Syyskuun kestävä tiukka 700 kcal/vrk- dieetti. Kuka lähtee mukaan?
Aion olla tiukalla 700 kcal/vrk-dieetillä syyskuun. Onko mukaan lähtijöitä? Punnitsen itseni huomenaamuna, ja kirjoitan tänne illalla painoni ja päivän syömiseni. Sama tulee toistumaan joka ilta syyskuun ajan. Kuka lähtee mukaan haasteeseen?
Pituuteni on 163 cm, ja painoa on tällä hetkellä 65-66 kg. Tavoitteenani on päästä syyskuun loppuun mennessä vitosella alkavaan painoon.
Kommentit (215)
Heei mä tuun mukaan nyt lokakuun alusta. Ajattelin semmosta 1400-1700/vrk koittaa. Teen fyysisesti raskasta työtä, joten tuon vähempi ei onnistu. En oo lukenu koko ketjua, mutta paljonko teillä on painoa lähteny?
-E-
Aamupaino tasan 63 kg. Eli kuukauden aikana lähti 3 kg, ja 22.8. lähtien on lähtenyt 5 kg. Eli ei paha tulos ollenkaan, kun lähtöpaino ei enää ole mikään tähtitieteellinen. :)
Aloitetaanko uutta lokakuun ketjua siis? Jotain ideoita aloitukseen? Voisin tehdä aloituksen, ja linkata tänne.
Ap
Mä voin lähtee. Nyt kun nieleminen on hankalaa leikkauksen jäljiltä.
Mutta et ap päässyt tavoitteeseen vai?
Vierailija kirjoitti:
Mutta et ap päässyt tavoitteeseen vai?
En päässyt.
Ap
Voisit käydä kehonkoostumusmittauksessa ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti lähtee mukaan näännytysdiettiin.
Tapatte vain aineenvaihduntanne ja menetätte lihaskudokoet sen halutun rasvan sijaan.
Ja sen "dietin" päätyttyä lihotte todella helposti takaisin vanhoihin mittoihinne.Sitten olettekin helposti tilanteessa, jossa näytätte lihavammalta kuin mitä dieetin alussa.
Koska ette ole menettäneet mitään muuta kuin lihaskudosta ja keho on hätätilassa ja varastoi kaiken mahdollisen välittömästi rasvaksi.Myyttiä myytin perään.
Jos olisit lukenut viestit, niin olisit huomannut, että olen jo yli 20 kg laihtunut, ja pysynyt uudessa painossani yli 8 kk.
Ap
AI tämmösellä 700 kcal- dieetilläkö olet laihduttanut, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti lähtee mukaan näännytysdiettiin.
Tapatte vain aineenvaihduntanne ja menetätte lihaskudokoet sen halutun rasvan sijaan.
Ja sen "dietin" päätyttyä lihotte todella helposti takaisin vanhoihin mittoihinne.Sitten olettekin helposti tilanteessa, jossa näytätte lihavammalta kuin mitä dieetin alussa.
Koska ette ole menettäneet mitään muuta kuin lihaskudosta ja keho on hätätilassa ja varastoi kaiken mahdollisen välittömästi rasvaksi.Myyttiä myytin perään.
Jos olisit lukenut viestit, niin olisit huomannut, että olen jo yli 20 kg laihtunut, ja pysynyt uudessa painossani yli 8 kk.
Ap
AI tämmösellä 700 kcal- dieetilläkö olet laihduttanut, niinkö?
1000 kcal/vrk ja herkkupäivä kerran viikossa-metodilla laihdutin ensimmäiset 20 kg. Aikaa meni 4-5 kk, jos jotain se kiinnostaa.
Ap
Kai tää ketju on provo. Ei kukaan voi "laihduttaa" näin typerällä tavalla. Ja tulokset on pysyviä, juu ihan varmasti :) T. Pt
No niin, nyt on uusi ketju avattu:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2674720/lokakuun-laihdutusryhma
39 ainakin mukaan? :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukana ollaan, mutta isommalla kalorimäärällä :) Pyrin 1200 kcal päiviin.
Onko netissä enää mitään pätevää kaloriseurantaohjelmaa kun kiloklubikin muuttui maksulliseksi?
fatsecret.fi on ihan kätevä!
-39
läskisalaisuus.fi? en ole niin tyhmä että googlaisin. nyt puijaat. muina maunoina revittelet lihavien kustannuksella XD
olen lukenut että keho tarvitsee n,500 kaloria toimintojen ylläpitämiseen
No en. 1700kcal/vrk diettiin voisin lähteä... tai olenkin jo.
NOh, miten meni tän ketjun osallistujilla ? kestikö kuukauden,päivän,vai iltaan asti dieetti?
ja kilot lähti vaikko tuli lisää tähän päivään mennessä?
Voi vi**u mitkä läskien kokoontumisajot!
Miten ei aikuinen osaa pitää itseään hoikkana. Läskit tukkineet viimeiset aivosolut?