9. 64,5

5.9. 64,2

6.9. 63,9

Toki saa liittyä mukaan, vaikka laihduttaisi ateriankorvikkeilla! Olen itse monen monta kertaa harkinnut niitä, mutta on jäänyt aina ajatuksen tasolle. Lähinnä siksi, että tykkään ruoasta ja ruoanlaitosta sekä vaihtelevasta ruoasta, mitä ei toki tätä ketjua lukenut heti uskoisi, kun vedän kanawokkia ja skyriä päivittäin. ;) Mahtava pudotus sinulla, 78! Onnea! Minäkään en juuri liiku, mitä nyt viikonloppuisin käydään kävelyllä.

Tänäänkin on mennyt dieetti hyvin, vaikkakin söin kalorit täyteen turhan aikaisin, eli iltapala jää tänään syömättä. Olin tänään koko päivän kotona, ja innostuin kokkailemaan, ja pakkohan niitä oli vähän maistella. Nyt on 20% dieetistä suoritettu! Näyttää tässä vaiheessa ihan mahdolliselta päästä alle 60 kiloon syyskuun loppuun mennessä.

Aamupala: maitokahvi, skyr, pikkupulla

Lounas: skyr

Päivällinen: puolikas minipizza, rahkaherkkua jälkkäriksi

Vierailija
82/215 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 164/54 ja tulen mukaan, mutta oma kalorimääräni on 1200 kcal ja sillä dieetti onnistuu, koska saa syödä aika reippaasti.

Niin, miksi laihdutat? Olethan nyt jo alipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/215 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
84/215 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 164/54 ja tulen mukaan, mutta oma kalorimääräni on 1200 kcal ja sillä dieetti onnistuu, koska saa syödä aika reippaasti.

Niin, miksi laihdutat? Olethan nyt jo alipainoinen.

164/54 ei kyllä ole alipainoinen. Ihan normaalipainoinen.

Vierailija
85/215 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.9. 66,0

2.9. 65,6

3.9. 65,4

4.9. 64,5

5.9. 64,2

6.9. 63,9

7.9. 63,6

Nyt on kokonainen viikko takana dieettiä, ja painoa on viikon aikana pudonnut 2,4 kg - ei hassumpaa! Olen tyytyväinen tulokseen, ja seuraavan seitsemän päivän tavoitteeni on pudottaa vähintään 1,5 kg.

Viikko on mennyt erittäin hyvin. Mitään uskomattomia mielitekoja ei ole ollut. Yleensä niitä kyllä on, mutta koen, että tänne kirjoittelu ja päivittäinen raportointi todella auttaa minua pysymään ruodussa. Olisihan se vähän noloa tulla tänne myöntämään, että on tullut syötyä tuntematon määrä suklaata, keksipaketti ja vaikka pizza! Toki tulisin kirjoittamaan, jos näin kävisi, koska mitä ideaa olisi tulla valheita tänne sepustamaan? Itseänihän varten tätä kuitenkin teen. Monena päivänä on toki käynyt mielessä, että voisihan sitä nyt syödä vaikka 1000 kcal 700 kcal:n sijaan, mutta kun kerran otsikkoon kirjoitin, että tiukka 700 kcal-dieetti, niin sitä se myös saa olla. Olen itsekin yllättynyt kurinalaisuudestani.

Tänään kävin vaatekaappiani läpi, ja iso jätesäkillinen isoja vaatteita on lähdössä kierrätykseen. Tein myös netissä uusia vaateostoksia. Kiva fiilis!

Aamupala: skyr

Lounas: puolikas minipizza

Välipala: skyr

Iltapalaksi aion syödä skyrin ja hapankorpun päällisineen.

Ap

Vierailija
86/215 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, kamalan ankaralta kuulostava dieetti tuo 700 kcal! Etkö Ap voisi edes 1000 kcal päivässä suoda itsellesi ja laihtua ehkä hitusen hitaammin? Tai vastaavasti vaikka harrastaa reipasta liikuntaa tunnin päivässä enemmän kuin nyt?

Tsemppiä laihdutukseen enivei! :)

Vierailija
87/215 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.9. 66,0

2.9. 65,6

3.9. 65,4

4.9. 64,5

5.9. 64,2

6.9. 63,9

7.9. 63,6

8.9. 63,4

Yhteensä -2,6 kg

Aamupala: kahvi ja skyr

Lounas: salaatti, jossa vihannesten lisäksi tonnikalaa, broilerin rintafilettä ja fetaa

Päivällinen: pienenpieni annos munakasta ja skyr

Iltapalaksi aion syödä 125 g ricotta

Ap

Vierailija
88/215 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa on kiva katsella, miten ne painokäyrät sitten nousevat ennätysvauhtia entisiin lukemiin ja monella myös yli sen. :D

Vierailija
89/215 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokakuussa on kiva katsella, miten ne painokäyrät sitten nousevat ennätysvauhtia entisiin lukemiin ja monella myös yli sen. :D

Onpas sinulla vahingoniloinen asenne. Mistähän tällainen ilkeys kumpuaa?

Ap

Vierailija
90/215 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manti kirjoitti:

Tarve olis pudottaa ainakin 10kg, mutta olen tosi huono näissä ruokavaliojutuissa. Eli antakaas konkreettisia esimerkkejä mitä kannattais sitten syödä jos on tuommosella 700-1200 kalorin dietillä? Siis jotta olis ravitsevaakin eikä tulisi niin nälkäkuuria.

Itse aion syödä kolme kertaa päivässä: lounas, päivällinen ja iltapala. Jokainen ateria on noin 200 kcal. Näiden lisäksi juon kahvia kevytmaidolla (josta tulee se viimeinen 100 kcal) aamupalaksi sekä aterioiden välillä. Juon myös paljon vettä ja light-limuja. 

Ruokavalioni on dieetin aikana täysin sokeriton, ei siis ollenkaan lisättyä sokeria, ja ne harvat hiilihydraatit tulevat lähinnä vihanneksista sekä maidon ja maitorahkan laktoosista ja satunnaisesta hapankorpusta tai marjoista. Hedelmiä en dieettini aikana syö. 

Tässä esimerkki päivän syömisistä:

Lounas: salaatti, jossa jäävuorisalaattia, kirsikkatomaatteja, paprikaa, kurkkua sekä broilerin rintafilettä ja hieman fetajuustoa

Päivällinen: kanawokki

Iltapala: teetä ja 200 g (rasvaista) maitorahkaa

Niin, ja vielä haluaisin lisätä, että ihan hyfin liikuntaa harrastavat/muuten aktiivisemmat/fyysistätyötä tekevät voivat syödä vaikka 1000-1200 kcal/vrk tai enemmänkin saavuttaakseen saman tuloksen. Itse kuitenkaan en juuri liikuntaa harrasta, minulla on toimistotyö jne., joten tämä tapa sopii minulle.

Ap

Voi pyhä isä sentään. Ehkä lyhyitä koiran kusetuslenkkejä  kadun toiseen päähän jaksaa tehdä, jos syö 1200kcal päivässä, mutta raskasta treeniä ei voi tehdä.

No, jospa sinä raskas treenaaja menet sitten johonkin muuhun laihdutusketjuun, kuin tähän minun ketjuuni? Kiitos. :)

Jännää, kuinka tämänkin palstan mammat vetävät kaikki "raskasta treeniä", ja samaan aikaan yli puolet suomalaisista ylipainoisia, ja lopuistakin suurimmalla osalla BMI normaalipainon ylärajoilla.

Ap

Ap

No varmaan "raskasta treeniä" vetävät ihmiset ovat niitä, joita nämä ketjut kiinnostavat. Niitä, jotka ovat tyytyväisiä läskeihinsä sen sijaan ei.

Vierailija
91/215 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä teidän tyhmyytenne kumpuaa?

Vierailija
92/215 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes syönyt yhtään skyriä, mutta tämän jälkeen ne tursuilee jo korvista ulos. :D

Vierailija
93/215 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Painonpudotuksessa tuskin on mitään tyhmää, mutta vahingonilo sen sijaan on ilkeää - siitä ei pääse mihinkään. Kannattaa miettiä, että mikä saa sinut tulemaan tänne kirjoittamaan ilkeyksiä tuntemattomille ihmisille. Onko sinun paha olla? Miksi? Oletko yksinäinen vai onko avioliittosi onneton? Oli miten oli, huonon olon purkaminen olemalla ilkeä muita kohtaan ei auta asiaan - päin vastoin. Toivottavasti löydät positiivisuutta ja parempaa oloa iltaasi.

Ap

Vierailija
94/215 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä                  paino                 muutos              total

1.9.                    84,9 kg              n/a                     n/a

2.9.                    82,5 kg              - 2,4 kg              - 2,4 kg

3.9.                    81,7 kg              - 0,8 kg              - 3,2 kg

4.9.                    81,4 kg              - 0,3 kg              - 3,5 kg

5.9.                    80,8 kg              - 0,6 kg              - 4,1 kg

6.9.                    80,6 kg              - 0,2 kg              - 4,3 kg

7.9.                    80,8 kg              + 0,2 kg             - 4,1 kg

8.9.                    80,6 kg              - 0,2 kg              - 4,3 kg

9.9.                    80,2 kg              - 0,4 kg              - 4,7 kg

-39

Vierailija
95/215 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei, pitkästä aikaa! 

Täällä sitä mennään hitaasti ja epävarmasti kohti tavoitetta. Nälkää ei ole ollenkaan, sitä melkein kuin unohtaa välillä syödä. Eilen tuli syötyä "aamupalaksi" klo 14 pieni kupillinen chili con carnea, välipalaksi vielä pienempi kupillinen omatekoista mysliä ja iltapalaksi lautasellinen fetasalaattia puolikkaalla tonnikalapurkilla. Eilen tuli liikuttua kaksi tuntia siivoten, tunti pyöräillen ja tunti tanssien. Miinuskaloreita omien laskelmien mukaan tuli yli 2000 (820-2940), eikä tietoakaan nälästä vielä tänäänkään!

Yksi plussa-aamukin mahtuu joukkoon, mutta se ei haittaa kun suunta on joka tapauksessa alaspäin. Tuo plussa varmastikin johtui hiilareiden lisäämisestä takaisin ruokavalioon. Vuorottelen siis kahta eri "hiilari"välipalaa: mysliä (erilaisia hiutaleita, siemeniä, pähkinöitä, kuivattuja marjoja ja maitoa) sekä omenapaistosta (1 rkl kookosöljyä, 2 omenaa, 10 g kaurahiutaleita, kanelia) omatekoisella, sokerittomalla vaniljakastikkeella. Nam, mitä syysherkkuja :)

-39

Vierailija
96/215 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

39, hitaasti ja epävarmasti kohti tavoitetta? Ja mitä vielä! Sinullajan on aivan huikea pudotus, lähes 5 kiloa vähän yli viikossa! Aivan mahtavaa, onneksi olkoon upeasta suorituksesta! Pääset parin päivän sisään 70-luvulle! 

Palaan illalla raportoimaan. :)

Ap

Vierailija
97/215 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole edes syönyt yhtään skyriä, mutta tämän jälkeen ne tursuilee jo korvista ulos. :D

Skyr on vallan mainio tapa saada paljon proteiineja herkullisesti ja helposti. Skyrit sattuivat lisäksi olemaan tarjouksessa, ja mies toi niitä sellaiset 50 purkkia kaupasta. :D Eli skyriä tulen syömään vielä parin viikon ajan ainakin, täytyy saada kaikki syötyä ennen päiväyksen umpeen menemistä.

Ap

Vierailija
98/215 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Painonpudotuksessa tuskin on mitään tyhmää, mutta vahingonilo sen sijaan on ilkeää - siitä ei pääse mihinkään. Kannattaa miettiä, että mikä saa sinut tulemaan tänne kirjoittamaan ilkeyksiä tuntemattomille ihmisille. Onko sinun paha olla? Miksi? Oletko yksinäinen vai onko avioliittosi onneton? Oli miten oli, huonon olon purkaminen olemalla ilkeä muita kohtaan ei auta asiaan - päin vastoin. Toivottavasti löydät positiivisuutta ja parempaa oloa iltaasi.

Ap

Taidat ihan tosissaan olla tyhmä :D:D:D

Vierailija
99/215 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Taidat ihan tosissaan olla tyhmä :D:D:D

Ehkäpä niin sitten. Toivotan sinulle parempia ja mukavempia aikoja elämääsi, jotta henkinen hyvinvointisi pääsisi paranemaan myös. Toistaiseksi pyydän sinua ystävällisesti poistumaan meidän laihdutuskeskustelustamme. Suurkiitos.

Ap

Vierailija
100/215 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vinkkejä siitä miten jaksaa/pystyy loppuelämän syömään normaalia vähemmän? Kun tällainen erittäin vähäkalorinen dieetti kuitenkin sotkee aineenvaihduntaa ja lääkäritkin on todenneet että laihduttaneiden (varsinkin tällä tavalla) perusaineenvaihdunta jää pienemmäksi kuin sellaisten jotka ei koskaan ole laihduttaneet. Masentaa ja ahdistaa pelkkä ajatuskin että normaalipainoiseen kaveriiin verrattuna joudun aina syömään vähemmän kuin hän että pysyisin edes samassa painossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä